nr 1quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of het tompoucen, tompouces of tompoezen zijn? Ik moet dit weten.
Tom Poesquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet jij trouwens of het tompoucen, tompouces of tompoezen zijn? Ik moet dit weten.
Volgens mij zijn die eerste twee allebei goed. De eerste hoor ik vaker.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kun je het verschil niet horen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef Celestien het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die eerste twee allebei goed. De eerste hoor ik vaker.
Avondklok is 22 uurquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef maan_man het volgende:
Het meest verbaasd ben ik over het feit dat het 21:00 is geweest en dat Bruls nog niet de noodzaak heeft gevoeld om zich te melden in de media.
Het is roze (vandaag oranje), en onder het dakje zit een dikke laag room, en daaronder een plakje deeg.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Tenzij aan hen was gevraagd om vooral het Vondelpark niet in te gaan als het (te) druk was. Maar dat vroeg niemand, dus tja...quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:50 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Die arme Amsterdammers ook. Zomaar willoos aan hun lot overgelaten in het Vondelpark. Er zat niets anders op dan naar binnen te gaan.
bijna elk park in Adam was volquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tenzij aan hen was gevraagd om vooral het Vondelpark niet in te gaan als het (te) druk was. Maar dat vroeg niemand, dus tja...
Hij zit nog wat oranje tompoucen te verorberenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:18 schreef maan_man het volgende:
Het meest verbaasd ben ik over het feit dat het 21:00 is geweest en dat Bruls nog niet de noodzaak heeft gevoeld om zich te melden in de media.
Kan in het India topic.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het lijkt mij toch wel logisch dat India nu het coronanieuws domineert?
Ja logisch, prachtig weer en een vrije feestdag.quote:
Leuk je "gekend" te hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
Gisterochtend Pfizer in mijn arm gekregen. Nu wat pijn bij de prikplek maar verder niets.
Awesome, had meer bijwerkingen verwacht
Wat is dat toch voor aanstellerij met dat vaccin. Als baby heb je tig inentingen gehad in je kleine babyreet en dat is allemaal goed afgelopen..toch.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
Gisterochtend Pfizer in mijn arm gekregen. Nu wat pijn bij de prikplek maar verder niets.
Ja pifzer valt heel erg mee. Meeste krijgen volgens mij bij 2de prik iets meer dan bij de eerste.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
Pfizer schijnt wel de minste bijwerkingen te hebben van wat ik hoorquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
komt miss nog?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
Ik maak mooie baby's dus dat is geen rampquote:
Bill Gates en jij zijn een mooie combi ja?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik maak mooie baby's dus dat is geen ramp
Kinderen krijgen ze niet in hun reet, en kunnen er goed ziek van worden vlak na zettenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor aanstellerij met dat vaccin. Als baby heb je tig inentingen gehad in je kleine babyreet en dat is allemaal goed afgelopen..toch.
Klopt ja, staat ook in de bijsluiter, vaker na de tweede meer last. We gaan het zienquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:35 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja pifzer valt heel erg mee. Meeste krijgen volgens mij bij 2de prik iets meer dan bij de eerste.
Bij AZ krijg je vooral bij de eerste erg last voor dag 1/2.
Nee joh. Dan had ik het al wel gemerktquote:
Dat was dan ook het probleem.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja logisch, prachtig weer en een vrije feestdag.
Tenzij je tegen elkaar aan staat, nul probleem
Nerdy beauty'squote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill Gates en jij zijn een mooie combi ja?
Zag net die foto'squote:
Die zijn toch inmiddels gevaccineerd?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Molo het volgende:
Hopen dat de ouders en grootouders even lekker afstand houden van die lui komende dagen
Code Orange is the new Code Black.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net die foto's
Dat was goed knus ja![]()
Hopen dat de ouders en grootouders even lekker afstand houden van die lui komende dagen
Dit. Mijn moeder zou mij 10 dagen mijden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou geen bezoek hoeven, inderdaad. Dat wordt even de was opsparenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag net die foto's
Dat was goed knus ja![]()
Ah zo.. ach zal wel loslopen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Kinderen krijgen ze niet in hun reet, en kunnen er goed ziek van worden vlak na zetten
Hierbij is bekend dat bijwerkingen vaak optreden, al is dat bij Pfizer volgens mij minste
Dus was benieuwd
[..]
Ideaal, die kinderen met ingebouwde 5G! Een pushbericht krijgen wanneer de luier vol is en over een paar jaar gewoon zelf even een pushberichtje sturen wanneer het etenstijd is.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Bill Gates en jij zijn een mooie combi ja?
Lekker op mute in de nacht.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:47 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ideaal, die kinderen met ingebouwde 5G! Een pushbericht krijgen wanneer de luier vol is en over een paar jaar gewoon zelf even een pushberichtje sturen wanneer het etenstijd is.
Werkt je 5G nu al?quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:32 schreef Molo het volgende:
Mega upgrade is het, ideaalquote:
Burgemeester EHVquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:54 schreef DonDruiper het volgende:
Welke code zwart roepers zitten er vanavond weer aan tafel bij de dood-en-verderf talkshows?
Is hier ook pas 40-45 keer besproken, maar fijn dat je weer iets geleerd hebt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:12 schreef Celestien het volgende:
En zo leer je iedere dag weer iets nieuws.
Ik checkte net de park uit, kwam Alberto daar ook tegen vlak na de avondklokquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is hier ook pas 40-45 keer besproken, maar fijn dat je weer iets geleerd hebt.
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik checkte net de park uit, kwam Alberto daar ook tegen vlak na de avondklok
Is het een normale dag? Absoluut onaanvaardbaar.quote:
* Molo gooit 50 cent naar Lenny en begint erop te stampenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit voelt als een klap in mijn gezicht.
De EMA heeft op hun website documenten waarin de geautoriseerde fabricagelocaties staan genoemd.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:58 schreef potjecreme het volgende:
Uit welke fabrieken komen onze vaccins? Ik bedoel waar staan die fabrieken?
Je vond het wel meevallen met de drukte dat je het tussen aanhalingstekens zet?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
Maar liefst 4 berichten op de NOS over de 'drukte'
Oke.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:24 schreef XSbig het volgende:
Heel de dag onder de pannen geweest, maar gelukkig dat die parken allemaal schoon geveegd zijn. Kunnen Karel en Annie mooi weer de kleinkinderen van school halen en oppassen en de dag erna bakkie doen bij Piet en Corien.
Kutjeugd.
Nee hoor.quote:
Nee, ik vind het gewoon geen probleem en niet nieuwswaardig.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je vond het wel meevallen met de drukte dat je het tussen aanhalingstekens zet?
Al dat overbelaste zorgpersoneel dat de hele dag boos loopt te twitteren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
Ja, zelfs dat vindt de NOS belangrijk om te vermelden als nieuws.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Al dat overbelaste zorgpersoneel dat de hele dag boos loopt te twitteren.
Ik ga niets goedpraten, maar op dit soort dagen zitten vrijwel alle vuilnisbakken stampvol. Ga jij dan de hele dag met al die meuk rondlopen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel of geen corona, je bent gewoon een lul als je je afval op straat gooit.
Je neemt het wel vol mee vanaf thuis en dan is het ineens teveel om leeg mee terug te nemen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik ga niets goedpraten, maar op dit soort dagen zitten vrijwel alle vuilnisbakken stampvol. Ga jij dan de hele dag met al die meuk rondlopen?
Inderdaad, alle vijf de IC-verpleegkundigen die nog niet door de Rutte-junta wegbezuinigd zijn twitterden vandaag ziedende berichtjes.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
kan Rutte en co mooi beoordelen hoe het met de draagkracht is gesteldquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:26 schreef MoreDakka het volgende:
Ach, die zullen ons wel weer willen sensibiliseren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan Rutte en co mooi beoordelen hoe het met de draagkracht is gesteld
Wie zegt dat ze het meegenomen hebben?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt het wel vol mee vanaf thuis en dan is het ineens teveel om leeg mee terug te nemen?
hoe hebben ze daar tijd voor dan? zijn dat diegene die ziek thuis zitten?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ja, ze zeggen zelf ook dat er een storing is en dat de cijfers niet compleet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Las ik nu in het bericht van de RIVM dat ze denken een storing te hebben? De cijfers zijn op dinsdag wat lager dan verwacht, dus zal het wel weer een storing zijn?
Welke dwaas gaat er nou hele tassen vol eten en drank meenemen tijdens koningsdag als er om de 2 meter een kraampje staat met koud bier en/of sate etc?quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
Je neemt het wel vol mee vanaf thuis en dan is het ineens teveel om leeg mee terug te nemen?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het meegenomen hebben?
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke dwaas gaat er nou hele tassen vol eten en drank meenemen tijdens koningsdag als er om de 2 meter een kraampje staat met koud bier en/of sate etc?
Maar een vuilnisbakje naast je kraam is te veel gevraagd.
Wel eens in Amsterdam geweest tijdens k'dag?
Dat doen echt de meeste mensen dusquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
En nee nog nooit daar geweest met k-dag
De eerste is niet zo veel. De 2de kan een nasty mf zijn. Collega lag 2 dagen onder zeil.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pfizer schijnt wel de minste bijwerkingen te hebben van wat ik hoor
Mja, bij de andere vaccins heb je dat en meer van allebei de prikken.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De eerste is niet zo veel. De 2de kan een nasty mf zijn. Collega lag 2 dagen onder zeil.
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon geen probleem en niet nieuwswaardig.
In de buitenlucht vinden nauwelijks extra besmettingen plaats. Dus die Duitse vrienden zullen hier niet zo veel last van hebben hoor.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.
Prima dus. Dat er aandacht aan gegeven wordt.
Gefelicteerd, ik heb geen idee hoe ik op zoiets moet reageren.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En ik vind het wel nieuwswaarde hebben. Al was het alleen maar voor onze Duitse vrienden. Die binnenkort wellicht onze patiënten mogen overnemen. En ook voor Bevrijdingsdag. Wat precies 1 incubatietijd hierna plaats gaat vinden.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:24 schreef XSbig het volgende:
Heel de dag onder de pannen geweest, maar gelukkig dat die parken allemaal schoon geveegd zijn. Kunnen Karel en Annie mooi weer de kleinkinderen van school halen en oppassen en de dag erna bakkie doen bij Piet en Corien.
Kutjeugd.
Prima, zet maar in het India topic.quote:Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
India heeft een eigen topic. Dan moet er wel iets aan de hand zijn. @:leolinedance
morgen weer +9000quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Las ik nu in het bericht van de RIVM dat ze denken een storing te hebben? De cijfers zijn op dinsdag wat lager dan verwacht, dus zal het wel weer een storing zijn?
Bij AZ wordt elke prik minder, zoals bij de meeste vaccins het geval is, de mRNA vaccins zijn daarop juist de uitzondering.quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mja, bij de andere vaccins heb je dat en meer van allebei de prikken.
Besmettingen vinden in de buitenlucht amper plaats hèquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat ze de vaccinatie-ambitie voor deze week eens updaten, staat nog steeds niks op voor deze week.quote:
Thanks!!!quote:Op dinsdag 27 april 2021 22:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
De EMA heeft op hun website documenten waarin de geautoriseerde fabricagelocaties staan genoemd.
Pfizer/Biontech: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 17)
Moderna: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 13)
Janssen: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 18)
AstraZeneca: https://www.ema.europa.eu(...)t-information_en.pdf (pagina 13)
Nou, door mensen te wijzen op feiten waar ze hun mening op gebaseerd hebben en dat die mening wellicht niet 100% klopt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:02 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Gefelicteerd, ik heb geen idee hoe ik op zoiets moet reageren.
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In de buitenlucht vinden nauwelijks extra besmettingen plaats. Dus die Duitse vrienden zullen hier niet zo veel last van hebben hoor.
Als ze echt willen helpen sturen ze bakken met vaccinaties, dat is namelijk het enige dat helpt, alle andere maatregelen zijn schijn gebleken.
dan is ie zeker te laagquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Laat ze de vaccinatie-ambitie voor deze week eens updaten, staat nog steeds niks op voor deze week.
Ja het is schandalig.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:02 schreef Discombobulate het volgende:
Veel politiegeweld weer vandaag zie ik op Twitter.
Dat kan alleen als die originele mening gebaseerd is op feitenquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, door mensen te wijzen op feiten waar ze hun mening op gebaseerd hebben en dat die mening wellicht niet 100% klopt.
En ja, dat kan best zonder flamen.
Hoezo? Ik woon in Amsterdam, waar moet ik dan heen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Je weet dat in het openbaar vervoer ook corona maatregels gelden? Als je al met de trein gaat en niet gewoon naar huis loopt/fietst/rijdt.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen met de trein naar huis.
Dachten ze in India ook.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Besmettingen vinden in de buitenlucht amper plaats hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |