Veel kijkplezier Ari!quote:Op woensdag 28 april 2021 20:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook
Netflixen, douchen en slapen
Morgen weer werken. Mijn ultralange weekend zit erop. Ik kan hier wel aan wennen hoor, 5 dagen weekend en 2 dagen werken
.
Ik ga nu even een aflevering kijken van UOAT
Zolang je het niet verstuurd, is er niks aan de hand, althans dat denk ik. Want ik heb ook al vaak genoeg op rapporteer geklikt.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik drukte net per ongeluk op rapporteer
Op Amazon zijn er twee. En daar zit Andrew Scott inquote:Op woensdag 28 april 2021 20:04 schreef Dave het volgende:
Net begonnen aan een serie op Netflix met die dame van Fleabag. Best leuk, dus even checken hoeveel seizoenen....
1. En gewoon plots afgekapt. Zonder einde of iets.
Oh dat is wel kutquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef Guanabana het volgende:
En ik kan nu geen oordopjes in 's nachts, en ik heb een verslaving, kan niet zonder die dingen slapenDus ik moet nu cold turkey afkicken denk ik.
Oke dit was klaagrondje, einde.
Ja ik voel me intens slechtquote:
En ook echt verzonden?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik drukte net per ongeluk op rapporteer
Jajajajajaja, je bent gewoon gespot hoor Deefquote:
Oh, welke?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Op Amazon zijn er twee. En daar zit Andrew Scott in
Echt stomme kleding ook en heel slechte kwaliteitquote:
Ben er wel ook echt meerdere keren geweest, want jaquote:Op woensdag 28 april 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt stomme kleding ook en heel slechte kwaliteit![]()
Naja, dat waar jullie het vanmiddag al over hadden, maar ik doe ook even een duit in het zakkie
Haha nee dat nietquote:Op woensdag 28 april 2021 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang je het niet verstuurd, is er niks aan de hand, althans dat denk ik. Want ik heb ook al vaak genoeg op rapporteer geklikt.
Haha welnee joh! #hetkomtgoedquote:Op woensdag 28 april 2021 20:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En ook echt verzonden?
Want dan krijg ik nu vast een ban omdat 'deze user klaagt teveel'.
quote:Op woensdag 28 april 2021 20:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nee dat nietMaar heb serieus wel eens per ongeluk een post gerapporteerd. Zat in de trein en was mobiel aan het Fok!en, er viel iets op de grond, ik wilde het oprapen en toen hebben de Aoiboobies het voor elkaar gekregen om zo op mijn mobiel te liggen dat ik bij het opstaan zag dat ik de post had gerapporteerd
Ik zag gisteren een item over Primark in het journaal, en er was toen een bord in beeld met daarop:quote:Op woensdag 28 april 2021 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt stomme kleding ook en heel slechte kwaliteit![]()
Naja, dat waar jullie het vanmiddag al over hadden, maar ik doe ook even een duit in het zakkie
Een vriendin van een ander forum waar ik vroeger zat, kwam uit Rotterdam en toen was dat nog maar de enige stad in Nederland waar een Primark zat. Zij zwoor bij die winkel en postte heel vaak foto's van nieuwe outfitjes. En zij had altijd een enorm goed gevoel voor stijl en dan zag het er op die foto altijd zo leuk uitquote:Op woensdag 28 april 2021 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ben er wel ook echt meerdere keren geweest, want jaGoedkoop dus toch maar kijken. /proleet
Hé viespeukquote:
Ja als je goed bent met kleding kan je overal wel wat van maken, maar dat talent heb ik helaas totaal nietquote:Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een vriendin van een ander forum waar ik vroeger zat, kwam uit Rotterdam en toen was dat nog maar de enige stad in Nederland waar een Primark zat. Zij zwoor bij die winkel en postte heel vaak foto's van nieuwe outfitjes. En zij had altijd een enorm goed gevoel voor stijl en dan zag het er op die foto altijd zo leuk uit![]()
Ik dus een keer winkelen in Rotterdam en persé naar de Primark willen. Ik daar en dacht echt "oké is dit het, wat een stomme saaie kleren"Die vriendin kon de boel gewoon supergoed combineren waardoor het toch wat leek.
Ja Fleabag s2 dusquote:Op woensdag 28 april 2021 20:12 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, welke?
Ik bedoelde niet Fleabag zelf, maar een andere serie met Phoebe Waller-Bridge er in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |