Kan het niet laten even te reageren ... vooral voor diegenen welke vragen om meer technische tips. Ik spuit heel vaak tijdens het vrijen en zelfs de spreekwoordelijke fonteinen zijn geen uitzondering! Mijn ervaringen om het makkelijker te laten gebeuren zijn de volgende: de plek van de G-spot zit bij mij een halve vinger naar binnen aan de voorkant van de vagina , het voelt als een ribbelig, sponsachtig plekje. Wanneer hier ritmisch tegenaan gestoen wordt, door een vinger of penis of speelgoedje, ontstaat dus opbouw van het spuiten. De standjes om bij het penetreren het makkelijkste te spuiten zijn alle standjes waarbij dus tegen de G-spot aangestoten wordt; afhankelijk van zijn bouw en die van de vrouw. Bijvoorbeeld als ik op mijn rug lig met mijn benen opgetrokken en mijn vriend zijn handen op de achterkant van mijn bovenbenen zet waardoor alles strak gespannen wordt; of op zijn hondjes waarbij ik plat voorover lig met mijn billen in de lucht zodat hij tegen de voorkant stoot. Wij verwonderen ons ook over de immense hoeveelheid vocht die daarbij vrij kan komen en waar het vandaan kan komen. Maar het feit blijft hetzelfde, ik spuit fonteinen van zoet vocht alle kanten op. Zelfs als hij mij zo stevig penetreert dat ik geen ruimte krijg om te spuiten maar wel de druk ervoor opbouw, spuit ik ritmische fonteinen als hij zich uiteindelijk terugtrekt; wat hij overigens geweldig opwindend vindt! En jah, het geeft veel geklieder maar daar zijn waterbestendige hoezen om je matras ook voor, toch ? Veel succes met experimenteren; mijn tips hebben mijn vriendinnen ook geholpen met het succesvol leren spuiten, dus ... ! Wij hebben het zelfs gehad over het opnemen van een filmpje omdat het ongeloofwaardig lijkt voor degenen die het fenomeen nooit ervaren hebben; maar neem van mij aan dat er niets te faken valt bij zo'n uitbarsting, zelfs geen tuinslang ... ;-)