SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Dat was het inderdaad. Mooi, en het verwoordt voor mij het lockdowngevoel.quote:
Ik had nog nooit van hem gehoord voor dit nummer, maar ik moet dus naar zijn clips kijken?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon omdat het kan, een eerder nummer van deze Franse zanger:François-Henri - Gibraltar
Er is ook nog een derde nummer en dat is ook helemaal niet verkeerd, trouwens. En live zet hij ze ook prima neer. Alleen kijkt bijna niemand naar die clips. Onvoorstelbaar.
Er zijn diverse live-uitvoeringen van nummers op YouTube te vinden. Er is ook nog een derde nummer (kwam uit tussen de twee die ik draaide) dat ook prima is.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van hem gehoord voor dit nummer, maar ik moet dus naar zijn clips kijken?
Dit nummer kan ik ook niet meer horen zonder aan Ally McBeal te denken.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:43 schreef DJ11 het volgende:
Barry White - You're The First, The Last, My Everything
Ken ik dan weer niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit nummer kan ik ook niet meer horen zonder aan Ally McBeal te denken.
Was een toendertijd epische televisieserie over een advocatenkantoor.quote:
Dat is prima wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik richt me trouwens op ongeveer 21:15 uur als eindtijd.
Ja, erg lekker. Goedgekeurd.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:51 schreef DJ11 het volgende:
Gewoon, omdat het kan:François-Henri - Bombay Sapphire
Oordeel zelf
Ja, dat kun je wel stellen.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dus we stellen samen vast dat deze man drie uitstekende singles op rij heeft afgeleverd?
Zeker mooi deze.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
En een fraaie nieuwe track uit Zweden er achteraan:Kristofer Greczula - Leaving You For Another
Ik hoorde wel meteen dat het Shocking Blue was. Herkenbare sound.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Minder bekend liedje van ze. Ooit op TV gezien en het sprong eruit:Shocking Blue - Rock In The Sea
Ja en we zijn er grotendeels blind / doof voor. In de jaren 80 en zelfs 90 konden nummers uit Frankrijk, Italië en andere landen hier nog hits worden. Nu is het formulepop dat de klok slaat. Steeds dezelfde akkoorden, nul originaliteit. Succesvolle muziek van eigen bodem idem. Was in de 80s ook veel beter dan die generieke zooi van nu. En kwaliteit wordt juist genegeerd...quote:Op woensdag 28 april 2021 21:12 schreef livelink het volgende:
Wat komt er toch veel mooie muziek van ons eigen continent.
quote:Op woensdag 28 april 2021 21:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: laat ik een loop-nummer als slotsong doenGerry and the Pacemakers - You'll Never Walk Alone
Ik begin het steeds meer met je eens te worden.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja en we zijn er grotendeels blind / doof voor. In de jaren 80 en zelfs 90 konden nummers uit Frankrijk, Italië en andere landen hier nog hits worden. Nu is het formulepop dat de klok slaat. Steeds dezelfde akkoorden, nul originaliteit. Succesvolle muziek van eigen bodem idem. Was in de 80s ook veel beter dan die generieke zooi van nu. En kwaliteit wordt juist genegeerd...
Dat zijn secure werkjes, ja.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:29 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb net een kleine 300 whisky bottelingen in een wereldwijde database aangepast, waar ik mijn hoofd even goed bij moest houden. Daarom kon ik niet meeluisteren...
Ik blijf thuis aan het werk.quote:Op donderdag 29 april 2021 07:12 schreef MadMaster het volgende:
Iemand vandaag nog een terrasje pakken?
Ik blijf thuis, aan de koffie..![]()
Goedemorgen!
Zowel mijn ouders als mijn man hadden geen last na de vaccinatie, dus dat is alvast hoopvol. Mijn man krijgt vandaag zijn tweede prik trouwens. Hopelijk heeft hij daar ook geen last van.quote:Op donderdag 29 april 2021 07:30 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga straks alvast de weekend boodschappen in huis halen. Mocht ik me niet lekker voelen na mijn prik morgen dan hoef ik de deur niet meer uit
Voordeel is wel dat je glas vol blijftquote:Op donderdag 29 april 2021 07:12 schreef MadMaster het volgende:
Iemand vandaag nog een terrasje pakken?
Ik blijf thuis, aan de koffie..![]()
Goedemorgen!
Oh heel fijn om te horenquote:Op donderdag 29 april 2021 07:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Zowel mijn ouders als mijn man hadden geen last na de vaccinatie, dus dat is alvast hoopvol. Mijn man krijgt vandaag zijn tweede prik trouwens. Hopelijk heeft hij daar ook geen last van.
Rustig aan, je zusje zit er bovenopquote:Op donderdag 29 april 2021 15:02 schreef Rafeiro het volgende:
En gisteren ook echt geen reactie nadat ik aangaf me te laten testen of nadat ik de uitslag doorgaf.
Vind dit zo wel eng.
Oh, dat klinkt niet fijn, Rafeiro. Sterkte.quote:Op donderdag 29 april 2021 14:58 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn moeder doet het minder goed denk ik, zusje vroeg me om info van de huisarts. Dus als nichtje weg is neemt zij daar contact mee op. Gelul allemaal.
quote:Op donderdag 29 april 2021 15:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er kwam net zelfs een pakketje hier voor de zus van de buuf, dus ik denk dat ze inderdaad met het hele gezin bij de buuf en buurman ingetrokken zijn
quote:Op donderdag 29 april 2021 17:57 schreef Rafeiro het volgende:
Kuubje Rockwool nodig, ik weet een adresje
Vandaar ook de hoofdaannemer geappt dat ze zijn vergeten af te sluiten. Knuppels.quote:Op donderdag 29 april 2021 17:59 schreef just me het volgende:
[..]uitlokking van diefstal is strafbaar
Nee daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben !quote:Op donderdag 29 april 2021 18:03 schreef Rafeiro het volgende:
En volgens mij heeft alleen Meling mijn adres en die komt nu niet
Meer dan genoeg...quote:Op donderdag 29 april 2021 19:30 schreef brother52 het volgende:
Even kijken of MadMaster nog wat van Friesland heeft over gelaten
Ik zie het. Tot aan Dokkum toe is alles nog intact.quote:
Hallo Livelink!quote:Op vrijdag 30 april 2021 06:23 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
En succes met de vaccinatie, just me!
Stil staan/zitten lijkt me handiger hoorquote:Op vrijdag 30 april 2021 07:43 schreef just me het volgende:
dank jullie wel , ik laat me swingend vaccineren
![]()
goedemorgen
![]()
had toch wat moeite met in slaap komen maar het is toch fijn dat het vandaag dan gaat gebeuren
Wel tijd aan leuke dingen hoop ik.quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo Livelink!
Het is stil hier de laatste tijd.
Helaas heb ik weinig tijd gehad om hier vaker rond te hangen of muziek te draaien...
quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:43 schreef just me het volgende:
dank jullie wel , ik laat me swingend vaccineren
![]()
goedemorgen
![]()
had toch wat moeite met in slaap komen maar het is toch fijn dat het vandaag dan gaat gebeuren
Vertel eens meerquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:59 schreef just me het volgende:
Dat was perfect geregeld, nu aan de koffie
Jawel, vooral veel whisky gerelateerd, waarbij ik vanavond de 4e tasting binnen een week heb.quote:
Mijn afspraak was om 09.15 uur en ik moest 15 minuten van te voren aanwezig zijn, identiteitsbewijs bij me hebben, een ingevulde gezondheidsverklaring bij me hebben en een mondkapje opquote:
Inderdaad goed geregeldquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:17 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn afspraak was om 09.15 uur en ik moest 15 minuten van te voren aanwezig zijn, identiteitsbewijs bij me hebben, een ingevulde gezondheidsverklaring bij me hebben en een mondkapje op![]()
Ik werd keurig gewezen waar ik mijn fiets kon neerzetten. Bij de ingang handen ontsmetten en ik werd naar een balie verwezen waar mijn papieren e.d. gecontroleerd werden. Toen door naar het prikken, weer papieren moeten laten zien en vertellen wat mijn geboortedatum was en hopsa daar ging die naald in mijn arm en ik heb niets gevoeld! Daarna moest ik 15 minuten in een ruimte wachten waar keurig hokjes waren gemaakt en daar liepen 2 EHBO mensen rond die steeds keken of het goed ging. Ondertussen een soort van enquete ingevuld en toen waren de 15 minuten om en kon ik naar huis toe. Ik had ervoor gezorgd dat het lekker warm in huis was
Ik voel me prima behalve dat ik moe ben maar ik heb gewoon niet goed geslapen. Dus ik heb een luie dag vandaag
Ik ben gewoon een mietje dat ik slecht geslapen heb maar ik vond het toch wel spannendquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inderdaad goed geregeld
En niets mis met een luie dag.
Kan het me voorstellen, een griepprik overleef ik inmiddels fluitend, maar de vaccinaties als kind waren een dramaquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een mietje dat ik slecht geslapen heb maar ik vond het toch wel spannend
Ik had geen idee wat ik kon/kan verwachten qua reaktie maar so far so goodquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, een griepprik overleef ik inmiddels fluitend, maar de vaccinaties als kind waren een drama
Nadat ik mijn anti-hooikoorts injectie had gehad, merkte ik ook altijd even een reactie.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had geen idee wat ik kon/kan verwachten qua reaktie maar so far so good
quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat ik mijn anti-hooikoorts injectie had gehad, merkte ik ook altijd even een reactie.
Maar beter zo een reactie, dan dat je de vaccinatie niet hebt gekregen en wat langer van de leg raakt...
Mijn weekend is nu ook begonnen. Te laat voor de stream, zie ik.quote:Op vrijdag 30 april 2021 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Mijn weekend is begonnen, ik slinger zo de stream aan en wie wil luisteren, is welkom...
Wat zo'n vaccinatie al niet met je man doet...quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn weekend is nu ook begonnen. Te laat voor de stream, zie ik.
Maar toch nog een nieuwtje: ik heb gisteren tegen mijn man gezegd dat ik dit jaar voor mijn verjaardag een partnerpensioen wil hebben en verder niks (ben nog niet jarig, dus ik gaf hem ruim de tijd). Ik kom net beneden en vind daar een pensioenoverzicht met mij als partner.
Het was zo langzamerhand vooral een principekwestie geworden voor mij, maar het is nu dus toch geregeld
Daar ga ik ook eigenlijk wel van uit, jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
Fijn Lili. Ook dat je man nu dus maar echt heeft doorgepakt, kan je misschien stiekem ook nog een cadeautje scoren op je verjaardag
Hallelujah, praise the Lordquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar toch nog een nieuwtje: ik heb gisteren tegen mijn man gezegd dat ik dit jaar voor mijn verjaardag een partnerpensioen wil hebben en verder niks (ben nog niet jarig, dus ik gaf hem ruim de tijd). Ik kom net beneden en vind daar een pensioenoverzicht met mij als partner.
Het was zo langzamerhand vooral een principekwestie geworden voor mij, maar het is nu dus toch geregeld
quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Beter laat dan nooitquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster.quote:
Hallo!quote:Op zaterdag 1 mei 2021 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster.
Ga je vandaag vroeg op pad?
Ah, dat is minder dan. Kun je wel extra lang van je weekend genieten.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 07:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
Ik heb voor vandaag nog helemaal geen plannen, maar de kat is vannacht de slaapkamer ingeslopen en heeft me veel te vroeg gewekt...
Euh, zo bekijk ik het niet helemaal, maar ik ga zo wel vroeg op pad om brood en vlees(waren) in te slaan...quote:Op zaterdag 1 mei 2021 07:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat is minder dan. Kun je wel extra lang van je weekend genieten.
Mijn arm is oké genoeg om zo even te gaan golfenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Zit je arm er nog aan en voelt alles lichamelijk nog goed?
Het begint ergens op te lijken jaquote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels mogen de personen geboren in 1962 zich al aanmelden voor de vaccinatie, het schiet dus wel op...
Heel voorzichtig gaat het de goede kant opquote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Inmiddels mogen de personen geboren in 1962 zich al aanmelden voor de vaccinatie, het schiet dus wel op...
Mooi!quote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn arm is oké genoeg om zo even te gaan golfen
Heb me gisterenavond wat belabberd gevoeld maar ook dat is zo goed als over.
Frisse lucht zal me zeker ook goed doen
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Mocht Melting nog niet in de gelegenheid zijn en indien er behoefte aan is, dan wil ik vanavond van 19.30 tot 21.30 uur wel wat gevarieerde zaterdagavond muziekjes regelen.
Daarna ga ik de finale van De Verraders kijken...
Ziet er qua weer beter uit dan hier.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen bierdrinker, maar nu moet het maar even...
[ afbeelding ]
Geniet ervanquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben geen bierdrinker, maar nu moet het maar even...
[ afbeelding ]
Ik heb heerlijk in het zonnetje gegolfd vanmorgenquote:
En ook nog gewonnen?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:56 schreef just me het volgende:
[..]
Geniet ervan
[..]
Ik heb heerlijk in het zonnetje gegolfd vanmorgen
Ik heb prima gespeeld en ben tevredenquote:
Ja leuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:17 schreef MadMaster het volgende:
Mocht Melting nog niet in de gelegenheid zijn en indien er behoefte aan is, dan wil ik vanavond van 19.30 tot 21.30 uur wel wat gevarieerde zaterdagavond muziekjes regelen.
Daarna ga ik de finale van De Verraders kijken...
Hoera voor de keukenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja leuk.
Geen zon gezien, wel bollenvelden zo her en der op de route en verder was het echt druk bij Ikea Amersfoort, veel gezinnen inclusief rennende, schreeuwende en jankende kinderen. Maar....we hebben een keukenontwerp incl prijsopgave.
Ik heb je ei niet gezien, maar ik hoop dat het geholpen heeft.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Maar....we hebben een keukenontwerp incl prijsopgave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan nu
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:01 schreef just me het volgende:
Fijn dat je wilt draaien vanavond Mad!!
Melting is nog niet in orde en laten we hopen dat hij snel opknapt!Ik ga nu even wat basis platen uitzoeken en voor de rest zien we wel hoe het verloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan nu![]()
Keuze genoeg...
Prijs de Heerquote:
Preciesquote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Prijs de Heer
9,00
Ja, zo prijzen wij de Heer steeds meer
Als je zegt dat ze die kerel net achter het station heeft opgepikt, omdat ze wat centjes moet scoren, geloof je het ook...quote:
alsof ze bezopen is!quote:
kop koffie voor 4,25quote:
Ik heb indertijd gekeken, maar weet bij god niet meer waar het over ging.quote:
Over intriges rond een suikerfabriek.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb indertijd gekeken, maar weet bij god niet meer waar het over ging.
Ik weet het ook niet meer. En ik denk dat het vreselijk is om terug te zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb indertijd gekeken, maar weet bij god niet meer waar het over ging.
Deze gaat wel op voor het meest zinloze hoesje.quote:
Klopt, die heb ik via hem leren kennen (en sindsdien nooit meer zelf opgezocht, gek eigenlijk)quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik kan me van mijn begintijd van R49 ook VNV Nation herinneren. Een band waar Knokkels nogal gek van was, volgens mij.
Wat eet je dan vanavond?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
De hamburgers liggen weer in de koelkast. Wou ik ze net gaan bakken, geen ui in huis.
Wat suf dat word mijn zondagse hapje dn maar,
Dat was inderdaad het ding van Knokkels.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:01 schreef livelink het volgende:
Ik kan me van mijn begintijd van R49 ook VNV Nation herinneren. Een band waar Knokkels nogal gek van was, volgens mij.
Ik heb snel met mijn ellebogen gewerktquote:
Denk kippensoep met een broodje kaas, want ik was een soepkip.quote:
Verse kippensoepquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:03 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Denk kippensoep met een broodje kaas, want ik was een soepkip.
Bowie associeer ik dan weer met Oscar Mopperkont.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was inderdaad het ding van Knokkels.
Ik had in die tijd altijd wel iets van Bowie in mijn shows
Nou, zeker wetenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Bowie associeer ik dan weer met Oscar Mopperkont.
Een keuken ontwerpen werkt dan kennelijk niet inspirerend.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had gisteren bakjes lasagne voor vandaag meegenomen, ik wist al dat ik geen puf meer zou hebben om te koken
broertje joh!quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Bowie associeer ik dan weer met Oscar Mopperkont.
die ook ja, maar toen ik in het topic kwam draaide hij al niet zo veel.quote:
Doodvermoeiend zo’n afspraak en dan hadden we de indeling al redelijk op papier staan voor de afspraakquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Een keuken ontwerpen werkt dan kennelijk niet inspirerend.
Wel goed voorbereid dus !quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doodvermoeiend zo’n afspraak en dan hadden we de indeling al redelijk op papier staan voor de afspraak
Dat geloof ik, ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Doodvermoeiend zo’n afspraak en dan hadden we de indeling al redelijk op papier staan voor de afspraak
Nadat knokkels hier gelogeerd heeft (hij moest hier in de buurt examen doen) is bijna nooit meer in het topic geweest. Geen idee of het met mij te maken heeftquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
Ja die knok mis ik trouwens ook wel, was ook wel nachtbraker.
Vast wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nadat knokkels hier gelogeerd heeft (hij moest hier in de buurt examen doen) is bijna nooit meer in het topic geweest. Geen idee of het met mij te maken heeft
![]()
heb je toen met je ellebogen op hem ingewerkt?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:08 schreef just me het volgende:
[..]
Nadat knokkels hier gelogeerd heeft (hij moest hier in de buurt examen doen) is bijna nooit meer in het topic geweest. Geen idee of het met mij te maken heeft
![]()
nee met mijn knokkelsquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
heb je toen met je ellebogen op hem ingewerkt?
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:14 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
En ja dat boekdoosje staat op zijn kop.
Ik ken alleen de hamburgers bij Possiequote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
Hamburgers met korting was toen ook wel tof bij een van de eerdere meets. Met wijlen Ratelslangetje.
Was bij myrne.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ken alleen de hamburgers bij Possie
In de vategorie die bij mij ook heel hrootmis.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
Dit is typisch zo'n nummer dat ik ken en goed vind, maar geen idee heb van wie het zingt en hoe het heet.
Ik hoorde haar laatst live zingen en haar stem heeft ook wel echt te lijden gehad onder de jaren. Ze haalt de noten nog wel, maar het melodieuze is er een beetje van af.quote:
Yep, dat kan ik me nu weer herinneren...quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:39 schreef livelink het volgende:
Hier was vorig jaar een top2000 a go van. Met het meisje van toendertijd.
In haar begintijd kon ik haar nog wel waarderen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Ben ik de enige die dit vreselijk vind?
Ik heb echt een bizarre hekel,aan Celine Dion
Wel op sterkte dan hoop ikquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag veel geld, geld, geld uitgegeven. Twee nieuwe brillen besteld
Mijn ogen waren hard achteruit gegaan. Een jaar lang op een laptop turen blijkt niet zo goed te zjin. Dus nu ook een beeldschermbril erbij. En mijn ogen waren al slecht.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:42 schreef livelink het volgende:
Ik heb vandaag veel geld, geld, geld uitgegeven. Twee nieuwe brillen besteld
Dan maar even balen. zonde geld, maar het uiteindelijk wel waard.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ogen waren hard achteruit gegaan. Een jaar lang op een laptop turen blijkt niet zo goed te zjin. Dus nu ook een beeldschermbril erbij. En mijn ogen waren al slecht.
Ja, ik zal wel iets terugkrijgen van de zorgverzekering en misschien kan ik die beeldschermbril wel als aftrekpost opvoeren of zoiets. Maar het is een hoop geld.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan maar even balen. zonde geld, maar het uiteindelijk wel waard.
Kan je de beeldschermbril bij je werkgever declareren?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn ogen waren hard achteruit gegaan. Een jaar lang op een laptop turen blijkt niet zo goed te zjin. Dus nu ook een beeldschermbril erbij. En mijn ogen waren al slecht.
Ik sloop net weer een leesbril.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit de aanschaf van mijn beeldschermbril terug van mijn werkgeverquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel iets terugkrijgen van de zorgverzekering en misschien kan ik die beeldschermbril wel als aftrekpost opvoeren of zoiets. Maar het is een hoop geld.
Heb ook een beeldschermbril, 2 keer gedragen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel iets terugkrijgen van de zorgverzekering en misschien kan ik die beeldschermbril wel als aftrekpost opvoeren of zoiets. Maar het is een hoop geld.
Ja, ga ik wel navragen. Of anders bij de belastingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kan je de beeldschermbril bij je werkgever declareren?
Toch 52 euro per jaar.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik sloop net weer een leesbril.
95 Cent per stuk bij de Action, ik verbruik er ongeveer 1 per week...
Ik zie echt helemaal niks zonder bril. Als ik mijn bril kwijt ben raak ik ook in paniek, want zonder bril kan ik mijn bril niet vindenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word van mijn bril ook helemaal draaierig en alles vervormt. Dus dan maar zonder
quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal niks zonder bril. Als ik mijn bril kwijt ben raak ik ook in paniek, want zonder bril kan ik mijn bril niet vinden
Mijn vader is ook zo’n blinde mol. Inmiddels schuift hij zijn bril omhoog als hij iets kleins moet lezen, da’s ook wel gek om mee te maken. Maar de paniek als zijn contactlens in de badkamer viel weet ik ook nog goed, dan moesten wij zoekenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zie echt helemaal niks zonder bril. Als ik mijn bril kwijt ben raak ik ook in paniek, want zonder bril kan ik mijn bril niet vinden
Ja, mijn zoon en man gaan braaf zoeken als ik mijn bril kwijt ben. Gebeurt bijna nooit hoor, maar ze weten dat ze dan echt moeten helpen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader is ook zo’n blinde mol. Inmiddels schuift hij zijn bril omhoog als hij iets kleins moet lezen, da’s ook wel gek om mee te maken. Maar de paniek als zijn contactlens in de badkamer viel weet ik ook nog goed, dan moesten wij zoeken
Gemopper? Ik was gewoon blij met Ghost Town.quote:
Mijn vader verloor ooit zijn bril op het strand, zo een golf en floep, dat ding van zijn hoofd. Mijn moeder ging naar de auto voor de reservebril en bij afgaand water is iedereen gaan zoeken en ja hoor, daar staken twee brillepootjes omhoog. Wat een geluk was dat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn zoon en man gaan braaf zoeken als ik mijn bril kwijt ben. Gebeurt bijna nooit hoor, maar ze weten dat ze dan echt moeten helpen.
Als je me had gezegd dat het een extended versie was van Ghost Town had ik het ook geloofd.quote:
N.a.v. Ghost Town moest ik hier wel aan denken...quote:Op zaterdag 1 mei 2021 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je me had gezegd dat het een extended versie was van Ghost Town had ik het ook geloofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |