abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 april 2021 @ 19:10:23 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199167966
Ze gaan toch niet trouwen dus!



April 2018:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 februari 2021:

Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:



10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:



SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
Ondertussen op de Insta van Bridget:



De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

De diverse instagrams:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199168260
Nou zat ik al een tijdje te denken, waarrrrr heb ik dat eerder gelezen, al dat gekweel over schoonvaders, door de vader van de orange baby...en ineens wist ik het, over de vader van Mo: https://www.ad.nl/sterren(...)n-schouder~a8d6087c/ Als ik pa van Soelen was (opa van de orange baby) , zou ik mij nog niet rijk rekenen met de nieuwe schoonzoon. Wel zielig want die man paradeert zo trots als een aap met zeven staarten in het rond.
  Moderator / Miss SHO maandag 26 april 2021 @ 19:29:56 #3
22592 crew  Ole
pi_199168314
Die NIVEA reclame met 'powervrouwen' echt een reden om niet te kopen :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_199168563
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:26 schreef Simone010 het volgende:
Nou zat ik al een tijdje te denken, waarrrrr heb ik dat eerder gelezen, al dat gekweel over schoonvaders, door de vader van de orange baby...en ineens wist ik het, over de vader van Mo: https://www.ad.nl/sterren(...)n-schouder~a8d6087c/ Als ik pa van Soelen was (opa van de orange baby) , zou ik mij nog niet rijk rekenen met de nieuwe schoonzoon. Wel zielig want die man paradeert zo trots als een aap met zeven staarten in het rond.
Hij valt in herhalingen _O-
Twinning = boring
pi_199168703
Ik heb zo'n vermoeden dat die twee nog wel een tijdje aan elkaar blijven plakken.
pi_199168726
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die twee nog wel een tijdje aan elkaar blijven plakken.
Tot ongeveer een jaar na de worp van de Orange baby. En dan zegt ie...LEEF
pi_199168766
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat die twee nog wel een tijdje aan elkaar blijven plakken.
Ik vind ze helemaal niet verliefd over komen
Net broer en zus die op vakantie zijn
Twinning = boring
pi_199168855
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:55 schreef Inca het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niet verliefd over komen
Net broer en zus die op vakantie zijn
Ik vind hem best wel verliefd naar haar kijken op die foto waar ze samen op iets zitten.
pi_199168971
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:55 schreef Inca het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niet verliefd over komen
Net broer en zus die op vakantie zijn
Dit! Ik vind Dre ook niet echt super gelukkig uitzien. Sarah zal hem veel meer claimen als dat Monique deed.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 20:09:20 #10
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199169034
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind hem best wel verliefd naar haar kijken op die foto waar ze samen op iets zitten.
Hij keek ook superverliefd naar Mo toen hij haar ten huwelijk vroeg.
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 20:10:10 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199169051
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:55 schreef Inca het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niet verliefd over komen
Net broer en zus die op vakantie zijn
Niet verwonderlijk met al die andere mensen die mee op vakantie zijn.
pi_199169079
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Dit! Ik vind Dre ook niet echt super gelukkig uitzien. Sarah zal hem veel meer claimen als dat Monique deed.
Hij deed bij Monique dingen omdat Monique dat wel geinig vond. In één van hun laatste filmpjes samen waarin hij een ezelrescue-dienst aanprees met Monique ernaast werd dat wel duidelijk vond ik.

Ik heb het idee dat hij zich meer vrij voelt. Niet dat ik het allemaal goed praat hoor, ik vind het nog steeds een lummel eerste klas.
pi_199169100
Sarah zit bij hem voor haar eigen agenda, bekendheid vergaren. Hij kijkt met zijn lul.
Het lijkt wel een bejaard stel, zo samen. Zelfs Mo komt een stuk jonger en jeugdiger over dan Sarah.
Met Bridget spatte het van het scherm, de lol die ze hadden, de verliefdheid.
Dit gaat hem ook niet worden, maar ja, die baby he... :D
pi_199169142
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 20:09 schreef maily het volgende:

[..]

Hij keek ook superverliefd naar Mo toen hij haar ten huwelijk vroeg.
Oh. Dan heb ik niks gezegd :P
pi_199169542
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 19:55 schreef Inca het volgende:

[..]

Ik vind ze helemaal niet verliefd over komen
Net broer en zus die op vakantie zijn
Nee, maar het is ook niet een gevalletje nieuwe liefde, want dit duurt al een paar jaar.
  maandag 26 april 2021 @ 20:45:53 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199169725
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:12 schreef Straadthont het volgende:
Sarah zit bij hem voor haar eigen agenda, bekendheid vergaren. Hij kijkt met zijn lul.
Het lijkt wel een bejaard stel, zo samen. Zelfs Mo komt een stuk jonger en jeugdiger over dan Sarah.

Sarah lijkt me een extreme control freak als het om haar imago gaat, waar spontaniteit niet bij past. Misschien voelt ze wel wat, maar aan dat hoofd zie je weinig.
pi_199169963
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 20:45 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Sarah lijkt me een extreme control freak als het om haar imago gaat, waar spontaniteit niet bij past. Misschien voelt ze wel wat, maar aan dat hoofd zie je weinig.
Een beetje de Sylvie Meis onder de Tokkies dus.

Ik vind haar eng. Sowieso met dat domme hinten naar een baby steeds. Manipulatief mokkeltje. En achterbaks ook nog gezien haar voorliefde voor bezette kerels. Het type vrouw waar je met een grote boog omheen moet lopen. :{w
  maandag 26 april 2021 @ 21:02:22 #18
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_199170100
quote:
7s.gif Op maandag 26 april 2021 20:56 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Een beetje de Sylvie Meis onder de Tokkies dus.

Misschien is de volgende wel een of andere voetballer.
  Spellchecker maandag 26 april 2021 @ 21:03:22 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199170125
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Misschien is de volgende wel een of andere voetballer.
Maar beter dat nog, dan een zakenman met een bord voor zijn kop.
  maandag 26 april 2021 @ 21:06:55 #20
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_199170188
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Misschien is de volgende wel een of andere voetballer.
Je bedoelt een boekhouder toch?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_199170190
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:02 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Misschien is de volgende wel een of andere voetballer.
Wesley Sneijer hoort iig sinds kort bij de vriendenclub van Dreetje. Hij is als een vader voor hem
pi_199170249
Oh heerlijk, al die speculaties over het wel en wee van hun relatie. :D
pi_199170260
An2 reageert nu op insta ook met die debiele perziken op Sarah 🍑
Alius aliud dicit
pi_199170304
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:10 schreef Mrmime het volgende:
An2 reageert nu op insta ook met die debiele perziken op Sarah 🍑
Nog een maandje geduld, en dan krijgen we de aankondiging van de oranje baby.
pi_199170505
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:10 schreef Mrmime het volgende:
An2 reageert nu op insta ook met die debiele perziken op Sarah 🍑
Ik denk dat ze gewoon doelen op de anale seks die ze hebben: insiders joke.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')