Haha nou zo raar moet het er niet uit hebben gezienquote:
Ja, nee, zo zie ik het niet voor me.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou zo raar moet het er niet uit hebben gezienHet effect was gewoon meer van "hoe heb ik dit voor elkaar gekregen"
Ik ook, maar dat komt vooral dat ik vrij visueel ben ingesteld, en me moeilijk kan voorstellen dat boobies net dat ene knopje kunnen raken, en dat dan ook nog bevestigen.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vooral dat ik vrij visueel ben ingesteld, en me moeilijk kan voorstellen dat boobies net dat ene knopje kunnen raken, en dat dan ook nog bevestigen.
Maar nu zie ik Aoibhin dus voor me met zo'n Madonna-outfit met puntige tieten.
No prob, die heb ik inderdaad al uit.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ja Fleabag s2 dusHeb je bericht dan misschien verkeerd gelezen
Twintig van die lilleke dingen?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:16 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een item over Primark in het journaal, en er was toen een bord in beeld met daarop:
T-shirts 1,50,
Jeans 5,00.
Toen dacht ik nog: voor die ene jeans die ik nu aan heb, had ik er dus ook 20 kunnen hebben.
Dit excuus kan je vrijdagavond niet meer gebruikenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou zo raar moet het er niet uit hebben gezienHet effect was gewoon meer van "hoe heb ik dit voor elkaar gekregen"
Inspiratie van mode mismatches opgedaan in je geboortejaar?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja als je goed bent met kleding kan je overal wel wat van maken, maar dat talent heb ik helaas totaal niet
Die zijn nou eenmaal de slechteriken in het verhaal; kan ze moeilijk weglatenquote:
Oké ik nu ookquote:Op woensdag 28 april 2021 20:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat komt vooral dat ik vrij visueel ben ingesteld, en me moeilijk kan voorstellen dat boobies net dat ene knopje kunnen raken, en dat dan ook nog bevestigen.
Maar nu zie ik Aoibhin dus voor me met zo'n Madonna-outfit met puntige tieten.
Ik ook.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
Als ik wil winkelen bij de Primark moet ik naar ... Zwolle
Ja maar als ik een blunder bega heb ik gelukkig altijd een paar andere leuke slimme teamleden die de schade kunnen herstellenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:21 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dit excuus kan je vrijdagavond niet meer gebruiken![]()
Op mijn 14e met maatje S ging ik wel eens naar winkels als New Yorker enzo, dat was ook best wel troepquote:Op woensdag 28 april 2021 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Ach, als je 14 bent met maatje S is het vast hartstikke leuk om er allemaal shirtjes te kopen en zo
Je zult mij er niet vindenquote:
Cool Catquote:Op woensdag 28 april 2021 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op mijn 14e met maatje S ging ik wel eens naar winkels als New Yorker enzo, dat was ook best wel troep
Dat was meer iets voor 12-jarige Aoibhinquote:
Dat is een winkel waar ik niet dood wil gevondenquote:
Oh ik ging daar op mijn 14e ook nog wel heen. Man man man wat een hoerenkleding had je daar. Niet dat ik die kocht.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat was meer iets voor 12-jarige Aoibhin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |