Nee en ik vermoed niet dat het gaat gebeurenquote:Op woensdag 28 april 2021 15:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit wordt al sinds 2015 hier gepost maar ik geloof niet dat het al erg opschiet
Dat denk ik ook, maar gelukkig is ze daar niet zo goed in.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee en ik vermoed niet dat het gaat gebeuren![]()
Er hoeft nu maar 1 labiel momentje te komen en mevrouw pleegt zelfmoord.
Poging denk ik wel. Echt suicide niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:18 schreef Brybry het volgende:
[..]
Nee en ik vermoed niet dat het gaat gebeuren![]()
Er hoeft nu maar 1 labiel momentje te komen en mevrouw pleegt zelfmoord.
Daar zou ik niet gek van opkijken!quote:Op woensdag 28 april 2021 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een selfie met hem in de open kist ofzo.![]()
Al is ze omringd door hele volksstammen met verstandige mensen, ze doet er niks mee en gaat toch haar eigen gang....quote:Op woensdag 28 april 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Vind het oprecht sneu voor haaren denk dat dit het begin is van het einde.
Ik heb ervaring in het werken met lvb'ers en borderlines en ik kan je garanderen; Alle domme shit die zij heeft uitgehaald is te wijten aan haar lage intelligentie icm borderline.
Ik hoop echt dat ze de komende tijd omringd wordt door verstandige personen voor steun en bescherming tegen zichzelf.
Kan het ook niet verzinnen eigenlijk.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen die ik echt ongepast zou vinden in dit topic.
Daarom zei ik ook volgende weekquote:Op woensdag 28 april 2021 15:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Story staat vandaag vol met Dre en Saartje
dat hopen we al jaren voor haar.quote:Op woensdag 28 april 2021 15:51 schreef Brybry het volgende:
Vind het oprecht sneu voor haaren denk dat dit het begin is van het einde.
Ik heb ervaring in het werken met lvb'ers en borderlines en ik kan je garanderen; Alle domme shit die zij heeft uitgehaald is te wijten aan haar lage intelligentie icm borderline.
Ik hoop echt dat ze de komende tijd omringd wordt door verstandige personen voor steun en bescherming tegen zichzelf.
quote:Op woensdag 28 april 2021 15:59 schreef roos94 het volgende:
[..]
spoiler met bizar voorbeeldheb die foto even in een spoiler gezet en waarschuwing erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Je had ook weg kunnen halenquote:Op woensdag 28 april 2021 17:08 schreef Ole het volgende:
[..]
heb die foto even in een spoiler gezet en waarschuwing erbij.
Stel je aan joh. Ga je lekker naar het viva forum.quote:
Het heeft geen zak met dit topic te maken.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Stel je aan joh. Ga je lekker naar het viva forum.
Lol een foto van een overleden persoonquote:Op woensdag 28 april 2021 17:27 schreef Ole het volgende:
ik heb het op deze manier opgelost. Anders post maar in FB topic.
nu weer OT graag!
Ugh, wat een walgelijke kerel is die Jan Roos toch ook. Smakeloos, echt zooo niet grappig gewoon.quote:Over barbie vanaf 05:30
Ook voor jou: Viva forum!quote:Op woensdag 28 april 2021 17:32 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Ugh, wat een walgelijke kerel is die Jan Roos toch ook. Smakeloos, echt zooo niet grappig gewoon.
Jij weet meer dus via vivaquote:
Oh oké maar dan nog maakt het niet veel uit aangezien het in barbiegate staat die volstaat met schokkende dingen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toen hij er wat van zei niet.
Ole heeft de afbeelding later onder een spoiler gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |