Ero, weet jij hier wat van??quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:14 schreef richie29 het volgende:
Maar squirten van de vrouw staat per definitie toch niet gelijk aan een orgasme van de vrouw?
natuurlijk gaat het om het orgasme.quote:
dan feliciteer ik haarquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 01:03 schreef Xennia het volgende:
[..]
Hm ik weet niet of dat wel zo is. Je komt dan wel een beetje op hun terrein, hun specialiteit. Wat nou als jij harder en meer spuit dan een man?
Het geeft wel een orgasme, maar bij de een is dat heftiger als bij de ander, bij de een voelt het als een soort loslaten, gewoon een erg apart en lekker gevoel, bij de ander komt het uit haar tenen en dan verschilt het ook nog van keer tot keer, lekker ingewikkeld he vrouwenquote:
gewoon kwestie van niet stoppen als ze roept dat ik moet doorgaan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Het geeft wel een orgasme, maar bij de een is dat heftiger als bij de ander, bij de een voelt het als een soort loslaten, gewoon een erg apart en lekker gevoel, bij de ander komt het uit haar tenen en dan verschilt het ook nog van keer tot keer, lekker ingewikkeld he vrouwen
zou kunnen , maar daarnaast zou ik het toch echt maar aannemenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:43 schreef type_29 het volgende:
Ik zag laatst een filmpje op internet op she-squirt ofzo.
En ik zweer het je dat het pis was, gewoon donkergeel vocht.
Maarja, ik kan me dat wel voor stellen onder druk van de camera.
en dat is niet geelquote:
* euh.. vindt jouw icoontje veel smeriger dan squirtende vrouwenquote:Op zondag 11 september 2005 12:22 schreef blxxun het volgende:
smerig man, die pissende wijven ! Slaat nergens op ....
Heb 't geroken, heb 't geproefd...'t is geen urinequote:Op zondag 11 september 2005 22:40 schreef coz het volgende:![]()
.. ga zo door lui-die-er-geen-reet-van-geloven
![]()
![]()
.. al tig mensen in dit topic die erbij zweren dat het toch heel iets anders is dan urine .. en toch volhouden dat je ondank het nog nooit van dichtbij gezien te hebben, laat staan geroken of geproeft het beter weet ... well i got news for you ... er is meer op deze planeet dan die steen waar je onder ligt![]()
![]()
![]()
Dat is wel te voorkomen hoor.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:50 schreef coz het volgende:
en dan gaan we daarna nog de reacties krijgen .. ja maar weet jij dan *echt waar* hoe urine smaakt
Hmm 't is ook wel zoutig, maar bitter overheerst vaak (al moet ik wel zeggen dat mijn smaakpupillen niet die van een kenner zijn). Het kan ook wel eens zoetig smaken als je bv. veel suikers in je bloed hebt. Of extreem bitter na het eten van chinees of het drinken van teveel koffie. (dat is geen aanrader). Het kan ook min of meer smaakloos worden (zoals water), bv. na het drinken van veel water of waterhoudende dranken (zoals bacardi breezer of rico).quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:20 schreef dafjedaf het volgende:
Ja joh? Ik had verwacht dat het meer zout zou smaken, zoals zweet ofzo. Ik weet ook eigenlijk niet waarom ik dat idee heb (nooit uitgeprobeerd). Weet je het per ongeluk of expres?
ieuwquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:09 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
De eerste keer was het een ongelukje, maar voor herhaling vatbaar.
Had ie vast een hele stevige meidquote:Op maandag 19 september 2005 21:10 schreef Croupouque het volgende:
Kijk maar uit voordat je er mee begint, een oom van mij is op die manier verdronken.
Ik dacht gewoon een ophoping van vaginaal vocht o.i.d. pis is het in ieder geval nietquote:Op maandag 19 september 2005 22:02 schreef Spammert het volgende:
WTF, ik vraag me echt af hoe dit kan!? Wat is 't? Pis of iets anders???
quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Gershom het volgende:
Dit is al heel oud, als je de g-plek op een bepaalde manier goed stimuleerd kan een vrouw wel rond een halve liter vocht (geen pic, en het is ook niet vies) ejaculeren... En volgens vrouwen is dit het fijnst om klaar te komen..
Dus gewoon experimenteren en je komt er vanzelf wel
neh, die zou ik hier postenquote:Op maandag 19 september 2005 22:15 schreef Eliminator20 het volgende:
Filmpje?
quote:Op maandag 27 januari 2003 16:54 schreef fotoloog het volgende:
quote:Op maandag 19 september 2005 22:08 schreef Gershom het volgende:
Dit is al heel oud, als je de g-plek op een bepaalde manier goed stimuleerd kan een vrouw wel rond een halve liter vocht (geen pis, en het is ook niet vies) ejaculeren... En volgens vrouwen is dit het fijnst om klaar te komen..
Die had je dus niet moeten laten gaanquote:Op donderdag 22 september 2005 18:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Sowieso was dat meisje in bed de droom van elke man die houdt van vrouwen verwennen.![]()
Wrijf anders nog even zout in de wonden.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Die had je dus niet moeten laten gaan
ik zie een bug .. het topic is dan niet meer terug te vinden in je myAT .. of ik ben blindquote:Op maandag 19 september 2005 23:14 schreef Aventura het volgende:
Slotje, ik laat het even mergen. Hier zijn recent nog 2 topics over geweest
Dit topic en de topics van vorige week zijn gemerged in:
vrouwelijke ejaculatie+ g-spot
quote:Op maandag 27 januari 2003 13:13 schreef El_Nino het volgende:
He bah
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef kutsap1961 het volgende:
mijn ervaring is dat veel mensen nog niet over ejaculeren hebben gehoord, ikzelf ervaar het nog maar een jaar .
miin vriend begon me te vingeren en het vocht spoot er uit en het was niet weinig, meer als èèn keermoet ik zeggen een grote ontlading van je lichaam .
nu gebeurd het ook telkens bij het neuken zalig gevoel is dat het werkt verslavend moet wel zeggen dat het voor de man ènige ervaring kost om dat al neukend klaar te krijgen
En hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 23:59 schreef kutsap1961 het volgende:
nu gebeurd het ook telkens bij het neuken zalig gevoel is dat het werkt verslavend moet wel zeggen dat het voor de man ènige ervaring kost om dat al neukend klaar te krijgen
Ja, zo heat hij ja, was zijn naam even kwijt...quote:Op zondag 4 december 2005 21:58 schreef speknek het volgende:
Is het met Seymore Butts?
Nouja, mag je al niet eens meer naar wikipedia linken?quote:Op zondag 4 december 2005 22:06 schreef speknek het volgende:
Edit: ik weet niet zo zeker of dit mag, dus ik neem even het zekere voor het onzekere, want volgens mij zijn dit gewoon warez.
Ging jij zelf ook geen filmpje maken?quote:Op maandag 5 december 2005 09:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, zo heat hij ja, was zijn naam even kwijt...
Is serieus een goeie film wat uitleg enzo betrefd!
Bedankt voor de tipquote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef erodome het volgende:
Weet je dst het vaak eerst een klein beetje is, dan heel, maar dan ook heel even rust nemen, dan weer goed bezig gaan en whoppa
ben wel benieuwd naar dat filmpje!!quote:Op woensdag 7 december 2005 12:08 schreef erodome het volgende:
Tja, dat heb ik ooit gezegd he een filmpje daarvan maken....
Zal eens kijken of het er binnenkort van komt...
Het afweersysteem valt geen sperma aan smartassquote:Op donderdag 30 januari 2003 17:57 schreef Trenchtoast het volgende:
Gaat het afweer systeem wennen aan de sperma en bij de bevruchting valt het afweer systeemhetsperma niet zo snel/minder aan..waardoor je het sperma niet/nouwlijks aangestast word..en uiteindelijk zorg voor een gezonde baby..!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |