Net een sneltest gedaan om iedereen om mee heen groen licht te geven, die was negatief. Morgen een GGD test, en zaterdag nog een keer.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:31 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Of weet je al dat je positief bent?
Er is ook behoorlijk wat oversterfte in zowel 2020 als 2021 (tot nu toe) dus zo opgeklopt zal het allemaal niet zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En niet over het aantal besmettingen, maar het zou me niet verbazen als doodsoorzaken nogal snel 'corona' wordt aangevinkt. Het bekende 'door corona of mét corona'.
En het % 60+ ten opzichte van de totale bevolking? (6.5% vs 20%)quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:30 schreef Fred het volgende:
[..]
Hier 1 op de 1000 dood aan Corona met betere zorg, daar 1 op de 7000 met minder uitgebreide zorg.
Zoveel feestactiviteiten zijn er niet, en zeker niet zo massaal en wijdgedragen als voor Koningsdagquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Binnen feesten mag niet en buiten kan er weinig gebeuren. Ik verwacht dus, net als bij alle andere buitenactiviteiten, helemaal geen effect.
In India waren alle evenementen buiten. Het is er 28 graden.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Binnen feesten mag niet en buiten kan er weinig gebeuren. Ik verwacht dus, net als bij alle andere buitenactiviteiten, helemaal geen effect.
Wie was er aan het optreden (behalve de politie)?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat had niets meer te maken met een druk park, dat was gewoon een illegaal festival.
Was?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Je was een van de beste mods op FOK!
Ontkenning is altijd de eerste fasequote:
Lijkt me prima. Hoe minder hoe beter. Nu.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel feestactiviteiten zijn er niet, en zeker niet zo massaal en wijdgedragen als voor Koningsdag
Ik vind het vooral triest dat mensen in het ziekenhuis belanden door jouw landelijke verjaardagsfeestquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
In India waren alle evenementen buiten. Het is er 28 graden.
Ik vind deze Koningsdag echt in en in triest voor iedereen die hierdoor in het ziekenhuis belandt.
En ik hoop serieus met je mee dat dat er heel weinig zijn.
Texas is al een tijdje volledig maatregelvrij, inmiddels een paar evemementen met 40000+ mensen in de buitenlucht, cijfers dalen alleen maar.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind deze Koningsdag echt in en in triest voor iedereen die hierdoor in het ziekenhuis belandt.
Heb ook vanavond nog een nr. 2 gedaan in de plaatselijke rivier.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Inclusief varianten etc.
Ze hebben daar gewoon een aantal keren Koningsdag gevierd. En het was allemaal buiten. Met 28 graden.
Wat knap dat je kunt bewijzen dat die dingen voor de groei in besmettingen zorgdequote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
En weer Indiaquote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als ik de cijfers zo bekijk werkt vaccineren in NL blijkbaar niet buiten verpleeghuizen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Texas is al een tijdje volledig maatregelvrij, inmiddels een paar evemementen met 40000+ mensen in de buitenlucht, cijfers dalen alleen maar.
Er is maar 1 ding dat werkt, vaccineren, de rest is schijn.
Nou ja. Je zal wel ergens onderliggend lijden ofzo kunnen hebben.quote:
Die is in India aanzienlijk kleiner dan in Nederland. Ik denk dat ze daar een actiever seksleven hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:34 schreef zalkc het volgende:
En het % 60+ ten opzichte van de totale bevolking?
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Soort Koningsdag lijkt het wel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?
[ afbeelding ]
Dat er besmettingen zijn na een evenement dat buiten plaatsvond, wil niet zeggen dat de besmettingen ook buiten plaatsvonden.
Volgens mij zijn ze daar ook buiten.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:40 schreef maan_man het volgende:
[..]
De evenementen waren buiten, maar kwamen alle deelnemen ook vanuit de buurt of zijn ze allemaal zo naar de festiviteiten gekomen?
[ afbeelding ]
Dat er besmettingen zijn na een evenement dat buiten plaatsvond, wil niet zeggen dat de besmettingen ook buiten plaatsvonden.
Nee, maar de grote meerderheid woont in India op het platteland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:32 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gemiddeld misschien. Ook in stedelijke gebieden?
quote:Op dinsdag 27 april 2021 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |