abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 27 april 2021 @ 19:10:52 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199182630
.

Korte samenvatting eind vorig deel :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 27 april 2021 @ 19:27:22 #2
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199182842
Anna was symptoom vrij en kreeg na 24 uur weer koorts en een loopneus. Weinig hoesten trouwens.

Ik heb zelf vandaag nog een keer getest: negatief. Hopelijk blijft dat zo en zijn we er volgende week wel vanaf.

Geen Oranje tompoucen kunnen halen dus vandaag w/.
pi_199182858
Ik heb nog een zakje oranje popcorn w/

Dadelijk Streamers kijken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199182870
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
Anna was symptoom vrij en kreeg na 24 uur weer koorts en een loopneus. Weinig hoesten trouwens.

Ik heb zelf vandaag nog een keer getest: negatief. Hopelijk blijft dat zo en zijn we er volgende week wel vanaf.

Geen Oranje tompoucen kunnen halen dus vandaag w/.
Die koortsige perioden hoor je vaker. Maar goed contact houden met GGD, hoeft niet meer besmettelijk te zijn.
Mooi dat jij nog steeds negatief bent ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199183100
Geen oranje tompouce maar wel een jumbol :9
Zometeen nog een koningsbiertje, gekregen van iemand waar we bier gingen bezorgen O+
pi_199183246
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
Anna was symptoom vrij en kreeg na 24 uur weer koorts en een loopneus. Weinig hoesten trouwens.

Ik heb zelf vandaag nog een keer getest: negatief. Hopelijk blijft dat zo en zijn we er volgende week wel vanaf.

Geen Oranje tompoucen kunnen halen dus vandaag w/.
^O^ fijn dat het goed gaat en dat jij nog steeds negatief test.

Ik zag gisteravond al wel waar ik voorlopig niet op het terras ga zitten. Ze hadden na 22.00 nog een vergadering bij een grote horeca gelegenheid en al het licht was aan, dus ik keek naar binnen toen ik langs kwam. Stuk of 10-12 man aan 1 tafel, allemaal gewoon dicht op elkaar en niemand met mondkapje oid :W
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199183334
Oranje-donuts hier :D


Verslagje vd food rally zo uploaden. w/

[ Bericht 16% gewijzigd door Blues op 27-04-2021 20:07:29 ]
pi_199183355
Op mijn privéterras was het best uit te houden.


Kiek, Willemien van dichtbij:


Ook opeens vandaag allemaal zwaluwtjes, voor het eerst dit jaar O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199183381
Stoel _O_

Willemien O+

Paniek op social media want de stream(ers) startten niet op tijd. Moppermoppermopper :')
Of je wacht even, want we wisten met zijn allen dat dit ging gebeuren natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199183430
Willemien O+
pi_199183630
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Stoel _O_

Willemien O+

Paniek op social media want de stream(ers) startten niet op tijd. Moppermoppermopper :')
Of je wacht even, want we wisten met zijn allen dat dit ging gebeuren natuurlijk.
Sufgegoocheld ...heb jij een linkje? @Cat-astrophe
  dinsdag 27 april 2021 @ 20:30:05 #13
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199183743
quote:
Ziet er goed uit. Erg leuk idee!
pi_199183767
quote:
Bijzonder. Klinkt goed en smakelijk.
#knollenland #bollenveld
pi_199183780
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sufgegoocheld ...heb jij een linkje? @:Cat-astrophe
Heb je geen kaartje gekocht? (Gratis)
Want in je ticket staat de link.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199183821
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sufgegoocheld ...heb jij een linkje? @:Cat-astrophe
Hehe...zeven kliks verder en ik ben binnen.🇳🇱
pi_199183836
Ook geen tompouce vandaag. Wel een lekkere chocolade/sinaasappel koek van coffeelicious in Dordrecht. :9 Waar ik weer een heeeeeeeel klein beetje van proefde. Maar zulke dingen zijn ook als je weinig proeft gewoon heel lekker. :')

De citroen meringue was daarentegen echt niet fijn om te eten zonder het te proeven. Dus daar mocht m'n vriend mijn helftje van hebben.
pi_199183843
Overigens snap ik de liefde voor de tompouce nooit zo goed. Niet mijn ding.
pi_199183849
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ook geen tompouce vandaag. Wel een lekkere chocolade/sinaasappel koek van coffeelicious in Dordrecht. :9 Waar ik weer een heeeeeeeel klein beetje van proefde. Maar zulke dingen zijn ook als je weinig proeft gewoon heel lekker. :')

De citroen meringue was daarentegen echt niet fijn om te eten zonder het te proeven. Dus daar mocht m'n vriend mijn helftje van hebben.
Klein beetje proeven *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199183897
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ook geen tompouce vandaag. Wel een lekkere chocolade/sinaasappel koek van coffeelicious in Dordrecht. :9 Waar ik weer een heeeeeeeel klein beetje van proefde. Maar zulke dingen zijn ook als je weinig proeft gewoon heel lekker. :')

De citroen meringue was daarentegen echt niet fijn om te eten zonder het te proeven. Dus daar mocht m'n vriend mijn helftje van hebben.
Wat fijnnnn dat het langzaam terugkomt ^O^
pi_199183909
quote:
Leuk!

Veel plezier met de streaker Cat!
pi_199183913
Ik kan me van vroeger in geen tompoucen bij Koninginnedag herinneren...

Pdf, ik heb vandaag echt hard gewerkt. Nu plat op de bank..
pi_199183977
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:41 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk!

Veel plezier met de streaker Cat!
:o

*naar buiten rent*

-O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199184014
quote:
Leuk en lekker! Alleen een beetje druk qua rijden dus, lees ik.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199184045
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Klein beetje proeven *O*
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:40 schreef Blues het volgende:
Wat fijnnnn dat het langzaam terugkomt ^O^
Ja, dat maakt mij wel vrolijk. *O*
pi_199184102
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:03 schreef sigme het volgende:
Op mijn privéterras was het best uit te houden.
[ afbeelding ]

Kiek, Willemien van dichtbij:
[ afbeelding ]

Ook opeens vandaag allemaal zwaluwtjes, voor het eerst dit jaar O+
Crimineel cute!


Verder nog niet echt bijgelezen. We zijn net thuis, meeste spullen al opgeruimd en mijn hoofd gloeit en ziet rood als een tomaat :')
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 20:54:43 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199184118
Grrr weer wat bewolking aan de horizon. Morgen nog maar een poging. Niet heel erg, het was glad gezellig, er waren nog veel meer foto hobbyisten.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199184263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me van vroeger in geen tompoucen bij Koninginnedag herinneren...

Pdf, ik heb vandaag echt hard gewerkt. Nu plat op de bank..
Ik ook niet!

Hier ook plat. Mijn moedertje kreeg vandaag prik 1. Schoonmoeder ook. Schoonpaps vorige week al *O*
Nu man en ik nog. Schoonzus en schoonbroer mogen weer naar buiten, positief getest 2 weken geleden. Dochter van 4 nam souvenirtje mee van kinderfeestje. Gelukkig was de veroorzaker heel alert en zijn ze meteen in quarantaine gegaan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_199184339
quote:
Leuk verslag. Ik zie jullie alleen midden tussen de bollen poseren als echte toeristen :P Je bent je er hopelijk wel van bewust dat je hiermee ziektes kan introduceren in zo’n veld en dat je daarmee mogelijk iemands broodwinning om zeep helpt?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:09:56 #30
370431 drakin
vurig typje
pi_199184415
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:54 schreef derLudolf het volgende:
Grrr weer wat bewolking aan de horizon. Morgen nog maar een poging. Niet heel erg, het was glad gezellig, er waren nog veel meer foto hobbyisten.

[ afbeelding ]
Hee laatst deze foto opgeslagen, tulpenveld bij Dokkum in de buurt was dat.



Zo mooi O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199184457
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuk verslag. Ik zie jullie alleen midden tussen de bollen poseren als echte toeristen :P Je bent je er hopelijk wel van bewust dat je hiermee ziektes kan introduceren in zo’n veld en dat je daarmee mogelijk iemands broodwinning om zeep helpt?
Hier mocht t werd er bij gezegd!
Andere velden niet.
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 21:15:43 #32
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199184530
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Hier mocht t werd er bij gezegd!
Andere velden niet.
Betekent niet dat het wel mag.

Hier stonden bordjes die je welkom heten, maar je vragen niet in de tulpen te komen overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 21:16:24 #33
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199184549
quote:
17s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:09 schreef drakin het volgende:

[..]

Hee laatst deze foto opgeslagen, tulpenveld bij Dokkum in de buurt was dat.

[ afbeelding ]

Zo mooi O+
Een ander z'n foto's zijn leuk. Zelf maken is leuker ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199184695
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:15 schreef derLudolf het volgende:


Betekent niet dat het wel mag.

Hier stonden bordjes die je welkom heten, maar je vragen niet in de tulpen te komen overigens.
Eigenaar had er niks op tegen.
Dus tja.
pi_199184751
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan me van vroeger in geen tompoucen bij Koninginnedag herinneren...

Pdf, ik heb vandaag echt hard gewerkt. Nu plat op de bank..
Nee! Dit zei ik vandaag nog tegen Jross, dat het de afgelopen jaren plots Het Koningsdag gebakje is geworden of zo 8)7 Sinds de winkels door hadden dat je die roze bovenlaag ook oranje kan maken of zo?

Blues, jullie dag ziet er super leuk uit O+ En zo te zien echt heerlijke gerechtjes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199184779
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:53 schreef Candaasje het volgende:

Crimineel cute!

Verder nog niet echt bijgelezen. We zijn net thuis, meeste spullen al opgeruimd en mijn hoofd gloeit en ziet rood als een tomaat :')
Wat linkte ik gisteren nou :( Niemand die ooit luistert naar arme Baz Luhrmann!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:29:46 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199184840
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee! Dit zei ik vandaag nog tegen Jross, dat het de afgelopen jaren plots Het Koningsdag gebakje is geworden of zo 8)7 Sinds de winkels door hadden dat je die roze bovenlaag ook oranje kan maken of zo?

Blues, jullie dag ziet er super leuk uit O+ En zo te zien echt heerlijke gerechtjes.
Dat was hier altijd al. Hier is Den Haag/Westland/Rotterdam
Sinds ik me kan herinneren iig, oranjebitter en oranje tompoes

En zonnebrandcrème vandaag :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199184884
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:29 schreef Molo het volgende:
Dat was hier altijd al. Hier is Den Haag/Westland/Rotterdam
Sinds ik me kan herinneren iig, oranjebitter en oranje tompoes

En zonnebrandcrème vandaag :+
_O_ _O_ en verstandige CULler, ze bestaan O+

Oranjebitter ken ik wel, dat hadden mijn grootouders altijd in huis voor Koninginnedag. En van die Friese oranjekoek. Maar die was roze.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:36:55 #39
370431 drakin
vurig typje
pi_199185021
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een ander z'n foto's zijn leuk. Zelf maken is leuker ;)
Laat de jouwe maar snel zien dan *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:39:03 #40
370431 drakin
vurig typje
pi_199185067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ _O_ en verstandige CULler, ze bestaan O+

Oranjebitter ken ik wel, dat hadden mijn grootouders altijd in huis voor Koninginnedag. En van die Friese oranjekoek. Maar die was roze.
Kregen we ook vaak op verjaardag, iig op die van de neef die 30 april jarig is.

Ik lustte die nooit tot ik 2 jaar terug een stuk kreeg van een bakker die de 2e prijs met zijn oranjekoek had gewonnen, ik ben om!

Voor de ene keer dan, geef mij maar een tom poes *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199185079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat linkte ik gisteren nou :( Niemand die ooit luistert naar arme Baz Luhrmann!
:@ sorry Isa.
pi_199185131
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:39 schreef Candaasje het volgende:

:@ sorry Isa.
Als je maar leuk gekampeerd hebt *O* Was het niet te koud? Volgens mij vroor het bijna elke ochtend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:41:33 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199185132
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_ _O_ en verstandige CULler, ze bestaan O+

Oranjebitter ken ik wel, dat hadden mijn grootouders altijd in huis voor Koninginnedag. En van die Friese oranjekoek. Maar die was roze.
Oranjekoek zijn die kruidige koekjes met fondant erop toch?

En van verbranden krijg je een ouwe rimpelige kop en als je pech hebt kanker. Dus dat skip ik liever met schaduw opzoeken of likje creme *)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:43:33 #44
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199185174
Creme kun je ook gewoon smeren hoor, hoef je niet per se te likken.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199185290
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:41 schreef Molo het volgende:

Oranjekoek zijn die kruidige koekjes met fondant erop toch?

En van verbranden krijg je een ouwe rimpelige kop en als je pech hebt kanker. Dus dat skip ik liever met schaduw opzoeken of likje creme *)
Ja, waarom snapt niemand dat je rimpels krijgt van de zon. Je kan nog zoveel smeren met knaldure dag en nachtcremes, de allerbeste manier om rimpels te voorkomen is zonnebrandcreme en/of uit de zon blijven. En van verbranden krijg je huidkanker. Elke keer dat je verbrandt neemt die kans toe.

Geloof wel dat je de goede Oranjekoek in gedachten hebt. Ik vond het als kind echt vies gebak. En gebak hoort een feestje te zijn, maar Oranjekoek had niets lekkers. Zelfs de 'slagroom' bovenop was stijf en vet ipv lekker romig. Tompoucen hebben tenminste nog een heerlijk glazuurlaagje, want de room vind ik ook meestal maar zo zo. Wil nog wel zo'n ding van Holtkamp of Robèrt proberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 april 2021 @ 21:51:40 #46
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199185344
De beste Oranjekoek komt van bakker By Boonstra uit de Knipe. En heeft inderdaad geen melk-slagroom, maar een stevige witte creme als room.
Grootste onderscheidend vermogen is dat zijn kruidkoek veel minder massief is dan de massa geproduceerde variant.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199185407
Ik smeer nooit crème. Dus daardoor vergeet ik ook altijd zonnebrand mee te nemen voor tijdens het wandelen, zit echt niet in mijn systeem. (Ik lig overigens ook niet te bakken in de zon hè :D )

Rimpels heb ik al jaren, en genoeg maffe moedervlekken die ik weer eens moet laten nakijken.

Maar goed, goede reminder om weer een flesje te halen. :)


Oh en nee was echt heel prima te doen, dat kamperen. We hebben goede slaapzakken en eenmaal daar ingekropen is het zeer snel heel behaaglijk. Vanmorgen zelfs wat te warm.
pi_199185519
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:55 schreef Candaasje het volgende:
Ik smeer nooit crème. Dus daardoor vergeet ik ook altijd zonnebrand mee te nemen voor tijdens het wandelen, zit echt niet in mijn systeem. (Ik lig overigens ook niet te bakken in de zon hè :D )

Rimpels heb ik al jaren, en genoeg maffe moedervlekken die ik weer eens moet laten nakijken.

Maar goed, goede reminder om weer een flesje te halen. :)

Oh en nee was echt heel prima te doen, dat kamperen. We hebben goede slaapzakken en eenmaal daar ingekropen is het zeer snel heel behaaglijk. Vanmorgen zelfs wat te warm.
Ik heb eigenlijk altijd wel één van mijn rugzakken mee en in elk heb ik een tubetje zonnebrandcreme gedaan. Ook omdat ik verder nooit een dagcreme of zo gebruik, dus zit ook niet in mijn systeem. Ik was ooit van plan om altijd wat op te doen als ik verwacht langer dan een half uur buiten te zijn, dus ook in de winter en zo, maar dat lukt me maar niet. Alleen als de zon schijnt, dan denk ik er tegenwoordig dus eindelijk wel aan *)

Goede slaapzakken is het halve werk ja _O_ Ik heb in het verleden iets te vaak liggen rillen in mijn slaapzak :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199185594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:
De beste Oranjekoek komt van bakker By Boonstra uit de Knipe. En heeft inderdaad geen melk-slagroom, maar een stevige witte creme als room.
Grootste onderscheidend vermogen is dat zijn kruidkoek veel minder massief is dan de massa geproduceerde variant.
Mijn familie zou zeggen dat de lekkerste Oranjekoek bij Bakker xx uit balk Komt. :9 , lang niet gehad!
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:05:52 #50
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199185642
By Boonstra heeft het geluk een x aantal keren de verkiezing van de Leeuwarder Courant te hebben gewonnen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:10:35 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199185737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, waarom snapt niemand dat je rimpels krijgt van de zon. Je kan nog zoveel smeren met knaldure dag en nachtcremes, de allerbeste manier om rimpels te voorkomen is zonnebrandcreme en/of uit de zon blijven. En van verbranden krijg je huidkanker. Elke keer dat je verbrandt neemt die kans toe.

Geloof wel dat je de goede Oranjekoek in gedachten hebt. Ik vond het als kind echt vies gebak. En gebak hoort een feestje te zijn, maar Oranjekoek had niets lekkers. Zelfs de 'slagroom' bovenop was stijf en vet ipv lekker romig. Tompoucen hebben tenminste nog een heerlijk glazuurlaagje, want de room vind ik ook meestal maar zo zo. Wil nog wel zo'n ding van Holtkamp of Robèrt proberen.
Ja precies
Nu lig ik nooit bewust in de zon, maar smeren doe ik wel behoorlijk trouw

En ja, die oranjekoek zou je mij niet blij mee maken. Niet mijn soort gebak/koek. Maar vind alles met kruidkoek ook gewoon echt zonde van de calorieën en vaak te droog.
Christmas cake is ook niet aan mij besteed, zelfde soortige specerijen erin en hele compacte koek/cake. Meh

De tompoes van Holtkamp is verse banketbakkersroom van boerenmelk van vlakbij, met vanille erin. Mét slagroom er bovenop, lekkerste die er zijn

Sindsdien proeven die van de HEMA of andere bakkers als smakeloze vette bonken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199186130
Slagroom in een tompouce :N
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_199186167
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o

*naar buiten rent*

-O-
:D oops
Niets te zien?
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:33:14 #54
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199186176
Slagroom in een tompouce O+
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:38:40 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199186293
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:30 schreef Vanyel het volgende:
Slagroom in een tompouce :N
Erop
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199186299
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 21:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Hier mocht t werd er bij gezegd!
Andere velden niet.
^O^ Ik zag gisteravond ook weer allemaal mensen een veld binnenlopen waar zelfs touwen omheen gespannen waren en borden stonden. Bollenvelden zijn supertof om te fotograferen maar wel binnen de regels wat mij betreft.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199186414
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:01 schreef Blues het volgende:
Oranje-donuts hier :D
[ afbeelding ]

Verslagje vd food rally zo uploaden. w/
Is die achterste nou geel? ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:
Ook geen tompouce vandaag. Wel een lekkere chocolade/sinaasappel koek van coffeelicious in Dordrecht. :9 Waar ik weer een heeeeeeeel klein beetje van proefde. Maar zulke dingen zijn ook als je weinig proeft gewoon heel lekker. :')

De citroen meringue was daarentegen echt niet fijn om te eten zonder het te proeven. Dus daar mocht m'n vriend mijn helftje van hebben.
Jaa komt terug! Ruik je ook al bepaalde dingen zoals parfum of ui?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199186456
Ben ook meer fan van oranjekoek dan van tompouce. Slof nog beter :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 27 april 2021 @ 22:49:36 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199186482
Aardbeienslof is enorm lekker ja :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199186541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D oops
Niets te zien?
Nee ;(

Valse hoop gevert }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199186690
Ik ben fan van zo'n beetje alles wat zoet is.

De bakker hier om de hoek heeft heel lekkere cronuts :9~
Needless to say kom ik daar dus maar niet in de buurt tenzij zonder portemonnee en/of mondkapje. Hun tompoucen zijn ook lekker.

Ik stond bij de Lidl vanmorgen voor het schap met pastel de nata's, donuts en ensaimadas. Heb een paar minuten staan twijfelen, maar toch niks meegenomen. Was wel benieuwd eigenlijk naar die laatste.
Maar ja, ik moet afvallen, en ik ben gefrustreerd want ik sta al een tijdje behoorlijk stil, dus ondanks dat het me wel een lekkere manier leek om uiting te geven aan die frustratie, leek het me op langere termijn niet zo slim, dus koos ik maar voor doorlopen. Vond ik best knap van mezelf.
  dinsdag 27 april 2021 @ 23:26:41 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199187045
Die ensaimada is lekker, maar bággervet dus die kun je om die redenen beter skippen ja ;)

Beste is eten op Mallorca waar ze vandaan komen, in het zonnetje.

Daar kom je ook niet al te vaak dus dat is afvaltechnisch het handigste ook :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199188335
Goedemorgen! Ondanks dat ik maandag gewerkt heb, voelt het als een driedaagse werkweek. Heerlijk. En de zon word ik ook heel blij van.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 07:47:18 #64
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199188545
Mogge :W
Aangezien het morgen slecht weer wordt vandaag maar aan de wandel en shoppen zonder afspraken 8-) .

Heb nog een nieuwe jas nodig voor in de lente cq zomer als het geen mooi weer is :+

[ Bericht 23% gewijzigd door borisz op 28-04-2021 07:53:40 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199188559
Gewoon maar weer werken vandaag.

Ja FFT, we hadden een gele en een oranje donut. Geel voor de republikein in ons midden... die vervolgens de oranje oppeuzelde :o :+
pi_199188575
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 22:38 schreef PdeHoog het volgende:

^O^ Ik zag gisteravond ook weer allemaal mensen een veld binnenlopen waar zelfs touwen omheen gespannen waren en borden stonden. Bollenvelden zijn supertof om te fotograferen maar wel binnen de regels wat mij betreft.
Dat zagen wij ook.

Overigens ging er een wereld voor me open rondom die hele bollenveldenstreek. Ik was er nog nooit geweest, alleen wel eens op tv iets van gezien. Wat een idiotie en drukte rondom die bloemen!
Het is dat het restaurant dat eigenlijk hartje Haarlem zit, tussen die bollenvelden hun gerecht uitserveerden bij een kweker en de route van de rally daar doorheen voerde, anders had ik daar nog steeds nooit naar toe gegaan :P
Wat trekt dat een mensen op een vrije mooie dag :o We hadden een stuk rally in 1 uur moeten rijden, dat werd door die drukte 2 uur en een kwartier.. was wat minder ja.
pi_199188688
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 07:52 schreef Blues het volgende:

Overigens ging er een wereld voor me open rondom die hele bollenveldenstreek. Ik was er nog nooit geweest, alleen wel eens op tv iets van gezien. Wat een idiotie en drukte rondom die bloemen!
Dat is dus de reden waarom ik niet meer richting Lisse en zo ga voor de fotografie. Goeree is een stuk rustiger :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199189116
@Isabeau
Ik las je "zonnebrandcrème bij meer dan 30 minuten buiten" en heb dus maar meteen gesmeerd voordat ik ging hardlopen.

Nu zit de ene helft van de zonnebrandcrème die voor mijn voorhoofd was in mijn wenkbrauwen en de andere helft in mijn ogen :')

Voelde wel lekker zomers zo, ondanks dat het 4 graden of zo was 8-)
pi_199189144
Mijn zonnebrand is kut, dus ik moet nieuwe.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 april 2021 @ 09:12:25 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199189170
Mijn slaap is kudt..

Vanmiddag maar een "safety-snooze" doen.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199189211
Mogge!

Ook behoorlijk ruk geslapen. Gisteren bij vrienden naar de Streamers gekeken en meer wijn gedronken dan in de afgelopen weken bij elkaar en daar slaap ik niet zo goed op.
Gelukkig maar een halve dag werken :O
We have far more in common than that which devides us..
pi_199189237
Ik ga straks ook lekker wandelen. Met zonnebrandcreme op. En ik vind het spul serieus ruk, je huid gaat er van trekken en als je niet oppast komt het idd in je ogen en dat voelt ook onaangenaam. Maar het heeft wel echt veel voordelen voor iets wat eigenlijk zo simpel is om even te smeren.

Goed. Mijn neiging om alle winkels in te duiken en een vriendin voor een terrasje te bellen even onderdrukken. En dus geen serieuze plannen vandaag. Oh ja, de administratie even afronden. En het is allemaal geld krijgen, dus waarom ik dat maar steeds vooruit schuif 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 09:29:00 #73
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199189354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks ook lekker wandelen. Met zonnebrandcreme op. En ik vind het spul serieus ruk, je huid gaat er van trekken en als je niet oppast komt het idd in je ogen en dat voelt ook onaangenaam. Maar het heeft wel echt veel voordelen voor iets wat eigenlijk zo simpel is om even te smeren.

Goed. Mijn neiging om alle winkels in te duiken en een vriendin voor een terrasje te bellen even onderdrukken. En dus geen serieuze plannen vandaag. Oh ja, de administratie even afronden. En het is allemaal geld krijgen, dus waarom ik dat maar steeds vooruit schuif 8)7
En ik krijg er vaak puisten van... Maar liever dat dan alle andere shitzooi.
Heb gezichtsspray van La Roche Posay trouwens die perfect werkt, niet vet is en geen puisten geeft. Ideaal
En kan ook over make up heen, vind ik ook fijn

En herkenbaar, krijg dik geld terug van de belastingdienst maar moet nog steeds opsturen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199189386
Ik heb meteen op de derde dag ofzo m'n aangifte ingevuld maar ik moet 975 euro bijbetalen (twee banen, leuk) dus ik heb hem nog steeds niet verstuurd.. en ik moest nog even wat vooringevulde dingen dubbelchecken, maar dat had opzich niet zo lang hoeven duren. Vandaag maar even echt doen.
  woensdag 28 april 2021 @ 09:41:48 #75
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199189473
Ik moet in thuisland EN in NL belastingaangifte doen. -O-
In thuisland krijgen we daar assistentie in van Deloitte, maar dan moet het wel precies in het hokje passen. En als het dat niet doet (zoals bij mij) dan is alles ingewikkeld..

In NL laten we het door een mannetje doen.. handiger mbt buitenlands salaris etc..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_199189516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 07:49 schreef Blues het volgende:
Gewoon maar weer werken vandaag.

Ja FFT, we hadden een gele en een oranje donut. Geel voor de republikein in ons midden... die vervolgens de oranje oppeuzelde :o :+
:D

Ik lag vannacht 2 uur wakker. Toch apart na 3 dagen slaaptekort, corona en een wandeling gisteren van 14,2 km. Maar maakt blijkbaar allemaal niet uit. Maar ben weer aan het werk en vanmiddag in de pauze eens langs de terrassen lopen om te kijken of ze allemaal al vol zitten (denk het wel).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199189527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga straks ook lekker wandelen. Met zonnebrandcreme op. En ik vind het spul serieus ruk, je huid gaat er van trekken en als je niet oppast komt het idd in je ogen en dat voelt ook onaangenaam. Maar het heeft wel echt veel voordelen voor iets wat eigenlijk zo simpel is om even te smeren.

Goed. Mijn neiging om alle winkels in te duiken en een vriendin voor een terrasje te bellen even onderdrukken. En dus geen serieuze plannen vandaag. Oh ja, de administratie even afronden. En het is allemaal geld krijgen, dus waarom ik dat maar steeds vooruit schuif 8)7
Je houdt het tegoed dus komt vanzelf wel :)
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:29 schreef Molo het volgende:

[..]

En ik krijg er vaak puisten van... Maar liever dat dan alle andere shitzooi.
Heb gezichtsspray van La Roche Posay trouwens die perfect werkt, niet vet is en geen puisten geeft. Ideaal
En kan ook over make up heen, vind ik ook fijn

En herkenbaar, krijg dik geld terug van de belastingdienst maar moet nog steeds opsturen :')
Of jullie hebben geld te veel 8-)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 28 april 2021 @ 09:53:28 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199189613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je houdt het tegoed dus komt vanzelf wel :)
[..]

Of jullie hebben geld te veel 8-)
Immer *)

Nee helaas wel allemaal eerst betaald. Zou verstandig zijn om op tijd belasting te versturen maar verstandig en ik zitten niet altijd op dezelfde golflengte :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 09:58:35 #79
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199189660
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:29 schreef Molo het volgende:

[..]

En ik krijg er vaak puisten van... Maar liever dat dan alle andere shitzooi.
Heb gezichtsspray van La Roche Posay trouwens die perfect werkt, niet vet is en geen puisten geeft. Ideaal
En kan ook over make up heen, vind ik ook fijn

En herkenbaar, krijg dik geld terug van de belastingdienst maar moet nog steeds opsturen :')
Oeh, dat klinkt interessant.

Doet me eraan denken, vanmiddag m'n oude flessen meteen even wegkiepen.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 10:01:23 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199189684
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oeh, dat klinkt interessant.

Doet me eraan denken, vanmiddag m'n oude flessen meteen even wegkiepen.
Misschien niet de goedkoopste aanbieder, maar dit spul

Ik ben lui dus gebruik het ook vaak voor mijn lijf

https://www.pharmamarket.(...)ijaxggxoC8UAQAvD_BwE
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199189856
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zonnebrand is kut, dus ik moet nieuwe.
Ik heb voor mijn hoofd nu deze van de Hema (ik kreeg ineens pigmentvlekken :o ) en dat is de eerste ooit die niet zo'n naar vet laagje achterlaat dat meteen weer van je af smelt zodra je beweegt.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:17:00 #82
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199189877
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien niet de goedkoopste aanbieder, maar dit spul

Ik ben lui dus gebruik het ook vaak voor mijn lijf

https://www.pharmamarket.(...)ijaxggxoC8UAQAvD_BwE
Ah top, even langs de apotheek waggelen dus.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199189994
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:15 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Ik heb voor mijn hoofd nu deze van de Hema (ik kreeg ineens pigmentvlekken :o ) en dat is de eerste ooit die niet zo'n naar vet laagje achterlaat dat meteen weer van je af smelt zodra je beweegt.
Ik had vorig jaar zonnebrand van Vision. Gevoelige huid en factor 50. Nu de kidsvariant gekocht want was half geld maar dat is inderdaad van die plakzooi, moeilijk uit te smeren en enorm witte plakwaas. :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199190038
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb meteen op de derde dag ofzo m'n aangifte ingevuld maar ik moet 975 euro bijbetalen (twee banen, leuk) dus ik heb hem nog steeds niet verstuurd.. en ik moest nog even wat vooringevulde dingen dubbelchecken, maar dat had opzich niet zo lang hoeven duren. Vandaag maar even echt doen.
Je zou de loonheffingskorting ook bij een van beide uit kunnen zetten. Dat hoort officieel ook zo, bij meer dan 1 baan. Dan zou je niet zo bij moeten hoeven lappen. Je kan het ook bij beide banen uitzetten, krijg je geld terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199190042
Ik haat het dat ik altijd max een vijfde van zo'n fles gebruik en dan volgend jaar een nieuwe moet :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199190071
Ik heb zo'n hekel aan zonnebrandcrème, maarja het moet -O-
Of gewoon binnen blijven :')
  woensdag 28 april 2021 @ 10:34:04 #87
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190075
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:27 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had vorig jaar zonnebrand van Vision. Gevoelige huid en factor 50. Nu de kidsvariant gekocht want was half geld maar dat is inderdaad van die plakzooi, moeilijk uit te smeren en enorm witte plakwaas. :r
Oh getver. :r
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199190112
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Oh getver. :r
Ja. :') Dat je het ook echt met tegenzin opsmeert.

Staat op het lijstje voor vandaag om nieuwe te kopen.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 april 2021 @ 10:39:24 #89
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190130
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja. :') Dat je het ook echt met tegenzin opsmeert.

Staat op het lijstje voor vandaag om nieuwe te kopen.
Ik heb ook nog van dat soort zooi, maar ik denk dat ik dat maar voor m'n benen bewaar. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199190161
Info over zonnebrandcreme: https://www.dr-jetskeulte(...)-je-zonnebrandcreme/
Vooral de hoeveelheden in theelepels en eetlepels is cul gerelateerd 😂
Voor het gezicht gebruik ik Environ.
# generatie olijfolie en nu de nodige zonneschade plekken hier en daar. -O-
pi_199190199
Ik heb zonne-allergie. Krijg uitslag in de vorm van rode plakkaten op de huid. En blaasjes/blaren. Dat hou ik in toom door factor +50 te smeren. En niet in de zon te zijn (haha ;( ). En anti-histamine want hooikoorts. En koelen aan het einde van de dag.
Jeukt, doet zeer en ik weet het altijd pas als het te laat is.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199190213
Ik ben een fles Garnier factor 30 zonnemelk aan het opmaken, en heb dan nog een fles Nivea ongeveer zelfde spul liggen - alleen ander geurtje. Eigenlijk zou het fijner zijn als het niet zo hard naar zonnebrandcrème zou ruiken, maar deze waren wel goedkoop en op zich best fijn in gebruik. A heeft altijd zonnebrandolie en dat loopt zo tussen je vingers door, dan kun je nooit weten of je genoeg aanbrengt. Ik gebruik de witte waas als een mooie indicator van dat ik overal geweest ben :P
pi_199190451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat het dat ik altijd max een vijfde van zo'n fles gebruik en dan volgend jaar een nieuwe moet :(
Daarom doe ik er twee jaar mee :@

En smeer de helft van de tijd niet, alleen bij dagen waarop ik echtecht in de zon ga zitten.

Redelijk snelbruinend vel wat zelden verbrandt, nul rimpels, geen rare vlekken of plekken dus dan word ik al snel lui als ik een rondje wandel of terrasje doe.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199190504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat het dat ik altijd max een vijfde van zo'n fles gebruik en dan volgend jaar een nieuwe moet :(
Dat is gelukkig nergens voor nodig. Gewoon opmaken die fles: https://www.milieucentraa(...)producten/cosmetica/
Spoilers!
  woensdag 28 april 2021 @ 11:10:08 #95
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190505
Snel verschroeien en een zeemleren geval in de directe familie hebben helpt wel qua smeren, al zou ik alsnog beter moeten smeren. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199190521
Kijk nu wat een lelijke kuikens O+


http://live.netcamviewer.nl/Valkennest-Weert/1052
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199190540
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat het dat ik altijd max een vijfde van zo'n fles gebruik en dan volgend jaar een nieuwe moet :(
Als je het vaker dan 'alleen als ik naar het strand ga' gebruikt, dan gebruik je wel een +1 fles per jaar 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199190550
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het vaker dan 'alleen als ik naar het strand ga' gebruikt, dan gebruik je wel een +1 fles per jaar 8-)
Jamaar.... smeren kost MOEITE :r
En viesplakkeriginjeogengedoe en zulks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199190562
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

Jamaar.... smeren kost MOEITE :r
En viesplakkeriginjeogengedoe en zulks.
Mooie huid, geen pigmentvlekken, minder rimpels, veel kleinere kans op huidkanker *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199190569
Ik moet even opzoeken of de nederlandse vereniging voor dermatologen/zorgverzekeringen oid mij hier ook in kan sponsoren :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199190599
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mooie huid, geen pigmentvlekken, minder rimpels, veel kleinere kans op huidkanker *O* *O*
Check, check, check, ik weet het...
Maar de drie checks maken me verrekt therapie ontrouw :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199190614
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet even opzoeken of de nederlandse vereniging voor dermatologen/zorgverzekeringen oid mij hier ook in kan sponsoren :7
Voor onze nieren krijgen we al geen korting op de zorgverzekering dus ik denk dat je die sponsoring ook wel op je mooie, pigmentvlekken- en rimpelvrije buikhuid kan schrijven _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199190617
Ik moet ook eens nieuwe zoeken om te kopen ja. Wij hadden vorig jaar geloof ik ook die van Vision (slingerde nog ergens rond :') ) , maar ook nog een andere dat nog ergere plaktroep was. Brr.

Ik smeer - als ik dus al smeer, maar dat is meestal op vakantie in de bergen :@ - vooral om huidkanker te voorkomen. Mijn huid is nooit echt mooi geweest helaas. (Ik heb ook al jaren veel rimpels rond mijn ogen en op mijn voorhoofd, maar ik heb ook een enorme mimiek en dat schijnt ook niet te helpen. Helpt ook niet bij het maken van leuke foto's trouwens :') )
pi_199190637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is gelukkig nergens voor nodig. Gewoon opmaken die fles: https://www.milieucentraa(...)producten/cosmetica/
Oeh!

Ik ben echt THE BEACONS ARE LIIIIIIIT wit en erg lui, dus ik kom zo min mogelijk in de zon. Mn moeder heeft altijd buiten gewerkt en geeft niks om skincare / uiterlijk, zij is wel echt mn schrikbeeld qua huid :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199190655
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het vaker dan 'alleen als ik naar het strand ga' gebruikt, dan gebruik je wel een +1 fles per jaar 8-)
Sinds we veel wandelen gaan die flessen echt hard. Vroeger deed ik ook jaren met een fles.
pi_199190672
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het vaker dan 'alleen als ik naar het strand ga' gebruikt, dan gebruik je wel een +1 fles per jaar 8-)
Ik gebruik het als ik ga wandelen of het terras op ga én het zonnigish is. Verder ben ik alleen de meters tussen voordeuren en auto buiten. Of tussen voordeuren en supermarkt. Afhankelijk van waar mn auto staat is het naar de supermarkt minder ver.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199190717
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Je zou de loonheffingskorting ook bij een van beide uit kunnen zetten. Dat hoort officieel ook zo, bij meer dan 1 baan. Dan zou je niet zo bij moeten hoeven lappen. Je kan het ook bij beide banen uitzetten, krijg je geld terug.
Daar komt het niet door, hij staat al uit bij m'n kleinste baan (1 dag bij ene baan, 4 dagen bij andere baan).
Maar bv het percentage bijzonder tarief bij m'n 4-dagen baan wordt berekend zonder mee te rekenen dat ik ook nog die 1-dag-baan elders heb. En bij de 1-dag-baan is dat natuurlijk ook zo. En de hoogte van de arbeidskorting bv die bij de 4-dagen-baan wordt toegepast wordt dus ook berekend zonder de inkomsten uit de 1-dag-baan. Dus daar zit het verschil hem in. Als ik m'n totaal bruto salaris invul bij loonwijzer alsof het één naam is (valt beide in zelfde cao) en dan kijk naar wat ik netto zou moeten krijgen, is dat inderdaad ook minder (zo'n ¤100) dan ik nu krijg. En met een paar aftrekposten erbij kom ik dan op ¤975 bijbetalen..
pi_199190725
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik gebruik het als ik ga wandelen of het terras op ga én het zonnigish is. Verder ben ik alleen de meters tussen voordeuren en auto buiten. Of tussen voordeuren en supermarkt. Afhankelijk van waar mn auto staat is het naar de supermarkt minder ver.
Ja, voor even buiten ga ik ook echt niet smeren. Maar als ik ga wandelen, en dat is meestal wel langer dan een half uur, dan weer wel. Voor het beste resultaat dus elke keer als je naar buiten gaat, ook in de winter en ook als het bewolkt is. Maar dat gaat mij ook te ver, zo dol ben ik niet op die zooi. Maar ik ga die van de Hema eens proberen, die Tuindier linkte. En ik kan zomaar gewoon bij de Hema binnenstappen deze week _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199190747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, voor even buiten ga ik ook echt niet smeren. Maar als ik ga wandelen, en dat is meestal wel langer dan een half uur, dan weer wel. Voor het beste resultaat dus elke keer als je naar buiten gaat, ook in de winter en ook als het bewolkt is. Maar dat gaat mij ook te ver, zo dol ben ik niet op die zooi. Maar ik ga die van de Hema eens proberen, die Tuindier linkte. En ik kan zomaar gewoon bij de Hema binnenstappen deze week _O_
Een beetje creme of poeder heeft ook spf en dat vind ik voor die korte stukjes echt prima. Mn huid lijkt het daar vooralsnog mee eens te zijn. Maar dat kan ook de botox zijn :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_199190759
Ik lees ook wel veel positieve reacties op die van Dr Leenarts (verkrijgbaar bij de Etos). Ga die eens halen een dezer dagen denk ik :)

Verder baal ik van mezelf, want ik heb The Sims van de pc gegooid. Leek me wel handig om een ontwerpje (schets hè) te maken voor een huis. De verhoudingen kloppen re-de-lijk zover ik weet.

Oh en wel herkenbaar artikel dat ik net op FB tegenkwam: https://www.nrc.nl/nieuws(...)HlPnc12LPSnyayaGS82s
  woensdag 28 april 2021 @ 11:30:43 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199190763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, voor even buiten ga ik ook echt niet smeren. Maar als ik ga wandelen, en dat is meestal wel langer dan een half uur, dan weer wel. Voor het beste resultaat dus elke keer als je naar buiten gaat, ook in de winter en ook als het bewolkt is. Maar dat gaat mij ook te ver, zo dol ben ik niet op die zooi. Maar ik ga die van de Hema eens proberen, die Tuindier linkte. En ik kan zomaar gewoon bij de Hema binnenstappen deze week _O_
Voor 's winters grauw vind ik de SPF in m'n dagcreme wel best voor korte stukjes buiten. :+

Al zou ik m'n handen ook meer mee moeten nemen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  woensdag 28 april 2021 @ 11:35:28 #112
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199190814
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 10:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Misschien niet de goedkoopste aanbieder, maar dit spul

Ik ben lui dus gebruik het ook vaak voor mijn lijf

https://www.pharmamarket.(...)ijaxggxoC8UAQAvD_BwE
Meteen besteld bij Boots, zat van de week al te kijken bij dat merk voor zonnebrand maar zoveel keus _O-
Ook een voor lichaam meebesteld en toen kreeg ik nog een flesje gezichtspray gratis *O*
en korting omdat ingeschreven op de nieuwsbrief! _O-
pi_199190851
Wie gaat er vanmiddag het terras op? Heeft iemand hier ook speciaal vrij voor genomen? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199190868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:26 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Daar komt het niet door, hij staat al uit bij m'n kleinste baan (1 dag bij ene baan, 4 dagen bij andere baan).
Maar bv het percentage bijzonder tarief bij m'n 4-dagen baan wordt berekend zonder mee te rekenen dat ik ook nog die 1-dag-baan elders heb. En bij de 1-dag-baan is dat natuurlijk ook zo. En de hoogte van de arbeidskorting bv die bij de 4-dagen-baan wordt toegepast wordt dus ook berekend zonder de inkomsten uit de 1-dag-baan. Dus daar zit het verschil hem in. Als ik m'n totaal bruto salaris invul bij loonwijzer alsof het één naam is (valt beide in zelfde cao) en dan kijk naar wat ik netto zou moeten krijgen, is dat inderdaad ook minder (zo'n ¤100) dan ik nu krijg. En met een paar aftrekposten erbij kom ik dan op ¤975 bijbetalen..
Ik heb dat ook elk jaar, vervelend en er is niets aan te doen behalve verstandig zijn en geld opzij zetten, helaaas.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199190878
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie gaat er vanmiddag het terras op? Heeft iemand hier ook speciaal vrij voor genomen? :D
Alleen mijn eigen terras 8-) :P En onder het mom van werken natuurlijk want ik moet de nodige documentatie lezen :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199190912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Wie gaat er vanmiddag het terras op? Heeft iemand hier ook speciaal vrij voor genomen? :D
Heel benieuwd hoe druk het hier straks op de terrassen gaat zijn.
Zelf zijn we niet echt terrasmensen dus we wachten nog wel even.
pi_199190947
Vandaag maar eens een tompoes halen, gisteren waren ze uitverkocht
pi_199190960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik heb dat ook elk jaar, vervelend en er is niets aan te doen behalve verstandig zijn en geld opzij zetten, helaaas.
Ik spaar sowieso elke maand inderdaad dus dit kan gewoon van de spaarrekening, maar toch is het stom.
Loonheffing bij allebei uitzetten zou ook kunnen, maar dan krijg ik ¤506 minder binnen elke maand dan nu, dan zet ik liever die ¤100 zelf apart voor belasting en dat ik wel al beschikking heb over de andere ¤406 (om te sparen, beleggen, voor als ik toch n huis ga kopen, enzz).
Zou gewoon fijn zijn als je bij administratie van baan1 kan laten weten van baan2 en andersom en ze dan bij berekenen loonheffingskorting en bijzonder tarief rekening kunnen houden met de totaalsituatie. Maar snap ook wel weer dat dat voor hen minder fijn is.
  woensdag 28 april 2021 @ 11:56:31 #119
63722 z80
I fink you freaky
pi_199191055
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees ook wel veel positieve reacties op die van Dr Leenarts (verkrijgbaar bij de Etos). Ga die eens halen een dezer dagen denk ik :)

Verder baal ik van mezelf, want ik heb The Sims van de pc gegooid. Leek me wel handig om een ontwerpje (schets hè) te maken voor een huis. De verhoudingen kloppen re-de-lijk zover ik weet.

Oh en wel herkenbaar artikel dat ik net op FB tegenkwam: https://www.nrc.nl/nieuws(...)HlPnc12LPSnyayaGS82s
Even het facebook-id er af gehaald.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)je-helpt-al-a4041384

Echter vind ik nrc in het algemeen niet heel objectief. Nu ook een stuk over de misstanden in de turnsport.
Grote kop twee derde grensoverschrijdend gedrag. Maar wel even "vergeten" er bij te vermelden dat slechts 21% van de volwassenen en 17% van de minderjarige op de enquête gereageerd hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199191102
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Even het facebook-id er af gehaald.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)je-helpt-al-a4041384

Echter vind ik nrc in het algemeen niet heel objectief. Nu ook een stuk over de misstanden in de turnsport.
Grote kop twee derde grensoverschrijdend gedrag. Maar wel even "vergeten" er bij te vermelden dat slechts 21% van de volwassenen en 17% van de minderjarige op de enquête gereageerd hebben.
Thnx, kan het inderdaad zonder via FB te moeten gaan ja.

Maar dit is toch gewoon een persoonlijk artikel? Heeft niet zoveel met objectiviteit (of subjectiviteit) van het NRC te maken? :)
Ik vond het voor mezelf wel herkenbaar.
pi_199191182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je het vaker dan 'alleen als ik naar het strand ga' gebruikt, dan gebruik je wel een +1 fles per jaar 8-)
Of als je een paar weken naturistisch gaat kamperen en dus VAN TOP TOT TEEN in de zonnebrandcrème moet, meerdere keren per dag. :X
Ik had er in 2 weken al anderhalve 200-ml-fles doorheen, en eigenlijk had ik nog meer moeten gebruiken want ik heb een paar keer m'n rug een beetje verbrand. (En ik heb halverwege een zonnehoed gekocht om m'n voorhoofd niet meer in te hoeven smeren O+ )
  woensdag 28 april 2021 @ 12:07:54 #122
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199191204
1/5 Reacties van respondenten lijkt me in veel gevallen een prima steekproef.
Spoilers!
pi_199191209
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:18 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet ook eens nieuwe zoeken om te kopen ja. Wij hadden vorig jaar geloof ik ook die van Vision (slingerde nog ergens rond :') ) , maar ook nog een andere dat nog ergere plaktroep was. Brr.

Ik smeer - als ik dus al smeer, maar dat is meestal op vakantie in de bergen :@ - vooral om huidkanker te voorkomen. Mijn huid is nooit echt mooi geweest helaas. (Ik heb ook al jaren veel rimpels rond mijn ogen en op mijn voorhoofd, maar ik heb ook een enorme mimiek en dat schijnt ook niet te helpen. Helpt ook niet bij het maken van leuke foto's trouwens :') )
Oh haha, welkom bij de altijd-met-mond-open-en-ogen-dicht-op-foto-club. O+
Ik voeg er ook nog even brillenglazen aan toe die altijd net raar spiegelen. O+
pi_199191225
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, voor even buiten ga ik ook echt niet smeren. Maar als ik ga wandelen, en dat is meestal wel langer dan een half uur, dan weer wel. Voor het beste resultaat dus elke keer als je naar buiten gaat, ook in de winter en ook als het bewolkt is. Maar dat gaat mij ook te ver, zo dol ben ik niet op die zooi. Maar ik ga die van de Hema eens proberen, die Tuindier linkte. En ik kan zomaar gewoon bij de Hema binnenstappen deze week _O_
De gezichts-zonnebrandcrème van het Kruidvat eigen merk is ook wel oké. Redelijk subtiel luchtje, liep na 2 uur zweten nog m'n ogen niet in, ook redelijk mat ipv olie-achtig. Die is factor 50 en wat duurder dan die van de Hema.
pi_199191230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:08 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh haha, welkom bij de altijd-met-mond-open-en-ogen-dicht-op-foto-club. O+
Ik voeg er ook nog even brillenglazen aan toe die altijd net raar spiegelen. O+
*boks*

Ik kijk 9 van de 10 keer raar op foto's. En dan hoop ik altijd maar dat ik er in het echt toch iets beter uitzie :')
pi_199191266
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees ook wel veel positieve reacties op die van Dr Leenarts (verkrijgbaar bij de Etos). Ga die eens halen een dezer dagen denk ik :)

Verder baal ik van mezelf, want ik heb The Sims van de pc gegooid. Leek me wel handig om een ontwerpje (schets hè) te maken voor een huis. De verhoudingen kloppen re-de-lijk zover ik weet.

Oh en wel herkenbaar artikel dat ik net op FB tegenkwam: https://www.nrc.nl/nieuws(...)HlPnc12LPSnyayaGS82s
Mooi artikel. :Y
Ik was daar juist vanochtend aan aan het denken toen ik m'n koffiefilter in de gft-bak deed. Ik scheid m'n groenafval nu een paar jaar en dat scheelt enorm in de hoeveelheid zooi die ik in de grijze bak moet doen. ^O^
pi_199191304
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
1/5 Reacties van respondenten lijkt me in veel gevallen een prima steekproef.
Als je aanneemt dat ze niet niet gereageerd hebben omdat ze bijv. te getraumatiseerd zijn en dus niet willen vertellen over welke misstanden ze ondergaan hebben (dan zou er veel meer misgegaan zijn dan dat je nu meet) of juist dat alleen de mensen die wat ergs meegemaakt hebben reageren (dan vertekent het juist richting erg).
pi_199191319
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:09 schreef Candaasje het volgende:

[..]

*boks*

Ik kijk 9 van de 10 keer raar op foto's. En dan hoop ik altijd maar dat ik er in het echt toch iets beter uitzie :')
Sowieso zijn 3D echte levende mensen veel leuker dan plaatjes. Juist een heel expressief gezicht is dan leuk. Je zou maar de hele tijd een perfect fotogezicht op hebben. :X
  woensdag 28 april 2021 @ 12:17:09 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199191336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je aanneemt dat ze niet niet gereageerd hebben omdat ze bijv. te getraumatiseerd zijn en dus niet willen vertellen over welke misstanden ze ondergaan hebben (dan zou er veel meer misgegaan zijn dan dat je nu meet) of juist dat alleen de mensen die wat ergs meegemaakt hebben reageren (dan vertekent het juist richting erg).
Ja, natuurlijk. Maar Z leek er vanuit te gaan dat 17-21% reacties per definitie weinig is. Dat is gewoon niet zo. Bij sommige steekproeven is dat percentage veel lager en die zijn ook gewoon representatief.
Spoilers!
pi_199191457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:56 schreef z80 het volgende:

[..]

Even het facebook-id er af gehaald.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)je-helpt-al-a4041384

Echter vind ik nrc in het algemeen niet heel objectief. Nu ook een stuk over de misstanden in de turnsport.
Grote kop twee derde grensoverschrijdend gedrag. Maar wel even "vergeten" er bij te vermelden dat slechts 21% van de volwassenen en 17% van de minderjarige op de enquête gereageerd hebben.
Die over misstanden in de turnsport net gelezen. Iedere % is éen té veel.
Wat een nare coaches. ~O>
pi_199191783
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:25 schreef AnneX het volgende:

Die over misstanden in de turnsport net gelezen. Iedere % is éen té veel.
Wat een nare coaches. ~O>
En dat werd dus voorheen als 'normaal' gezien :X Als je de top wilde halen, dan mocht er blijkbaar tegen je geschreeuwd worden. Mijn buurmeisje was heel goed in turnen en ging ook een paar keer naar Papendal om te zien of ze in het Nederlands team kon. Maar ze wilde niet meer, ze vond de sfeer niet fijn (en het reizen gedoe). Zó ambitieus was ze dus gelukkig niet :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199191821
Ik lees net vol verbazing dit :o
https://www.ad.nl/koken-e(...)qua-drukte~ae14c6f4/

De bakkers deden goeie business gister _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 28 april 2021 @ 13:02:03 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_199191845
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk. Maar Z leek er vanuit te gaan dat 17-21% reacties per definitie weinig is. Dat is gewoon niet zo. Bij sommige steekproeven is dat percentage veel lager en die zijn ook gewoon representatief.
Ik ga er NIET vanuit dat rond dr 20% per definitie weinig is. Dat schijf ik ook nergens. Ik schijf dat de nrc wel belangrijke gegevens niet vermeld.
Als je in de kop roept twee derde. Maar nergens in dat stuk tov de NOS vermeld dat er maar een klein deel heeft gereageerd vertekend het enorm als bijvoorbeeld die gene die niets hebben mee gemaakt niet reageren. Iets dat vaak gebeurt. Enkel bij klachten of als iets fout gaat komt er geluid. Gaat alles goed hoor je niets.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 april 2021 @ 13:12:14 #134
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199191953
Autokenners, is dit een heel slecht idee? https://www.autosleutels.info/sleutelreparatie
Mijn sleutel is dus kapot, of eigenlijk alleen de deur-openknop. Ik vind het echt irritant om de deur met de sleutel open te moeten maken ;(

@z80, @derLudolf, @fietsie
Spoilers!
pi_199192016
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik lees net vol verbazing dit :o
https://www.ad.nl/koken-e(...)qua-drukte~ae14c6f4/

De bakkers deden goeie business gister _O-
Echt, ze waren gisteren even oranje. Maar normaal verkopen die zaken óók tompoucen 8)7 Ik ga echt niet als gekke henkie in een enorme rij voor de bakker staan als ik datzelfde de volgende dag gewoon zo kan ophalen. Ik kan er niet bij.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 13:19:30 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_199192036
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Autokenners, is dit een heel slecht idee? https://www.autosleutels.info/sleutelreparatie
Mijn sleutel is dus kapot, of eigenlijk alleen de deur-openknop. Ik vind het echt irritant om de deur met de sleutel open te moeten maken ;(

@:Z80, @:DerLudolf, @:Fietsie
Meestal is er een drukschakelaartje defect. Kost 10 cent. Deze moet er dan in gesoldeerd worden. Kan iedereen die een beetje kan solderen.
Als ik 20 Euro per gerepareerde ab had gekregen was ik rijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 april 2021 @ 13:22:17 #137
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199192066
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:19 schreef z80 het volgende:

[..]

Meestal is er een drukschakelaartje defect. Kost 10 cent. Deze moet er dan in gesoldeerd worden. Kan iedereen die een beetje kan solderen.
Als ik 20 Euro per gerepareerde ab had gekregen was ik rijk.
Ik heb helaas geen persoon die een beetje kan solderen bij de hand. En ook niet iemand die dat kan leren. Ook heb ik geen knopje liggen.
Spoilers!
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 13:23:11 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199192078
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Autokenners, is dit een heel slecht idee? https://www.autosleutels.info/sleutelreparatie
Mijn sleutel is dus kapot, of eigenlijk alleen de deur-openknop. Ik vind het echt irritant om de deur met de sleutel open te moeten maken ;(

@:Z80, @:DerLudolf, @:Fietsie
Heb je hem zelf al eens los gehad? Soms wordt - zoals nu bij mij het geval - indrukken fysiek onmogelijk gemaakt.

Vooralsnog te lui geweest om sleutel los te halen.

Voor weinig heb je eventueel een nieuwe behuizing. Wat die website levert lijkt me niet goedkoper als de garage.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 13:23:49 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199192086
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 28 april 2021 @ 13:24:40 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_199192093
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb helaas geen persoon die een beetje kan solderen bij de hand. En ook niet iemand die dat kan leren. Ook heb ik geen knopje liggen.
Heb je geen reserve sleutel? Kan deze de kast als reserve.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 13:27:41 #141
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199192123
Ik had me vanmorgen dit keer wel ingesmeerd. Korte wandeling Katwijk - Oegstgeest. De start van het Limespad. Langs de oude Romeinse grens. :Y)

Zaterdag weer verder met Floris V.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  woensdag 28 april 2021 @ 13:29:04 #142
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199192132
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Heb je hem zelf al eens los gehad? Soms wordt - zoals nu bij mij het geval - indrukken fysiek onmogelijk gemaakt.

Vooralsnog te lui geweest om sleutel los te halen.

Voor weinig heb je eventueel een nieuwe behuizing. Wat die website levert lijkt me niet goedkoper als de garage.
Hij ligt gewoon open, de knop is er af. En mijn garage stopt per 1 mei lees ik net op de website. Daar ben ik niet zo blij mee, ik was erg tevreden.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:24 schreef z80 het volgende:

[..]

Heb je geen reserve sleutel? Kan deze de kast als reserve.
Jawel maar die heeft geen afstandsbediening.
Spoilers!
pi_199192160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 11:47 schreef jameshond7 het volgende:
Vandaag maar eens een tompoes halen, gisteren waren ze uitverkocht
Gisteren bij de bakker een mega rij maar toch precies om 17u uitverkocht dus ze hadden netjes heel veel gebakken die dag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 28 april 2021 @ 13:37:55 #144
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199192213
Oh jongens! Ik heb me toch een partij een baaldag!!
Volgens mij moet ik ongesteld worden }:|
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 28 april 2021 @ 13:44:10 #145
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199192289
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Autokenners, is dit een heel slecht idee? https://www.autosleutels.info/sleutelreparatie
Mijn sleutel is dus kapot, of eigenlijk alleen de deur-openknop. Ik vind het echt irritant om de deur met de sleutel open te moeten maken ;(

@:Z80, @:DerLudolf, @:Fietsie
Hey Lucky, is het dan niet handiger even deze meneer te beln?

https://www.schoenservicebuijs.nl/autosleutelreparatie/dordrecht/

Die zit voor jou "om de hoek" en je kent er de weg :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199192307
Dat zijn altijd van die baggerdagen Barrel. Succes!

Zo, nou, 12 mei gesprek dierenziekenhuis. Hoe en wat is nog steeds niet echt vast omlijnd, maar ooit komt vast de dag dat we dat wel hebben :D
  woensdag 28 april 2021 @ 14:13:12 #147
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199192590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:44 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hey Lucky, is het dan niet handiger even deze meneer te beln?

https://www.schoenservicebuijs.nl/autosleutelreparatie/dordrecht/

Die zit voor jou "om de hoek" en je kent er de weg :P
Thanks, ik zal ze eens een mailtje sturen. J is daar vast wel een keer in de buurt om het voor me langs te brengen.
Spoilers!
pi_199192602
quote:
Is dat de Duitse De Speld? :D (ik hoop het wel in ieder geval :X )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199192651
Ik ben brood aan het bakken en net uitgebreid staan kneden. Maar wat een stom werk en het deeg was helemaal niks en dat komt door die stomme mix die ik kocht omdat ik per se meel voor brood wilde hebben en niet de standaard bloem die eigenlijk te weinig eiwit heeft voor brood. En dat meel wat ik kocht bleek dus al gist en zout te hebben en daar baalde ik wel van, maar dacht dat ik dan gewoon voor de rest de hoeveelheden uit het recpt kon gebruiken qua water en olijfolie, maar dat werd één kleverige massa die niet goed te krijgen was. Ook niet na 10 min kneden. Bloem aan toegevoegd om het wat normaler te krijgen, maar denk niet dat het nog goed gaat komen :')

Wordt vervolgd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199192805
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben brood aan het bakken en net uitgebreid staan kneden. Maar wat een stom werk en het deeg was helemaal niks en dat komt door die stomme mix die ik kocht omdat ik per se meel voor brood wilde hebben en niet de standaard bloem die eigenlijk te weinig eiwit heeft voor brood. En dat meel wat ik kocht bleek dus al gist en zout te hebben en daar baalde ik wel van, maar dacht dat ik dan gewoon voor de rest de hoeveelheden uit het recpt kon gebruiken qua water en olijfolie, maar dat werd één kleverige massa die niet goed te krijgen was. Ook niet na 10 min kneden. Bloem aan toegevoegd om het wat normaler te krijgen, maar denk niet dat het nog goed gaat komen :')

Wordt vervolgd.
Pannenkoeken van bakken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 april 2021 @ 14:39:57 #151
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199192877
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is dat de Duitse De Speld? :D (ik hoop het wel in ieder geval :X )
Ja. :D

Al klinkt dit wel als een topidee:
https://www.der-postillon.com/2020/12/dart-impfung.html
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199192898
Ik smeer trouwens nooit, ik vind zonnebrandspul niet alleen vies, maar ook eng. Dan heb ik echt vééél liever rimpels. En ja, ik ben dol op zon, al ga ik niet liggen bakken op het strand, ik zoek wel de zon op. Hier en in Spanje. In Spanje is ie makkelijker te vinden trouwens :+.
Een jaar of 2 geleden is er een klein melanoompje weggehaald van mijn rug. De twee betrokken dematologen, die eruit zagen als lieve hardwerkende pissebedden, vonden inderdaad dat ik me tweemaaldaag met factor 50 moest insmeren, ook in de winter, vergeet uw voetzolen niet.

Maar voor mij is zon op mijn huid een grote bron van levensvreugd, en zonnebrandcreme een lelijke domper.
Ik doe wel weer andere slechte dingen niet of extra goede dingen wel, en dan word ik ook vast wel gemiddeld.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 april 2021 @ 14:46:35 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199192950
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik smeer trouwens nooit, ik vind zonnebrandspul niet alleen vies, maar ook eng. Dan heb ik echt vééél liever rimpels. En ja, ik ben dol op zon, al ga ik niet liggen bakken op het strand, ik zoek wel de zon op. Hier en in Spanje. In Spanje is ie makkelijker te vinden trouwens :+.
Een jaar of 2 geleden is er een klein melanoompje weggehaald van mijn rug. De twee betrokken dematologen, die eruit zagen als lieve hardwerkende pissebedden, vonden inderdaad dat ik me tweemaaldaag met factor 50 moest insmeren, ook in de winter, vergeet uw voetzolen niet.

Maar voor mij is zon op mijn huid een grote bron van levensvreugd, en zonnebrandcreme een lelijke domper.
Ik doe wel weer andere slechte dingen niet of extra goede dingen wel, en dan word ik ook vast wel gemiddeld.
Ik herken dit wel, nu word ik ook een instant kleurling zodra ik huid blootstel aan de zon.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 28 april 2021 @ 15:10:14 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199193223
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik smeer trouwens nooit, ik vind zonnebrandspul niet alleen vies, maar ook eng. Dan heb ik echt vééél liever rimpels. En ja, ik ben dol op zon, al ga ik niet liggen bakken op het strand, ik zoek wel de zon op. Hier en in Spanje. In Spanje is ie makkelijker te vinden trouwens :+.
Een jaar of 2 geleden is er een klein melanoompje weggehaald van mijn rug. De twee betrokken dematologen, die eruit zagen als lieve hardwerkende pissebedden, vonden inderdaad dat ik me tweemaaldaag met factor 50 moest insmeren, ook in de winter, vergeet uw voetzolen niet.

Maar voor mij is zon op mijn huid een grote bron van levensvreugd, en zonnebrandcreme een lelijke domper.
Ik doe wel weer andere slechte dingen niet of extra goede dingen wel, en dan word ik ook vast wel gemiddeld.
Eng? De stoffen die er in zitten of het gevoel?

Matig berichtje net. J is hoesterig en snotterig en gaat zich laten testen. We komen er toch niet ongeschonden vanaf helaas. Gelukkig heeft het hele gezin met de pasgeborene waar we afgelopen weekend waren al covid gehad dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken.
Spoilers!
pi_199193313
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:41 schreef sigme het volgende:
Ik smeer trouwens nooit, ik vind zonnebrandspul niet alleen vies, maar ook eng. Dan heb ik echt vééél liever rimpels. En ja, ik ben dol op zon, al ga ik niet liggen bakken op het strand, ik zoek wel de zon op. Hier en in Spanje. In Spanje is ie makkelijker te vinden trouwens :+.
Een jaar of 2 geleden is er een klein melanoompje weggehaald van mijn rug. De twee betrokken dematologen, die eruit zagen als lieve hardwerkende pissebedden, vonden inderdaad dat ik me tweemaaldaag met factor 50 moest insmeren, ook in de winter, vergeet uw voetzolen niet.

Maar voor mij is zon op mijn huid een grote bron van levensvreugd, en zonnebrandcreme een lelijke domper.
Ik doe wel weer andere slechte dingen niet of extra goede dingen wel, en dan word ik ook vast wel gemiddeld.
Wat is er eng? En jij durft!

Andere uiterste: Sinds toevallig gevonden melanoom op enkel is schoonzus panisch voor zon! Altijd in de schaduw of helemaal aangekleed aan het wandelen.
En ik ken ook nare verhalen over melanomen. Enge dingen!
pi_199193335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Eng? De stoffen die er in zitten of het gevoel?

Matig berichtje net. J is hoesterig en snotterig en gaat zich laten testen. We komen er toch niet ongeschonden vanaf helaas. Gelukkig heeft het hele gezin met de pasgeborene waar we afgelopen weekend waren al covid gehad dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken.
Shut…dat betekent ook geen timmerman en andere hulptroepen over de vloer of in de tuin?
pi_199193341
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:16 schreef AnneX het volgende:

Wat is er eng? En jij durft!

Andere uiterste: Sinds toevallig gevonden melanoom op enkel is schoonzus panisch voor zon! Altijd in de schaduw of helemaal aangekleed aan het wandelen.
En ik ken ook nare verhalen over melanomen. Enge dingen!
Van melanomen ga je dood als je pech hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 15:23:57 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199193435
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef AnneX het volgende:

[..]

Shut…dat betekent ook geen timmerman en andere hulptroepen over de vloer of in de tuin?
Die komen pas over een paar weken dus dat loopt geen gevaar. Hij heeft morgenochtend een test.
Spoilers!
  woensdag 28 april 2021 @ 15:25:34 #159
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199193461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Van melanomen ga je dood als je pech hebt.
Een vriendin van me is bijna haar onderarm kwijtgeraakt. Melanomen zijn echt niet grappig. Meestal een kleinigheid maar je zult maar net die pech hebben.

Wij zijn trouwens ook vergeten te smeren afgelopen dagen. Ik had het gisterenmiddag pas door. Even wennen weer.
Spoilers!
pi_199193478
Ik heb er 2 die ik even moet laten nakijken. Ze voldoen aan best veel van die ABCDE-regel volgens de check.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die E weet ik niet, want eentje kriebelt wel eens maar die zit halverwege mijn onderarm, dus daar kom je sowieso nogal snel langs en dan kriebelen dingen al snel.

Oh en ik heb ze niet opgemeten, paar mm zijn ze wel. En veel dikker dan de rest van mijn 1001 sproeten/moedervlekken.
pi_199193485
Oh en hopelijk toch een negatieve test voor J, Lucky! :*
pi_199193497
Heb ik rustig afgewacht met leuke afspraken en informeerde vanochtend eens.
Blijkt dat sinds 3 maart afspraken Nails en gezichtsbehandeling mogelijk is.
En het is tot einde mei volgeboekt. Een grote zaak met een stuk of 10/12 sch.h.specialisten! Zes dagen open in de week, ook ‘s avonds.
De kapper kan morgen. w/
pi_199193526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Een vriendin van me is bijna haar onderarm kwijtgeraakt. Melanomen zijn echt niet grappig. Meestal een kleinigheid maar je zult maar net die pech hebben.

Wij zijn trouwens ook vergeten te smeren afgelopen dagen. Ik had het gisterenmiddag pas door. Even wennen weer.
Melanomen waren ook een regelmatig terugkerende diagnose bij het programma 'Over mijn lijk'. Er zijn niet zo heel veel dingen waar jonge mensen aan sterven en dit is een bekende oorzaak.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199193557
*Gaat bellen met de HA*
pi_199193617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die komen pas over een paar weken dus dat loopt geen gevaar. Hij heeft morgenochtend een test.
Even afwachten dan maar.
Via via kom ik toch op leuke tuin sites terecht! Het is net zoiets als Cul recepten lezen, links opslaan en dan niet gebruiken.
Hier gaat het ook om 2 postzegeltuintjes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199193834
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Eng? De stoffen die er in zitten of het gevoel?

Matig berichtje net. J is hoesterig en snotterig en gaat zich laten testen. We komen er toch niet ongeschonden vanaf helaas. Gelukkig heeft het hele gezin met de pasgeborene waar we afgelopen weekend waren al covid gehad dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken.
Hopen op een negatieve uitslag.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 april 2021 @ 16:06:28 #167
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199193874
Ik smeer me alleen in als ik weet dat ik het nodig heb zoals lange wandelingen. Ohja en de zonnebrand is deze week in de aanbieding bij het Kruidvat. Dus heb voor dit jaar weer genoeg :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199193950
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die komen pas over een paar weken dus dat loopt geen gevaar. Hij heeft morgenochtend een test.
Maar hopen op een negatieve uitslag.
En fijn dat jullie vrienden nog natuurlijke immuniteit hadden. Daar dan geen zorgen over.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199193961
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:06 schreef borisz het volgende:
Ik smeer me alleen in als ik weet dat ik het nodig heb zoals lange wandelingen. Ohja en de zonnebrand is deze week in de aanbieding bij het Kruidvat. Dus heb voor dit jaar weer genoeg :P
Het idee is dat je altijd zonnebrand nodig hebt als je buiten bent op zonnige dagen. Maar ik ben daar dus ook slecht in.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199193973
Melanoom, 3 jaar na weghalen op been (en 3 jaar schoon) is een goede vriendin er aan overleden. 15 augustus maakte we een afspraak om snel een hapje te eten, 4 dagen erna zag ze niets meer 6 december overleden

Oeh hopelijk is het een gewone snotterigheid van J.

Net m’n nieuwe jurk afgemaakt.

En vanavond is het vaccinatie *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_199194765
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 16:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Melanoom, 3 jaar na weghalen op been (en 3 jaar schoon) is een goede vriendin er aan overleden. 15 augustus maakte we een afspraak om snel een hapje te eten, 4 dagen erna zag ze niets meer 6 december overleden

Oeh hopelijk is het een gewone snotterigheid van J.

Net m’n nieuwe jurk afgemaakt.

En vanavond is het vaccinatie *O*
Jeeee voor jurk & vaccinatie *O*

De rest -O-

(nou ja, ik hoop ook op een ordinair rhinovirusje bij J uiteraard)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 17:41:14 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199194889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(nou ja, ik hoop ook op een ordinair rhinovirusje bij J uiteraard)
Nu heeft J ineens een rare neus in mijn MI.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199194900
Net de eerste checkin van ons bier op een terrasje gezien *O* leuk moment weer.
pi_199194911
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:42 schreef Sarabi het volgende:
Net de eerste checkin van ons bier op een terrasje gezien *O* leuk moment weer.
Wat leuk dat je dat kan volgen?!
pi_199194944
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Wat leuk dat je dat kan volgen?!
Alleen van mensen die zelf het bier inchecken op Untappd :) een erg populaire app dus we kunnen veel volgen.
pi_199195059
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nu heeft J ineens een rare neus in mijn MI.
:D

Leuk Sarabi!

Onze gemeente vindt geloof ik dat we ons afval niet goed scheiden, dus 'we' krijgen nu een HEMA-afvalbakje voor het GFT. Althans, je moet hem zelf nog wel even halen. Ik las dit 5 minuten geleden, net toen ik terug was uit het stadje, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze die bakjes nog hebben. Gelijk ook maar een kookwekker halen, die staat ook nog op de lijst :+

Tevens blijken vriendlief en ik sowieso verkeerd bezig geweest te zijn, want kattenbakkorrels en dierenharen horen niet bij GFT volgens de folder :o . (Alleen die konijnenkeutels wel gok ik... maar ik ga die er echt niet tussenuit zeven :') )

/liefdagboekvaneenhuismus
  woensdag 28 april 2021 @ 17:59:59 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199195079
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Leuk Sarabi!

Onze gemeente vindt geloof ik dat we ons afval niet goed scheiden, dus 'we' krijgen nu een HEMA-afvalbakje voor het GFT. Althans, je moet hem zelf nog wel even halen. Ik las dit 5 minuten geleden, net toen ik terug was uit het stadje, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze die bakjes nog hebben. Gelijk ook maar een kookwekker halen, die staat ook nog op de lijst :+

Tevens blijken vriendlief en ik sowieso verkeerd bezig geweest te zijn, want kattenbakkorrels en dierenharen horen niet bij GFT volgens de folder :o . (Alleen die konijnenkeutels wel gok ik... maar ik ga die er echt niet tussenuit zeven :') )

/liefdagboekvaneenhuismus
Wat ik ooit begrepen heb is dat hout gebaseerde kattebakkorrels wel GFT waren en mineraal gebaseerde niet..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199195103
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat ik ooit begrepen heb is dat hout gebaseerde kattebakkorrels wel GFT waren en mineraal gebaseerde niet..
Hm, staat niet echt duidelijk gedefinieerd. Maar hout en houtskool/asresten mogen er ook niet in. Wol ook niet.

Ingewikkeld dit wel, dat laatste anatomie-examen was eenvoudiger...
pi_199195143
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat is er eng? En jij durft!

Andere uiterste: Sinds toevallig gevonden melanoom op enkel is schoonzus panisch voor zon! Altijd in de schaduw of helemaal aangekleed aan het wandelen.
En ik ken ook nare verhalen over melanomen. Enge dingen!
Ik durf? Ik weet niet zeker wat je bedoelt, maar ik gok: in de zon ondanks melanoom. Maar melanomen worden misschien (voor zover er een verband lijkt te zijn) veroorzaakt door verbrandingen in de jeugd. Daaraan valt niets ongedaan te maken ;). Niet-bestaande risico's negeren is geen durf ;).

Ik vind de werkzaamheid van zonnebrand eng. Een zó fundamenteel proces van je huid zo onderbreken lijkt me niet gezond, zeker niet 365 dagen/jaar t/m je voetzolen. Een keer smeren vanwege een dag op het strand ofzo lijkt me een prima uitruil tussen rare stof enerzijds / niet verbranden anderzijds, maar structureel gebruik? Nee, niet voor mij.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195163
Willemien maakt het goed!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195165
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:58 schreef Candaasje het volgende:
Tevens blijken vriendlief en ik sowieso verkeerd bezig geweest te zijn, want kattenbakkorrels en dierenharen horen niet bij GFT volgens de folder :o . (Alleen die konijnenkeutels wel gok ik... maar ik ga die er echt niet tussenuit zeven :') )

/liefdagboekvaneenhuismus
Oh, dat doe ik dan ook verkeerd.

Maar ik vind het sowieso soms wel frustrerend. Probeer echt m'n best te doen met restafval, groenafval, papier, plastic en glas apart. Maar zal toch soms net de verkeerde keuze maken.
pi_199195167
En mijn bedje staat al weer klaar:


ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh, dat doe ik dan ook verkeerd.

Maar ik vind het sowieso soms wel frustrerend. Probeer echt m'n best te doen met restafval, groenafval, papier, plastic en glas apart. Maar zal toch soms net de verkeerde keuze maken.
Oh hier ook vaak zat hoor. In BE werkte het ook weer niet even anders met hun definitie van PMD (Niet al het plastic mocht daar in). Dus toen ging ik ook 34x per week de fout in :')

quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:09 schreef sigme het volgende:
En mijn bedje staat al weer klaar:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Niet om het een of ander, maar je mot hem effe strijken denk ik :+
pi_199195206
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh hier ook vaak zat hoor. In BE werkte het ook weer niet even anders met hun definitie van PMD (Niet al het plastic mocht daar in). Dus toen ging ik ook 34x per week de fout in :')
[..]

Niet om het een of ander, maar je mot hem effe strijken denk ik :+
Jij ging met een katoenen tent op stap hmm? Deze weegt 500gram. In totaal. Als ik die strijk hou ik net een condoompje over denk ik.

PMD-regelgeving verschilt in Nederland per gemeente.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195315
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij ging met een katoenen tent op stap hmm? Deze weegt 500gram. In totaal. Als ik die strijk hou ik net een condoompje over denk ik.

PMD-regelgeving verschilt in Nederland per gemeente.
Ja dit keer wel ja :D Hoewel ik er ook niet snel een strijkbout op zou zetten, want het is een mix van materialen.
Ons kleinere tentje smelt ook gelijk weg :P
pi_199195342
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 17:58 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Leuk Sarabi!

Onze gemeente vindt geloof ik dat we ons afval niet goed scheiden, dus 'we' krijgen nu een HEMA-afvalbakje voor het GFT. Althans, je moet hem zelf nog wel even halen. Ik las dit 5 minuten geleden, net toen ik terug was uit het stadje, dus ik ga morgen maar eens kijken of ze die bakjes nog hebben. Gelijk ook maar een kookwekker halen, die staat ook nog op de lijst :+

Tevens blijken vriendlief en ik sowieso verkeerd bezig geweest te zijn, want kattenbakkorrels en dierenharen horen niet bij GFT volgens de folder :o . (Alleen die konijnenkeutels wel gok ik... maar ik ga die er echt niet tussenuit zeven :') )

/liefdagboekvaneenhuismus
Hebben jullie een brief gekregen? Wij krijgen grote plastic containers en de restafval container moeten we inleveren.

En kattenkorrels geen gft? O-)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199195368
@Candaasje:

quote:
Als het aan de EU-landbouwministers ligt, is het verbeteren van het diertransport een belangrijk speerpunt in de nieuwe dierenwelzijnswetgeving waar de Europese Commissie aan werkt. Daarnaast willen ze dat er over dierenwelzijn, bijvoorbeeld in handelsverdragen, goede afspraken worden gemaakt met niet-Europese landen om het dierenwelzijnsniveau meer gelijk te trekken.
Dat bleek maandag tijdens de landbouwraad, het overleg van de Europese landbouwministers. De Europese Commissie komt waarschijnlijk in 2023 met nieuwe wetgeving om het dierenwelzijn in de Europese Unie (EU) te verbeteren. Daarom heeft de commissie een evaluatie laten uitvoeren over de huidige regelgeving. In de bespreking daarvan bleek er brede steun te zijn van de landbouwministers om hogere dierenwelzijnsnormen in de EU in te voeren.

De landbouwministers zien veel mogelijkheden voor verbetering van het dierenwelzijn, vooral in het transport. Volgens Eurocommissaris Stella Kyriakides van Volksgezondheid is het diertransport een van de speerpunten van de Europese Commissie in de komende jaren, vooral het transport van dieren over zee.
https://www.nieuweoogst.n(...)eteren-dierenwelzijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195369
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:24 schreef Tally het volgende:

[..]

Hebben jullie een brief gekregen? Wij krijgen grote plastic containers en de restafval container moeten we inleveren.

En kattenkorrels geen gft? O-)
Ja brief, met een HEMA 5euro-vooreenbakje-cadeaukaart. (Of groter bakje mag ook, maar dan moet je bijleggen).

Hier alles ondergronds, op zich is dat wel prima.
pi_199195402
quote:
Ik ben benieuwd, zou mooi zijn als er echt iets aan gedaan kan worden :Y
Het is nu nog namelijk een groot probleem dat verre transporten vanuit NL dan wel grotendeels aan banden zijn gelegd (begreep ik althans, weet niet de precieze regelgevingen), maar dezelfde dieren gewoon via andere EU-landen alsnog naar het Verre Oosten op die barre schepen gesmeten worden.
  woensdag 28 april 2021 @ 18:37:09 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195496
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:12 schreef sigme het volgende:

[..]

Jij ging met een katoenen tent op stap hmm? Deze weegt 500gram. In totaal. Als ik die strijk hou ik net een condoompje over denk ik.

PMD-regelgeving verschilt in Nederland per gemeente.

Check, het is echt reteingewikkeld en gaat eigenlijk al bij de verpakkingsindustrie e.d. 'mis'

Kennis van me is er druk mee bezig. Tot nu toe is de uitkomst van het onderzoek vooral: inzameling door individuen klinkt mooi en stichtelijk maar proces van selectie komt nauw en is ingewikkeld en de meeste mensen zijn te achterlijk of slordig.
Beste is toch om gewoon alle zut tegelijkertijd in te zamelen en dan centraal uit te zoeken voor stuk minder geld en secuurder.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 18:37:40 #191
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195504
En wacht even, je tent strijken??
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195509
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:26 schreef Candaasje het volgende:

Ja brief, met een HEMA 5euro-vooreenbakje-cadeaukaart. (Of groter bakje mag ook, maar dan moet je bijleggen).

Hier alles ondergronds, op zich is dat wel prima.
Ze zijn hier gestopt met gft inzamelen voor flats en dergelijke. Toen ik hier kwam wonen was dat er nog wel, incl zo'n klein groen bakje om het in je keuken in te zamelen. Maar ja, zag zo vaak dat de afvalcontainer vol was en dan gingen de vuilniszakken zo hoppa in de container voor het gft -O- (ik deed dat niet hoor! :D )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199195519
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:11 schreef Candaasje het volgende:


Niet om het een of ander, maar je mot hem effe strijken denk ik :+
:D
  woensdag 28 april 2021 @ 18:38:49 #194
63722 z80
I fink you freaky
pi_199195522
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd, zou mooi zijn als er echt iets aan gedaan kan worden :Y
Het is nu nog namelijk een groot probleem dat verre transporten vanuit NL dan wel grotendeels aan banden zijn gelegd (begreep ik althans, weet niet de precieze regelgevingen), maar dezelfde dieren gewoon via andere EU-landen alsnog naar het Verre Oosten op die barre schepen gesmeten worden.
Van wat ik begreep uit eerdere berichten over veetransport. Er is een maximale vervoerstijd met daaraan gekoppeld verplichte rusttijd. Waarbij de rusttijd buiten het vervoermiddel is. Dit is van kracht binnen de geheel reis. Echter zodra het dier op een schip buiten de EU zone komt vervallen alle beschermende maatregelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199195533
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:
En wacht even, je tent strijken??
:Y
  woensdag 28 april 2021 @ 18:39:25 #196
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199195534
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:09 schreef sigme het volgende:
En mijn bedje staat al weer klaar:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
In zo een sliep ik eens aan de Spaanse kant van de Pyreneeën , toen we de volgende dag hoorden dat er daar meermalen een beer was gespot..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 28 april 2021 @ 18:41:07 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195551
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:39 schreef Blues het volgende:

[..]

:Y
Whyyyy :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 18:41:37 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195561
Terras bij tuincafé was fantastisch de hele middag, mega van genoten _O_
Geen Covid gezien *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 18:42:02 #199
63722 z80
I fink you freaky
pi_199195566
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Check, het is echt reteingewikkeld en gaat eigenlijk al bij de verpakkingsindustrie e.d. 'mis'

Kennis van me is er druk mee bezig. Tot nu toe is de uitkomst van het onderzoek vooral: inzameling door individuen klinkt mooi en stichtelijk maar proces van selectie komt nauw en is ingewikkeld en de meeste mensen zijn te achterlijk of slordig.
Beste is toch om gewoon alle zut tegelijkertijd in te zamelen en dan centraal uit te zoeken voor stuk minder geld en secuurder.
In Duitsland hebben we al jaren de grüne punkt. Dat mag bij plastic afval. Samen met blik. Piepschuim is een vraagteken maar nog nooit wat van gehoord dat het niet mag.
GFT is hier wel weer anders dan in Nederland. Er mogen enkel voedingsmiddelen die NIET gekookt/bakken zijn in. Samen met snoei en tuin afval.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199195568
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:
En wacht even, je tent strijken??
Word ik eindelijk eens serieus genomen,....

jullie denken ook dat ik mijn onderbroeken en sokken strijk? :P
pi_199195569
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:
proces van selectie komt nauw en is ingewikkeld en de meeste mensen zijn te achterlijk of slordig.

Zie de kattenbakkorrels bij het gft gooien mensen hier O-)

Maar ja. Ik heb mijn vader ook diverse keren moeten zeggen dat medicijndoordrukstrips geen plastic afval zijn. En heb mijn ex sch.zus ooit de aardappelschillen in de gft bak zien gooien. Terwijl ze netjes in een plastic zakje zaten 8)7 etc

Ik vind vooral verpakkingen met plastic + papier ingewikkeld. Wat moet je daar nou weer mee. Soms valt het te scheiden, maar vaak ook niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199195575
En de verpakkingen die op plastic lijken, maar dan toch geen plastic blijken te zijn. Ook ingewikkeld.
pi_199195583
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:43 schreef Myraela het volgende:
En de verpakkingen die op plastic lijken, maar dan toch geen plastic blijken te zijn. Ook ingewikkeld.
Ja, dit ook ja -O- Soms zoek ik op de verpakking nog naar symbooltjes oid, maar die staan er vaker niet dan wel op.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 18:44:02 #204
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195585
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Word ik eindelijk eens serieus genomen,....

jullie denken ook dat ik mijn onderbroeken en sokken strijk? :P
_O-

Ik heb bij de thuiszorg gewerkt... Die mensen uit jouw tweede alinea bestáán :') :') :')

Indicatie voor euthanasie als je het mij vraagt, dan heb je echt niets beters te doen :h
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar ja. Ik heb mijn vader ook diverse keren moeten zeggen dat medicijndoordrukstrips geen plastic afval zijn.
Waarom eigenlijk niet? Aluminium enzo mag er toch ook in, wat zit er dan nog meer in medicijnstrips?
pi_199195602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:38 schreef z80 het volgende:

[..]

Van wat ik begreep uit eerdere berichten over veetransport. Er is een maximale vervoerstijd met daaraan gekoppeld verplichte rusttijd. Waarbij de rusttijd buiten het vervoermiddel is. Dit is van kracht binnen de geheel reis. Echter zodra het dier op een schip buiten de EU zone komt vervallen alle beschermende maatregelen.
Jup, en het is met transport over de weg al een crime om het in goede banen te leiden en te handhaven (gaat ook vaak en veel genoeg mis, maar dat is nog enigszins te controleren), maar op zee is het helemaal niet meer te doen. Of althans, er zijn wel eens dierenartsen aan boord aanwezig, maar dat is geen leuk beroep zullen we maar zeggen.
pi_199195620
Ik heb vanmiddag weer een heel stuk tuin aangepakt. Enkele meters lavendel gesnoeid en met de herdera gevochten. Vooral buiten het tuinhek en op het schuurdak houdt het goed huis }:| Ik wilde nog wel verder maar alle zakken en bakken zijn vol :')

Ondertussen stromen er offertes voor een nieuwe garagedeur en inductieplaat binnen. Jammer dat het allemaal geld kost :+ Wel gisteren akkoord gegeven op de zonnepanelen *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 28 april 2021 @ 18:46:29 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195623
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:43 schreef Myraela het volgende:
En de verpakkingen die op plastic lijken, maar dan toch geen plastic blijken te zijn. Ook ingewikkeld.
Daarom, het ís ook echt ingewikkeld

Veel mensen denken dat ze het goed doen, en doen dat ook. Maarrrrr dan gaat er iets mis en dan kan de hele bende dus alsnog door een mens of robot uitgezocht worden dus dan is het alsnog dubbel werk en dubbele kosten.
En ja, dat kunnen net precies die kattenbakkorrels of verpakking van één of ander iets zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195631
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zijn hier gestopt met gft inzamelen voor flats en dergelijke. Toen ik hier kwam wonen was dat er nog wel, incl zo'n klein groen bakje om het in je keuken in te zamelen. Maar ja, zag zo vaak dat de afvalcontainer vol was en dan gingen de vuilniszakken zo hoppa in de container voor het gft -O- (ik deed dat niet hoor! :D )
Ah ja hier wordt het restafval gewoon naast/voor/op/achter de GFT-comtainer gedumpt. Ook meer uit protest, want er stonden daar ooit wel 2 restafvalcontainers (en papier) en dat moest wijken voor 1 GFT.
Maar ik loop altijd gewoon een stukje verder en dump het netjes in de daarvoor bedoelde......of nouja...sort of dus, containers :D .

Benieuwd hoelang het zo blijft hoor. Een gemeente verderop gaat het scheiden er helemaal uit.
pi_199195632
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:44 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Ik heb bij de thuiszorg gewerkt... Die mensen uit jouw tweede alinea bestáán :') :') :')

Indicatie voor euthanasie als je het mij vraagt, dan heb je echt niets beters te doen :h
@minilot toch ook? O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199195642
quote:
10s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:37 schreef Molo het volgende:
En wacht even, je tent strijken??
Het is net een vlag :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199195658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

In zo een sliep ik eens aan de Spaanse kant van de Pyreneeën , toen we de volgende dag hoorden dat er daar meermalen een beer was gespot..
Ik sliep in een iets groter tentje in de Pyreneeën en toen hoorden we een angstaanjagend gebrul en de volgende dag bijpassend angstaanjagende pootafdrukken. Lynx.

ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195681
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:44 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Ik heb bij de thuiszorg gewerkt... Die mensen uit jouw tweede alinea bestáán :') :') :')

Indicatie voor euthanasie als je het mij vraagt, dan heb je echt niets beters te doen :h
Ik weet het. Ik ben wel eens bij mensen geweest waarin ik niks anders hoefde te doen, als ik maar de hele linnenkast streek. Godnondeju zeg :') . Maar goed, die hadden dan wel een superdeluxe stroomstrijkijzer dus het was best prima te doen, en ik hoefde dan geen ramen te zemen enzo, dus vooruit.

Ik strijk zelf 3x per jaar denk ik. Schoonmoeder had dit weekend wel haar campingstrijkijzer mee.

Afijn, luitjes, ik ga eens eten klaarmaken voor de man thuiskomt. :+
pi_199195689
Ik doe mijn silicaat kattenbak korrels bij het GFT want dat mocht.
Mijn gemeente doet niet aan plastic scheiden, moedigt bij de glasbak zelfs aan om het meegenomen harde plastic een volgende keer lekker in de kliko thuis te gooien ipv in de dedicated bak die naast de glasbak staat. Dus tja.

Buiten papier, glas en groenafval scheid ik dus niks.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199195705
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik weet het. Ik ben wel eens bij mensen geweest waarin ik niks anders hoefde te doen, als ik maar de hele linnenkast streek. Godnondeju zeg :') . Maar goed, die hadden dan wel een superdeluxe stroomstrijkijzer dus het was best prima te doen, en ik hoefde dan geen ramen te zemen enzo, dus vooruit.

Ik strijk zelf 3x per jaar denk ik. Schoonmoeder had dit weekend wel haar campingstrijkijzer mee.

Afijn, luitjes, ik ga eens eten klaarmaken voor de man thuiskomt. :+
Jouw schoonmoeder :D

Ik ben een faalkampeerder... maar zij helemaal _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199195716
Jullie wisten dit toch wel hè?
quote:
Kassabonnen mogen vanaf juni 2020 bij het oud papier, omdat er geen Bisfenol A (BPA) meer in zit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199195734
Wie doet er nog aan kassabonnen? Verder dan het poortje bij de zelfscan komen die bij mij niet.
pi_199195737
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:44 schreef Myraela het volgende:
Waarom eigenlijk niet? Aluminium enzo mag er toch ook in, wat zit er dan nog meer in medicijnstrips?
quote:
Doordrukstrips worden niet met het plastic gerecycled omdat de aluminiumlaag te stevig verlijmd is. Ze worden uit het ingezamelde plastic verpakkingsafval gehaald en alsnog verbrand (met energieterugwinning). Je kunt de sorteerders deze extra handeling besparen door dergelijke samengestelde verpakkingen direct bij het restafval te gooien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 18:53:25 #219
63722 z80
I fink you freaky
pi_199195742
In Laos de overnachtingen in het bos/jungle was ook boven de grond. Eerste in een hutje op palen tweede in een hangende tent. Beide zonder trap er aan vast ivm mogelijk nachtelijk bezoek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 april 2021 @ 18:54:17 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195754
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

@:minilot toch ook? O-)
De mooie term 'ik vind er wat van' dan maar :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195755
quote:
18s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:51 schreef sigme het volgende:
Jullie wisten dit toch wel hè?
[..]

Uhm.... dat mocht eerder niet? :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199195761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wie doet er nog aan kassabonnen? Verder dan het poortje bij de zelfscan komen die bij mij niet.
Scoopy *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 april 2021 @ 18:55:04 #223
63722 z80
I fink you freaky
pi_199195763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wie doet er nog aan kassabonnen? Verder dan het poortje bij de zelfscan komen die bij mij niet.
In Duitsland verplicht om aan te bieden. Tegen belastingfraude zegt Berlijn.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199195773
quote:
Wat mag niet in de papierbak?
• Behang (papier en vinyl)
• Bakpapier en ander vetvrij papier
• Diepvriesverpakking met plastic binnenkant
• Drinkpakken (van melk, yoghurt, sap, soep en saus)
• Enveloppen met bubbeltjesplastic
• Etiketten (zelfklevende)
• Foto's
• Geplastificeerd papier en karton (lukt het niet om papier te scheuren, dan is het geplastificeerd). Bij glossy's is soms alleen de kaft geplastificeerd.
• Kartonnen koffiebekers (vanwege plastic- of waslaagje)
• Luiers, maandverband, tampons, incontinentiemateriaal
• Ordners en ringbanden (met klem en/of plastic kaft)
• Papieren broodzakken
• Steenpapier: dit is luxe papier dat is gemaakt van krijt en plastic
• Stickervellen
• Thermisch papier en treinkaartjes (met chip)
• Taart- en pizzadozen (afhaal, hier zitten meestal vetvlekken in), koffiefilters, papier met vervuiling door voedsel(resten). Dozen van een verse of diepvriespizza mogen wel in de oud-papierbak, als om de pizza zelf ook plastic zit.
Ja zeg, koop ik speciaal papieren boterhamzakjes voor de recyclebaarheid, mag het niet. Pfffffffffffffff. Ze stikken d'r maar in hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 28 april 2021 @ 18:55:43 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195778
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik sliep in een iets groter tentje in de Pyreneeën en toen hoorden we een angstaanjagend gebrul en de volgende dag bijpassend angstaanjagende pootafdrukken. Lynx.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh wow :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195786
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:54 schreef Molo het volgende:

[..]

De mooie term 'ik vind er wat van' dan maar :+
Ik ook :Y Mijn destijds driejarige zoon vroeg aan mijn strijkende stiefmoeder: 'wat doe je, oma? :o ' Ik beschouw dat als een prestatie.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199195789
Voor vanavond overleg georganiseerd. Datum is al maanden bekend.
Vorige week reminder gestuurd, nu stromen de afmeldingen binnen :') Meer hun probleem dan het mijne. Nu toch maar even ingelogd voor de mensen die hem wel goed in de agenda hebben staan en even willen kletsen. Zijn we gauw zat klaar mee, denk ik. Als er al iemand op komt dagen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 april 2021 @ 18:56:53 #228
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195804
quote:
18s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:51 schreef sigme het volgende:
Jullie wisten dit toch wel hè?
[..]

Pleurde ik er al sinds jaar en dag bij
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja zeg, koop ik speciaal papieren boterhamzakjes voor de recyclebaarheid, mag het niet. Pfffffffffffffff. Ze stikken d'r maar in hoor.
Volgens mij verschilt dat ook per gemeente
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195805
quote:
18s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:51 schreef sigme het volgende:
Jullie wisten dit toch wel hè?

Nee! Ik doe ze nog steeds braaf bij het restafval, omdat het niet bij het oud papier mocht. En ook wat Myra zegt, ik neem sowieso al geen kassabonnen uit de supermarkt mee.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199195813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef z80 het volgende:

[..]

In Duitsland verplicht om aan te bieden. Tegen belastingfraude zegt Berlijn.
Hier worden ze ook altijd aangeboden, maar ik weiger bij voorkeur.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 28 april 2021 @ 18:57:40 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195822
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ook :Y Mijn driejarige zoon vroeg aan mijn strijkende stiefmoeder: 'wat doe je, oma? :o ' Ik beschouw dat als een prestatie.
_O_

Tegen de tijd dat ik dat doe mag je een kussen een half uur stevig op mijn hoofd drukken, afgesproken?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195831
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:57 schreef Molo het volgende:

[..]

_O_

Tegen de tijd dat ik dat doe mag je een kussen een half uur stevig op mijn hoofd drukken, afgesproken?
Wil je de kussensloop gestreken hebben? O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:00:41 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199195853
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wil je de kussensloop gestreken hebben? O-)
:'(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199195891
Overigens heb ik ooit, lang geleden, een vakantiebaantje gehad in het personeelsrestaurant van de VAM alhier (vuilverwerkingsbedrijf). En een best grote groep vrouwen (alleen vrouwen) stond aan een lopende band waar ons afval langs kwam te sorteren. Met de hand dus.

En ze hadden dus ook schaartjes aan hun overal hangen om overal alle zegeltjes en zo uit te knippen 8-) In de kantine zag je ook 20 pluche koeien (was een actie van een zuivelmerk), overal DE kopjes en glazen etc.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199195906
Oh ja, werd vervolgd. Brood zag er prachtig uit _O_
Maar kruim echt veel te compact. Verder wel lekker. Ik zou alleen onmiddelijk uit Heel Holland Bakt worden gezet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199195926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:03 schreef Isabeau het volgende:
En ze hadden dus ook schaartjes aan hun overal hangen om overal alle zegeltjes en zo uit te knippen 8-) In de kantine zag je ook 20 pluche koeien (was een actie van een zuivelmerk), overal DE kopjes en glazen etc.
:D :D Hoe cute.
pi_199195952
Er was ook een grote bak vol aardappelschilmesjes die door een magneet uit het afval was gehaald :7
Zo zijn er ook wel een paar van mij daar terecht gekomen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 19:09:59 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_199195993
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:58 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Wil je de kussensloop gestreken hebben? O-)
Wel met stijfsel ipv wasverzachter dan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:11:54 #239
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199196015
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wie doet er nog aan kassabonnen? Verder dan het poortje bij de zelfscan komen die bij mij niet.
Gelukkig heb je tegenwoordig de keus voor een korte bon met alleen een streepjescode bij de AH :). Nog beter zou zijn om via de AH app gewoon een streepjescode te geven om te scannen. Scheelt nog meer papier.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:15:26 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199196062
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:48 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik sliep in een iets groter tentje in de Pyreneeën en toen hoorden we een angstaanjagend gebrul en de volgende dag bijpassend angstaanjagende pootafdrukken. Lynx.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echte wildernis nog, daar :) Was mooie vakantie toen, samen met een goede vriend, we hadden alleen een vaste begindatum en een budget :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199196177
Bohhh. Stuk bavette, groene gegrilde asperges met kruim en basilicum en panzanella van Ottolenghi. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199196325
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh. Stuk bavette, groene gegrilde asperges met kruim en basilicum en panzanella van Ottolenghi. :9
Klinkt goed :9
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199196342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt goed :9
Ja, was debiel lekker. :9

Morgen restje voor lunch. En 's avonds asperges met beenham. :7 #foreverfat
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199196351
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:36 schreef Lonaa het volgende:

Ja, was debiel lekker. :9

Morgen restje voor lunch. En 's avonds asperges met beenham. :7 #foreverfat
Uit welk boek komt dat recept? Weet je dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199196402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Uit welk boek komt dat recept? Weet je dat?
De panzanella kwam uit Simple zei the interwebz.
De asperges zijn deze, de eerste:
https://www.theguardian.c(...)hi-asparagus-recipes
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199196435
Wel weer tijd voor nieuw weekmenu. Voelt als een upcoming struggle :D
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 april 2021 @ 19:42:59 #247
63722 z80
I fink you freaky
pi_199196460
Hij bestaat nog *O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 28 april 2021 @ 20:15:09 #248
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199197128
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:03 schreef Isabeau het volgende:
Overigens heb ik ooit, lang geleden, een vakantiebaantje gehad in het personeelsrestaurant van de VAM alhier (vuilverwerkingsbedrijf). En een best grote groep vrouwen (alleen vrouwen) stond aan een lopende band waar ons afval langs kwam te sorteren. Met de hand dus.

En ze hadden dus ook schaartjes aan hun overal hangen om overal alle zegeltjes en zo uit te knippen 8-) In de kantine zag je ook 20 pluche koeien (was een actie van een zuivelmerk), overal DE kopjes en glazen etc.
Mooie mental image O+

Wij aten asperges met hindernissen. Mijn volgeladen bord brak in tweeën. Overal eten. Hand onder het bloed. Niet ernstig trouwens, wat schrammetjes. Maar ik had honger. Alles behalve een aardappel is gered gelukkig.
Spoilers!
pi_199197163
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:44 schreef Molo het volgende:

[..]

_O-

Ik heb bij de thuiszorg gewerkt... Die mensen uit jouw tweede alinea bestáán :') :') :')

Indicatie voor euthanasie als je het mij vraagt, dan heb je echt niets beters te doen :h
Ik moest ooit in de thuiszorg bij 1 gezin 8)7 om de dag 8)7 stoffen 8)7 en met de stofzuigerstang op mijn knieën 8)7 de kamer 8)7 en de slaapkamer 8)7 van het kinT 8)7 zuigen.
Na 1 week meteen de TL gebeld, mevrouw lag met hernia te bed, prima, ik zorg voor kinT en hh maar dát ga ik dus echt niet doen. })
pi_199197280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik moest ooit in de thuiszorg bij 1 gezin 8)7 om de dag 8)7 stoffen 8)7 en met de stofzuigerstang op mijn knieën 8)7 de kamer 8)7 en de slaapkamer 8)7 van het kinT 8)7 zuigen.
Na 1 week meteen de TL gebeld, mevrouw lag met hernia te bed, prima, ik zorg voor kinT en hh maar dát ga ik dus echt niet doen. })
Ik had een vriendin die haar woonkamer/keuken/hal meerdere keren per dag zoog en ‘s morgens en eind van de middag dweilde
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 28 april 2021 @ 20:25:10 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199197316
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik moest ooit in de thuiszorg bij 1 gezin 8)7 om de dag 8)7 stoffen 8)7 en met de stofzuigerstang op mijn knieën 8)7 de kamer 8)7 en de slaapkamer 8)7 van het kinT 8)7 zuigen.
Na 1 week meteen de TL gebeld, mevrouw lag met hernia te bed, prima, ik zorg voor kinT en hh maar dát ga ik dus echt niet doen. })
Hahaha, yep, zat van zulke mensen

Ik vond het toen echt gestoord, was rond jaar 2000 en alles werd toen betaald voor die mensen die thuiszorg kregen. Echt belachelijk dat hun poetsdrang zelfs qua zilver poetsen en handdoeken strijken aan toe werd bekostigd door de samenleving.

Hoe het nu is is het andere uiterste natuurlijk.

Ik deed het gelukkig heel tijdelijk en ben snel naar PG en psychiatrie overgestapt qua begeleiding, veel toffer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 20:25:42 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199197326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had een vriendin die haar woonkamer/keuken/hal meerdere keren per dag zoog en ‘s morgens en eind van de middag dweilde
GGZ alarmbellen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199197336
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Hahaha, yep, zat van zulke mensen

Ik vond het toen echt gestoord, was rond jaar 2000 en alles werd toen betaald voor die mensen die thuiszorg kregen. Echt belachelijk dat hun poetsdrang zelfs qua zilver poetsen en handdoeken strijken aan toe werd bekostigd door de samenleving.

Hoe het nu is is het andere uiterste natuurlijk.

Ik deed het gelukkig heel tijdelijk en ben snel naar PG en psychiatrie overgestapt qua begeleiding, veel toffer
Ik ben ook lekker snel de PG ingegaan O+
  woensdag 28 april 2021 @ 20:28:10 #254
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199197354
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:26 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik ben ook lekker snel de PG ingegaan O+
Ik ben nu inmiddels zelf meer richting PG aan het gaan qua mentale shizzle :+ :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199197382
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja brief, met een HEMA 5euro-vooreenbakje-cadeaukaart. (Of groter bakje mag ook, maar dan moet je bijleggen).

Hier alles ondergronds, op zich is dat wel prima.
De restafval word hier ondergronds.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_199197385
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:25 schreef Molo het volgende:

[..]

GGZ alarmbellen *O*
Dit was dan het minste :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_199197405
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:28 schreef Molo het volgende:


Ik ben nu inmiddels zelf meer richting PG aan het gaan qua mentale shizzle :+ :P
:D
Zullen we even snoezelen? O+ *)
pi_199197733
twitter

Wat.een.leiperds 8)7

“Ja schat, ik heb uren in de rij gestaan, want ik had een nieuwe bloes nodig”…
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 20:57:41 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199197777
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:54 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Wat.een.leiperds 8)7

“Ja schat, ik heb uren in de rij gestaan, want ik had een nieuwe bloes nodig”…
Ik snap het ook niet. Men wil geen afspraak maken, maar wel vier uur in de rij staan. Da's ook niet spontaan ja.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 28 april 2021 @ 20:59:08 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199197799
En geen van die mensen denkt "Goh, dat had ik van tevoren ook wel kunnen verzinnen dat het druk zou zijn, dus ik ga maar niet?".
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:01:31 #261
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199197839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had een vriendin die haar woonkamer/keuken/hal meerdere keren per dag zoog en ‘s morgens en eind van de middag dweilde
Ach ja, je hebt ook mensen die dat nog niet eens per jaar doen...
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:02:04 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199197849
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:59 schreef fietsie het volgende:
En geen van die mensen denkt "Goh, dat had ik van tevoren ook wel kunnen verzinnen dat het druk zou zijn, dus ik ga maar niet?".
Blijkbaar niet.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199197868
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:59 schreef fietsie het volgende:
En geen van die mensen denkt "Goh, dat had ik van tevoren ook wel kunnen verzinnen dat het druk zou zijn, dus ik ga maar niet?".
Het is Primark he....
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 28 april 2021 @ 21:04:12 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199197882
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het is Primark he....
Je bedoelt dat het coordineren van de ademhaling en nadenken sowieso niet op hetzelfde moment in de tijd plaatsvindt bij dit publiek?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199197891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het coordineren van de ademhaling en nadenken sowieso niet op hetzelfde moment in de tijd plaatsvindt bij dit publiek?
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:05:42 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199197915
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 18:52 schreef Myraela het volgende:
Wie doet er nog aan kassabonnen? Verder dan het poortje bij de zelfscan komen die bij mij niet.
Uh, best vaak dat het niet klopt... Aanbiedingen controleer ik vaak nog wel even.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:06:46 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199197940
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het coordineren van de ademhaling en nadenken sowieso niet op hetzelfde moment in de tijd plaatsvindt bij dit publiek?
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199197943
Zo. Het is wel einde werkdag denk ik. Nu mijn spullen pakken zodat ik morgen *huiver* naar kantoor kan -O- En dat voortaan 2x per week want ik mis echt een hoop dingen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_199198027
quote:
2s.gif Op woensdag 28 april 2021 19:24 schreef Lonaa het volgende:
Bohhh. Stuk bavette, groene gegrilde asperges met kruim en basilicum en panzanella van Ottolenghi. :9
Oeh!

En O+ strijken O+
Nu J.'s onderbroeken almaar kleiner worden begint strijken ervan het iets zinlozer te voelen. :7

In het kader van huishoudelijke zaken: mijn broertje heeft met zijn recent verworven wasmachine (van mijn verhuisde moeder) onder mijn toeziend oog voor het eerst in zijn leven een was gedraaid en opgehangen! ^O^ oO< Serieus zwaar verbaasd toen bij aanvang van het wasprogramma de aangegeven tijd 1.37 ruim anderhalf uur in plaats van anderhalve minuut bleek te betekenen: 'wat duurt dat lang!?' 8)7
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Het is wel einde werkdag denk ik. Nu mijn spullen pakken zodat ik morgen *huiver* naar kantoor kan -O- En dat voortaan 2x per week want ik mis echt een hoop dingen :{
Jeumig! :* Succes dan maar morgen!
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198056
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het coordineren van de ademhaling en nadenken sowieso niet op hetzelfde moment in de tijd plaatsvindt bij dit publiek?
Ja, zoiets ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199198069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Oeh!

En O+ strijken O+
Nu J.'s onderbroeken almaar kleiner worden begint strijken ervan het iets zinlozer te voelen. :7

In het kader van huishoudelijke zaken: mijn broertje heeft met zijn recent verworven wasmachine (van mijn verhuisde moeder) onder mijn toeziend oog voor het eerst in zijn leven een was gedraaid en opgehangen! ^O^ oO< Serieus zwaar verbaasd toen bij aanvang van het wasprogramma de aangegeven tijd 1.37 ruim anderhalf uur in plaats van anderhalve minuut bleek te betekenen: 'wat duurt dat lang!?' 8)7
:D

Kleine stapjes.....

Moeders gesetteld bij haar lover? Jij mentaal nog intact?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199198081
Ik zit even te wachten met de hardloop van de dag om te vieren dat ik weer na tien uur 's avonds naar buiten mag *O*

Oh en iedereen: maak dit!
https://www.davidlebovitz(...)-indian-corn-recipe/
We hadden het vandaag voor het eerst en het is geniaal! :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198096
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moeders gesetteld bij haar lover? Jij mentaal nog intact?
Zeer gesettled en jawel hoor, ik was er de dag post-verhuizing al wel weer overheen! ;)
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 28 april 2021 @ 21:20:13 #275
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199198132
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:05 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Uh, best vaak dat het niet klopt... Aanbiedingen controleer ik vaak nog wel even.
Ik ook. Ik neem bijna altijd de bon mee. Tenzij ik voor 2 dingen in de winkel kom maar dat gebeurt nu natuurlijk niet meer.
Spoilers!
pi_199198160
Lucky, je bord, je hand! :o Kus dr'op!
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198177
Ik geloof niet dat ik ooit in mijn leven een kassabon heb gecontroleerd. :@
Let me see you stripped down to the bone
  woensdag 28 april 2021 @ 21:23:25 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199198207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:16 schreef minilot het volgende:
Ik zit even te wachten met de hardloop van de dag om te vieren dat ik weer na tien uur 's avonds naar buiten mag *O*

Oh en iedereen: maak dit!
https://www.davidlebovitz(...)-indian-corn-recipe/
We hadden het vandaag voor het eerst en het is geniaal! :9
Dat ga ik zeker een keer maken :Y
Spoilers!
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 21:26:38 #279
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199198269
Weekendje weg met een vijftal mensen. Zelftest gedaan, een streepje.

#ietsmeerzekerheid

Wel schitterend weer om op Texel te zitten :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199198310
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:23 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat ga ik zeker een keer maken :Y
Ja! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198340
Ik heb m ook opgeslagen :9
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 28 april 2021 @ 21:37:47 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198430
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:31 schreef Blues het volgende:

[..]

:D
Zullen we even snoezelen? O+ *)
Minstens poepsmeren jonguh _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 21:38:44 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198440
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:14 schreef minilot het volgende:

[..]

Oeh!

En O+ strijken O+
Nu J.'s onderbroeken almaar kleiner worden begint strijken ervan het iets zinlozer te voelen. :7

In het kader van huishoudelijke zaken: mijn broertje heeft met zijn recent verworven wasmachine (van mijn verhuisde moeder) onder mijn toeziend oog voor het eerst in zijn leven een was gedraaid en opgehangen! ^O^ oO< Serieus zwaar verbaasd toen bij aanvang van het wasprogramma de aangegeven tijd 1.37 ruim anderhalf uur in plaats van anderhalve minuut bleek te betekenen: 'wat duurt dat lang!?' 8)7
Woont hij begeleid nu ofzo? Dit klinkt echt heel wonderlijk wel :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199198478
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Woont hij begeleid nu ofzo? Dit klinkt echt heel wonderlijk wel :o
Nee en yup. Had zich gewoon nooit eerder in het fenomeen was doen verdiept, mijn moeder deed dat nou eenmaal altijd. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198488
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:57 schreef derLudolf het volgende:

Ik snap het ook niet. Men wil geen afspraak maken, maar wel vier uur in de rij staan. Da's ook niet spontaan ja.
:D dat is ook het eerste wat in mij opkwam _O-

Lucky! je bord, je hand, je eten! Gelukkig niet zwaar gewond en bijna al je eten gered :*

Ik deed life expectancy calculators online. Er zijn er heel veel. En de één wil heel veel weten en de ander bijna niets. Eén wilde zelfs weten hoeveel aardappels ik eet per week. Of hoeveel fruit. Hoeveel groente. Maar er stond nergens of dat per stuk was, per soort, per gram, wat?! Sowieso veel vage vragen.

Anyway. De resultaten van de life expectancy calculators. Ik word 85, 98, 94, 87, 87 en 97. Dus :7 Bij twee kon je ook kijken wat je procentuele kans op bepaalde leeftijden was en ik had een 6% en een 7,5% kans om 100 te worden. Niet slecht.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199198510
En dat met maar één nier, Isa! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198513
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:42 schreef minilot het volgende:
En dat met maar één nier, Isa! :D O+
Ja, dát vroegen ze dus niet 8)7

(maar wel mèt overgewicht :o )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 21:48:51 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198597
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:22 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit in mijn leven een kassabon heb gecontroleerd. :@
Check

Ok,een die ene keer toen ik ¤200,- moest afrekenen voor een handvol boodschappen en me dat wat onjuist leek.
Twee nulletjes teveel ingetypt door kassadame. Verder zullen de fuck ups elkaar beide kanten op wel uitmiddelen en anders boeit het me sowieso eigenlijk niet, te lui voor en geen zin in om te checken ook
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 21:50:17 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:40 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee en yup. Had zich gewoon nooit eerder in het fenomeen was doen verdiept, mijn moeder deed dat nou eenmaal altijd. :X
Oh wow

Hopen op een goeie leercurve of snel een huishoudelijk en zelfredzaam zorgende partner aan de haak slaan dan maar :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199198652
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dát vroegen ze dus niet 8)7
Dat dacht ik zomaar al :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198697
Wat strijken betreft zitten we een beetje in 'n impasse. Ik wil mijn broertje best leren strijken want O+ strijken O+ maar mijn broertje wil dat pertinent niet, maar hij wil ook pertinent geen ongestreken kleren en no way in hell dat ik zijn kleren ga strijken :+ Ik strijk weliswaar heel, heel graag, maar dit is een principekwestie. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198704
Hardloopbroek aan nu! Dag! :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_199198716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D dat is ook het eerste wat in mij opkwam _O-

Lucky! je bord, je hand, je eten! Gelukkig niet zwaar gewond en bijna al je eten gered :*

Ik deed life expectancy calculators online. Er zijn er heel veel. En de één wil heel veel weten en de ander bijna niets. Eén wilde zelfs weten hoeveel aardappels ik eet per week. Of hoeveel fruit. Hoeveel groente. Maar er stond nergens of dat per stuk was, per soort, per gram, wat?! Sowieso veel vage vragen.

Anyway. De resultaten van de life expectancy calculators. Ik word 85, 98, 94, 87, 87 en 97. Dus :7 Bij twee kon je ook kijken wat je procentuele kans op bepaalde leeftijden was en ik had een 6% en een 7,5% kans om 100 te worden. Niet slecht.
Ik heb er nu eentje die zegt dat ik 99.6 ga worden :o

Maar ook al 83 en 85 zien langskomen dus tja. Die van 99.6 was wel het uitgebreidst qua vragen.

Mijn opa die begin 60 doodging verpest het een beetje, denk ik :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 april 2021 @ 21:59:59 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198771
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:55 schreef minilot het volgende:
Wat strijken betreft zitten we een beetje in 'n impasse. Ik wil mijn broertje best leren strijken want O+ strijken O+ maar mijn broertje wil dat pertinent niet, maar hij wil ook pertinent geen ongestreken kleren en no way in hell dat ik zijn kleren ga strijken :+ Ik strijk weliswaar heel, heel graag, maar dit is een principekwestie. :Y
Strijkservice, dan legt hij er maar paar centen tegenaan :D

En hardloopse! Volgens mij is het nu heerlijk buiten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 28 april 2021 @ 22:00:23 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199198779
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:56 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb er nu eentje die zegt dat ik 99.6 ga worden :o

Maar ook al 83 en 85 zien langskomen dus tja. Die van 99.6 was wel het uitgebreidst qua vragen.

Mijn opa die begin 60 doodging verpest het een beetje, denk ik :{

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker ethisch verantwoorde vragen ook dan :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199198832
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:48 schreef Molo het volgende:

Check

Ok,een die ene keer toen ik ¤200,- moest afrekenen voor een handvol boodschappen en me dat wat onjuist leek.
Twee nulletjes teveel ingetypt door kassadame. Verder zullen de fuck ups elkaar beide kanten op wel uitmiddelen en anders boeit het me sowieso eigenlijk niet, te lui voor en geen zin in om te checken ook
Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euro _O- Het eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 28 april 2021 @ 22:05:40 #297
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199198868
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 21:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Strijkservice, dan legt hij er maar paar centen tegenaan :D

En hardloopse! Volgens mij is het nu heerlijk buiten
Mijn vriend weigert ook te strijken maar moet voor werk wel overhemden aan.
Uit principe doe ik het dus ook niet. Strijkservice is echt een uitkomst :D
pi_199198871
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik stond ooit met Lonaa bij een bushalte na een heerlijk avondje uit eten. Ik graaide in mijn broekzak en oh kijk, de kassabon van het restaurant waar we net waren. Achthonderdnogwat euro _O- Het eten was echt lekker hoor, maar niet zó lekker. Komma stond beetje verkeerd. Snel terug gegaan en kreeg het geld terug gestort op mijn rekening.
:D Woeps, ja ok, dat is wel de moeite waard ja.

Ik kijk vaak wel even mee bij de kassa wat voor bedrag er voorbij komt, en als dat echt vreemd is, wil ik de bon wel. Anders niet. In BE werd ik doodgegooid met bonnetjes }:|

*Hardloopboks @minilot * Het was heerlijk buiten net! Redelijk wat wind, maar niet koud. Lekker rustig ook wel.
pi_199198890
quote:
7s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:05 schreef Candaasje het volgende:

:D Woeps, ja ok, dat is wel de moeite waard ja.

Ik kijk vaak wel even mee bij de kassa wat voor bedrag er voorbij komt, en als dat echt vreemd is, wil ik de bon wel. Anders niet. In BE werd ik doodgegooid met bonnetjes }:|

*Hardloopboks @:minilot * Het was heerlijk buiten net! Redelijk wat wind, maar niet koud. Lekker rustig ook wel.
Ik let nu ook wel op ja :')

Het is idd nog gewoon heerlijk weer buiten _O_ En ik zie dat minilot direct gebruik maakt van het vervallen van de avondklok *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199198898
A en B strijken hun overhemden meestal niet, hangen ze netjes op uit de was en dan is het wel prima. Het valt me ook niet op eigenlijk. Heel soms strijken ze de kraag eventjes als die toch raar terechtgekomen is. Maar het zijn vaak wel overhemden met patroontjes of ruitjes, dus dan zie je de kreukels ook niet zo.

Ik strijk denk ik eens in de 4 maanden of zo eens. Als al mijn bloezen gekreukeld in de kast hangen.
  woensdag 28 april 2021 @ 22:09:13 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199198934
Ik koop voor netjes-op-het-werk gewoon no-iron overhemden.

En het was eerder vanavond hier in het noorden -niet- lekker om te fietsen. Harde, aanhoudende koude wind.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')