Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dachten ze in India ook.
We zullen zien.
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?
Nu wij het toch over de trein hebben. Ik vind het wel een schande dat FNV Spoor komen week gaat staken. Door uitvallende en vertraagde treinen zal het in de treinen die rijden nog drukker worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Iemand anders beweert dat er in India zo veel besmettingen zijn, niet ik.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?
Bijna 100x grotere bevolkingquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?
Wacht ook nog op de BLM piek![]()
Wordt nog wat met jaarlijks hervaccinerenquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bij AZ wordt elke prik minder, zoals bij de meeste vaccins het geval is, de mRNA vaccins zijn daarop juist de uitzondering.
Ik heb hun vaders nog gekendquote:
Kap nou met feiten, hoe moeten mensen anders doodsbang blijven?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Bijna 100x grotere bevolking
Per dag zo'n 50x zoveel besmettingen.
Valt dus eigenlijk allemaal wel mee.
Ja, bizar. Echt on-Nederlands. Ik snap sowieso niet echt wat voor proces er gaande is.quote:
Oke dank je wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Amsterdam gezien? Daar moest gewoon opgetreden worden. Ook in verband met de geloofwaardigheid van het beleid.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, bizar. Echt on-Nederlands. Ik snap sowieso niet echt wat voor proces er gaande is.
Er wordt een oorzaak gecreëerd opdat het gehandhaafd kan worden zodat de schijn gewekt wordt van controle of bestrijding. Terwijl het een feit is dat de meeste besmettingen nog steeds achter de voordeur plaatsvinden. Denk dat de politie ook beïnvloed is door een bepaalde structuur, dat er onbewust een beeld wordt gecreëerd (ook door media) dat al die mensen 'wappies' zijn, het is de Ander.
En dan heb je in Leeuwarden Buma die het hartstikke netjes oplost met z'n crowd-control e.d. Wat een verschil zeg.
Lol. Snap je het niet?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap nou met feiten, hoe moeten mensen anders doodsbang blijven?
Mits de cijfers accuraat zijn wat nogal onwaarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
@Fred heeft het voor ons opgezocht:quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik las dat Van Ranst stelde dat tov België 5 keer minder getest werd.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mits de cijfers accuraat zijn wat nogal onwaarschijnlijk is.
Ik verwacht ook dat de cijfers in NL nogal opgeklopt zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar goed, het punt met India is niet zozeer de aantallen maar de explosieve groei, natuurlijk.
Hoe wou je de cijfers opkloppen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat de cijfers in NL nogal opgeklopt zijn.
Halsema afzetten bedoel je. Niet handig van haar om van te voren te roepen dat je niet gaat handhaven. Het is nog net geen opruiingquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Amsterdam gezien? Daar moest gewoon opgetreden worden. Ook in verband met de geloofwaardigheid van het beleid.
Dat had niets meer te maken met een druk park, dat was gewoon een illegaal festival.
Nog iets nauwkeuriger:quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dank je wel.
@:capricia het is al beantwoord.
Inclusief varianten etc.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar goed, het punt met India is niet zozeer de aantallen maar de explosieve groei, natuurlijk.
Het grootste probleem in India is momenteel de falende zorg. Hier wordt met een code zwart gedreigd, maar daar zijn ze dat stadium al twintig keer voorbij.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Steden met 30 procent positief qua testen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las dat Van Ranst stelde dat tov België 5 keer minder getest werd.
Tel jij ze na? Om over de betrouwbaarheid van de ICT systemen nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe wou je de cijfers opkloppen dan?
Tja. Halsema. Ik ben dr ook geen fan van.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef zalkc het volgende:
[..]
Halsema afzetten bedoel je. Niet handig van haar om van te voren te roepen dat je niet gaat handhaven. Het is nog net geen opruiing
En armoede. Mensen gaan daar ook gewoon dood aan diarree. En overbevolking is ook nog een groot probleem.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het grootste probleem in India is momenteel de falende zorg. Hier wordt met een code zwart gedreigd, maar daar zijn ze dat stadium al twintig keer voorbij.
Knap dat je dat allemaal zo weet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Inclusief varianten etc.
Ze hebben daar gewoon een aantal keren Koningsdag gevierd. En het was allemaal buiten. Met 28 graden.
Als je dat dan x5 zou doen als correctie voor het aantal testen is het dus nogsteeds lager dan bij ons?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef Fred het volgende:
[..]
Nog iets nauwkeuriger:
Besmettingen Nederland 85 per 1000 inwoners
Besmettingen India: 13 per 1000 inwoners
Bron:https://www.worldometers.info/coronavirus/
Oh noes, je hebt maar een 99,8% kans op overleven. RIP.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
En hoppa, voor het eerst in de hele crisis ben ik echt de klos. Twee contactmomenten met iemand die vandaag positief is getest en een aantal personen om me heen in hetzelfde schuitje. Ook het eerste geval in m'n familie.
Mooi kut, zo in het zicht van de haven.
Kan ook wel meevallen hoor. Ik ken er ook een paar, maar die waren allemaal negatief later.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
En hoppa, voor het eerst in de hele crisis ben ik echt de klos. Twee contactmomenten met iemand die vandaag positief is getest en een aantal personen om me heen in hetzelfde schuitje. Ook het eerste geval in m'n familie.
Bevrijdingsdag komt precies 1 incubatietijd hierna.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja. Halsema. Ik ben dr ook geen fan van.
Maar als je het eenmaal zo ver hebt laten komen moet je wel optreden. Dit laten lopen was geen optie. Daar was het te massaal en te uitbundig voor.
Sterkte de komende dagen. De onzekerheid is misschien nog wel kutter dan een paar dagen niet lekker zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Nederland heeft een hogere bevolkingsdichtheid dan India.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En armoede. Mensen gaan daar ook gewoon dood aan diarree. En overbevolking is ook nog een groot probleem.
Je kunt zelf ook een leeftijd ongeveer wel inschatten en dus ook de leeftijdscategorie van de ouders.quote:
Testament goed geregeld?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Hier 1 op de 1000 dood aan Corona met betere zorg, daar 1 op de 7000 met minder uitgebreide zorg.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:25 schreef Tijn het volgende:
Het grootste probleem in India is momenteel de falende zorg. Hier wordt met een code zwart gedreigd, maar daar zijn ze dat stadium al twintig keer voorbij.
12 graden maar wel droog.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Bevrijdingsdag komt precies 1 incubatietijd hierna.
Ben benieuwd qua feesten. Als zal het ook van het weer afhangen.
Die positieve test is dus naaste familie. Tot nu toe zijn we allemaal ontzien, en dan treft het uitgerekend iemand die al niet helemaal 100% gezond is. Dus behoorlijk klote.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Kan ook wel meevallen hoor. Ik ken er ook een paar, maar die waren allemaal negatief later.
Of weet je al dat je positief bent?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
En in België, althans Vlaanderen (vaak verschillen die dingen in België per regio), kun je je niet zomaar laten testen:quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las dat Van Ranst stelde dat tov België 5 keer minder getest werd.
Dus je moet eerst de huisarts passeren voordat je getest kunt worden. Dat is toch een remmende ten opzichte van hier, waar iedereen zich 3 keer per week kan laten testen als hij wil. Dus ik vraag mij wij het aantal testen in België zich verhoudt tot Nederland.quote:Test naar aanleiding van symptomen
Bel uw huisarts en vermeld de symptomen. Ga niet naar de wachtzaal of naar spoed. De huisarts bepaalt via telefonisch consult of u thuis kunt uitzieken of getest moet worden. De huisarts zal u testen of u doorverwijzen naar het triagecentrum in de buurt. Indien u positief test, moet u in isolatie.
https://www.vlaanderen.be(...)quarantaine#guuyqk-1
5 mei is niet iedereen vrij (wat volgens mij belachelijk is, het is de enige pure nationale feestdag die we hebben, en in mijn ogen de belangrijkste voor alle Nederlanders, maar dat is een ander verhaal)quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Binnen feesten mag niet en buiten kan er weinig gebeuren. Ik verwacht dus, net als bij alle andere buitenactiviteiten, helemaal geen effect.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Sterkte de komende dagen. De onzekerheid is misschien nog wel kutter dan een paar dagen niet lekker zijn.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik bezit niks, alleen maar zwart crypto geld wat ze niks aan gaat
Gemiddeld misschien. Ook in stedelijke gebieden?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:29 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nederland heeft een hogere bevolkingsdichtheid dan India.
Rip Nattekatquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
Net een sneltest gedaan om iedereen om mee heen groen licht te geven, die was negatief. Morgen een GGD test, en zaterdag nog een keer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of weet je al dat je positief bent?
Er is ook behoorlijk wat oversterfte in zowel 2020 als 2021 (tot nu toe) dus zo opgeklopt zal het allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En niet over het aantal besmettingen, maar het zou me niet verbazen als doodsoorzaken nogal snel 'corona' wordt aangevinkt. Het bekende 'door corona of mét corona'.
En het % 60+ ten opzichte van de totale bevolking? (6.5% vs 20%)quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:30 schreef Fred het volgende:
[..]
Hier 1 op de 1000 dood aan Corona met betere zorg, daar 1 op de 7000 met minder uitgebreide zorg.
Zoveel feestactiviteiten zijn er niet, en zeker niet zo massaal en wijdgedragen als voor Koningsdagquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Binnen feesten mag niet en buiten kan er weinig gebeuren. Ik verwacht dus, net als bij alle andere buitenactiviteiten, helemaal geen effect.
In India waren alle evenementen buiten. Het is er 28 graden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Binnen feesten mag niet en buiten kan er weinig gebeuren. Ik verwacht dus, net als bij alle andere buitenactiviteiten, helemaal geen effect.
Wie was er aan het optreden (behalve de politie)?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat had niets meer te maken met een druk park, dat was gewoon een illegaal festival.
Was?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je was een van de beste mods op FOK!
Ontkenning is altijd de eerste fasequote:
Lijkt me prima. Hoe minder hoe beter. Nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel feestactiviteiten zijn er niet, en zeker niet zo massaal en wijdgedragen als voor Koningsdag
Ik vind het vooral triest dat mensen in het ziekenhuis belanden door jouw landelijke verjaardagsfeestquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
In India waren alle evenementen buiten. Het is er 28 graden.
Ik vind deze Koningsdag echt in en in triest voor iedereen die hierdoor in het ziekenhuis belandt.
En ik hoop serieus met je mee dat dat er heel weinig zijn.
Texas is al een tijdje volledig maatregelvrij, inmiddels een paar evemementen met 40000+ mensen in de buitenlucht, cijfers dalen alleen maar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind deze Koningsdag echt in en in triest voor iedereen die hierdoor in het ziekenhuis belandt.
Heb ook vanavond nog een nr. 2 gedaan in de plaatselijke rivier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Inclusief varianten etc.
Ze hebben daar gewoon een aantal keren Koningsdag gevierd. En het was allemaal buiten. Met 28 graden.
Wat knap dat je kunt bewijzen dat die dingen voor de groei in besmettingen zorgdequote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
En weer Indiaquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als ik de cijfers zo bekijk werkt vaccineren in NL blijkbaar niet buiten verpleeghuizen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Texas is al een tijdje volledig maatregelvrij, inmiddels een paar evemementen met 40000+ mensen in de buitenlucht, cijfers dalen alleen maar.
Er is maar 1 ding dat werkt, vaccineren, de rest is schijn.
Nou ja. Je zal wel ergens onderliggend lijden ofzo kunnen hebben.quote:
Die is in India aanzienlijk kleiner dan in Nederland. Ik denk dat ze daar een actiever seksleven hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:34 schreef zalkc het volgende:
En het % 60+ ten opzichte van de totale bevolking?
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Soort Koningsdag lijkt het wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?
[ afbeelding ]
Dat er besmettingen zijn na een evenement dat buiten plaatsvond, wil niet zeggen dat de besmettingen ook buiten plaatsvonden.
Volgens mij zijn ze daar ook buiten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?
[ afbeelding ]
Dat er besmettingen zijn na een evenement dat buiten plaatsvond, wil niet zeggen dat de besmettingen ook buiten plaatsvonden.
Nee, maar de grote meerderheid woont in India op het platteland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gemiddeld misschien. Ook in stedelijke gebieden?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn enige onderliggend lijden voor nu is dat ik mijn wekelijkse zwemmoment aan me voorbij moet laten gaan. Echt niet te onderschatten hoe belangrijk sporten is voor het mentale welzijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou ja. Je zult wel ergens onderliggend lijden ofzo kunnen hebben.
Ja. Meer buiten dan hier met de trein.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar ook buiten.
Zeker weten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn enige onderliggend lijden voor nu is dat ik mijn wekelijkse zwemmoment aan me voorbij moet laten gaan. Echt niet te onderschatten hoe belangrijk sporten is voor het mentale welzijn.
Omdat ze er niet meer bijpassen door de mensen die binnen zitten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar ook buiten.
Is dat noodzakelijk om iets een festival te noemen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Wie was er aan het optreden (behalve de politie)?
Waar kun (konquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn enige onderliggend lijden voor nu is dat ik mijn wekelijkse zwemmoment aan me voorbij moet laten gaan. Echt niet te onderschatten hoe belangrijk sporten is voor het mentale welzijn.
Ik heb dat met de hond uitlaten. Gewoon drie keer per dag even eruit, wat beweging, prima. Ok, toen ik 3 keer op rij een enorme hagelbui op mijn hoofd kreeg was het minder leuk maar dat hoort erbijquote:
Je bedoelt in de natuur?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Zeker weten.
Maar het goede nieuws is dat je gewoon buiten(!) kunt zwemmen. Veel minder kans op corona enzo.
Wat erg voor je. Dat je denkt dat iedereen dood gaat.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:41 schreef Jappie81 het volgende:
[..]oh jee iedereen die vandaag buiten is geweest gaat dood, want in india is iedereen buiten besmet en het is er 28 graden, oh noooes
En daar gaat het dus ook hartstikke fout? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:41 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Nee, maar de grote meerderheid woont in India op het platteland.
In de zee natuurlijk wel, rivier water...nou nee, dank je, dat is mij wat te modderig in Nederland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt in de natuur?Huu, mij niet gezien, hoor. Chloor, please.
Ik woon hier bij een meertje. En het zijn echt veel mensen die ook in de winter inclusief wetsuit dagelijks gaan zwemmen. Ouderen vooral.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt in de natuur?Huu, mij niet gezien, hoor. Chloor, please.
Wow. Ik vind dat echt een beetje te hardcore, haha.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik woon hier bij een meertje. En het zijn echt veel mensen die ook in de winter inclusief wetsuit dagelijks gaan zwemmen. Ouderen vooral.
Ja verschrikkelijk, maar het was geen 28 graden zoals in india, hopelijk valt het meequote:Op dinsdag 27 april 2021 23:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat erg voor je. Dat je denkt dat iedereen dood gaat.
Geen idee, er staat niet heel goed gespecificeerd in de media wat de status per dorp is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En daar gaat het dus ook hartstikke fout? Ik denk het niet.
Noch wel, maar het gaat hard.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En daar gaat het dus ook hartstikke fout? Ik denk het niet.
Sommige buitenbaden zijn wel geopend. Noorderparkbad bijvoorbeeld: https://www.amsterdam.nl/(...)-25-meter-buitenbad/quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar kun (kon) jij nu nog zwemmen dan?
Ik vrees dat ze in de dorpen gewoon dood gaan.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:47 schreef NightDancert het volgende:
[..]
Geen idee, er staat niet heel goed gespecificeerd in de media wat de status per dorp is.
Ja. Ik doe dat dus ook niet. Maar als je echt je zwem-moment zo erg mist: koop zo'n pak en ga buiten zwemmen. Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wow. Ik vind dat echt een beetje te hardcore, haha.
Grote kans dat het zo gaat inderdaad.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of gewoon niet en wordt net als hier het effect van evenementen grof overschat.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Grote kans dat het zo gaat inderdaad.
Wow, en verwarmd 18-21 gradenquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sommige buitenbaden zijn wel geopend. Noorderparkbad bijvoorbeeld: https://www.amsterdam.nl/(...)-25-meter-buitenbad/
Ja dat is waarschijnlijk een feit. Bij alle 'evenementen' waarbij je een piek zou hebben verwacht, is deze uitgebleven.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:51 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Of gewoon niet en wordt net als hier het effect van evenementen grof overschat.
Het gaat nooit ophouden hé..quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:55 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat India naar de 500.000 officiele besmettingen per dag gaat. En naar 1 miljoen slachtoffers in totaal. Voor Augustus.
En dat is dan officieel. Dus met onderrapportage.
En reken maar dat er varianten vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |