Edwin Smulders is ook een hielenlikker.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:27 schreef ootjekatootje het volgende:
Die opmerking van Kraantjepappie,![]()
![]()
https://www.instagram.com/p/COP7Dntg1Y6/?igshid=1xdabk551j0xi
En dan alles uit de doeken doen over Raggel van Galen.quote:Op donderdag 29 april 2021 12:34 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Walchelijk!
Ik hoop dat Mo stiekem aan een Tell all boek bezig is die net 1 dag voor dat papieren gedrocht van de beroepsweduwe de wereld ingeslingerd wordt.
Raquel, vriendin en stylist van Mo.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Edwin Smulders is ook een hielenlikker.
Wie is die ByRachel
Ja joh, zo gaat dat met echte vrienden, die heb je zo en zo weer niet.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:51 schreef -river- het volgende:
Is Roggel haar schoondochter Bridget dan al helemaal vergeten?
Dre heeft het niet van een vreemde.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, zo gaat dat met echte vrienden, die heb je zo en zo weer niet.
Ja dat is duidelijk.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dre heeft het niet van een vreemde.
Net als het begrip 'vader'quote:Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het begrip “vrienden” heeft denk ik voor André een andere betekenis dan voor de rest van Nederland.
De liefde van mijn leven.quote:
En "voor altijd"quote:Op donderdag 29 april 2021 19:43 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
De liefde van mijn leven.
De eerste stappen in de breuk met An3?quote:Kleine grote vriend
Van nu af aan ga jij mij minder zien
Het spijt me want jij hebt dit niet verdiend
Mijn kleine grote vriend
Kleine kampioen
Wees maar lief voor mama, geef d‘r nog een zoen
Er is niets wat zij er aan had kunnen doen
Ze gaf alles wat ze had
En ook ik deed echt mijn best
Maar soms is willen niet genoeg
Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment kan vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik…
Kleine grote man
Er is niets dat ik nu tot je zeggen kan
Sorry wordt het ook niet beter van
Mijn kleine grote man
Mijn allerbeste vriend
Ik had ons leven samen echt anders gezien
Tranen van geluk, niet van verdriet
Misschien wilde ik te graag
Wat ik zelf niet heb gekend
En lukt het daarom dus juist niet
Later
Later als je groot bent en we praten
Hoop ik maar dat jij me niet verlaten hebt
Om wat ik nu zeg
Ja later
‘t is meer dan ik op dit moment mag vragen
Maar ik hoop dat je ooit ziet waarom ik ben gegaan
Wat ik heb gedaan
Die ruzies, vriend
Ik wil ze niet voor jou
Dus ik ga nu weg omdat ik van je hou
Daar lijkt het wel op. Het lijkt wel of de geschiedenis zich gaat herhalen (Mo = Ellen, Sarah = Rachel).quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
Hmmz.... https://www.instagram.com/p/CORC3wcB1az/
[..]
De eerste stappen in de breuk met An3?
Hoezo kan hij niet gewoon normaal 50/50 co-ouderschap hebben?
Mooi liedje zal dit worden maar wat een waardeloze vader, kan iemand A2 zeggen dat het niet iedere dag sneeuwt en dat gescheiden ouders hun kinderen gewoon nog samen opvoeden?quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dat dus.... het is godomme bijna een moderne versie van "Hee Monique, mag ik mammie even spreken" en "Pappie loop toch niet zo snel"....quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:27 schreef -river- het volgende:
[..]
Mooi liedje zal dit worden maar wat een waardeloze vader, kan iemand A2 zeggen dat het niet iedere dag sneeuwt en dat gescheiden ouders hun kinderen gewoon nog samen opvoeden?
Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom die niet wat meer voor zijn kinderen zorgt is me helemaal een raadsel, die doet verder toch niks.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Sneijder denkt vast dat dit nummer voor hem geschreven is
Wat wijn mede produceren en op de markt brengen is vast hard werken in zijn ogen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom die niet wat meer voor zijn kinderen zorgt is me helemaal een raadsel, die doet verder toch niks.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Misschien is ie op dit moment een nieuw zoontje aan het kleien. Een nieuw mijnallesie die niet later als ie peuter is graag met papa in de sneeuw speelt.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:51 schreef Inca het volgende:
Is die al met zijn zoontje aan het kleien geweest?
Zo wat een pleuris nummer.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:25 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Het lijkt wel of de geschiedenis zich gaat herhalen (Mo = Ellen, Sarah = Rachel).
Hij heeft het bericht ook in zijn stories geplaatst, het blijkt een nummer te zijn wat samen met de engnek van een Ewbank is gemaakt.
![]()
Hoe verzinnen ze het??quote:Op vrijdag 30 april 2021 01:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo wat een pleuris nummer.
Nee sorry André dit is geen kleine jongen....![]()
En dat dan uitbrengen een dag nadat die terugkomt met zijn nieuwe neukertje.
Niet eerst ff op bezoek bij zijn kind, nee direct aan het werk en hup nieuw nummer.
Wat slaat die de plank weer mis.
Echt een eikeltje.
Wie zijn ze? Dit doet het eikeltje toch zelf? Ja ik noem hem vanaf nu eikeltje want meer is het niet.quote:
Die Ewbank en Dreetjequote:Op vrijdag 30 april 2021 01:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wie zijn ze? Dit doet het eikeltje toch zelf? Ja ik noem hem vanaf nu eikeltje want meer is het niet.
kleine jongen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:38 schreef AgnesGru het volgende:
Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooral die BNers die dan zo slijmen ook al mis ik Djarrr met zijn hartjes.quote:Op vrijdag 30 april 2021 00:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.
Sowieso Dynta brooks![]()
Rolf Sanchez![]()
Wesley Sneijder
Altijd al een gruwelijke hekel gehad aan Dyantha, kan er niks aan doenquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:36 schreef roos94 het volgende:
[..]
Lekker gekwijl eronder van bners (C garnituur ) ook.
Sowieso Dynta brooks![]()
Rolf Sanchez![]()
Wesley Sneijder
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:20 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Altijd al een gruwelijke hekel gehad aan Dyantha, kan er niks aan doen
Als ze slim is gaat ze heel heel snel weg uit dat huis. Hoeft ze ook geen dank je wel te zeggenquote:Op vrijdag 30 april 2021 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Serieus, Monique krijgt nog wat te stellen met haar ex... wat een eikel.
Yes, heel snel met Rox een boerderij kopen. Heb nu al zin in de reactiesquote:Op vrijdag 30 april 2021 07:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ze slim is gaat ze heel heel snel weg uit dat huis. Hoeft ze ook geen dank je wel te zeggen
Dat zou toch super zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:07 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Yes, heel snel met Rox een boerderij kopen. Heb nu al zin in de reacties
Het draait niet om haar, daarom liked ze niet.quote:Op vrijdag 30 april 2021 04:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
Er staat inmiddels een reactie met hartje van Saartjequote:Op vrijdag 30 april 2021 04:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Elke post liked saartje maar deze niet van Dre.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |