abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:01:21 #201
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_199221657
quote:
15s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:56 schreef 01100101 het volgende:

[..]

Beste frapant eigenlijk van Baudet om zo'n referentie te maken. Of hij is een briljante troll die op deze smerige manier aandacht probeert te trekken voor zijn partij of hij ondersteunt daadwerkelijk deze ideeen.
https://dwars.org/overdwa(...)politiek-beinvloedt/

Zo kun je de aandacht van je achterban trekken..

[ Bericht 2% gewijzigd door Perrin op 30-04-2021 18:11:26 ]
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_199229718
Overigens valt het me van onze grootste intellectueel en historicus wel een beetje tegen dat hij naar het Duitse Madagaskarplan verwijst terwijl we ook het Guyanaplan van eigen bodem hebben.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Guyanaplan

pi_199230248
Ach, we hebben het nog steeds over de Armeniërs.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_199230909
Baudet is een volstrekt infantiele clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 mei 2021 @ 23:17:00 #205
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199239598
twitter


Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199239880
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Ja, en als iemand hem daar op wijst, lult hij er weer een eind overheen met z'n verhalenwedstrijd :')
pi_199240562
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Opa die kleinzoon kust ?
helppppppppp ongewenst... bahhhh
pi_199240582
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Nee joh hij bedoelt het tegenovergestelde.
De commentator zegt creepy as fuck. Waarop hij reageert met: 🤔
Vakman pur sang
  zondag 2 mei 2021 @ 02:08:26 #209
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_199241038
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee joh hij bedoelt het tegenovergestelde.
De commentator zegt creepy as fuck. Waarop hij reageert met: 🤔
Wanneer begin jij je als Baudet-fan eigenlijk te schamen voor die keuze?
pi_199241566
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Echt walgelijk inderdaad. Volgens mij is ie echt een beetje de weg kwijt
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 08:30:18 #211
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199242001
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 06:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Echt walgelijk inderdaad. Volgens mij is ie echt een beetje de weg kwijt
Een beetje? :@
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 mei 2021 @ 08:32:02 #212
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_199242010
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 06:22 schreef Raw85 het volgende:

[..]

Echt walgelijk inderdaad. Volgens mij is ie echt een beetje de weg kwijt
Ach, het past ook wel gewoon in het patroon van de afgelopen pakweg tien jaar. Wat dat betreft ook niks opmerkelijks.
  zondag 2 mei 2021 @ 08:37:56 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199242036
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:32 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Ach, het past ook wel gewoon in het patroon van de afgelopen pakweg tien jaar. Wat dat betreft ook niks opmerkelijks.
Wat opmerkelijk is, is dat hij niet meer zo zijn best doet om dat ware gezicht te schminken. Wel fijn, nu kan niemand het nog redelijkerwijs ontkennen.
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 08:40:07 #214
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199242046
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat opmerkelijk is, is dat hij niet meer zo zijn best doet om dat ware gezicht te schminken. Wel fijn, nu kan niemand het nog redelijkerwijs ontkennen.
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 2 mei 2021 @ 08:52:43 #215
491000 KareldeStoute
1433 - 1477
pi_199242131
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat opmerkelijk is, is dat hij niet meer zo zijn best doet om dat ware gezicht te schminken. Wel fijn, nu kan niemand het nog redelijkerwijs ontkennen.
Ach, hij stond vele jaren terug al voor een menigte waar de SS-vlaggen vrolijk wapperden te spreken bij de IJzerwake.
Zijn politieke helden zijn types als de oude Le Pen. Etc etc. Dus redelijkerwijs was het al niet te ontkennen.
  zondag 2 mei 2021 @ 09:04:46 #216
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199242236
quote:
10s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:52 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Dus redelijkerwijs was het al niet te ontkennen.
Ja oké, was het eigenlijk al heel lang niet :') . Maar toen probeerde hij zijn rechts-extremistische sympathiën te verbloemen door het te hebben over vrijelijk filosoferen, met iedereen van gedachten te wisselen, gedachtenexperimenten, etc en die 'argumenten' werden natuurlijk gretig aangegrepen om te zeggen dat het allemaal wel meeviel met die Baudet. Nu is het kleur bekennen ^O^ .
Huilen dan.
pi_199242278
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 00:44 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee joh hij bedoelt het tegenovergestelde.
De commentator zegt creepy as fuck. Waarop hij reageert met: 🤔
Nah, dan had hij er wel bij geschreven dat het hier slechts gaat om een opa die z’n kleinzoon troost. Dit past precies in het patroon van Thierry om iets of iemand verdacht te maken. Doet ie wel vaker. Het is geen geheim dat hij het niet zo op Biden heeft.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199243528
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 08:40 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Wat loop jij nou weer dom uit je net te zwammen gekkie? :'(
Dat zijn een van de weinige dingen die je op de uni hebt geleerd zekers. Iedereen met een niet inclusieve mening is een gekkie!

Die Moslims zijn niet zo inclusief hoor ze willen hier' t liefste Sharia. En de zwarten haten ons.
pi_199243595
twitter


Doodeng
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 11:09:34 #220
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199243736
#baudetmoetweg is nr1 trending op twitter _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199245260
quote:
15s.gif Op zondag 2 mei 2021 10:59 schreef Fascination het volgende:
[ twitter ]

Doodeng
Wat is er in Brazilië dan?
Vakman pur sang
  zondag 2 mei 2021 @ 13:39:32 #222
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_199246125
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 10:52 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:

[..]

Dat zijn een van de weinige dingen die je op de uni hebt geleerd zekers. Iedereen met een niet inclusieve mening is een gekkie!

Die Moslims zijn niet zo inclusief hoor ze willen hier' t liefste Sharia. En de zwarten haten ons.
Je bent gewoon een achterlijke als je denkt dat elke burger van wat voor afkomst dan ook zich als een bezetene bezighoudt met zaken als rassenstrijd. FOK! is geen afspiegeling van de werkelijkheid. Twitter en de media ook niet bepaald. Het gros v/d mensen wil gewoon zonder al te veel onnodig gezeik hun leven leiden, hun gezin voeden / in gezondheid zien opgroeien, etc.

Dat jij blijkbaar denkt dat het gros v/d niet-westerse allochtonen zich bezighoudt met dat wat jij beweert, geeft alleen maar aan hoe ver jij heen bent.
Krekker is de bom!
pi_199247366
@KreKkeR De BLM demonstratie op de Dam, Politie verwachtte uit inlichtingen weinig opkomst. Zeker meer dan 5000 man kwam erop af in een uur tijd en Flemke en de popo durfden niks meer. Rassenstrijd leeft niet durf je te zeggen?
  zondag 2 mei 2021 @ 15:04:59 #224
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199247517
quote:
15s.gif Op zondag 2 mei 2021 10:59 schreef Fascination het volgende:
[ twitter ]

Doodeng
Nou vind ik dat Thierry best een beetje downhill aan het gaan is maar wat is hier precies "doodeng" aan dan? Liever dat zaken openlijk in essays worden besproken dan in rokerige ondergrondse kelders met het pak van opa van vroeger aan.
pi_199247579
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:55 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
@:Krekker De BLM demonstratie op de Dam, Politie verwachtte uit inlichtingen weinig opkomst. Zeker meer dan 5000 man kwam erop af in een uur tijd en Flemke en de popo durfden niks meer. Rassenstrijd leeft niet durf je te zeggen?
Dat rassenstrijd noemen :') Je bent wel een teer zieltje als je dat als rassenstrijd ziet. En ze heet trouwens Femke, niet Flemke.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zondag 2 mei 2021 @ 15:14:13 #226
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199247637
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:10 schreef recursief het volgende:

[..]

Dat rassenstrijd noemen :') Je bent wel een teer zieltje als je dat als rassenstrijd ziet. En ze heet trouwens Femke, niet Flemke.
Racisme benoemen of je ertegen uitspreken = strijd tegen het blanke ras. Dat weet je toch?
Huilen dan.
  zondag 2 mei 2021 @ 15:42:43 #227
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_199247965
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:55 schreef Brainfreeze-Cat het volgende:
@:Krekker De BLM demonstratie op de Dam, Politie verwachtte uit inlichtingen weinig opkomst. Zeker meer dan 5000 man kwam erop af in een uur tijd en Flemke en de popo durfden niks meer. Rassenstrijd leeft niet durf je te zeggen?
En die 5000 man waren zowel blank als zwart. Betekent dit nu dat elke blanke een BLM-fan is?
Krekker is de bom!
pi_199248582
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nou vind ik dat Thierry best een beetje downhill aan het gaan is maar wat is hier precies "doodeng" aan dan? Liever dat zaken openlijk in essays worden besproken dan in rokerige ondergrondse kelders met het pak van opa van vroeger aan.
Dat je een essaywedstrijd uitzet over het onderwerp seksualiteit en sublimering (denk dat hij dat woord bedoelt) vind ik niet zo raar, maar het is overduidelijk dat hij bepaalde opvattingen zoekt. Vandaar ook de eerdere onderwerpkeuze over de red pill. Hij lijkt erg te sturen naar een opvatting die zegt dat homoseksualiteit afwijkt van heteroseksualiteit en dus niet hetzelfde behandeld dient te worden als heteroseksualiteit. Waarom zou je in dit kader anders deze seksualiteit apart noemen. Ik kan binnen dit essayonderwerp de vermelding van Brazilië dan ook niet anders zien dan een verwijzing naar de uitlatingen/wensen van Bolsonaro omtrent homoseksualiteit.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Beste debater 2022 zondag 2 mei 2021 @ 18:32:05 #229
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199251278
conservatieven :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199251705
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 15:14 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Racisme benoemen of je ertegen uitspreken = strijd tegen het blanke ras. Dat weet je toch?
Dit soort gedachtegoed ontstaat natuurlijk vanzelf als je ziet hoe de strijd tegen vermeend racisme met momenten wordt aangekleed. Er ligt tegenwoordig sowieso al geregeld een raciaal essentialistisch wereldbeeld aan ten grondslag, waarbij meer dan eens worden er dan zaken geopperd zoals:

'White silence is violence'
'White people should do the work'
'Whiteness'
'White fragility'
'Be less white'
'White privilege'
'It is not possible to be racist against white people'
'Undoing whiteness'
'Systems of whiteness'

Stuk voor stuk zeer warrige en bizarre concepten en theorieën, die bij sommige mensen het idee kunnen creëren dat het meer draait om een strijd tegen blanke mensen, dan een strijd tegen racisme.
  zondag 2 mei 2021 @ 19:16:04 #231
360951 Manchuria
@tragedy&hope
pi_199251830
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 23:17 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]

Wat hier feitelijk aan de hand is is dat de toenmalige vice-president Biden zijn kleinzoon troost van zijn aan kanker gestorven vader. De lavendelsnuiver Thierry Baudet suggereert dat hier sprake is van een pedofiele handeling.
Het is stront, het is het laagste van het laagste.
Ja compleet normaal kerel die Biden.
Ook geen patroon te ontdekken in z'n gedrag.






Allemaal familie van creepy Joe Biden.

Ik zal maar stoppen want er zijn nog tientalle voorbeelden van Biden. Dus als er iemand walgelijk is met kenmerken van een pedofiel is het Biden.
Met z'n groeiende dementie in de loop der jaren is de ware aard van Joe niet meer te verbergen. Rare sexueel getinte opmerkingen tegen kinderen, knuffels en meer van vreemde minderjarige kinderen, en volwassenen, en wie weet wat meer. De man heeft bijna wekelijks iets schimmigs op dit vlak.
En denk dat Baudet hier op ingaat.

Om dan Baudet te bashen is makkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manchuria op 02-05-2021 19:18:40 (Taalfout) ]
The greatest treath upon doesn't come from any bom, the moment you refuse the human rights for just a few, what happens when that few includes you...
  zondag 2 mei 2021 @ 19:17:59 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199251852
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit soort gedachtegoed ontstaat natuurlijk vanzelf als je ziet hoe de strijd tegen vermeend racisme met momenten wordt aangekleed. Er ligt tegenwoordig sowieso al geregeld een raciaal essentialistisch wereldbeeld aan ten grondslag, waarbij meer dan eens worden er dan zaken geopperd zoals:

'White silence is violence'
'White people should do the work'
'Whiteness'
'White fragility'
'Be less white'
'White privilege'
'It is not possible to be racist against white people'
'Undoing whiteness'
'Systems of whiteness'

Stuk voor stuk zeer warrige en bizarre concepten en theorieën, die bij sommige mensen het idee kunnen creëren dat het meer draait om een strijd tegen blanke mensen, dan een strijd tegen racisme.
Ja, laten we er vooral allemaal marginale gedeelde gekkigheid bij betrekken om te verklaren waarom sommige mensen zo snel op de achterste poten staan wanneer je het woord racisme in de mond neemt. Daar komen we vast verder mee ^O^ .
Huilen dan.
  zondag 2 mei 2021 @ 19:19:57 #233
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199251878
quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:16 schreef Manchuria het volgende:

[..]

Ja compleet normaal kerel die Biden.
Ook geen patroon te ontdekken in z'n gedrag.






Allemaal familie van creepy Joe Biden.

Ik zal maar stoppen want er zijn nog tientalle voorbeelden van Biden. Dus als er iemand walgelijk is met kenmerken van een pedofiel is het Biden.
Met z'n groeiende dementie in de loop der jaren is de ware aard van Joe niet meer te verbergen. Rare sexueel getinte opmerkingen tegen kinderen, knuffels en meer van vreemde minderjarige kinderen, en volwassenen, en wie weet wat meer. De man heeft bijna wekelijks iets schimmigs op dit vlak.
En denk dat Baudet hier op ingaat.

Om dan Baudet te bashen is makkelijk.
*Kijkt naar topictitel.
*Kijkt naar bovenstaande reactie.

🤔
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:06:46 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199252604
En daar gaan we weer :') :') :') Wat gaan we morgen krijgen? :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:11:30 #235
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199252644
Echt. Hoe durven ze. Wat een walgelijke partij is het toch ook :r :r Dit maakt mij heel erg boos.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199252865
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 16:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dat je een essaywedstrijd uitzet over het onderwerp seksualiteit en sublimering (denk dat hij dat woord bedoelt) vind ik niet zo raar, maar het is overduidelijk dat hij bepaalde opvattingen zoekt. Vandaar ook de eerdere onderwerpkeuze over de red pill. Hij lijkt erg te sturen naar een opvatting die zegt dat homoseksualiteit afwijkt van heteroseksualiteit en dus niet hetzelfde behandeld dient te worden als heteroseksualiteit. Waarom zou je in dit kader anders deze seksualiteit apart noemen.
Bijvoorbeeld omdat het vaak anders is en je wel (heel bekrompen eigenlijk) kunt doen alsof het allemaal niks uitmaakt en het enige verschil is dat de een toevallig op jongetjes valt en niet op meisjes, en dan blijkt zo'n Sidney Smeets ineens ook op diezelfde jongetjes te vallen, en gaan die homoseksuele jongetjes vaak niet eerst een half jaar blozend hand in hand lopen met hun eerste vriendje, maar ligt de homowereld open voor hun experimenteerdrift. .

quote:
1s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:16 schreef Manchuria het volgende:

[..]

Ja compleet normaal kerel die Biden.
Ook geen patroon te ontdekken in z'n gedrag.





Allemaal familie van creepy Joe Biden.

Ik zal maar stoppen want er zijn nog tientalle voorbeelden van Biden. Dus als er iemand walgelijk is met kenmerken van een pedofiel is het Biden.
Met z'n groeiende dementie in de loop der jaren is de ware aard van Joe niet meer te verbergen. Rare sexueel getinte opmerkingen tegen kinderen, knuffels en meer van vreemde minderjarige kinderen, en volwassenen, en wie weet wat meer. De man heeft bijna wekelijks iets schimmigs op dit vlak.
En denk dat Baudet hier op ingaat.

Om dan Baudet te bashen is makkelijk.
Wat hier volgens mij vooral aan de hand is, is dat die man een vervelende handtastelijke plakker is. De een is aanrakeriger dan de ander en hij is erg aanrakerig. Het probleem is dat dat een beetje van twee kanten moet komen en mensen die te aanrakerig zijn gecorrigeerd worden. Alleen is hem dat nooit gebeurd want hij is een belangrijk politicus en dan durft niemand dat.

quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:17 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, laten we er vooral allemaal marginale gedeelde gekkigheid bij betrekken om te verklaren waarom sommige mensen zo snel op de achterste poten staan wanneer je het woord racisme in de mond neemt. Daar komen we vast verder mee ^O^ .
Maar die is helemaal niet marginaal. Zo'n beetje alle media (SDM), veel univeristiteiten inclusief historici en sociaal-wetenschappers, talloze musea, het Openbaar Ministerie, de politie, vele lagere overheden doen enthousiast mee en de regering laat zich er ook in rollen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:30:04 #237
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_199252908
Peter Kwint bemoeit zich er nu ook mee :)

Zou de tweede kamer of de voorzitter ze aan kunnen spreken op dit gedrag?

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_199253064
quote:
84s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Peter Kwint bemoeit zich er nu ook mee :)

Zou de tweede kamer of de voorzitter ze aan kunnen spreken op dit gedrag?
In een democratie uiteraard niet, maar er wordt al gewerkt aan een commissie van onverkozenen die verkozenen de toegang tot de volksvertegenwoordiging gaat ontzeggen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Beste debater 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:44:18 #239
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199253197
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 19:03 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit soort gedachtegoed ontstaat natuurlijk vanzelf als je ziet hoe de strijd tegen vermeend racisme met momenten wordt aangekleed. Er ligt tegenwoordig sowieso al geregeld een raciaal essentialistisch wereldbeeld aan ten grondslag, waarbij meer dan eens worden er dan zaken geopperd zoals:

'White silence is violence'
'White people should do the work'
'Whiteness'
'White fragility'
'Be less white'
'White privilege'
'It is not possible to be racist against white people'
'Undoing whiteness'
'Systems of whiteness'

Stuk voor stuk zeer warrige en bizarre concepten en theorieën, die bij sommige mensen het idee kunnen creëren dat het meer draait om een strijd tegen blanke mensen, dan een strijd tegen racisme.
Goh hee, waar zou dat toch vandaan komen, dat raciaal essentialisme...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_199253402
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Goh hee, waar zou dat toch vandaan komen, dat raciaal essentialisme...
Prima vraag. In dit geval zijn de wortels voornamelijk terug te vinden in critical race theory.
pi_199253479
Ach ja de tweets worden weer steeds gekker laatste weken. Precies wat Thierry graag wil, de kamerzetel is weer veilig gesteld voor komende 4 jaar, dus nu is er weer alle tijd om lekker te trollen op Twitter. Er gaat echt helemaal niks zinnigs gepresteerd worden door Thierry.

Het werk in de kamer laat hij opknappen door z’n nuttige hulpjes zoals Van Haga.
٩๏̯͡๏)۶
  Beste debater 2022 zondag 2 mei 2021 @ 20:59:51 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_199253528
quote:
7s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Prima vraag. In dit geval zijn de wortels voornamelijk terug te vinden in critical race theory.
Ik denk nog wat verder terug...

Arthur de Gobineau en diens 'Essai sur l'inégalité des races humaines' (1853/1855) bijvoorbeeld.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 2 mei 2021 @ 21:50:15 #243
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_199254407
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik denk nog wat verder terug...

Arthur de Gobineau en diens 'Essai sur l'inégalité des races humaines' (1853/1855) bijvoorbeeld.
Ik denk niet dat mensen die uitspraken als die van @Dejannn bezigen (die bestaan echt, ben een keer een Amerikaanse dame tegengekomen die zo was) zich überhaupt bewust zijn van het bestaan van dat soort 19e eeuwse "pareltjes".
pi_199256574
Het is gewoon weer iets wíllen zien. :')
En ondertussen leidt het alleen maar af van toch echt Rutte en zijn kabinetten die het land in puin hebben geholpen. Maar dat maakt niet uit, ofzo?
  maandag 3 mei 2021 @ 08:24:01 #245
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199257305
quote:
84s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:39 schreef Starhopper het volgende:
Hij haalt allemaal oude plannen van Hitler uit de kast maar hij is geen neo-nazi hoor. Echt niet.

:') :')
Nee Baudet will; alle moslims op Ameland plaatsen

Met geiten erbij
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199257332
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Nee Baudet will; alle moslims op Ameland plaatsen

Met geiten erbij
Baudet moet met z'n vieze fikken van het beste Waddeneiland afblijven }:|
  maandag 3 mei 2021 @ 08:37:38 #247
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199257412
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 08:28 schreef babylon het volgende:

[..]

Baudet moet met z'n vieze fikken van het beste Waddeneiland afblijven }:|
Baudet moet van de cocaïne afblijven , krijgt ie superieure gevoelens van
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199268851
pi_199268858
Haha en nog steeds getriggerd. Precies zoals Baudet het gewild heeft. _O-
Vakman pur sang
pi_199268919
quote:
1s.gif Op maandag 3 mei 2021 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Haha en nog steeds getriggerd. Precies zoals Baudet het gewild heeft. _O-
Jaja die man is geniaal. Die moeten we dictator maken. Nog meer coronadoden enzo..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')