quote:Even wachten tot ik weer terug ben
Op donderdag 30 januari 2003 17:36 schreef ParanoidEv het volgende:[..]
*nog maar 2 nachtjes slapen*
On-topic:
Zoals eerder aangegeven/beweerd is de G-spot een fabel. Maar er schijnt daar wel een plekje te zitten dat ervoor zorgt dat de bevalling minder pijnlijk is/wordt als de baby eruitkomt. Dat heb ik ooit eens op Discovery (geloof ik) gezien.
Hoe zit het daarmee dan? Is dat de g-spot?
1- de bevalling is minder pijnlijk voor vrouwen als vrouwen zelf ook klaarkomen in welke volgorde weet ik niet...maar maaktvolgens mij nix uit..!!
2- door een vrouw de echtgenoten te laten pijpen en het door te slikken..en dat een tijdje doet voordat je de grote stap zet voor een kind..!!
Gaat het afweer systeem wennen aan de sperma en bij de bevruchting valt het afweer systeemhetsperma niet zo snel/minder aan..waardoor je het sperma niet/nouwlijks aangestast word..en uiteindelijk zorg voor een gezonde baby..!!
quote:sorry pies smaakt anders als het vocht wat een vrouw spuit......(dat vocht is wat zoetig........)
Op donderdag 30 januari 2003 17:31 schreef Bridell het volgende:[..]
En die zogenaamde klier waar het vocht uit zou komen ook niet
ejaculeren = piessen
Lieve mensen de onderzoeken naar de sexualiteit van de vrouw en hoe haar orgasme's in elkaar zitten staat nog in de kinderschoenen.
Hier zou ik niet al te veel waarde aan hechten.
Ze weten nog niet eens hoe een clitoraal orgasme in elkaar steekt(dan het volledige, het pure lichamelijke stukje hebben ze wel in kaart, maar we weten allemaal dat het veel meer is als alleen dat ene kleine stukje).
quote:Ze zijn aardig ver..maar de vulva zelf is heeeeeeel moeilijk en dat is nog eenraadsel de rest hebben ze bijna bewezen...!!!
Op donderdag 30 januari 2003 20:06 schreef erodome het volgende:[..]
sorry pies smaakt anders als het vocht wat een vrouw spuit......(dat vocht is wat zoetig........)
Als je dat vocht laat opdrogen gaat het ook niet stinken zoals pies................
Heb dus wel een gespoten toen ik ook moest plassen, tja wel heel veel nattigheid, maar dat was dus grotendeels plas(was ff snert, maar het kon de pret niet drukken gelukkig).
De volgende dag toen ik die handdoek in de was deed meurde dat ding naar opgedroogde pies, dat is ranzig en dus heeeeeeeeeeel wat anders als wanneer ik gespoten heb.Lieve mensen de onderzoeken naar de sexualiteit van de vrouw en hoe haar orgasme's in elkaar zitten staat nog in de kinderschoenen.
Hier zou ik niet al te veel waarde aan hechten.
Ze weten nog niet eens hoe een clitoraal orgasme in elkaar steekt(dan het volledige, het pure lichamelijke stukje hebben ze wel in kaart, maar we weten allemaal dat het veel meer is als alleen dat ene kleine stukje).
quote:oh my god
Op maandag 27 januari 2003 13:08 schreef erodome het volgende:Ik zal nog een beschrijving neerzetten over hoe je de g-spot kan vinden.
U kunt de g-spot vinden door voorzichtig een vinger in uw vagina te steken en de vaginawand te onderzoeken aan de kant van de onderbuik;
Zoek naar een plek waar het weefsel een andere textuur heeft-bobbeliger en met kleine vouwen.
Dit is uw g-spot; deze is eenvoudiger te vinden als u hurkt of met uw benen omhoog ligt dan wanneer u zit, staat of plat ligt.
hoe plat kan sex nog worden, na het lezen van dit stukje erodometekst?
quote:bang dat je iets leert?
Op zaterdag 1 maart 2003 14:49 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
oh my god
quote:Om een beetje in de sfeer van platte sex te blijven: BJ, jij reageert vaak als een enorme zeikstraal...dat valt me inmiddels echt op.
Op zaterdag 1 maart 2003 14:49 schreef bastardjimmy het volgende:[..]
oh my god
Dat de g-spot in die eeuwenoude boeken beschreven wordt, betekent toch niet dat iedere vrouw hem ook heeft ?
quote:Nee het gaat er niet over of iedere vrouw hem heeft..
Op zaterdag 1 maart 2003 23:30 schreef Viola_Holt het volgende:
oh...ik zie dat ik in de eerste post genoemd wordt. Dit hele topic gemist tot nu toe.Dat de g-spot in die eeuwenoude boeken beschreven wordt, betekent toch niet dat iedere vrouw hem ook heeft ?
Jij zei geloof ik iets in de trant van misschien is het een (moderne)mutatie...
Ik heb dit opgezocht, blijkt uit dat als het een mutatie zou zijn het iig geen moderne mutatie is..........
Wat zou betekenen dat die mutatie inmiddels al erg uitgebreid is na al die eeuwen.
Wat het leuke is is dat er dus in eeuwenoude boeken een beschrijving staat van het gebeuren en van hoe het moet(en dat is nog niet veranderd).
Ook in de eeuwenoude boeken gaan ze ervanuit dat iedere vrouw dit kan(of het lukt is een 2de, dat de mogelijkheid er is dus).
Maar goed, er is al genoeg over gezegd;)
quote:Wel, het is vrij simpel.........
Op zondag 2 maart 2003 19:29 schreef ArmaniMania het volgende:
o o o o is die g-spot zo belangrijk ? De hele dag met je vinger in je muts om te zoeken of je wel een g-spot hebt. Nou vraag ik me af of de mannen dan ook een g-spot hebben ?
Maar een man heeft daarvoor in de plaats zijn prostaat(wat bij stimulatie ervan erg fijn moet zijn).
quote:Aan het klaarkomen van een vrouw is uberhaupt geen biologische functie gekoppeld
Op zaterdag 1 maart 2003 23:32 schreef Viola_Holt het volgende:
Misschien kan ik even een vraag stellen. Is er nog een biologische functie te koppelen aan het ejaculeren van een vrouw ?
quote:Goh dat wist ik nog niet dat je een vagina moet hebben om ook een g-spot te hebben.
Op zondag 2 maart 2003 19:33 schreef erodome het volgende:[..]
Wel, het is vrij simpel.........
Om een g-spot te hebben moet je een vagina hebben.............
Een man heeft geen vagina, dus ook geen g-spot...Maar een man heeft daarvoor in de plaats zijn prostaat(wat bij stimulatie ervan erg fijn moet zijn).
quote:Vinger in je aars en masseren die prostaat
Op zondag 2 maart 2003 19:37 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Goh dat wist ik nog niet dat je een vagina moet hebben om ook een g-spot te hebben.
Ik formuleerde het nogal vreems, ik bedoelde of mannen ook een soort van g-spot hebben. Dat ze geen vagina hebben, vind ik niet vreemd
quote:ben ik niet met je eens. het is (meestal) een fijn gevoel neem ik aan en dat smaakt naar meer. soort van katalysator voor het voortplanten. al heeft het bij veilig vrijen natuurlijk geen zin.
Op zondag 2 maart 2003 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Aan het klaarkomen van een vrouw is uberhaupt geen biologische functie gekoppeld
quote:uit een boek of eigen ervaring ?
Op zondag 2 maart 2003 19:39 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Vinger in je aars en masseren die prostaat
quote:Maar het is geen vereiste voor voortplanting. Biologisch dus geen waarde
Op zondag 2 maart 2003 19:46 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
ben ik niet met je eens. het is (meestal) een fijn gevoel neem ik aan en dat smaakt naar meer. soort van katalysator voor het voortplanten. al heeft het bij veilig vrijen natuurlijk geen zin.
quote:Na diverse bijbal ontstekingen en IVF molens, is mijn prostaat regelmatig gemasseerd. Helaas meestal door lelijke mannelijke artsen met, godzijdank, handschoenen
Op zondag 2 maart 2003 19:47 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
uit een boek of eigen ervaring ?
quote:Dit is niet waar............
Op zondag 2 maart 2003 19:36 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Aan het klaarkomen van een vrouw is uberhaupt geen biologische functie gekoppeld
Als een vrouw klaarkomt dan "doopt" de baarmoedermond zich in de vagina....(dit door de spiertrekkingen).
Hierdoor is de kans groter dat zaad goed word opgenomen en er dus bevrucht word.
Sex met klaarkomen voor de vrouw geeft dus een grotere kans op bevruchting dan als er niet klaar gekomen word.
quote:Ja, maar het is geen VEREISTE!
Op zondag 2 maart 2003 19:54 schreef erodome het volgende:[..]
Dit is niet waar............
Als een vrouw klaarkomt dan "doopt" de baarmoedermond zich in de vagina....(dit door de spiertrekkingen).
Hierdoor is de kans groter dat zaad goed word opgenomen en er dus bevrucht word.Sex met klaarkomen voor de vrouw geeft dus een grotere kans op bevruchting dan als er niet klaar gekomen word.
zoals eerder gezegd, een vrouw HOEFT niet klaar te komen voor een succesvolle bevruchting. DUS is er geen biologische noodzaak of functie.
Wees blij. Jullie hebben een functie welke alleen puur voor de leut is.
quote:Het is idd geen vereiste, maar heeft dus wel een biologische functie........
Op zondag 2 maart 2003 19:55 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Ja, maar het is geen VEREISTE!
zoals eerder gezegd, een vrouw HOEFT niet klaar te komen voor een succesvolle bevruchting. DUS is er geen biologische noodzaak of functie.
Wees blij. Jullie hebben een functie welke alleen puur voor de leut is.
Maar het klaarkomen van mannen is ook puur voor de leut....
Klaarkomen(het gevoel) en ejaculeren zijn 2 verschillende dingen, je kan ze los van elkaar beleven(klaarkomen zonder spuiten dan).
Zit wel wat oefening aan
quote:Doopt ? Nou ja, noem het zoals je het noemen wilt...
Op zondag 2 maart 2003 19:54 schreef erodome het volgende:[..]
Dit is niet waar............
Hierdoor is de kans groter dat zaad goed word opgenomen en er dus bevrucht word.Sex met klaarkomen voor de vrouw geeft dus een grotere kans op bevruchting dan als er niet klaar gekomen word.
quote:Heeft toch ook een functie als katalysator van de voortplanting. Als het niet lekker zou zijn, zou het waarschijnlijk minder gebeuren.
Op zondag 2 maart 2003 19:58 schreef erodome het volgende:
Maar het klaarkomen van mannen is ook puur voor de leut....
quote:Tsja, dat zou natuurlijk erg goed bedacht kunnen zijn door een kereltje dat kickt op dames die slikken.
Op donderdag 30 januari 2003 17:57 schreef Trenchtoast het volgende:
Gaat het afweer systeem wennen aan de sperma en bij de bevruchting valt het afweer systeemhetsperma niet zo snel/minder aan..waardoor je het sperma niet/nouwlijks aangestast word..en uiteindelijk zorg voor een gezonde baby..!!
quote:Herstel: uw vinger in een vagina...
Op maandag 27 januari 2003 13:08 schreef erodome het volgende:*blabla*
Ik zal nog een beschrijving neerzetten over hoe je de g-spot kan vinden.U kunt de g-spot vinden door voorzichtig een vinger in uw vagina te steken en de vaginawand te onderzoeken aan de kant van de onderbuik *blabla*
quote:Niet alles naar jezelf toe trekken he
Op maandag 21 juli 2003 18:30 schreef Frekkel het volgende:[..]
Herstel: uw vinger in een vagina...
Het is een beschrijving gericht op dames, aangezien het ook iets van dame's is, lekker puh
Grijnssssssssssssssssssss
quote:1 keer meegemaakt....enne het orgasme was hetzelfde dan als het vingerend cq likkend gebeurde.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:39 schreef Herder het volgende:
Maar vertel eens Erodome, is klaarkomen via de g-spot nu extra lekker (dwz lekkerder dan gewoon orgasme)? En krijg je altijd die ejaculatie of kan het ook zonder?
quote:Het is anders, niet beter.
Op dinsdag 22 juli 2003 00:39 schreef Herder het volgende:
Maar vertel eens Erodome, is klaarkomen via de g-spot nu extra lekker (dwz lekkerder dan gewoon orgasme)? En krijg je altijd die ejaculatie of kan het ook zonder?
Nee je hoeft niet te ejaculeren om op die manier klaar te komen, als je wel ejaculeerd hoeft het ook lang niet altijd een heleboel te zijn, het kan dus ook maar een klein beetje zijn.
Dus of er is geen ejaculaat(wel erg natte boel verder, maar niet erger als bij clitoraal orgasme), een beetje(kleine natte plek op het bed
) of het is erg veel(grote natte plek op het bed
).
*wrijft in handen, nu wil ik bewijs zien ook
*
En mannen hebben het ook, alleen is dat de prostaat..
Maar die is heeeel erg gevoelig en dat kan vies pijn doen als je daar verkeerd aankomt...
PS: Ik ben zelf een non-believer... en zéker van de Kazaa filmpjes kruip ik de kast op... get real mensen! Er is nérgens in ons lichaam een klier die zoveel vocht kan opstapelen!
quote:KaZaa-filmpjes heb ik nooit gezien, maar ik twijfel in dit opzicht nergens meer aan. Die handdoeken zijn soms niet aan te slepen....
Op dinsdag 22 juli 2003 16:08 schreef sofie3 het volgende:
Erodome, ging jij geen plaatjes/filmpjes van je opmerkelijke kunsten maken? Of vergis ik mij?PS: Ik ben zelf een non-believer... en zéker van de Kazaa filmpjes kruip ik de kast op... get real mensen! Er is nérgens in ons lichaam een klier die zoveel vocht kan opstapelen!
quote:Ja ik ga matriaal schieten, maar dan moet de kleine lekker logeren zijn, dan hebben we alle rust en ruimte ervoor........
Op dinsdag 22 juli 2003 16:08 schreef sofie3 het volgende:
Erodome, ging jij geen plaatjes/filmpjes van je opmerkelijke kunsten maken? Of vergis ik mij?PS: Ik ben zelf een non-believer... en zéker van de Kazaa filmpjes kruip ik de kast op... get real mensen! Er is nérgens in ons lichaam een klier die zoveel vocht kan opstapelen!
Geef me wat tijd, ik behoor niet tot de snelste mensen ter wereld, alles op z'n tijd bij mij ![]()
En non believer, het is echt waar, het is al bewezen dat het bestaat, alleen weten ze niet presies hoe of wat.
quote:cameraman nodig ?
Op dinsdag 22 juli 2003 19:20 schreef erodome het volgende:[..]
Ja ik ga matriaal schieten, maar dan moet de kleine lekker logeren zijn, dan hebben we alle rust en ruimte ervoor........
Opmerkelijk is het niet hoor, vele vrouwen kennen dit genot, alle vrouwen zouden het moeten kennen, maarja helaas is dat niet zo.Geef me wat tijd, ik behoor niet tot de snelste mensen ter wereld, alles op z'n tijd bij mij
En non believer, het is echt waar, het is al bewezen dat het bestaat, alleen weten ze niet presies hoe of wat.
quote:Grinnik, geef me je cv maar
Op dinsdag 22 juli 2003 19:38 schreef Viola_Holt het volgende:[..]
cameraman nodig ?
quote:erm je afweersysteem bestaat uit T en B cellen in de witte bloedlichaampjes, de een herkent lichaamsvreemde stoffen en de ander ruimt het op. Deze zitten dus in je bloedbaan samen met de rode bloedlichaampjes, deze zitten niet in de vagina, waarin een eitje moet komen om bevrucht te worden door spermatozoa, maar daar heb je nog geen bloed. Het bloed wat er met de menstruatie uit vloeit is van de eerste paar cellagen van de buitenste laag van je baarmoeder (bestaat uit 3 lagen)
Op donderdag 30 januari 2003 17:57 schreef Trenchtoast het volgende:2- door een vrouw de echtgenoten te laten pijpen en het door te slikken..en dat een tijdje doet voordat je de grote stap zet voor een kind..!!
Nou ja, dus over dat je gezonde kindertjes krijgt wanneer de mamma sperma doorslikt gaat er bij mij niet echt in.
quote:dat is (helaas) niet zo groot. ik zoek een stage-plek !
Op dinsdag 22 juli 2003 20:15 schreef erodome het volgende:[..]
Grinnik, geef me je cv maar
quote:Een glaasje vol?
Op maandag 27 januari 2003 20:59 schreef erodome het volgende:[..]
Een emmertje is wat overdreven
Maar als ik spuit zal het toch wel een glaasje vol zijn......
En dat kan meerdere keren.
quote:Oh, geloof het maar
Op dinsdag 22 juli 2003 23:36 schreef Leila het volgende:[..]
Een glaasje vol?
Dat geloof ik niet.
Vage is dat het best gemakkelijk lijkt te gaan bij haar, heel anders dan erodome hier zo'n beetje beschrijft. 80% van de keren dat we met elkaar naar bed gaan gebeurd het zo ongeveer.
(en dat voor 2 personen die in maart nog allebei maagd waren) ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 23-07-2003 01:03]
Kan het zijn dat het toch ook door de ligging en druk die er in je vagina wordt uitgevoerd mede bepaald wordt??
quote:niet iedereen heeft een compatible partner, heeft meer iets te maken hoe open je voor elkaar staat, en natuurlijk hoe gespannen je bent tijdens het vrijen.
Op woensdag 23 juli 2003 00:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:[..]
Oh, geloof het maar
Mijn vriendin kan er ook wat van (tot grote verbazing van ons beiden toen dat voor het eerste gebeurde
Mijn beide benen zijn totaan de voeten vaak helemaal nat, en een handdoek 3x dubbelvouwen helpt niet, beddegoed is nog steeds nat.Vage is dat het best gemakkelijk lijkt te gaan bij haar, heel anders dan erodome hier zo'n beetje beschrijft. 80% van de keren dat we met elkaar naar bed gaan gebeurd het zo ongeveer.
(en dat voor 2 personen die in maart nog allebei maagd waren)
quote:Weet niet wat je vriend of man doet, maar klaarblijkelijk iets fout.
Op dinsdag 22 juli 2003 12:28 schreef BusySammy het volgende:
Euhm... ik kan dus NIET klaarkomen met behulp van een man. Alleen ik weet hoe dat moet, en het is een man nog nooit gelukt!
Dus vanavond maar effe die spot zoeken!Misschien gaat er een wereld voor me open.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |