Hahaha, mooie dat!quote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euroHet eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn, wil ik het de moeite van strijken waard vindenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef AnneX het volgende:
Team strijktheedoeken - shirts - overhemden - pantalons - katoenen zomerspul - slopen.
Film erbij.
Ruikt zo lekker ook. En het past beter in de kast, of op de plank.
En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het moet écht een heel heel fantastisch kledingstuk zijn niet uitzien als het ongestreken is, wil ik het de moeite van strijken waard vinden
Zo lieten ze ons niet zo lang geleden bij een hotel stilletjes 77 euro fooi betalen voor een diner van 70. De volgende ochtend bij het uitchecken pas, Mrs V ratste zo de pinpas door dat ding toen ik opeens wakker werd uit mijn telefoon met eenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euroHet eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
Feestjurkje, maxquote:Op woensdag 28 april 2021 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En meestal komt het dan al niet in huis. Ik winkel gedeeltelijk door mouwen en broekspijpen in elkaar te kreukelen en te kijken hoe het terugplooit.
Uh das hetzelfde toch?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:41 schreef Blues het volgende:
Strijken!
Ik denk eens in het half jaar een overhemd of blouse.
Dank! Heb er zo'n hekel aan als mensen dat verkeerd zeggenquote:Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.
Iron me like one of your French girlsquote:Op woensdag 28 april 2021 22:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Feestjurkje, max
Niks voor normaal dragen. Ik kijk nog liever de film de Titanic nog een keer dan strijken
Ik zie nu Ed Gein voor mequote:Op woensdag 28 april 2021 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iron me like one of your French girls
Aha.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Overhemd = M
Blouse = V
Blues = V
Bloes ook.
Ja, dat is precies wat ik had verwacht. Want wie zich al aan maatregelen hield, die hield zich ook aan de avondklok. En wie mensen met te veel anderen bleef bezoeken/feestjes, die hield zich ook niet aan de avondklok.quote:Op donderdag 29 april 2021 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ennnnn..... avondklok lijkt nauwelijks effect te hebben gehad op het aantal ziekenhuisopnames![]()
Niet naar kantoor gaan werkt beter.... sterkte P!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |