Ik ben geen feederquote:Op woensdag 28 april 2021 15:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je kan ook doneren, net als @:elan
Je moet toch wat als je door je bed gezakt bent. Slaap al 3 maanden op een dubbel yogamatje.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:15 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die blijkbaar maandenlang hebben uitgekeken om weer naar de IKEA te gaan.
Dit had je kunnen voorkomen door meer dan 20 minuten te sporten.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:34 schreef Abid het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je door je bed gezakt bent. Slaap al 3 maanden op een dubbel yogamatje.
Goede keuze. Laat zaken gerelateerd tot financiën maar aan de experts over en niet aan users die op een online forum niet eens door de 1e ronde van het sollicitatieproces van de big 4 kunnen komen.quote:Op woensdag 28 april 2021 14:38 schreef GGMM het volgende:
Geen idee, ik bemoei me niet met Bradge zijn financiën.
Ik kijk slechts voor de foodreviews
Als je daar tussen moet staan, dan hoop je toch dat je corona krijgt en het niet overleeft, wat een ellende.quote:
De webshop was eerder wel open meen ik, dus als je echt haast had... Ik snap wel dat sommige dingen je eerst in levende lijve wil zien, maar dat je dan per se op de eerste dag moet gaan.... en dan ook nog eens in zo'n rij blijft staan (mocht je gedacht hebben dat het wel mee zou vallen met de drukte eer je in je auto stapte)quote:Op woensdag 28 april 2021 17:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je daar tussen moet staan, dan hoop je toch dat je corona krijgt en het niet overleeft, wat een ellende.
Zelfde volk dat stipt om 12:00 vandaag op het terras zat.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De webshop was eerder wel open meen ik, dus als je echt haast had... Ik snap wel dat sommige dingen je eerst in levende lijve wil zien, maar dat je dan per se op de eerste dag moet gaan.... en dan ook nog eens in zo'n rij blijft staan (mocht je gedacht hebben dat het wel mee zou vallen met de drukte eer je in je auto stapte)
Ben benieuwd hoe lang hij er gezeten heeft. Ze zullen je nu wel (extra) aankijken als je niet gauw een nieuw drankje bestelt of anders oprot.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde volk dat stipt om 12:00 vandaag op het terras zat.
Stukje coronatoeslagquote:Op woensdag 28 april 2021 17:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang hij er gezeten heeft. Ze zullen je nu wel (extra) aankijken als je niet gauw een nieuw drankje bestelt of anders oprot.
Ik had lasagne bolognesequote:Op woensdag 28 april 2021 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe shoarma #viesdik
Hoe lang ga jij vandaag? Maar is wel HIT.quote:Op woensdag 28 april 2021 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wauw, 20 hele minuten?
Kijk je uit dat je niet moe wordt?
@GGMM sport standaard één uur.quote:Op woensdag 28 april 2021 17:48 schreef Abid het volgende:
[..]
Hoe lang ga jij vandaag? Maar is wel HIT.
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heeft weer de hele dag lopen janken in NWS-FB
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:16 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie heeft weer de hele dag lopen janken in NWS-FB
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben de godganse dag aan het werk geweest, achterlijke idioot.
Yes, antibiotica slaat aan, hij heeft afgelopen nacht weer geslapen dus dat ziet er goed uit. Hopelijk blijft het zo gaan.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:25 schreef Oriente het volgende:
@:Scrummie gaat het al wat beter met je opa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |