Koningsdag 2022 begint om 11:00 uur op een brug: de Sint Servaasbrug. De oudste brug van Nederland. Vlakbij de plek waar de Romeinen kort na de start van de jaartelling de basis legden voor de stad Maastricht: Trajectum ad Mosam, brug over de Maas. De brug als symbool van verbinding tussen de levens in de stad. Buiten deze route wordt er natuurlijk ook vanalles georganiseerd.quote:Zoals ieder jaar doet de NOS weer live verslag van Koningsdag. Dit jaar komt het oranjefeest vanuit Maastricht. Koning Willem-Alexander en zijn familie bezoeken de stad om daar zijn 55ste verjaardag te vieren.
Denk dat WillyGod wel gewoon om één uur een schaaltje bitterballen laat aanrukkenquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:57 schreef DemonRage het volgende:
"Terrassen zijn ons ook niet vreemd." - Prins Pils
Heeft 'ie wel verdiend.quote:Op dinsdag 27 april 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat WillyGod wel gewoon om één uur een schaaltje bitterballen laat aanrukken
Volgens Mark eten we geen bitterballenquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat WillyGod wel gewoon om één uur een schaaltje bitterballen laat aanrukken
Zak in elkaar joh kkgekquote:Op dinsdag 27 april 2021 12:59 schreef Zipportal het volgende:
Eindhoven de techniekstad. Bouwen nog huizen van karton.
Genot.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:04 schreef RipCity het volgende:
Vondelpark vanwege drukte gesloten
Het is te druk in het Vondelpark. Daarom heeft de gemeente het park moeten sluiten. Er mogen geen nieuwe mensen meer het park in, alleen nog uit.
terrassen open!
Gewoon beetje zwaaien met je armen en beetje swayen. meer is het nietquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:07 schreef DemonRage het volgende:
Ohjah... en dan ook met van die "moderne dans"De meest debiele dansvorm ooit.
Allemaal voorgeprogrammeerde GOOReografie.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niemand gaat mij vertellen dat zij die drones bestudeerd
Idd is gewoon als singapore ingeprogrammeerd. Net als een vuurwerkshow.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Niemand gaat mij vertellen dat zij die drones bestudeerd
Flubberblubber bijnaquote:
Ik denk dat als ze iets meer sport dat het er allemaal net iets proportioneler uit komt te zien.quote:
Andre Hazes rijmwoordenboekquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:13 schreef VanKuikeren het volgende:
Dit is gemaakt door een dichtmachine ofzo?
Zodra de expats daar verdwijnen is het weer de domste regio van Nederland.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoop dat ministerie van OCW ook meekijkt en per direct alle subsidiestromen naar Brainportregio Eindhoven stopzet.
Innovatie, m'n reet.
De gemeente Eindhoven kan wel betere investeringen doen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:14 schreef Yaku het volgende:
Dat dit programma bijna ¤2 miljoen heeft gekost. Koekoek.
quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Zodra de expats daar verdwijnen is het weer de domste regio van Nederland.
Ook die omgeving...quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
Lijkt wel Noord-Korea met die rode ballontjes.
Ik doe niet mee aan deze act.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:03 schreef Caland het volgende:
JAAA HARTJES MAKEN VOOR DE ZORG
@:lenny_leonard
Het is toch elk jaar deze cringe? Kan me geen konings/koninginnedag herinneren zonder zo’n verplicht optochtje al dan niet virtueel.quote:Op dinsdag 27 april 2021 13:21 schreef Benny het volgende:
Nou. Het was een Koningsdagviering waar Noord-Korea jaloers op zou zijn hoor
Apeldoornquote:Op dinsdag 27 april 2021 13:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is toch elk jaar deze cringe? Kan me geen konings/koninginnedag herinneren zonder zo’n verplicht optochtje al dan niet virtueel.
Erg leuk karakterquote:
Er komt weer een cringe-quiz en Willie moet een poging doen Maastrichts te pratenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |