Het altijd betrouwbare daily mailquote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)izoen-ontslagen.html
Dit vindt sir Lewis toch nooit goed?
Mercedes komt er na zes jaar (!) achter dat Bottas minder snel dan Mandy is en het is meteen zo serieus dat hij tijdens het seizoen vervangen moet worden...?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 15:10 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)izoen-ontslagen.html
Dit vindt sir Lewis toch nooit goed?
Ze willen ook helemaal niet iemand die ongeveer net zo snel is als Lewis, dan krijg je weer net zo'n gezeik als met Rosberg, en daar zitten ze niet op te wachten.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:16 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Mercedes komt er na zes jaar (!) achter dat Bottas minder snel dan Mandy is en het is meteen zo serieus dat hij tijdens het seizoen vervangen moet worden...?
Wat een onzin bericht
Altijd moeilijk voor Mercedes daar. In de hybrid era altijd pole/win behalve 2016 toen nico en lewis elkaar uitschakelde. Ik snap wel dat ze daar niet met veel vertrouwen naar toe gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
"Mercedes verwacht moeilijk weekend in Spanje - GPFans.com" https://www.gpfans.com/nl(...)k-weekend-in-spanje/
Mercedes 1-2
Op naar Monaco!quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:57 schreef BroesWillems het volgende:
"Mercedes verwacht moeilijk weekend in Spanje - GPFans.com" https://www.gpfans.com/nl(...)k-weekend-in-spanje/
Mercedes 1-2
Alles behalve Mexico en Brazilië is waarschijnlijk een prima Mercedes baan. Verder verwacht ik niet dat RB ergens anders er meer dan 3~5 tienden voor zal zitten maar voornamelijk gewoon gelijkwaardig.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op naar Monaco!
Maar Portugal was wel heel veel meer een Mercedes baan. Zeker in het warme Barcelona heb ik meer vertrouwen.
Prima is één ding, een duidelijke overhand een tweede.quote:Op woensdag 5 mei 2021 15:51 schreef opreis het volgende:
[..]
Alles behalve Mexico en Brazilië is waarschijnlijk een prima Mercedes baan. Verder verwacht ik niet dat RB ergens anders er meer dan 3~5 tienden voor zal zitten maar voornamelijk gewoon gelijkwaardig.
wel grappig hoe dat goat verhaal overal opduikt inderdaad en hoe goed je wel moet zijn om hem te verslaan, wordt even snel vergeten dat ook hij foutjes heeft gemaakt maar alleen er beter mee weg komt tot nu toe.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
Pff ik moet nu overal lezen hoe goed Mercedes en Hamilton bezig zijn omdat RB de snelste auto heeft..
Zolang Perez Bottas niet kan bijbenen is de Red Bull de langzamere auto en is het alleen de Maxfactor dat ie de strijd aan kan met Lewis.
Ik hoop echt van harte dat er nu even wat echte RB banen komen of dat Hamilton het weer eens verkloot. Dat begint idd extreem vermoeiend te worden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:07 schreef VacaLoca het volgende:
Pff ik moet nu overal lezen hoe goed Mercedes en Hamilton bezig zijn omdat RB de snelste auto heeft..
Zolang Perez Bottas niet kan bijbenen is de Red Bull de langzamere auto en is het alleen de Maxfactor dat ie de strijd aan kan met Lewis.
ik vind het al heel wat dat Ham de druk voelt, dat heeft hij denk ik nog niet eerder gehad bij Mercedesquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat er nu even wat echte RB banen komen of dat Hamilton het weer eens verkloot. Dat begint idd extreem vermoeiend te worden.
Als er RB banen aan komen dan wordt het "zie je wel, RB heeft de beste auto en de Merc is helemaal niet zo snel".quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop echt van harte dat er nu even wat echte RB banen komen of dat Hamilton het weer eens verkloot. Dat begint idd extreem vermoeiend te worden.
Ze maken allemaal fouten. Banden opwarmen van Verstappen had ook anders af kunnen lopen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel grappig hoe dat goat verhaal overal opduikt inderdaad en hoe goed je wel moet zijn om hem te verslaan, wordt even snel vergeten dat ook hij foutjes heeft gemaakt maar alleen er beter mee weg komt tot nu toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |