Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:10 schreef capricia het volgende:
[..]
Dachten ze in India ook.
We zullen zien.
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?
Nu wij het toch over de trein hebben. Ik vind het wel een schande dat FNV Spoor komen week gaat staken. Door uitvallende en vertraagde treinen zal het in de treinen die rijden nog drukker worden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Iemand anders beweert dat er in India zo veel besmettingen zijn, niet ik.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?
Bijna 100x grotere bevolkingquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:11 schreef leolinedance het volgende:
Hoeveel meer besmettingen heeft India verhoudingsgewijs meer dan NL?
Wacht ook nog op de BLM piek![]()
Wordt nog wat met jaarlijks hervaccinerenquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:04 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Bij AZ wordt elke prik minder, zoals bij de meeste vaccins het geval is, de mRNA vaccins zijn daarop juist de uitzondering.
Ik heb hun vaders nog gekendquote:
Kap nou met feiten, hoe moeten mensen anders doodsbang blijven?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Bijna 100x grotere bevolking
Per dag zo'n 50x zoveel besmettingen.
Valt dus eigenlijk allemaal wel mee.
Ja, bizar. Echt on-Nederlands. Ik snap sowieso niet echt wat voor proces er gaande is.quote:
Oke dank je wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Amsterdam gezien? Daar moest gewoon opgetreden worden. Ook in verband met de geloofwaardigheid van het beleid.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, bizar. Echt on-Nederlands. Ik snap sowieso niet echt wat voor proces er gaande is.
Er wordt een oorzaak gecreëerd opdat het gehandhaafd kan worden zodat de schijn gewekt wordt van controle of bestrijding. Terwijl het een feit is dat de meeste besmettingen nog steeds achter de voordeur plaatsvinden. Denk dat de politie ook beïnvloed is door een bepaalde structuur, dat er onbewust een beeld wordt gecreëerd (ook door media) dat al die mensen 'wappies' zijn, het is de Ander.
En dan heb je in Leeuwarden Buma die het hartstikke netjes oplost met z'n crowd-control e.d. Wat een verschil zeg.
Lol. Snap je het niet?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap nou met feiten, hoe moeten mensen anders doodsbang blijven?
Mits de cijfers accuraat zijn wat nogal onwaarschijnlijk is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
@Fred heeft het voor ons opgezocht:quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goede vraag, ik zou zeggen, zoek het even op?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:16 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik las dat Van Ranst stelde dat tov België 5 keer minder getest werd.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mits de cijfers accuraat zijn wat nogal onwaarschijnlijk is.
Ik verwacht ook dat de cijfers in NL nogal opgeklopt zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar goed, het punt met India is niet zozeer de aantallen maar de explosieve groei, natuurlijk.
Hoe wou je de cijfers opkloppen dan?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik verwacht ook dat de cijfers in NL nogal opgeklopt zijn.
Halsema afzetten bedoel je. Niet handig van haar om van te voren te roepen dat je niet gaat handhaven. Het is nog net geen opruiingquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb je de beelden uit Amsterdam gezien? Daar moest gewoon opgetreden worden. Ook in verband met de geloofwaardigheid van het beleid.
Dat had niets meer te maken met een druk park, dat was gewoon een illegaal festival.
Nog iets nauwkeuriger:quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke dank je wel.
@:capricia het is al beantwoord.
Inclusief varianten etc.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maar goed, het punt met India is niet zozeer de aantallen maar de explosieve groei, natuurlijk.
Het grootste probleem in India is momenteel de falende zorg. Hier wordt met een code zwart gedreigd, maar daar zijn ze dat stadium al twintig keer voorbij.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Steden met 30 procent positief qua testen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik las dat Van Ranst stelde dat tov België 5 keer minder getest werd.
Tel jij ze na? Om over de betrouwbaarheid van de ICT systemen nog maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hoe wou je de cijfers opkloppen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |