@tong80 heeft hem al eens complimenten gegeven over zijn eetpatroon.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent nu dus bezig, het eetgedrag van Braddie te kopiëren. Doe verder met deze informatie wat je wil.
Dat is wel heel vroeg René, ben je geen eetstoornis aan het ontwikkelen?quote:
Dat was om 19:14 gekquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg René, ben je geen eetstoornis aan het ontwikkelen?
Dus je eet tussen 7 en pak ‘em beet 11 niks meer? Dat is geen gezond eetpatroon makker.quote:
Bronquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je eet tussen 7 en pak ‘em beet 11 niks meer? Dat is geen gezond eetpatroon makker.
Tompoucen lijkt me het beste, al zijn die anderen niet echt fout volgens mij.quote:
Mijn persoonlijke ervaring vooral, ik heb dat ook even zo gedaan maar merkte dat ik dan steeds slechter sliep. Ondertussen wijzen diverse onderzoeken het fabeltje dat carbs voor het slapen dik maakt al naar het rijk der fabelen. Dus een paar volkoren crackers/boterhammen whatever met iets vetvrij erop hoeft helemaal niet zo slecht te zijn!quote:
Geen last vanquote:Op dinsdag 27 april 2021 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke ervaring vooral, ik heb dat ook even zo gedaan maar merkte dat ik dan steeds slechter sliep.
Wat een ondankbare hond kan het toch zijn.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal nog eens een goedbedoeld advies geven.
Geen idee. Ik val terug op het onderzoek van @Lenny_Leonard deze ochtend.quote:Op dinsdag 27 april 2021 19:46 schreef Caland het volgende:
Ik ben na vandaag wel lichtelijk in de war
Is het nou tompoucen, tompouces of tompoezen? Elke nieuwsboer schrijft het anders.
Kon het CORtopic niet vindenquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee. Ik val terug op het onderzoek van @:lenny_leonard deze ochtend.
Prima topic!quote:
moet jij wetenquote:Op dinsdag 27 april 2021 21:17 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport.
@:afcniels @:oriente @:caland @:onlogisch @:jojoortje
Argentijntjes zijn net zo goed met vliegtuigen als met autosquote:Op dinsdag 27 april 2021 18:05 schreef Zipportal het volgende:
@:Wereldgozer
Amalia GOOR ARGENTIJNS VARKEN.
Tot morgenquote:Op dinsdag 27 april 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
Lig alweer in bed boys. Avondklokje NIET overschreden @:lenny_leonard @:wereldgozer @:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |