Top om te horen man. Zou dus goed kunnen dat (naast de antibiotica) dat ene shot dat hij gehad heeft toch helpt.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.
Dank voor het vragen.
Vermoeiende ventquote:Op woensdag 28 april 2021 18:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat ben je soms toch ook een vervelende man
Wat heeft hij?quote:Op woensdag 28 april 2021 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.
Dank voor het vragen.
Oei, ik wens hem beterschap!quote:
Het antwoord is jaquote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Net bij de plaatselijke chinees flesje rood gehaald
Zou ik
Hem nog atten?
Natuurlijk, gewoon doorgaan tot je vanzelf in slaap valt.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Zou ik
Hem nog atten?
Oh een uur. Zal volgende keer proberen ook eens een uur te doen maar dan geen HIT. Misschien boksen of joggen.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:GGMM sport standaard één uur.
HIT is wel pittig, ook bij 20 minuten
We vragen de expertquote:Op woensdag 28 april 2021 18:55 schreef Caland het volgende:
Hallo
Aardig eraf
Zou ik
Hem nog atten?
Ja sterf lekkerquote:Op woensdag 28 april 2021 19:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Op 79 likes geëindigd uiteindelijk!
Het zal wel een dieetdag geweest zijn.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:19 schreef Caland het volgende:
Zag net Braddie die frikandelbroodjes bij de lidl haalt
Valt vast onder de noemer gezond
Als je wil kan ik voor je modereren, maar dan komt dat je wel op een note te staan!quote:Op woensdag 28 april 2021 19:20 schreef Caland het volgende:
Oh sorry @:ggmm ik bedoelde het niet zo
Wil natuurlijk wel mod op EK worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |