quote:Op woensdag 28 april 2021 17:53 schreef Vlinder het volgende:
Heeft iemand een url naar het vivaForum? Ik kan het zo gauw niet vinden
Ik ben wel van de zwartgallige humor. Sorry, ik moest lachen om Janquote:
I kid you not. Er is nog zo'n actief Samanthatopic op een fora. Dat was viva toch?quote:
Zal best ik hou het wel op fokquote:Op woensdag 28 april 2021 18:00 schreef Vlinder het volgende:
[..]
I kid you not. Er is nog zo'n actief Samanthatopic op een fora. Dat was viva toch?
Ik kom nooit op Viva maar inderdaad - uit een eerder FOK!deel van deze reeks werd dat benoemd en volgens mij zelfs iets van gedeeld?quote:Op woensdag 28 april 2021 18:00 schreef Vlinder het volgende:
[..]
I kid you not. Er is nog zo'n actief Samanthatopic op een fora. Dat was viva toch?
Ik heb daar een banquote:Op woensdag 28 april 2021 17:53 schreef Vlinder het volgende:
Heeft iemand een url naar het vivaForum? Ik kan het zo gauw niet vinden
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:00 schreef Vlinder het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom vinden mensen het toch nodig nog even een steek onder water te geven.... enigste zoontjequote:Op woensdag 28 april 2021 14:18 schreef Woonbootjes het volgende:
Bericht van Do Kadootje FB
[ link | afbeelding ]
Enigste is niet eens een bestaand woord....quote:Op woensdag 28 april 2021 18:34 schreef Sugarglider het volgende:
[..]
Waarom vinden mensen het toch nodig nog even een steek onder water te geven.... enigste zoontje
Ik zal het nooooit meer doen.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:39 schreef vencodark het volgende:
In het Hazes topic maakte iemand een opmerking dat hij nu reclame maakte voor een kledinglijn terwijl hij er zelf 1 heeft.
Nu maakt iemand hier reclame voor een ander forum terwijl we zelf op Fok! zitten.![]()
Hoogverraad, zeg ik!
![]()
Dat mierzoete brave forum vol deugers, das geen concurrentie voor Fok.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:39 schreef vencodark het volgende:
In het Hazes topic maakte iemand een opmerking dat hij nu reclame maakte voor een kledinglijn terwijl hij er zelf 1 heeft.
Nu maakt iemand hier reclame voor een ander forum terwijl we zelf op Fok! zitten.![]()
Hoogverraad, zeg ik!
![]()
Weer dat "je hebt je rust gevonden". Lijkt me niet iets wat je zegt na een hartaanval. Maar meer na een bewuste actie.quote:
Die heeft echt totaal geen idee wanneer je wat zegt bij welke gelegenheid dan ook. Daar is ze te lbv voor.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:22 schreef Already_in_use het volgende:
Weer dat "je hebt je rust gevonden". Lijkt me niet iets wat je zegt na een hartaanval. Maar meer na een bewuste actie.
Ze kan moeilijk zeggen dat het zo jammer is dat de GHB verkeerd gevallen is. Als Jeugdzorg daar achter komt dat er daardoor iemand is overleden in haar huis in haar bijzijn ziet ze haar kinderen never nooit meer. Buiten dat zal een addict nooit toegeven dat het door drugs komt.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:26 schreef Straadthont het volgende:
Door constant naar de buitenwereld de nadruk te leggen opdat ie rust gevonden heeft gaan we het vanzelf wel een keer geloven
Ze hoeft helemaal niks te zeggen. Dat mag namelijk ook.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Die heeft echt totaal geen idee wanneer je wat zegt bij welke gelegenheid dan ook. Daar is ze te lbv voor.
[..]
Ze kan moeilijk zeggen dat het zo jammer is dat de GHB verkeerd gevallen is. Als Jeugdzorg daar achter komt dat er daardoor iemand is overleden in haar huis in haar bijzijn ziet ze haar kinderen never nooit meer. Buiten dat zal een addict nooit toegeven dat het door drugs komt.
Geen idee hoe dat werkt. Mijn kinderen zijn volwassen geworden zonder Jeugdzorg en ik woon al bijna 25 jaar in Belgie dus hoe dat in elkaar steekt zou ik dan op moeten zoeken maar dat vind ik net teveel moeite haha.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:40 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ze hoeft helemaal niks te zeggen. Dat mag namelijk ook.
Jeugdzorg zal zich toch wel laten inlichten door de politie? Of werkt dat zo niet?
Als dat zo is, komt jeugdzorg daar wel achter zonder dat zij iets hoeft te zeggenquote:Op woensdag 28 april 2021 19:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Die heeft echt totaal geen idee wanneer je wat zegt bij welke gelegenheid dan ook. Daar is ze te lbv voor.
[..]
Ze kan moeilijk zeggen dat het zo jammer is dat de GHB verkeerd gevallen is. Als Jeugdzorg daar achter komt dat er daardoor iemand is overleden in haar huis in haar bijzijn ziet ze haar kinderen never nooit meer. Buiten dat zal een addict nooit toegeven dat het door drugs komt.
Dat denk ik ook wel. Die zullen toch informatie willen of Samant stabiel genoeg is voor een bezoek aan haar kinderen en daar zullen ze vast wel mensen voor raadplegen. En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Als dat zo is, komt jeugdzorg daar wel achter zonder dat zij iets hoeft te zeggen
Al goed, doe geen moeite. Ik ga er van uit dat er een lijntje open staat tussen de hulpinstanties. De waarheid zal daar wel aan het licht komen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt. Mijn kinderen zijn volwassen geworden zonder Jeugdzorg en ik woon al bijna 25 jaar in Belgie dus hoe dat in elkaar steekt zou ik dan op moeten zoeken maar dat vind ik net teveel moeite haha.
Jeugdzorg, Veilig Thuis, de politie etc hebben inderdaad een convenant waardoor het mogelijk is om elkaar te raadplegen in dit soort gevallen. Daar heb je dan geen toestemming van de betrokkenen voor nodig. En dat is maar goed ook!quote:Op woensdag 28 april 2021 19:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Die zullen toch informatie willen of Samant stabiel genoeg is voor een bezoek aan haar kinderen en daar zullen ze vast wel mensen voor raadplegen. En zo hoort het ook.
Oh ja, dat was inderdaad de laatste keer volgens mij. En Michael kan natuurlijk ook nog een duit in het zakje doen dat zijn kinderen daar niet veilig zijn. En hij zal die kans zeker niet laten liggen.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:01 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
Jeugdzorg, Veilig Thuis, de politie etc hebben inderdaad een convenant waardoor het mogelijk is om elkaar te raadplegen in dit soort gevallen. Daar heb je dan geen toestemming van de betrokkenen voor nodig. En dat is maar goed ook!
Het is trouwens best alweer een tijd geleden dat ze Angelina en Milano heeft mogen zien. Laatste keer was volgens mij toen Milano haar herhaaldelijk voor verrekte mongool uitmaakte
Nee ik geloof dat ik op een later moment ook nog foto's heb gezien of een tekst bij een foto dat ze haar kinderen ging zien. Met Milano is echt al lang terugquote:Op woensdag 28 april 2021 20:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh ja, dat was inderdaad de laatste keer volgens mij. En Michael kan natuurlijk ook nog een duit in het zakje doen dat zijn kinderen daar niet veilig zijn. En hij zal die kans zeker niet laten liggen.
Denk je? Ik heb eerder het idee dat hij die kinderen liever kwijt dan rijk is. Angelina bij z'n moeder geparkeerd en nou ja, Milano daar kon ie dan niet onderuit, maar van hem had 't niet gehoeven, hoor. Hij had zonder twijfel het liefst gehad dat ze gewoon bij Samantha waren gebleven.quote:En Michael kan natuurlijk ook nog een duit in het zakje doen dat zijn kinderen daar niet veilig zijn. En hij zal die kans zeker niet laten liggen.
Dat is attent van de kleine Angelo.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:29 schreef Woonbootjes het volgende:
Ze had ook nog rozen gekregen van de kinderen
[ link | afbeelding ]
Ik snap niet helemaal de kindervakantie het moment blijkbaar is om met z'n tweeën naar het buitenland te vertrekken. Milano verblijft bij opa en oma neem ik aan? Vreemde timing.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:38 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb eerder het idee dat hij die kinderen liever kwijt dan rijk is. Angelina bij z'n moeder geparkeerd en nou ja, Milano daar kon ie dan niet onderuit, maar van hem had 't niet gehoeven, hoor. Hij had zonder twijfel het liefst gehad dat ze gewoon bij Samantha waren gebleven.
Dit inderdaad. En hoe Naomi hem dan zo ver heeft gekregen, is me een raadsel. Volgens mij echt een gevalletje ‘nou ja, zij wilde zo graag hè’ (en anders ben ik mijn lekkere en zorgzame wijf kwijt of loopt ze steeds te zeuren)quote:Op woensdag 28 april 2021 20:38 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Denk je? Ik heb eerder het idee dat hij die kinderen liever kwijt dan rijk is. Angelina bij z'n moeder geparkeerd en nou ja, Milano daar kon ie dan niet onderuit, maar van hem had 't niet gehoeven, hoor. Hij had zonder twijfel het liefst gehad dat ze gewoon bij Samantha waren gebleven.
Ja, precies dit. Hij weet dat hij er toch verder geen extra werk aan heeft omdat Naomi dat allemaal gaat doen, en mocht de relatie stuk lopen, dan gaat 't kind met haar mee. Het zal hem verder aan zijn reet roesten.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. En hoe Naomi hem dan zo ver heeft gekregen, is me een raadsel. Volgens mij echt een gevalletje ‘nou ja, zij wilde zo graag hè’ (en anders ben ik mijn lekkere en zorgzame wijf kwijt of loopt ze steeds te zeuren)
Naja, 'beter' dan dat iemand dood gaat dan dat het uitgaat. Nu is/blijft het een mooie herinnering.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Okee, niemand had dit op deze manier zien aankomen, maar daar zit je dat met zijn naam op je borst megagroot getatoeërd.
Een tijd terug kwam ik erachter dat LVB een treetje lager is dan 'zwakbegaafd', voor je gevoel klinkt LVB te eufemistisch.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:36 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Maar dan had ze wel die tattoo weg moeten laten halen. Dat is waar ik het nu sec over heb. Nu kan ie blijven staan.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:44 schreef roos94 het volgende:
Niks mooie herinnering, een gigantisch trauma voor het leven. Als het uitging kwam ze daar wel weer overheen binnen een paar weken/maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |