Hopelijk gaan ze binnenkort aan de lat hangen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze die spelers gewoon stil laten staan, dan is al deze onzin niet nodig en kan hij er nooit doorheen.
Een muuropvullerquote:Op woensdag 28 april 2021 22:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Moet ze nu een middenmuurligger plaatsen zo ? Bovenop de muurligger
‘Het cement’quote:Op woensdag 28 april 2021 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een muuropvuller90 graden gedraaid in de muur staan
Als je goed zoekt kun je een hoop leuke dingen tegenkomen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg het ook altijd warm van Wikipedia ja.
Ik heb nog een Poolse overbuurman in de aanbieding.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:34 schreef Oriente het volgende:
Ik ken wel iemand die kan helpen bij het bouwen van een muur
Voodoo door de Bald Fraud.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan een duel in 14 minuten zo debiel omslaan?
Voetbal is een maf spelletje.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Dat er eentje in de armen van de rest ligtquote:Op woensdag 28 april 2021 22:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Een muuropvuller90 graden gedraaid in de muur staan
De bal is rond.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
Lijkt erg op Ajax - Roma.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:37 schreef El-Stinho het volgende:
BLM.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Nober het volgende:
Gueye heeft een nieuw tenue aangetrokken hahaha.
En toch zal er een van deze twee clubs weer als frauds/falers worden weggezet door het klootjesvolk. Is het niet prachtig?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Berghuis was een lichte touche vergeleken met deze.
https://streamja.com/aka6Jquote:Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is triest?
Heb de overtreding gemist.
De "Farmers League"-mensjes gaan zo weer los.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En toch zal er een van deze twee clubs weer als frauds/falers worden weggezet door het klootjesvolk. Is het niet prachtig?
Een 1-2 thuisnederlaag goedmaken in de return in de CL, dat kunnen alleen hele grote clubs.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG kan volgende week best 2x scoren trouwens, maar als het 1-3 wordt is het wel klaar.
quote:Op woensdag 28 april 2021 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een 1-2 thuisnederlaag goedmaken in de return in de CL, dat kunnen alleen hele grote clubs.
Beetje GHBquote:Op woensdag 28 april 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benieuwd wat er in thee van PSG zat want opeens kunnen ze er niks van
Nou nou, je mag toch wel op doel schieten?quote:
slag om neurenberg genotquote:Op woensdag 28 april 2021 22:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik geniet van een goede schoppartij.
Mag ik deze post als debiel beschouwen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou nou, je mag toch wel op doel schieten?
Hij staat boven op zijn enkel.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:46 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Deze overtreding heb ik vaker gezien vanavond.. helft van de keren niet eens geel
Jij wel hoor.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mag ik deze post als debiel beschouwen.
Nee.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mag ik deze post als debiel beschouwen.
quote:
Hij was zeker niet de eerste vanavondquote:Op woensdag 28 april 2021 22:47 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Hij staat boven op zijn enkel.
Daarom is het geen rood?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Hij was zeker niet de eerste vanavond
Hij bakt er weinig van inderdaad.quote:
Maakt geen indruk idd.quote:
Je kunt er rood voor geven maar dan hadden beide ploegen al met 9 man gestaan. Blijkbaar is het geaccepteerd of ziet men het nooit goedquote:
Die eerste was donker rood. Deze geeft 80 procent van de scheidsrechters.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:52 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Je kunt er rood voor geven maar dan hadden beide ploegen al met 9 man gestaan. Blijkbaar is het geaccepteerd of ziet men het nooit goed
De andere was nog een tikkeltje erger en zeker rood
Als Makkelie scheids was had de Kev de finale gemist.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die eerste was donker rood. Deze geeft 80 procent van de scheidsrechters.
Mwah. Makkelie floot voor niks gisteren. Alles mocht van hem.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Makkelie scheids was had de Kev de finale gemist.
In Nederland misschien.. internationaal vraag ik me af en toe af of men blind is met sommige aanslagenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die eerste was donker rood. Deze geeft 80 procent van de scheidsrechters.
De robots van Pepquote:Op woensdag 28 april 2021 22:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Toch is dat getik van City geen kut aan. Echt heel saai. Chelsea de 1e helft gisteren was leuker.
@chufiquote:Op woensdag 28 april 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Aké ziet vanaf de bank zijn team winnen van Mitchell Bakker en consorten”
Zijn opvolger is net zo'n kwal. Wietske.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat juichlaaf Jack na de zomer is opgerot bij Ziggo.
Bruma en Mitroglu zijn wereldspelers en Everton wordt kampioenquote:Op woensdag 28 april 2021 23:15 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zijn opvolger is net zo'n kwal. Wietske.
Whutquote:Op woensdag 28 april 2021 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bruma en Mitroglu zijn wereldspelers en Everton wordt kampioen
Onderliggend lijden .
Ik vond hem altijd een hele zwakke commentator en ik verbaasde mij echt dat hij zo breed werd gedragen in media.quote:Op woensdag 28 april 2021 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soorten teksten kraamt die krullenbol uit
Nee deze dan:quote:Op woensdag 28 april 2021 22:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
“Aké ziet vanaf de bank zijn team winnen van Mitchell Bakker en consorten”
Gaat ie eindelijk met pensioen... Dachten we van Mart Smeets ook...quote:Op woensdag 28 april 2021 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Blij dat juichlaaf Jack na de zomer is opgerot bij Ziggo.
Que?quote:
en Kees Jansmaquote:Op donderdag 29 april 2021 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaat ie eindelijk met pensioen... Dachten we van Mart Smeets ook...
[..]
Que?
Ja, alsof ik serieus was Hans.quote:
Ja, dat was jij zeker.quote:Op donderdag 29 april 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, alsof ik serieus was Hans.
jij maakt toch nooit grapjesquote:Op donderdag 29 april 2021 09:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, alsof ik serieus was Hans.
quote:
quote:
Zijn dat niet gewoon standaard slappe trucs? Die speelt gewoonquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mbappe ziet er niet goed uit volgens mij. Die zal dus wel niet spelen vanavond.
Dan is het wel gespeeld denk ik. Alleen Di Maria, Verratti en Neymar is niet genoeg.
Dat kan ook nog. Of hij doet een Giakoumakisje.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon standaard slappe trucs? Die speelt gewoon
https://nos.nl/video/2379(...)uden-door-pochettinoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mbappe ziet er niet goed uit volgens mij. Die zal dus wel niet spelen vanavond.
Dan is het wel gespeeld denk ik. Alleen Di Maria, Verratti en Neymar is niet genoeg.
Tsja, wat Guardiola er van vindt is niet zo rullevant natuurlijk. Maar het wordt altijd aangedikt, om de tegenstander niet wijzer te laten worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2379(...)uden-door-pochettino
Daar nog los van; het is de vorige keer City ook goed gelukt om d'n Kyl goed in te dammen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, wat Guardiola er van vindt is niet zo rullevant natuurlijk. Maar het wordt altijd aangedikt, om de tegenstander niet wijzer te laten worden.
Het scheelt wel of daar Mbappe staat of Icardi. Of Sarabia.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar nog los van; het is de vorige keer City ook goed gelukt om d'n Kyl goed in te dammen.
Haxballquote:
Marcel Meeuwis.quote:
Nah heb niks met psgquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
@:litmanenafca vindt dit fantastisch
Ik kijk uit naar de confrontatie Neymar - Kuipersquote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Geweldig van onze Nederlandse scheidsrechter, Jack.
Houd je een beetje in met de kritiek op Neymar. Dank.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar de confrontatie Neymar - Kuipers
Oh ja, Neymar haat Kuipers.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Henk Meijer - Bjorn Kuipers is leuker.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 20:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Af en toe even vrij associëren om de hersenen te prikkelen.quote:
Je kan ook gewoon zo'n covid wattenstaaf in je neus steken om je hersenen te prikkelenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Af en toe even vrij associëren om de hersenen te prikkelen.
Rosarioquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:01 schreef Zorro het volgende:
Liever Pochettino dan Guardiola!
Maar liever De Bruyne dan Neymar!
Wat nu?
Dat is de blauwe bal.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die heeft het te koud, wou binnenblijven
Uiteraard.quote:
Misschien is een oranje bal wel goedkoperquote:
Fuck offquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een irritant mannetje die Zinchenko
Werd hem ingefluisterd, zo leek het. Maar wel matig gezien ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef -XOR- het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk, maar hoe kuipers hier een penalty in zag is me ook een raadsel.
Deze was ook wel héél duidelijk.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Prima VAR-ingreep trouwens. Gewoon lekker duidelijk, vlot weer door, hoppa.
Eens, maar dat naar de kant sturen was natuurlijk totaal onnodig, kon nog sneller dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlandse VAR beste VARquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSG gaat nooit 3x scoren (zonder er nog meer tegen te krijgen)quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die het nu 'gespeeld' vinden zijn af.
Dan was het al gespeeld.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSG gaat nooit 3x scoren (zonder er nog meer tegen te krijgen)
2 keerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
PSG gaat nooit 3x scoren (zonder er nog meer tegen te krijgen)
Nietes. 0-2 had best gekund als ze snel hadden gescoord.quote:
Verbastering van Beieren?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom spreken oude mannen Bayern uit als Baayren?
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:09 schreef -XOR- het volgende:
Hartstikke leuk natuurlijk, maar hoe kuipers hier een penalty in zag is me ook een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |