abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31319789
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef kutsap1961 het volgende:

nu gebeurd het ook telkens bij het neuken zalig gevoel is dat het werkt verslavend moet wel zeggen dat het voor de man ènige ervaring kost om dat al neukend klaar te krijgen
En hoe moet dat dan?
enkel in biertopics...
pi_31334954
Gisteren eerstemaal voor mijn chick .
Ze merkte zelf niet echt veel verschil, en het werd er ook niet echt uitgelanceerd (so to speak), maar het was wel een flike hoeveel vocht in eens (er stroomde gewoon wat langs mijn hand ). Al met al voor herhaling vatbaar dacht ik zo. . Ze wist iig niet dat ze het in zich had .
pi_32818148
Gisteren een heel leerzame film gezien over dit onderwerp....

Squirters 2, film met hele goede uitleg hoe je dit voor elkaar krijgt en met bewijs dat het werkt
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32819632
Waar heb je die film gezien dan?
Don't hurry, be crappy!
pi_32819766
Op dvd
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 4 december 2005 @ 21:58:06 #256
8369 speknek
Another day another slay
pi_32819912
Is het met Seymore Butts?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32820077
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Op dvd
Hmm... moet ik binnenkort maar eens op zoek gaan...
Don't hurry, be crappy!
  zondag 4 december 2005 @ 22:06:33 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_32820201
Edit: ik weet niet zo zeker of dit mag, dus ik neem even het zekere voor het onzekere, want volgens mij zijn dit gewoon warez.

[ Bericht 79% gewijzigd door Lupa_Solitaria op 04-12-2005 23:10:47 ]
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_32828401
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef speknek het volgende:
Is het met Seymore Butts?
Ja, zo heat hij ja, was zijn naam even kwijt...

Is serieus een goeie film wat uitleg enzo betrefd!
  maandag 5 december 2005 @ 11:08:44 #260
8369 speknek
Another day another slay
pi_32829846
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef speknek het volgende:
Edit: ik weet niet zo zeker of dit mag, dus ik neem even het zekere voor het onzekere, want volgens mij zijn dit gewoon warez.
Nouja, mag je al niet eens meer naar wikipedia linken? .
pi_32874948
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, zo heat hij ja, was zijn naam even kwijt...

Is serieus een goeie film wat uitleg enzo betrefd!
Ging jij zelf ook geen filmpje maken?

G-plek is nou niet echt moeilijk om te vinden en het is me ook al een keertje gelukt om een vrouw te laten spuiten maar dat was maar een heel klein beetje maar toch genoeg om het te merken
pi_32887240
Tja, dat heb ik ooit gezegd he een filmpje daarvan maken....

Zal eens kijken of het er binnenkort van komt...
pi_32887261
Weet je dst het vaak eerst een klein beetje is, dan heel, maar dan ook heel even rust nemen, dan weer goed bezig gaan en whoppa
pi_32887908
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef erodome het volgende:
Weet je dst het vaak eerst een klein beetje is, dan heel, maar dan ook heel even rust nemen, dan weer goed bezig gaan en whoppa
Bedankt voor de tip Nu nog een nieuw slachtoffer vinden want ze heeft ondertussen ook al een vriend... Vrijwilligers?
pi_32893755
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:08 schreef erodome het volgende:
Tja, dat heb ik ooit gezegd he een filmpje daarvan maken....

Zal eens kijken of het er binnenkort van komt...
ben wel benieuwd naar dat filmpje!!
pi_33040305
*schop*
pi_39475001
Kan het niet laten even te reageren ... vooral voor diegenen welke vragen om meer technische tips. Ik spuit heel vaak tijdens het vrijen en zelfs de spreekwoordelijke fonteinen zijn geen uitzondering! Mijn ervaringen om het makkelijker te laten gebeuren zijn de volgende: de plek van de G-spot zit bij mij een halve vinger naar binnen aan de voorkant van de vagina , het voelt als een ribbelig, sponsachtig plekje. Wanneer hier ritmisch tegenaan gestoen wordt, door een vinger of penis of speelgoedje, ontstaat dus opbouw van het spuiten. De standjes om bij het penetreren het makkelijkste te spuiten zijn alle standjes waarbij dus tegen de G-spot aangestoten wordt; afhankelijk van zijn bouw en die van de vrouw. Bijvoorbeeld als ik op mijn rug lig met mijn benen opgetrokken en mijn vriend zijn handen op de achterkant van mijn bovenbenen zet waardoor alles strak gespannen wordt; of op zijn hondjes waarbij ik plat voorover lig met mijn billen in de lucht zodat hij tegen de voorkant stoot. Wij verwonderen ons ook over de immense hoeveelheid vocht die daarbij vrij kan komen en waar het vandaan kan komen. Maar het feit blijft hetzelfde, ik spuit fonteinen van zoet vocht alle kanten op. Zelfs als hij mij zo stevig penetreert dat ik geen ruimte krijg om te spuiten maar wel de druk ervoor opbouw, spuit ik ritmische fonteinen als hij zich uiteindelijk terugtrekt; wat hij overigens geweldig opwindend vindt! En jah, het geeft veel geklieder maar daar zijn waterbestendige hoezen om je matras ook voor, toch ? Veel succes met experimenteren; mijn tips hebben mijn vriendinnen ook geholpen met het succesvol leren spuiten, dus ... ! Wij hebben het zelfs gehad over het opnemen van een filmpje omdat het ongeloofwaardig lijkt voor degenen die het fenomeen nooit ervaren hebben; maar neem van mij aan dat er niets te faken valt bij zo'n uitbarsting, zelfs geen tuinslang ... ;-)
  maandag 3 juli 2006 @ 14:59:45 #268
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_39475072
Ik ben ook wel benieuwd naar filmpjes dan
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_39475469
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 17:57 schreef Trenchtoast het volgende:
Gaat het afweer systeem wennen aan de sperma en bij de bevruchting valt het afweer systeemhetsperma niet zo snel/minder aan..waardoor je het sperma niet/nouwlijks aangestast word..en uiteindelijk zorg voor een gezonde baby..!!
Het afweersysteem valt geen sperma aan smartass
pi_75382548
95 % van de vrouwen kan spuitend klaarkomen (vrouwelijke ejaculatie cq squirten).
Het meest geschikte standje is op de knieen. Dring langzaam en zachtjes met twee vingers binnen en maak een "kom hier" beweging tegen een sponsachtig gedeelte. Eerst langzaam, daarna sneller en op het laatst laat je haar hele onderlichaam meebewegen tot dat ze spuitend klaarkomt.
De mate van intensiteit verschilt per vrouw. De een zegt "is dit alles" terwijl de ander 15 minuten nodig heeft om bij te komen. Het is iets heel moois en intiems om samen te delen. De moeite van het proberen waard. Succes.
pi_75383312
bedankt voor deze fantastisch leerzame kick
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 december 2009 @ 20:13:46 #272
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_75385682
Schijnt inderdaad dat bijna elke vrouw kan spuiten. Vraag me alleen af of je het ook weer 'ongedaan' kan maken of dat je als het eenmaal gelukt is zowat altijd spuitend klaar komt.. Kan me tenminste voorstellen dat die fonteinen niet in elke situatie gewenst zijn
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_75387630
Ik vraag me toch altijd weer serieus af waar die users vandaan komen. Nieuw account en reageren in een topic van 3 jaar oud met een kick-tip die in die drie jaar inmiddels alweer 300 keer voorbij is gekomen
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')