abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 april 2021 @ 14:48:56 #1
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_199164524
Welkom in de slowchat reeks van COR.

Wil je dingen bespreken die offtopic in de andere topics, ga lekker je gang! Je mag hier gifjes plaatsen, meme's plaatsen, grappige dingen en dagcijfers raden. Zo lang je je ook aan de algemene Fok regels houdt. Dus lief voor elkaar zijn. Geen nazi/bloot etc. content. O+




Iedereen is welkom hier! En pak er een drankje bij c_/

En heb je niets met Corona? Dan ben je ook welkom hier.

Alleen samen krijgen we de overheid onder controle. 💓
Lockdowndoden in onze mind 💗 Love naar alle vaccinatieslachtoffers 💕 💞
Liefde & Vrijheid ❤️
#NooitMeerLockdowns #QRGaatTeVer #WakeUpThinkFree 💔
pi_199164557
mkay.
pi_199170464
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik kan wel een boek vol schrijven over mijn buren. Sterker nog, als ik hier nog een paar jaar blijf wonen, kan ik het in een trilogie nog niet kwijt, vrees ik. :') Die mensen blijven me verrassen.
En dan die buurman die de hele tijd aandacht trekt....

[ afbeelding ]

Maar ik negeer hem natuurlijk. :{w

Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten? *O*

[ afbeelding ]
Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.

Ze voeren haast elk jaar verbouwingen uit (kunnen ze makkelijk doen, als eigenaars van een bouwbedrijf). Het meest verrassende tot nu toe was geen verbouwing, maar de plaatsing van een draaibare antenne op het dak van de aanbouw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:22:42 #5
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170507
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:35 schreef Mammietje het volgende:

Hebben we allemaal al ons Koningspak gestreken?
Zijn we er klaar voor om met een ratel en vlaggetje in de eigen tuin te zitten? *O*
Ik heb oranje tompoucen bestelt.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199170578
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:20 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik heb twee weken geleden een plant van de buren gekregen. Als excuus voor de te verwachten overlast, hun badkamer werd verbouwd.

Ze voeren haast elk jaar verbouwingen uit (kunnen ze makkelijk doen, als eigenaars van een bouwbedrijf). Het meest verrassende tot nu toe was geen verbouwing, maar de plaatsing van een draaibare antenne op het dak van de aanbouw.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enkele jaren later hebben ze zonnepanelen op het dak gezet. Zonnepanelen die volgescheten worden door de vogels die voortdurend (vaak met 10 of meer) op de antenne zitten.
_O-
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben? :D
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen! _O-

Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast. ^O^
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
pi_199170645
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb oranje tompoucen bestelt.
Ik baal als een stekker van die oranje krengen. }:|
Ik ben heel erg gek op de roze exemplaren maar die zijn nu tijdelijk niet te krijgen door de oranjegekte. :(

Maarrrr.... wel tof dat je op deze ludieke wijze ( :D ) meedoet aan ons fantastische nationale feest! :Y *O*
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:31:02 #8
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170684
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:29 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik baal als een stekker van die oranje krengen. }:|
Ik ben heel erg gek op de roze exemplaren maar die zijn nu tijdelijk niet te krijgen door de oranjegekte. :(

Maarrrr.... wel tof dat je op deze ludieke wijze ( :D ) meedoet aan ons fantastische nationale feest! :Y *O*
En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg... >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199170755
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

En ik moet ze helemaal alleen opeten want mijn vrouw is allergisch voor oranje kleurstoffen in voeding. Oh, wat erg... >:)
Héél ellendig! :D
Ik had er laatst ook 4 gehaald maar had ook ander gebak in huis (dochter jarig) en toen ik de laatste oppeuzelde, kwam mijn oudste zoon me betrappen. :@
Heb hem eerlijk verteld dat ze alle 4 even lekker waren geweest. :Y) >:)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:34:31 #10
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170786
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Héél ellendig! :D
Ik had er laatst ook 4 gehaald maar had ook ander gebak in huis (dochter jarig) en toen ik de laatste oppeuzelde, kwam mijn oudste zoon me betrappen. :@
Heb hem eerlijk verteld dat ze alle 4 even lekker waren geweest. :Y) >:)
Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:34:50 #11
5428 crew  miss_sly
pi_199170792
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb oranje tompoucen bestelt.
Ik ook *O*
En oranje soesjes voor de dochter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199170839
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ach en wee, ik heb niemand om mij een schuldgevoel aan te praten! Kun jij niet even langskomen als ik de laatste op heb en mij een schuldgevoel aanpraten? :D
Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan! :+ :D
Geeft toch een extra tevreden gevoel als je ze stiekem voor iemands neus weggekaapt hebt, snap ik! :+ _O-
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:37:09 #13
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170855
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ook *O*
En oranje soesjes voor de dochter.
Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttig >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:37:53 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170878
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:36 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja hoor! Geen enkel probleem. Praat graag mensen een schuldgevoel aan! :+ :D
Geeft toch een extra tevreden gevoel als je ze stiekem voor iemands neus weggekaapt hebt, snap ik! :+ _O-
Ja toch? Smaakt toch NET even iets lekkerder als er een schepje schuldgevoel bovenop zit.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199170882
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:26 schreef Mammietje het volgende:

[..]

_O-
Daar moet je dan toch stiekem wel lol om hebben? :D
Inderdaad slechte combi, antenne en zonnepanelen! _O-

Wel tof dat ze je een plant geven voor de te verwachten overlast. ^O^
Slim ook, want ik denk dat het je toch milder stemt als je er last van hebt.
Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden. :{
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199170893
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wij hebben een bakker in een belendende nederzetting die alleen op bestelling (minstens 100, jawel, 100) oranje tompoucen maakt. Dus de hele straat hier heeft tompoucen bestelt via een organiserende buur. Is die buurt Whatsapp eindelijk eens nuttig >:)
De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst..... }:|
pi_199170956
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:37 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Mwa, lol om hebben... Als de wind in de verkeerde richting staat kan dat ook bij mij belanden. :{
Owja.... dat is minder. -O-
Wraakactie op touw zetten. Vogeltjes voeren als de buurvrouw de was buiten heeft hangen! Dat zal haar leren! :7
O...wacht...
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:41:32 #18
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199170982
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

De buurtapp hier is meer een felicitatiedienst..... }:|
Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199171054
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Breek me de bek niet open...en dan die alarmberichten nog die totaal niet relevant zijn omdat wij in een soort doodlopende straat zitten met net 30 huizen 2 km buiten het dorp.
pi_199171128
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Owja.... dat is minder. -O-
Wraakactie op touw zetten. Vogeltjes voeren als de buurvrouw de was buiten heeft hangen! Dat zal haar leren! :7
De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op. :{w
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:47:58 #21
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199171190
quote:
12s.gif Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op. :{w
Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslotte :D

De paupers achter ons met hun vrije kavel daarentegen hebben geen zolder dus die hebben een droogmolen in de tuin.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199171219
quote:
12s.gif Op maandag 26 april 2021 21:46 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

De was buiten heeft hangen?
Mensen die kunstgras en een Jacuzzi in de tuin hebben hangen geen was op. :{w


Ken je toevallig het adres van je buren? O-) ;)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:50:14 #23
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199171257
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:48 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ken je toevallig het adres van je buren? O-) ;)
Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199171291
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb geen van beiden en hier hangt ook geen was buiten. Daar heeft men wasdrogers en zolders voor uitgevonden, tenslotte :D

De paupers achter ons met hun vrije kavel daarentegen hebben geen zolder dus die hebben een droogmolen in de tuin.
Mijn wasmachine staat op zolder en ik pieker er niet over om die zooi heen en weer naar buiten te slepen. Maar sommige mensen zweren bij buiten drogende was.

pi_199171318
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Vind jij kunstgras zo lekker dan? Bijzonder...
:D
Hoef jij het gras niet zelf te maaien soms? :D :P
Het ging me meer om de jacuzzi eigenlijk... ;)
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:53:21 #26
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199171328
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mijn wasmachine staat op zolder en ik pieker er niet over om die zooi heen en weer naar buiten te slepen. Maar sommige mensen zweren bij buiten drogende was.

[ afbeelding ]
Same here.

En wij hebben een enorme zolder dus plek zat voor de wasmachine, droger en...eh...nou...verder eigenlijk niks :D

50m2 zolder dus _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 21:54:31 #27
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199171353
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:52 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Hoef jij het gras niet zelf te maaien soms? :D :P
Het ging me meer om de jacuzzi eigenlijk... ;)
Jawel en ik heb er een hekel aan om het te maaien maar ik heb een nog veel grotere hekel aan kunstgras, dat vind ik echt hele-maal niks en is bloedheet in de zomer. Nee, geef mij maar echt gras, het maaien neem ik dan wel voor lief.

Kijk maar:



[ Bericht 4% gewijzigd door Tijger_m op 26-04-2021 22:01:01 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199171607
Ik vermoed dat m'n pruimenboom een voortdurende ergernis is voor de buurvrouw. Die verliest veel bladeren, waardoor ze haar kunstgras regelmatig moet stofzuigen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 22:13:12 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199171778
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vermoed dat m'n pruimenboom een voortdurende ergernis is voor de buurvrouw. Die verliest veel bladeren, waardoor ze haar kunstgras regelmatig moet stofzuigen...
_O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199172093
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:54 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jawel en ik heb er een hekel aan om het te maaien maar ik heb een nog veel grotere hekel aan kunstgras, dat vind ik echt hele-maal niks en is bloedheet in de zomer. Nee, geef mij maar echt gras, het maaien neem ik dan wel voor lief.

Kijk maar:

[ afbeelding ]
Mooi! O+
Maar vergt wel het nodige onderhoud om zo mooi te blijven. Ik heb het helaas opgegeven nadat ik ben verhuisd. Hier was al bijna alles betegeld met trommelsteentjes en ik vind het prima zo. (Hoewel dat ook wel het nodige onderhoud vergt. :') ) Alleen een deel van mijn kippenhok is gras en dat houden ze zelf bij. :') Wat eigenlijk wil zeggen dat ik zo'n 3 keer per jaar een paar nieuwe rolletjes graszoden in leg. ;)
pi_199172145
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:05 schreef crystal_meth het volgende:
Ik vermoed dat m'n pruimenboom een voortdurende ergernis is voor de buurvrouw. Die verliest veel bladeren, waardoor ze haar kunstgras regelmatig moet stofzuigen...
:D
Een pruimenboom... O+ Die wil ik ook nog eens. :Y
Buren hier hadden een perenboom met héél veel vruchten. Maakte ik altijd stoofpeertjes van wat er aan mijn kant viel. *O* Helaas hebben ze de boom weggehaald. -O-
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 22:33:38 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199172151
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mooi! O+
Maar vergt wel het nodige onderhoud om zo mooi te blijven. Ik heb het helaas opgegeven nadat ik ben verhuisd. Hier was al bijna alles betegeld met trommelsteentjes en ik vind het prima zo. (Hoewel dat ook wel het nodige onderhoud vergt. :') ) Alleen een deel van mijn kippenhok is gras en dat houden ze zelf bij. :') Wat eigenlijk wil zeggen dat ik zo'n 3 keer per jaar een paar nieuwe rolletjes graszoden in leg. ;)
Valt wel mee. Gras maaien en wat dingetjes in de plantenbakken stoppen ieder jaar (omdat wij niet in staat blijken dingen te laten overleven in de winter) en ons gras ziet er van dichtbij vreselijk uit :D
Verder 2 oude perenbomen (50 jaar oud) die het prima doen zonder er wat aan te doen.

Onze oudste hond heeft een probleem met haar plas en als die op het gras plast gaat het gewoon gelijk dood :D
Ze is al 13 dus zo lang zal ze er niet meer zijn en als ze gaat hemelen laten we wel nieuw gras leggen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199172273
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Valt wel mee. Gras maaien en wat dingetjes in de plantenbakken stoppen ieder jaar (omdat wij niet in staat blijken dingen te laten overleven in de winter) en ons gras ziet er van dichtbij vreselijk uit :D
Verder 2 oude perenbomen (50 jaar oud) die het prima doen zonder er wat aan te doen.

Onze oudste hond heeft een probleem met haar plas en als die op het gras plast gaat het gewoon gelijk dood :D
Ze is al 13 dus zo lang zal ze er niet meer zijn en als ze gaat hemelen laten we wel nieuw gras leggen.
Dat is wel lastig ja. En ook al piesen ze er niet, dan liggen ze vaak op een vaste plek waardoor het doodgaat ter plekke! :D Misschien is het ook wel minder werk dan om de 3 weken de onkruid tussen die klerensteentjes weg te halen. :{ Maar goed, zo groot is mijn tuin ook weer niet, zeker niet in zomeropstelling met een zwembad erin.
Ow verdomd, ja.... dat zijn perenbomen. :) Zijn ze lekker?
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 22:47:25 #34
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199172371
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:40 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Dat is wel lastig ja. En ook al piesen ze er niet, dan liggen ze vaak op een vaste plek waardoor het doodgaat ter plekke! :D Misschien is het ook wel minder werk dan om de 3 weken de onkruid tussen die klerensteentjes weg te halen. :{ Maar goed, zo groot is mijn tuin ook weer niet, zeker niet in zomeropstelling met een zwembad erin.
Ow verdomd, ja.... dat zijn perenbomen. :) Zijn ze lekker?
Ja hoor, zijn gewoon conference peren. Het zijn oude bomen uit een commercieele boomgaard, na 50 jaar zijn ze op (leveren niet genoeg peren meer commercieel gezien) en gingen ze vroeger door de versnipperaar maar tegenwoordig worden ze aan particulieren verkocht, ze blijven klein en je hebt een boom met karakter, zeg maar :)
We hadden de keus uit appel of peren bomen. Zijn niet goedkoop overigens, ik dacht iets van 200 euro per stuk uit mijn hoofd maar wel mooie bomen, vind ik.

We hebben ze vorig najaar door een kennis die kok is laten plukken, die heeft ze ingelegd en voor zijn restaurant gebruikt :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199172411
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:33 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Een pruimenboom... O+ Die wil ik ook nog eens. :Y
Buren hier hadden een perenboom met héél veel vruchten. Maakte ik altijd stoofpeertjes van wat er aan mijn kant viel. *O* Helaas hebben ze de boom weggehaald. -O-
Hij gaf ooit veel pruimen, maar dat is plots gestopt, geen idee waarom.
Ben opgegroeid met een grote tuin, 6 perebomen, één appelboom, en een hazelaar. Toen hadden we meer fruit dan we op konden. Those were the days...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 22:51:46 #36
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199172436
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 22:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hij gaf ooit veel pruimen, maar dat is plots gestopt, geen idee waarom.
Ben opgegroeid met een grote tuin, 6 perebomen, één appelboom, en een hazelaar. Toen hadden we meer fruit dan we op konden. Those were the days...
Heh, mijn buurman heeft 2 appel en een perenboom zoals wij hebben en had vorig jaar zat peren maar nul appels, blijkbaar had de late vorst vorig jaar de appel oogst de vernieling in geholpen :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199172456
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja hoor, zijn gewoon conference peren. Het zijn oude bomen uit een commercieele boomgaard, na 50 jaar zijn ze op (leveren niet genoeg peren meer commercieel gezien) en gingen ze vroeger door de versnipperaar maar tegenwoordig worden ze aan particulieren verkocht, ze blijven klein en je hebt een boom met karakter, zeg maar :)

We hebben ze vorig najaar door een kennis die kok is laten plukken, die heeft ze ingelegd en voor zijn restaurant gebruikt :)
O, serieus? Kan je die na zoveel jaren nog verplanten? :s)
Cool! Dus jij hebt een soort bomenrustoord? :D

Daar ga je dan met de uidrukking "oude bomen moet men niet verplanten". :D
pi_199172486
quote:
14s.gif Op maandag 26 april 2021 22:50 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Hij gaf ooit veel pruimen, maar dat is plots gestopt, geen idee waarom.
Ben opgegroeid met een grote tuin, 6 perebomen, één appelboom, en een hazelaar. Toen hadden we meer fruit dan we op konden. Those were the days...
Echt wel! :Y De ouders van een vriendin hadden een pruimenboom en allemaal tegelijk rijp, dus ook een overload aan echt overheerlijke pruimen. :9 Kreeg ik ook altijd een zak mee. *O*

Praat je wel met 'm? :{
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 22:56:01 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199172491
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:53 schreef Mammietje het volgende:

[..]

O, serieus? Kan je die na zoveel jaren nog verplanten? :s)
Cool! Dus jij hebt een soort bomenrustoord? :D

Daar ga je dan met de uidrukking "oude bomen moet men niet verplanten". :D
Ja, blijkbaar is dat helemaal niet zo'n probleem maar ik ben geen expert of kenner, meer het tegendeel eigenlijk. Het eerste jaar deden ze heel weinig, veel groen maar geen fruit en het tweede jaar zat de boom bomvol met peren. Vorig jaar wat minder en veel kleine peren maar dat kan aan het rare weer gelegen hebben, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199172676
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:56 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, blijkbaar is dat helemaal niet zo'n probleem maar ik ben geen expert of kenner, meer het tegendeel eigenlijk. Het eerste jaar deden ze heel weinig, veel groen maar geen fruit en het tweede jaar zat de boom bomvol met peren. Vorig jaar wat minder en veel kleine peren maar dat kan aan het rare weer gelegen hebben, natuurlijk.
Grappig. Heb ff zitten googlen maar je kan fruitbomen gewoon verplaatsen. :Y
Geinige weetjes die ik tegenkwam:
Je kan ze alleen verplaatsen in de herfst tot het voorjaar.
Wortels van (fruit)bomen worden ongeveer net zo breed als de kroon. (=kroonprojectie)
Bij perenbomen verplaatsen wordt aangeraden om de wortels op de helft van de kroon rondom af te steken.

Wel logisch eigenlijk ook dat ze het eerste jaar nog wat moeite hadden. Die hadden hun energie nodig om de wortels te herstellen. Het is ze vergeven. ;)
pi_199172751
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 22:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Heh, mijn buurman heeft 2 appel en een perenboom zoals wij hebben en had vorig jaar zat peren maar nul appels, blijkbaar had de late vorst vorig jaar de appel oogst de vernieling in geholpen :)
Blijkbaar zijn fruitbomen vanaf de bloei kwetsbaar voor nachtvorst. Dit jaar viel me voor het eerst op hoe vroeg ie in bloei stond, dagen eerder had het nog vrij veel gesneeuwd.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 23:22:00 #42
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199172795
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 23:17 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn fruitbomen vanaf de bloei kwetsbaar voor nachtvorst. Dit jaar viel me voor het eerst op hoe vroeg ie in bloei stond, dagen eerder had het nog vrij veel gesneeuwd.
Dat heb ik inmiddels ook begrepen dus ik verwacht dit jaar weinig peren :D

Maakt voor ons niet uit, mijn jongste hond zal mischien wat ontevreden zijn, die mag graag een peertje van de boom aftrekken en opeten :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199173052
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 23:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat heb ik inmiddels ook begrepen dus ik verwacht dit jaar weinig peren :D

Maakt voor ons niet uit, mijn jongste hond zal mischien wat ontevreden zijn, die mag graag een peertje van de boom aftrekken en opeten :D
Lol, dat konden mijn honden vroeger nooit, wij ook niet trouwens, ze hingen te hoog. Was meestal schudden en hopen dat je geen op je hoofd kreeg, met een bal gooien, of met een lange stok eraf slaan. M'n vader had ooit iets gekocht om hoog fruit te plukken, basically een metalen ring die je op een stok kon bevestigen, met een zak aan en aan één zijde naar elkaar toelopende messen (om de steel door te snijden). Was geen groot succes...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator maandag 26 april 2021 @ 23:59:51 #44
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199173093
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 23:55 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Lol, dat konden mijn honden vroeger nooit, wij ook niet trouwens, ze hingen te hoog. Was meestal schudden en hopen dat je geen op je hoofd kreeg, met een bal gooien, of met een lange stok eraf slaan. M'n vader had ooit iets gekocht om hoog fruit te plukken, basically een metalen ring die je op een stok kon bevestigen, met een zak aan en aan één zijde naar elkaar toelopende messen (om de steel door te snijden). Was geen groot succes...
Ja, zoals je op de foto kan zien in de commercieele perenbouw(?) doet men niet aan hoge bomen waar je niet bij de peren kan :D

En hij is gek op fruit, geef hem een peertje en hij draait hem met zijn poten rond zodat hij helemaal rond gaat, oh, en alleen rijpe peren, uiteraard. :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199173097
quote:
1s.gif Op maandag 26 april 2021 23:27 schreef capricia het volgende:

[..]

Over een half uur word ik 48. :D
*O* *O* *O*



  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 00:01:03 #46
236264 crew  capricia
pi_199173108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:00 schreef Mammietje het volgende:

[..]

*O* *O* *O*

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Je bent de eerste 😄
Definitely not CIA
pi_199173114
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bent de eerste 😄
*O* :D
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 00:02:11 #48
5428 crew  miss_sly
pi_199173121
Gefeliciteerd capricia *O* 😘
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199173717
Dit 'weekend' lijkt eindeloos.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199174367
Hoi
  dinsdag 27 april 2021 @ 08:22:05 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199174540
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 april 2021 00:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Je bent de eerste 😄
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 08:23:16 #52
236264 crew  capricia
pi_199174555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 08:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi. O+
Definitely not CIA
pi_199176306


Happy birthday, @capricia *O*

En morgen lekker pizza eten in het zonnetje op het terras, las ik. ^O^



[ Bericht 8% gewijzigd door Salina op 27-04-2021 11:44:19 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199177540
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:51 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Mijn wasmachine staat op zolder en ik pieker er niet over om die zooi heen en weer naar buiten te slepen. Maar sommige mensen zweren bij buiten drogende was.

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 21:53 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Same here.

En wij hebben een enorme zolder dus plek zat voor de wasmachine, droger en...eh...nou...verder eigenlijk niks :D

50m2 zolder dus _O-
Had er gisteren niet bij stilgestaan, maar nu ik uitgeslapen ben en helder kan denken... Een wasmachine op zolder?! Serieus? :o

Ik ben het hier in Vlaanderen nog nooit tegengekomen, maar dat kan aan mij liggen. Of is het iets dat in Nederland vaker voorkomt dan in Vlaanderen?

Van google verwacht ik als belg vooral .be resultaten (bvb: wasmachine: 13x .be , 3x .nl). Maar als ik op "wasmachine op zolder" zoek: 12 .nl en slechts 3 .be resultaten, waarvan één offtopic ("wasmachine reparatie in Heusden-Zolder), en één van een site met bouwtips die het plaatsen van een wasmachine op zolder afraadt.
Wat een kut advies trouwens, iemand vraagt hoe hij geluidsoverlast kan vermijden als ie z'n wasmachine op zolder plaatst, en als antwoord geven ze vooral redenen om het niet te doen, waaronder "een wasmachine maakt veel lawaai".

Maar als ik op "wasmachine plaatsen" zoek krijg ik ook meer .nl dan .be resultaten (10 vs 4). Misschien wordt er simpelweg meer over klussen etc. gepost door Nederlanders omdat veel vlamingen te dom zijn om internet te gebruiken?
Of zijn er minder .be resultaten omdat de wasruimte in Vlaanderen meestal op de begane grond is, wat minder problemen veroorzaakt?
Ik raak er niet uit. ;(
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199177731
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Had er gisteren niet bij stilgestaan, maar nu ik uitgeslapen ben en helder kan denken... Een wasmachine op zolder?! Serieus? :o

Ik ben het hier in Vlaanderen nog nooit tegengekomen, maar dat kan aan mij liggen. Of is het iets dat in Nederland vaker voorkomt dan in Vlaanderen?

Van google verwacht ik als belg vooral .be resultaten (bvb: wasmachine: 13x .be , 3x .nl). Maar als ik op "wasmachine op zolder" zoek: 12 .nl en slechts 3 .be resultaten, waarvan één offtopic ("wasmachine reparatie in Heusden-Zolder), en één van een site met bouwtips die het plaatsen van een wasmachine op zolder afraadt.
Wat een kut advies trouwens, iemand vraagt hoe hij geluidsoverlast kan vermijden als ie z'n wasmachine op zolder plaatst, en als antwoord geven ze vooral redenen om het niet te doen, waaronder "een wasmachine maakt veel lawaai".

Maar als ik op "wasmachine plaatsen" zoek krijg ik ook meer .nl dan .be resultaten (10 vs 4). Misschien wordt er simpelweg meer over klussen etc. gepost door Nederlanders omdat veel vlamingen te dom zijn om internet te gebruiken?
Of zijn er minder .be resultaten omdat de wasruimte in Vlaanderen meestal op de begane grond is, wat minder problemen veroorzaakt?
Ik raak er niet uit. ;(
:D
Ik zal je zeggen dat ik het in het begin ook wat spannend vond, met name omdat die verdieping een houten vloer heeft. ;) Maar er waren hier maar 2 opties in huis; de berging of de zolder. Op beide plekken zat al een aansluiting. Berging zou logischer zijn geweest, ware het niet dat we die voor andere doeleinden wilden gebruiken. Blijft de zolder over. En tot nu toe.... is ie nog geen verdieping gezakt! *O* :')
Misschien houden Nederlanders gewoon van wat meer spanning in hun leven! _O-
Viel niet mee om het kreng daar te krijgen overigens. Wel een lekbak eronder voor de zekerheid! ;)
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 12:39:17 #56
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199177959
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:18 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

[..]

Had er gisteren niet bij stilgestaan, maar nu ik uitgeslapen ben en helder kan denken... Een wasmachine op zolder?! Serieus? :o

Ik ben het hier in Vlaanderen nog nooit tegengekomen, maar dat kan aan mij liggen. Of is het iets dat in Nederland vaker voorkomt dan in Vlaanderen?

Van google verwacht ik als belg vooral .be resultaten (bvb: wasmachine: 13x .be , 3x .nl). Maar als ik op "wasmachine op zolder" zoek: 12 .nl en slechts 3 .be resultaten, waarvan één offtopic ("wasmachine reparatie in Heusden-Zolder), en één van een site met bouwtips die het plaatsen van een wasmachine op zolder afraadt.
Wat een kut advies trouwens, iemand vraagt hoe hij geluidsoverlast kan vermijden als ie z'n wasmachine op zolder plaatst, en als antwoord geven ze vooral redenen om het niet te doen, waaronder "een wasmachine maakt veel lawaai".

Maar als ik op "wasmachine plaatsen" zoek krijg ik ook meer .nl dan .be resultaten (10 vs 4). Misschien wordt er simpelweg meer over klussen etc. gepost door Nederlanders omdat veel vlamingen te dom zijn om internet te gebruiken?
Of zijn er minder .be resultaten omdat de wasruimte in Vlaanderen meestal op de begane grond is, wat minder problemen veroorzaakt?
Ik raak er niet uit. ;(
Hah! Ik weet het eigenlijk niet of het gebruikelijk is, om eerlijk te zijn, wij hadden de optie (nieuwbouwhuis) om de wasmachine/droger in een kast op de 1e verdieping te laten plaatsen (leidingwerk aanleggen iig) of op de zolder en wij wilden de plek op de 1e liever niet op geven en hebben voor plaatsing op zolder gekozen omdat die voor ons geen noodzakelijke ruimte was.
Anderen hier met kinderen die de zolder wilden inrichten als kinderkamer hebben andere keuzes gemaakt, geloof ik, mijn buren iig wel.

Het is voor mij ook de eerste keer overigens dat ik een wasmachine/droger op de zolderverdieping heb, onze berging was geen goede optie omdat die los in de tuin staat en nogal ver van het huis :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199178898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:29 schreef Mammietje het volgende:

[..]

:D
Ik zal je zeggen dat ik het in het begin ook wat spannend vond, met name omdat die verdieping een houten vloer heeft. ;) Maar er waren hier maar 2 opties in huis; de berging of de zolder. Op beide plekken zat al een aansluiting. Berging zou logischer zijn geweest, ware het niet dat we die voor andere doeleinden wilden gebruiken. Blijft de zolder over. En tot nu toe.... is ie nog geen verdieping gezakt! *O* :')
Misschien houden Nederlanders gewoon van wat meer spanning in hun leven! _O-
Viel niet mee om het kreng daar te krijgen overigens. Wel een lekbak eronder voor de zekerheid! ;)
Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als een lekbak. M'n zus had dat kunnen gebruiken, die woonde boven een tapijtenwinkel toen haar wasmachine tijdens een lang weekend defect raakte. Heel de voorraad om zeep (tapijten die niet nat mogen worden??). De verzekering heeft betaald.

Was het kreng zo zwaar, of heb je de betonnen gewichten niet verwijderd voordat je eraan begon? Meestal is het makkelijker wanneer ie de helft lichter weegt. :P
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199179382
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 13:57 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ik wist niet eens dat er zoiets bestond als een lekbak. M'n zus had dat kunnen gebruiken, die woonde boven een tapijtenwinkel toen haar wasmachine tijdens een lang weekend defect raakte. Heel de voorraad om zeep (tapijten die niet nat mogen worden??). De verzekering heeft betaald.

Was het kreng zo zwaar, of heb je de betonnen gewichten niet verwijderd voordat je eraan begon? Meestal is het makkelijker wanneer ie de helft lichter weegt. :P
Aiaiai... ja, voor dat soort gevallen is een lekbak wel handig! :')
Voor een houten vloer ook wel, leek me! :D
Gewoon bij iedere bouwmarkt te krijgen:
https://www.praxis.nl/ger(...)1EAQYASABEgKJrfD_BwE

Ik was slimmer dan dat, heb het voor me laten tillen! :') _O_
Maar ze hebben dat er niet uitgehaald nee. :N Voor de eerste een hek verwijderd en omhoog gehesen.
De mannen die de nieuwe wasmachine brachten, gingen via de trap. Breekt er ook nog een trede af terwijl ze dat ding naar boven tillen. :o En ik maar roepen: "Dat doet ie anders nooit hoor!" :') Hij had z'n benen wel kunnen breken. :X :@ Maar hey.... hij staat er. :+
pi_199179483
Vanavond iedereen trouwens even de moeite nemen om buiten naar boven te kijken. :)
Pink Supermoon! *O*



Uit mijn hoofd is de maan dan 7% groter dan anders en 15% helderder.
Was afgelopen nacht ook al goed te zien. :Y
Bij maansopkomst, en dat is vanavond om 21.40u, is ie het mooist te zien. O+ *O*

Ow, en extra bijzonder dat het op Koningsdag is, dat gaan velen van ons niet nog eens meemaken want de volgende keer dat het op 27 april valt is in 2078. :Y
pi_199179521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:42 schreef Mammietje het volgende:
Vanavond iedereen trouwens even de moeite nemen om buiten naar boven te kijken. :)
Pink Supermoon! *O*

[ afbeelding ]

Uit mijn hoofd is de maan dan 7% groter dan anders en 15% helderder.
Was afgelopen nacht ook al goed te zien. :Y
Bij maansopkomst, en dat is vanavond om 21.40u, is ie het mooist te zien. O+ *O*

Ow, en extra bijzonder dat het op Koningsdag is, dat gaan velen van ons niet nog eens meemaken want de volgende keer dat het op 27 april valt is in 2078. :Y
pi_199180331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:42 schreef Mammietje het volgende:
Vanavond iedereen trouwens even de moeite nemen om buiten naar boven te kijken. :)
Pink Supermoon! *O*

Uit mijn hoofd is de maan dan 7% groter dan anders en 15% helderder.
Was afgelopen nacht ook al goed te zien. :Y
Bij maansopkomst, en dat is vanavond om 21.40u, is ie het mooist te zien. O+ *O*


quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:42 schreef Mammietje het volgende:
Ow, en extra bijzonder dat het op Koningsdag is, dat gaan velen van ons niet nog eens meemaken want de volgende keer dat het op 27 april valt is in 2078. :Y
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199180471
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 15:51 schreef Salina het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]




Het wordt je te romantisch zeker? :P
Kijk ik wel met anderen naar de maan! O+

[ Bericht 6% gewijzigd door Mammietje op 27-04-2021 16:10:26 ]
pi_199180589
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 16:01 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het wordt je te romantisch zeker? :P
Kijk ik wel met anderen naar de maan! O+
kijk het zit zo liefde en romantiek zijn altijd even onzeker waar je bang van werd, zonder liefde en romantiek, is er niets tussen 2 mensen
pi_199181162
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 12:39 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Hah! Ik weet het eigenlijk niet of het gebruikelijk is, om eerlijk te zijn, wij hadden de optie (nieuwbouwhuis) om de wasmachine/droger in een kast op de 1e verdieping te laten plaatsen (leidingwerk aanleggen iig) of op de zolder en wij wilden de plek op de 1e liever niet op geven en hebben voor plaatsing op zolder gekozen omdat die voor ons geen noodzakelijke ruimte was.
Anderen hier met kinderen die de zolder wilden inrichten als kinderkamer hebben andere keuzes gemaakt, geloof ik, mijn buren iig wel.

Het is voor mij ook de eerste keer overigens dat ik een wasmachine/droger op de zolderverdieping heb, onze berging was geen goede optie omdat die los in de tuin staat en nogal ver van het huis :)
Ah, als het een optie was zal het niet zo zeldzaam zijn.

Ik neem aan dat wij de uitzondering zijn. We staan bekend voor onze ruimte verspillende (en lelijke) bebouwing en te grote woningen.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199181230
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ah, als het een optie was zal het niet zo zeldzaam zijn.

Ik neem aan dat wij de uitzondering zijn. We staan bekend voor onze ruimte verspillende (en lelijke) bebouwing en te grote woningen.
die was machine gaat soms de was klonteren en dan bonkt het, niet hoe je het probeert te voorkomen, het gebeurt toch, dat ding gaat natuurkundig er 1 steen van maken en dan ramt het de alle buren door, ook al leg je er een zware steen op.

het viel mij op dat het meestal bij grote lakens ofzo gebeuurt, dan zitten ineenkeek alle sokken en tshirts strak in een klont van een groot hoeslaken ofzo. en bam bam bam, daaar doet ie het weer.
pi_199181263
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 14:42 schreef Mammietje het volgende:
Vanavond iedereen trouwens even de moeite nemen om buiten naar boven te kijken. :)
Pink Supermoon! *O*

[ afbeelding ]

Uit mijn hoofd is de maan dan 7% groter dan anders en 15% helderder.
Was afgelopen nacht ook al goed te zien. :Y
Bij maansopkomst, en dat is vanavond om 21.40u, is ie het mooist te zien. O+ *O*

Ow, en extra bijzonder dat het op Koningsdag is, dat gaan velen van ons niet nog eens meemaken want de volgende keer dat het op 27 april valt is in 2078. :Y
Een roze supermaan?? :o
quote:
Right about now in parts of North America, a native herb known as creeping phlox is coming into its pink bloom.

Horner says in the United States, there’s a tendency towards using the names that Native Americans have for full moons.

“Last month it was a wolf moon,” says Horner, of the University of Southern Queensland.

The pink moon is named not because it will take on a particular colour, but because of the colour of the flowering phlox.
https://www.theguardian.c(...)alled-pink-supermoon

Oh, cultural appropriation -O-
:P
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199181466
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:10 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Een roze supermaan?? :o
[..]

https://www.theguardian.c(...)alled-pink-supermoon

Oh, cultural appropriation -O-
:P
pi_199181498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:07 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

die was machine gaat soms de was klonteren en dan bonkt het, niet hoe je het probeert te voorkomen, het gebeurt toch, dat ding gaat natuurkundig er 1 steen van maken en dan ramt het de alle buren door, ook al leg je er een zware steen op.

het viel mij op dat het meestal bij grote lakens ofzo gebeuurt, dan zitten ineenkeek alle sokken en tshirts strak in een klont van een groot hoeslaken ofzo. en bam bam bam, daaar doet ie het weer.
Yep, bekend fenomeen en gebeurt met name bij lakens en spijkerbroeken.
Veelal gaat het om overbelading. Beetje mee uitkijken anders kan de as van je trommel op den duur breken! ;)

Heb je ineens wel een mooie vuurkorf, dat dan weer wel! :D ;)
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 18:07:16 #69
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199181925
Wat een prachtige gesprekken hier over wasmachines en de supermaan.

Ik ga iig wel ff een blik werpen vanavond in de tuin, es zien of ik er uberhaupt wat van kan zien.

Oh en in onze crib is de wasmachine aansluiting in de schuur :P was ook ff wennen voor mij aangezien je dus de wasmachine niet meer fysiek in je huis hebt staan.
Maar vind het prima, geen last van verder.
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 18:14:09 #70
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199182017
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 17:01 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Ah, als het een optie was zal het niet zo zeldzaam zijn.

Ik neem aan dat wij de uitzondering zijn. We staan bekend voor onze ruimte verspillende (en lelijke) bebouwing en te grote woningen.
Wij, mijn vrouw en ik, bewonen een huis met twee van ruim 220m2, wij hebben geen kinderen en gaan geen kinderen krijgen dus qua ruimte "verspilling" kunnen wij er ook wat van ;)

Ok, we hebben geen lelijk huis. Maar het viel mij op dat toen wij veel in Mechelen kwamen dat er, met name bij nieuwbouw, best mooi en modern gebouwd werd in Belgie. Wel zeer prijzig, dat wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 18:19:43 #71
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199182083
Gristus 220m2 met zn tweetjes?? Wat doe je met al die ruimte dan...

Wij zijn ook maar met z'n twee en zitten op ongeveer 90m2 en dat vind ik al een aardige hoeveelheid ruimte als ik moet gaan stofzuigen :P
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 19:34:17 #72
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199182926
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:19 schreef dick_laurent het volgende:
Gristus 220m2 met zn tweetjes?? Wat doe je met al die ruimte dan...

Wij zijn ook maar met z'n twee en zitten op ongeveer 90m2 en dat vind ik al een aardige hoeveelheid ruimte als ik moet gaan stofzuigen :P
Leven. En je raad het al, wij stofzuigen maar heel zelden zelf :D

Ruimte hebben (in huis) in de Randstad is gewoon de ultieme luxe wat mij betreft, we hebben allemaal een vaatwasser, keuken met alles en alle zooi die we willen maar ruimte, dat is in de Randstad toch best een ding. Het is gewoon luxe en voor mij, comfort.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199183504
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wij, mijn vrouw en ik, bewonen een huis met twee van ruim 220m2, wij hebben geen kinderen en gaan geen kinderen krijgen dus qua ruimte "verspilling" kunnen wij er ook wat van ;)
Als je 50m² gebruikt als wasruimte heb je misschien gebrek aan muren. :P
quote:
Ok, we hebben geen lelijk huis. Maar het viel mij op dat toen wij veel in Mechelen kwamen dat er, met name bij nieuwbouw, best mooi en modern gebouwd werd in Belgie. Wel zeer prijzig, dat wel.
Watwatwat, wat kwamen jullie in mijn stad doen? :o

Met lelijke bebouwing bedoelde ik vooral de gevallen waar mensen "zelf bouwen", maw een lap bouwgrond aankopen en dan naar de architect gaan. Vaak lijkt het alsof ze eerst het ontwerp hadden, en dan op zoek zijn gegaan naar bouwgrond. Maw, zonder in stijl, vorm, hoogte, steensoort, kleur etc. rekening te houden met het huis ernaast.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_199183898
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als je 50m² gebruikt als wasruimte heb je misschien gebrek aan muren. :P

:D
  Moderator dinsdag 27 april 2021 @ 22:41:00 #75
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199186342
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 april 2021 20:14 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Als je 50m² gebruikt als wasruimte heb je misschien gebrek aan muren. :P
[..]

Watwatwat, wat kwamen jullie in mijn stad doen? :o

Met lelijke bebouwing bedoelde ik vooral de gevallen waar mensen "zelf bouwen", maw een lap bouwgrond aankopen en dan naar de architect gaan. Vaak lijkt het alsof ze eerst het ontwerp hadden, en dan op zoek zijn gegaan naar bouwgrond. Maw, zonder in stijl, vorm, hoogte, steensoort, kleur etc. rekening te houden met het huis ernaast.
Mijn vrouw heeft 4 jaar lang met een commuter contract (3 dagen pw) in Mechelen gewerkt, ze verbleef meestal in de Vixx suites aan de Muntstraat omdat heen en weer rijden niet echt te doen was, ik ben geregeld op bezoek geweest. Ik vond Mechelen een leuk stadje, overigens. :)

Ja, ik weet wat je bedoelt met de zelf bouw in Belgie en je ziet de gekste dingen naast elkaar staan soms :D

PS: De zolder heeft geen binnen muren, he? Het is een ruimte die we als opslag, extra slaapplaats in nood en washok gebruiken :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 28 april 2021 @ 08:50:51 #76
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199188974
we mogen weer!



gezien de weersverwachting is het toch maar carpe diem
pi_199189195
Echt kloteweer weer de komende tijd. Geniet er maar van vandaag. Ik zou niet eens meer weten hoe een terras er uit ziet.

Wat ga je drinken @Tarado?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 09:19:36 #78
5428 crew  miss_sly
pi_199189242
Bij onze favoriete strandtent doen ze niet aan van tevoren reserveren, dus wij gaan straks eerst even een fijne lunchwandeling maken en dan eindigen met een lunch op hun terras. Vandaag kan het, hierna wordt het inderdaad weer minder mooi weer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 28 april 2021 @ 09:33:02 #79
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199189379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:15 schreef Salina het volgende:
Echt kloteweer weer de komende tijd. Geniet er maar van vandaag. Ik zou niet eens meer weten hoe een terras er uit ziet.

Wat ga je drinken @:Tarado?
ik drink eigenlijk alleen wijn en bier maar vandaag zal het alleen bier worden denk ik
pi_199189496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Bij onze favoriete strandtent doen ze niet aan van tevoren reserveren, dus wij gaan straks eerst even een fijne lunchwandeling maken en dan eindigen met een lunch op hun terras. Vandaag kan het, hierna wordt het inderdaad weer minder mooi weer.
Enjoy.


quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik drink eigenlijk alleen wijn en bier maar vandaag zal het alleen bier worden denk ik
Ik drink op het terras ook voornamelijk (speciaal)bier. Nooit wijn, tenzij bij het eten.
Meestal (met dit weer, lente/zomer) een weizenbiertje, witbier of Leffe blond ofzo. Affligem, of misschien wel Duvel of Chouffje. Lekker hoor. Geen gewoon pils voor mij.

Helaas geen terras voor mij vandaag, moet werken en om 18 uur sporten.

Wel toch een "bijzonder" dagje. Geen avondklok meer (RIP maar tot nooit meer ziens hopelijk), en weer terrasjes en winkels. Moet nog even naar de Action voor spotgoedkope maar toch redelijke eiwitrepen. :P

Anyway, voor wie nog meer naar het terras gaat:

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199191075
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:19 schreef miss_sly het volgende:
Bij onze favoriete strandtent doen ze niet aan van tevoren reserveren, dus wij gaan straks eerst even een fijne lunchwandeling maken en dan eindigen met een lunch op hun terras. Vandaag kan het, hierna wordt het inderdaad weer minder mooi weer.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik drink eigenlijk alleen wijn en bier maar vandaag zal het alleen bier worden denk ik
Heerlijk! Geniet ervan! ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 09:43 schreef Salina het volgende:
Moet nog even naar de Action voor spotgoedkope maar toch redelijke eiwitrepen. :P


Helaas is het mooie weer inderdaad nogal kortstondig, dus nog maar ff met volle teugen genieten vandaag! *O*

pi_199191215
Misschien toch straks lekker de stad in.
pi_199191242
Ik zit in de tuin te werken maar dat mag je niet verraden.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199191648
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:09 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik zit in de tuin te werken maar dat mag je niet verraden.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 13:06:12 #85
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199191888
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:08 schreef skrn het volgende:
Misschien toch straks lekker de stad in.
Ja, joh, terrasje pakken ;)

Of gezellig in de rij gaan staan voor de Primark, geeft ook een heerlijk groepsgevoel, denk ik ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Tijger_m op 28-04-2021 13:12:53 ]
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199191999
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Met een vlinderkijker op safari in eigen tuin.

[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199192068
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:15 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Met een vlinderkijker op safari in eigen tuin.

[ afbeelding ]
pi_199192082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:22 schreef Mammietje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die durf ik zonder kijker wel aan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199192115
quote:
6s.gif Op woensdag 28 april 2021 13:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Die durf ik zonder kijker wel aan.
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 15:32:43 #90
5428 crew  miss_sly
pi_199193554
Het was echt heerlijk!
Zalige wandeling gemaakt door de duinen in het zonnetje. Langs de zee teruggewandeld naar de strandtent. % minuutjes gewacht en toen een fijn tafeltje op het terras. Ruim voldoende ruimte eromheen, niet te druk. Lekker een verse jus, cappuccino en een carpaccio salade gegeten in het warme zonnetje.

Topdag!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 15:47:47 #91
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199193697
Nauwelijks zon gezien hier vandaag :') en dus ook geen terras.

Anderzijds, gister in Dordrecht gehangen in de stad met drankjes en hapjes wat super gezellig was. Dus in ieder geval wel iets van het "goede leven" meegekregen :P
pi_199193752
Een vlinderkijker, echt nog nooit van gehoord. Maar je schijnt dan ook van heel dichtbij iets groot te kunnen zien.

pi_199193944
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Een vlinderkijker, echt nog nooit van gehoord. Maar je schijnt dan ook van heel dichtbij iets groot te kunnen zien.

[ afbeelding ]
Close focus tot 50cm, mieren lijken wel olifanten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator woensdag 28 april 2021 @ 16:50:39 #94
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199194363
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 15:47 schreef dick_laurent het volgende:
Nauwelijks zon gezien hier vandaag :') en dus ook geen terras.

Anderzijds, gister in Dordrecht gehangen in de stad met drankjes en hapjes wat super gezellig was. Dus in ieder geval wel iets van het "goede leven" meegekregen :P
Tja, hoe dichter bij Dordt hoe rotter het wordt is een waar gezegde, natuurlijk >:)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199205129
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Trots op jullie. De zorg is jullie dankbaar.

Ik ben trouwens gewoon op de zaak. :@
quote:
10s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Klap in het gezicht van jezelf!
Hier hoort een gifje bij.




quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jesuisdick? Hm. Interessant >:)


Zo'n beetje zoals het gaat op COR hé. Een gedeelte uit het geschrevene er uitpikken, uit zijn verband rukken en daar op door gaan om je punt te maken. :Y) :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:03:03 #96
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199205149
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:02 schreef Salina het volgende:

Zo'n beetje zoals het gaat op COR hé. Een gedeelte uit het geschrevene er uitpikken, uit zijn verband rukken en daar op door gaan om je punt te maken. :Y) :P
Uiteraard maar ik doe het voor de humor :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199209026


Bijna 18:00. De terrassen gaan weer sluiten.
pi_199209096
Doordrinken dus.





[ Bericht 13% gewijzigd door Salina op 29-04-2021 18:13:02 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:08:54 #99
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199209250
Warme chocomel is meer wat je nodig hebt nu, het is gewoon fucking koud buiten!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199209298
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
Warme chocomel is meer wat je nodig hebt nu, het is gewoon fucking koud buiten!
Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen. O+

Of laat de chocomel gewoon weg. :Y)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:13:07 #101
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199209316
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen. O+

Of laat de chocomel gewoon weg. :Y)
Waarom wil je nu prima chocomel ruineren? :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199209320
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:08 schreef Tijger_m het volgende:
Warme chocomel is meer wat je nodig hebt nu, het is gewoon fucking koud buiten!
Ja, dat is wel ff afkicken ja.... -O-

quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:12 schreef Salina het volgende:

[..]

Een scheutje bruine rum of cognac in de warme chocomel doet wonderen. O+

Of laat de chocomel gewoon weg. :Y)
Daar slaap je vast wel lekkerder op. :)
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 18:14:15 #103
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199209340
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, dat is wel ff afkicken ja.... -O-
[..]

Daar slaap je vast wel lekkerder op. :)
Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal klein :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199209359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij onwaarschijnlijk, ik drink geen alcohol dus de kans dat ik er beter van slaap is nogal klein :D
Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijkt :') ) maar ik slaap er wel degelijk prima op! :D
pi_199209372
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waarom wil je nu prima chocomel ruineren? :P
Niet zozeer ruïneren, maar rumineren eigenlijk.

Nou goed, los mag ook. Eerst een warme choco en daarna glaasje bruine rum. Lekker. Havana Club was zo spotgoedkoop op Cuba. Zes dollar voor een liter HC. Wowie. Helemaal klem gezopen van het leven genoten daar. Especial, Reserva, Siete Anos. O+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199218292
Raar weekje zo, de draad helemaal kwijt wat betreft dagen.
Maar het blijkt alweer vrijdag te zijn. :s)



Nu nog wachten op het hoge plateau in de weersvoorspelling. :{
pi_199218363
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 18:15 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik drink ook zelden tot nooit (hoewel dat dit jaar anders lijkt :') ) maar ik slaap er wel degelijk prima op! :D
pi_199218381
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:36 schreef Mammietje het volgende:
Raar weekje zo, de draad helemaal kwijt wat betreft dagen.
Maar het blijkt alweer vrijdag te zijn. :s)

[ afbeelding ]

Nu nog wachten op het hoge plateau in de weersvoorspelling. :{
Hier ook weinig (niet) hier geweest de afgelopen dagen). Lang druk koningsweekend, met werk de drukste week van het jaar, de paardentandarts kwam ook nog. Vandaag nog even surviven en dan wordt het weer een beetje normaal.

pi_199218543
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:40 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey.... ik doe mijn best om een beetje leuk mee te doen he?! }:|

pi_199223695
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
Vanmorgen een covid test laten doen om naar het VK te kunnen reizen,
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm... :? )
Hele fijne reis morgen en geniet er weer van! :W



Zal af en toe ff een gifje in het andere topic plaatsen zodat je je niet helemaal nutteloos gaat voelen! :P
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 20:40:08 #111
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199223739
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat deze test positief uitvalt (of juist niet dus, ehm... :? )
Hele fijne reis morgen en geniet er weer van! :W

[ afbeelding ]

Zal af en toe ff een gifje in het andere topic plaatsen zodat je je niet helemaal nutteloos gaat voelen! :P
Dat hoop ik iig wel, ja :D

De reis wordt blah, DFDS ferry van IJmuiden naar Newcastle, en ik hou niet van zeereizen, met 2 grote honden in de cabine. En we gaan eigenlijk om mantelzorg te verlenen en niet op vakantie :D

Maar verder is het allemaal prima _O-
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199223802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat hoop ik iig wel, ja :D

De reis wordt blah, DFDS ferry van IJmuiden naar Newcastle, en ik hou niet van zeereizen, met 2 grote honden in de cabine. En we gaan eigenlijk om mantelzorg te verlenen en niet op vakantie :D

Maar verder is het allemaal prima _O-
Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet! :P :D
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 20:47:33 #113
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199223848
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 20:44 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nah... wilde ik het expres vakantie noemen om de rest hier een beetje de ogen uit te steken, maar jij doet het nog beter door net te doen alsof je het ook nog met tegenzin doet! :P :D
Dat is dan ook zo :P

Althans, de omstandigheden zijn onprettig, de reden dat we gaan is de gezondheid van mijn schoonmoeder. En we moeten 10 dagen in quarantaine, uiteraard, en dan nog eens 2 PCR tests doen (dag 2 en dag 8) en dan nog eentje om weer naar huis te kunnen.
Dat is een dure grap alles bij elkaar en knap vermoeiend eigenlijk, maar goed, wie weet is het de laatste keer dus we doen het gewoon.

Al met al was ik liever in mei thuis gebleven.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 14:25:27 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199246946


Dit topic is ook aardig aan het uitsterven zeg. What de fuck is going on people? :D
pi_199250408
quote:
11s.gif Op zondag 2 mei 2021 14:25 schreef dick_laurent het volgende:
[ afbeelding ]

Dit topic is ook aardig aan het uitsterven zeg. What de fuck is going on people? :D


Zitten tegenwoordig op de Weer, Klimaat en Natuurrampen slow chat. :P
Nee grapje, die is er niet.

Druk met werk denk ik. Druk met leven. Genieten van de zon en 25 graden buiten. Belastingaangiftes invullen. Webcam slechtvalk dode kuikentjes kijken. Shoppen nu het weer kan. Naar de Action of Primark. Of naar Wales. Wat het verschil ook moge zijn. :P

Ik merk ook dat het in de weekenden minder druk is hier. Heb even een grafiekje uitgedraaid van FOK Stats en de weekenden er uitgepikt. Dat zijn de gele bolletjes. Zelf gemaakt, ben geen creatief wonder. Dus voor klachten kun je terecht bij salina@idontcaredusjekuntdepotop.nl.



Je ziet aan de gele balletjes te zien dat het inderdaad vaak rustiger is hier in de weekenden. :M
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zondag 2 mei 2021 @ 20:00:05 #116
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199257580


Nou, nieuwe werkweek. Mooi zonnetje nu maar komende dagen regen zag ik net. Gelukkig komt de 20-25 graden er aan - als het goed is.

Nu eerst even wat MS Teams-overleggen. Verbaas me er altijd over dat er zoveel fout gaat met die massale MST-bijeenkomsten. Links die niet werken, mensen niet aangesloten, etc. Blijft leuk. :{

Godsamme wat zitten ze toch te kloten bij die presentatie.



[ Bericht 12% gewijzigd door Salina op 03-05-2021 09:00:55 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 10:20:41 #118
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199258466
Ik werd net uitgenodigd voor een of ander Teams overleg waarvan ik werkelijk géén idee had waar het over ging en waarom ik ervoor uitgenodigd werd.

Ik heb letterlijk 5 minuten incognito erbij gezeten met mijn camera uit en toen geconcludeerd dat ik er werkelijk niets mee kon en toen maar weer de meeting verlaten :')

  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 10:53:24 #119
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199258793
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten 8-)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 11:34:07 #120
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199259179
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten 8-)
Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja :D

pi_199259637
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goedemorgen vanuit zonnig Wales, de ligstoel en de handdoek ligt klaar buiten 8-)
Volgens mij lieg je.



Wel succes daar bij je schoonouders. Lijkt me toch wel een mooi landje, Wales.

quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 10:20 schreef dick_laurent het volgende:
Ik werd net uitgenodigd voor een of ander Teams overleg waarvan ik werkelijk géén idee had waar het over ging en waarom ik ervoor uitgenodigd werd.

Ik heb letterlijk 5 minuten incognito erbij gezeten met mijn camera uit en toen geconcludeerd dat ik er werkelijk niets mee kon en toen maar weer de meeting verlaten :')

[ afbeelding ]
En nog een hele week te gaan ook. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199259729
zo mijn vader en vandaag moeder zijn gevaccineerd, gelukkig, eindelijk.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 12:34:11 #123
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199259916
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:20 schreef christmastsunami het volgende:
zo mijn vader en vandaag moeder zijn gevaccineerd, gelukkig, eindelijk.
Same here btw. Wel weer heel random want mijn ma is 62 en heeft géén medische indicatie en mijn pa is 69 en heeft wél medische indicatie.

En toch werd mijn ma ruim twee weken eerder gevaccineerd dan mijn pa 🤷🏻‍♂️
pi_199261836
Salina, ben jij eigenlijk naar dat eiland genoemd? Ben je er wel eens geweest? Ik las daar van de week iets over, zag er wel mooi uit. Ik ben wel geweest op Lipari, Panarea en Vulcano van dezelfde groep. En een rondje om Stromboli natuurlijk. Vanwege:

pi_199261839
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja :D

[ afbeelding ]
_O-
pi_199261923
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Salina, ben jij eigenlijk naar dat eiland genoemd? Ben je er wel eens geweest? Ik las daar van de week iets over, zag er wel mooi uit. Ik ben wel geweest op Lipari, Panarea en Vulcano van dezelfde groep. En een rondje om Stromboli natuurlijk. Vanwege:

[ afbeelding ]
Ik héb mezelf naar dat eilandje genoemd, ja. Niet dat ik zo benoemd ben (door iemand anders). :P

En nee, ik ben er nog nooit geweest. Vond het gewoon wel een mooie naam. Ik hou wel van Italiaanse namen, of van namen die eindigen op een klinker. Ik zou wel graag naar Sicilië willen en dan neem ik meteen ook de Eolische Eilanden wel mee.
Helaas, verder dan de film Stromboli met Ingrid Bergman ben ik nog nooit gekomen tot nu toe.

Ik wil ook nog eens naar Capri trouwens, ook vanwege wat Italiaanse films (met o.a. Sofia Loren dacht ik).

Overigens is Salina in sommige landen ook een soort meisjesnaam kwam ik later achter toen ik de naam eenmaal had. Nou ja, kan gebeuren. Shit happens.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199262066
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 14:59 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik héb mezelf naar dat eilandje genoemd, ja. Niet dat ik zo benoemd ben (door iemand anders). :P

En nee, ik ben er nog nooit geweest. Vond het gewoon wel een mooie naam. Ik hou wel van Italiaanse namen, of van namen die eindigen op een klinker. Ik zou wel graag naar Sicilië willen en dan neem ik meteen ook de Eolische Eilanden wel mee.
Helaas, verder dan de film Stromboli met Ingrid Bergman ben ik nog nooit gekomen tot nu toe.

Ik wil ook nog eens naar Capri trouwens, ook vanwege wat Italiaanse films (met o.a. Sofia Loren dacht ik).

Overigens is Salina in sommige landen ook een soort meisjesnaam kwam ik later achter toen ik de naam eenmaal had. Nou ja, kan gebeuren. Shit happens.
Ah gaaf! Ik ben helemaal Italiëfan en eigenlijk overal al wel geweest in het hele land. Capri is ook mooi, ook geweest. Elba ook, kun je ook zien waar Napoleon in ballingschap zat. Qua eilanden staan Ischia en Procida nog op mijn lijstje. Die liggen bij Capri, vlakbij Napels dus.
pi_199262146
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah gaaf! Ik ben helemaal Italiëfan en eigenlijk overal al wel geweest in het hele land. Capri is ook mooi, ook geweest. Elba ook, kun je ook zien waar Napoleon in ballingschap zat. Qua eilanden staan Ischia en Procida nog op mijn lijstje. Die liggen bij Capri, vlakbij Napels dus.
Oh, ik ben ook Italië-fan, keer of 10-11 geweest maar nog lang niet overal. Wel op Elba geweest, erg mooi eilandje. Sardinië ook.

Maar ik moet/wil nog naar Napoli en omgeving (Vesuvius en Pompeii wel geweest), dus Amalfi, Sorrento etc., naar Bari, de triulli-huisjes in Alberobello, naar Bologna, Verona...

Ik heb vooral heel veel Italiaanse films gezien, wel fan van oude Italiaanse klassiekers (Fellini, Mastroianni, Loren, etc.).

Gewoon de taal, landschappen, cultuur, heuvels, het eten, en de koffie. c_/

Helaas ga ik ook graag buiten Europa op vakantie de laatste jaren, anders zou ik vaker naar Italië zijn geweest nu. :Y

Damn, ik wil echt weer reizen dit jaar. :{
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199262202
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 15:16 schreef Salina het volgende:

[..]

Oh, ik ben ook Italië-fan, keer of 10-11 geweest maar nog lang niet overal. Wel op Elba geweest, erg mooi eilandje. Sardinië ook.

Maar ik moet/wil nog naar Napoli en omgeving (Vesuvius en Pompeii wel geweest), dus Amalfi, Sorrento etc., naar Bari, de triulli-huisjes in Alberobello, naar Bologna, Verona...

Ik heb vooral heel veel Italiaanse films gezien, wel fan van oude Italiaanse klassiekers (Fellini, Mastroianni, Loren, etc.).

Gewoon de taal, landschappen, cultuur, heuvels, het eten, en de koffie. c_/
Ow. Ik krijg er helemaal zin in. Campania is mijn favoriete provincie. En ook de andere zuidelijke hebben mijn voorkeur. En dan liefst gewoon met de auto daar heen en dan lekker rondkarren daar (met de Alfa natuurlijk). Bologna moet je ook echt heen, is mijn lievelingsstad. Standaard 1 of 2 nachten daar op terugtocht van het zuiden. En wat je zegt alles is lekker en mooi daar. Ik zit ook al meer dan10 jaar op Italiaanse les, dus dat lukt ook al aardig. Moeilijke taal wel hoor, veel moeilijker dan bijvoorbeeld Spaans. Moeilijke grammatica, met enorm veel werkwoordsvormen die ook nog echt gebruikt worden.
pi_199262300
Vroeger was hier trouwens ook een leuk Italiëtopic. Daar zaten ook vaak dezelfde mensen in. Ik herinner me Bayswater. Bestaat die eigenlijk nog?
pi_199262439
Ow, ik wil ook echt naar Campania en Calabria.

Bedoel je hier op FOK?
Ik zie in Travel zo snel deze:
TRV / Italië

Da's een oud topic, wel met meerdere delen. Ik kwam jou ook zo snel tegen, maar dan met de naam bloodymary.

Ik heb trouwens een soort doek van Italië aan de muur hangen, ooit gekocht ergens. En ooit voor verjaardag een DVD gekregen om Italiaans te leren, maar eigenlijk nooit echt serieus aan begonnen, hoewel ik wel altijd Italiaans wil(de) leren (vandaar dat ik dit kreeg van mn ouders). Spaans is makkelijk om te leren, ik ga er niet van uit dat Italiaans net zo makkelijk is eigenlijk.

Er was trouwens hier in COR ook een Italië-topic aangemaakt vorig jaar toen het zo slecht ging daar, maar dat was meer een soort ludiek ik-steun-Italië-topic vol Italiaanse muziek, film en bekendheden.

[ Bericht 12% gewijzigd door Salina op 03-05-2021 15:41:58 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199263375
Dat is inderdaad het topic dat ik bedoel. Is al 2 jaar niet meer in gepost -O-

Ja Italiaans is veel moeilijker dan Spaans. Ik doe het bij Dante Alighieri, zit in alle grote steden. Gewoon een avond per week naar les. Heel gezellig en leerzaam. De lessen worden altijd gegeven door native Italians. Alleen vanaf januari heb ik niet meer meegedaan, geen zin in online les. In september begint het weer.
  Moderator maandag 3 mei 2021 @ 21:40:42 #133
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199267520
quote:
10s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:34 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Het is idd prachtig zonnig weer in Wales nu ja :D

[ afbeelding ]
Dat noemen ze hier prachtig en zonnig :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199272891
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat noemen ze hier prachtig en zonnig :D
En daar genieten wij nu ook van. *O*



:(

Je hebt het gewoon naar ons gestuurd. Maar goed, het zal vast wel beter weer worden ooit. Nog even geduld. En volhouden. Nog twee weken. :M
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 13:12:43 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199273371
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 12:33 schreef Salina het volgende:

Je hebt het gewoon naar ons gestuurd. Maar goed, het zal vast wel beter weer worden ooit. Nog even geduld. En volhouden. Nog twee weken. :M
Gedeelde smart is halve smart? :D

Wel leuk hier, op dag 2, vandaag dus, mocht ik zelf een wattenstaafje in mijn neus en keel steken om voor covid te testen en over 6 dagen mag ik het nog een keer doen, genieten! *O*

En dan de ultieme logica, je mag de deur niet uit (quarantaine) maar je moet wel de zelftest op de post doen...uh...huh? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199273539
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gedeelde smart is halve smart? :D

Wel leuk hier, op dag 2, vandaag dus, mocht ik zelf een wattenstaafje in mijn neus en keel steken om voor covid te testen en over 6 dagen mag ik het nog een keer doen, genieten! *O*

En dan de ultieme logica, je mag de deur niet uit (quarantaine) maar je moet wel de zelftest op de post doen...uh...huh? :D
Uit het raam gooien met een briefje er aan "help! put this in the mailbox for me".

  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 13:28:49 #137
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199273591
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Uit het raam gooien met een briefje er aan "help! put this in the mailbox for me".

[ afbeelding ]
Hehe :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199273673
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:12 schreef Tijger_m het volgende:
En dan de ultieme logica, je mag de deur niet uit (quarantaine) maar je moet wel de zelftest op de post doen...uh...huh? :D


quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:Ik doe het bij Dante Alighieri
Wow, goede leraar dan. Dacht dat ie al een tijdje dood was.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199274898
Haha, ja ze hebben hem voor mij opgegraven. Wel moeilijk, hij spreekt van dat oud-Italiaans.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 15:10:19 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199275047
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 16:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is inderdaad het topic dat ik bedoel. Is al 2 jaar niet meer in gepost -O-

Ja Italiaans is veel moeilijker dan Spaans. Ik doe het bij Dante Alighieri, zit in alle grote steden. Gewoon een avond per week naar les. Heel gezellig en leerzaam. De lessen worden altijd gegeven door native Italians. Alleen vanaf januari heb ik niet meer meegedaan, geen zin in online les. In september begint het weer.
Ik heb ook een cursus gedaan maar werk al een tijdje niet meer met Italianen en dan holt het hard achteruit voorzover het ooit top was. Op dezelfde manier Portugees gedaan maar toen in Brasil gaan wonen, dat scheelt wel, dat raak je niet meer kwijt
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 15:43:16 #141
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199275709
Main topic gaat weer lekker boys and girls :')

pi_199276314
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 15:43 schreef dick_laurent het volgende:
Main topic gaat weer lekker boys and girls :')

[ afbeelding ]
Wat is dit? Soort cursus knuffelen voor autisten ofzo?

Ja, ach, het main topic is leuk leesvoer soms. Al viel me op dat veel mensen bronwater drinken en moeten poepen.

In ander nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 16:56:12 #143
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199276523
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:31 schreef Salina het volgende:

[..]

In ander nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gister eentje van barebells, die koop je bij de Jumbo :') (en zijn stiekem nog moeilijk duur ook, iets van 2,35 per reep)... Maar godsamme die was tasty zeg. Ideaal ''gezond'' toetje voor na het eten ;)
pi_199276651
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:56 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik had gister eentje van barebells, die koop je bij de Jumbo :') (en zijn stiekem nog moeilijk duur ook, iets van 2,35 per reep)... Maar godsamme die was tasty zeg. Ideaal ''gezond'' toetje voor na het eten ;)
Barebells zijn lekker! En goede verhouding calorieën en eiwit (niet te veel en niet te weinig). Bij mij zijn ze 2,50 dacht ik. Ik kocht ze ook regelmatig bij de sportschool, of bij Jumbo of AH. Goede smaken ook.

Ik koop ze ook wel eens van Fulfil, even duur ongeveer. Ook wel goede smaken. Die liggen vaak bij de kassa bij de Jumbo, dus als ik daar sta pik ik er wel weer eentje mee. (pak ik mee, ik bedoel, ik betaal wel hoor). :)

Van de Action heb je ze van Bodymass en van 2-Keep. Die van Bodymass zijn wel goed te doen, en spotje goedkoop: ¤ 0,99 voor een reep van iets meer dan 240 calorieën dacht ik, en 19 gram eiwit. Smaken 2, chocola en caramel dacht ik.

Van 2-Keep heb je 3 smaken: cookies & cream, double chocolate en peanut. Qua smaak is het niet bijzonder maar het voldoet, en qua prijs: 3 voor ¤ 1,49. Per reep ongeveer 109 calorieën en 12 gram eiwit. *O*

Maar ik herken het, die echt goede eiwitrepen zijn echt verdomde lekker, die zie ik ook echt als traktatie voor 's avonds laat ofzo. Echt even genieten.

Oh, ik eet ook gewoon tonijn en kip enzo trouwens. Laatst waren blikjes tonijn in water op, dus heb maar even tonijn in olijfolie en in zonnebloemolie gekocht. Wel lekker hoor, stuk beter dan de gewone in water. Maar blikje wat ik net had - olijfolie - moest open met een blikopener want er zat niet zo'n lipje op om het blikje mee te openen, zeg maar. Nu is mijn blikopener (bliksnijder) nogal brak dus dat ging niet echt, dus maar even met schroevendraaier en hamer het blikje open geragd. Wat een tering kliederbol zeg, met al die olijfolie.
#neveragain.

Of wacht, ik moet eigenlijk een nieuwe blikopener kopen. Dat is misschien handiger dan nooit meer dat soort blikjes kopen.

Zou je die ook bij de Action hebben, blikopeners? :Y) _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door Salina op 04-05-2021 17:15:58 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:16:09 #145
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199276772
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:06 schreef Salina het volgende:

[..]

Barebells zijn lekker! En goede verhouding calorieën en eiwit (niet te veel en niet te weinig). Bij mij zijn ze 2,50 dacht ik. Ik kocht ze ook regelmatig bij de sportschool, of bij Jumbo of AH. Goede smaken ook.

Ik koop ze ook wel eens van Fulfil, even duur ongeveer. Ook wel goede smaken. Die liggen vaak bij de kassa bij de Jumbo, dus als ik daar sta pik ik er wel weer eentje mee. (pak ik mee, ik bedoel, ik betaal wel hoor). :)

Van de Action heb je ze van Bodymass en van 2-Keep. Die van Bodymass zijn wel goed te doen, en spotje goedkoop: ¤ 0,99 voor een reep van iets meer dan 240 calorieën dacht ik, en 19 gram eiwit. Smaken 2, chocola en caramel dacht ik.

Van 2-Keep heb je 3 smaken: cookies & cream, double chocolate en peanut. Qua smaak is het niet bijzonder maar het voldoet, en qua prijs: 3 voor ¤ 1,49. Per reep ongeveer 109 calorieën en 12 gram eiwit. *O*

Maar ik herken het, die echt goede eiwitrepen zijn echt verdomde lekker, die zie ik ook echt als traktatie voor 's avonds laat ofzo. Echt even genieten.
Ah okay, ja ik kom niet vaak bij de Action, hier in het durp waar ik woon hebben we dr geen en om er nou speciaal voor in de auto te stappen gaat me ook wat ver haha.
Is wel even wennen, ik woonde hiervoor in Utrecht stad (niet vlak bij het centrum, maar dichtbij genoeg om op de fiets overal bij te kunnen) en nu moet ik oprecht nadenken van, hoe kom ik bij die en die winkel, als ik daar heen zou willen... :')

Anderzijds, ik ben een luie motherclucker als het op winkelen aankomt. Ook toen ik nog in Utje woonde deed ik 90% van mijn shoppings online. Zeker betreft sport nutrition is de Body & Fit mijn allerbeste vriend. _O_
Hebben alles wat je maar wilt en bezorgen altijd stipt binnen 24 uur, serieus nog geen enkele keer meegemaakt dat ik langer dan een dag moest wachten op mijn bestelling....echt netjes.
En daarnaast hebben ze vrijwel standaard iets van een kortingscode op de site staan :P Volgens mij heb ik daar nog nooit voor het "volle pond" besteld (en ik heb er al váák besteld, heul vaak :') )
pi_199276870
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ah okay, ja ik kom niet vaak bij de Action, hier in het durp waar ik woon hebben we dr geen en om er nou speciaal voor in de auto te stappen gaat me ook wat ver haha.
Is wel even wennen, ik woonde hiervoor in Utrecht stad (niet vlak bij het centrum, maar dichtbij genoeg om op de fiets overal bij te kunnen) en nu moet ik oprecht nadenken van, hoe kom ik bij die en die winkel, als ik daar heen zou willen... :')

Anderzijds, ik ben een luie motherclucker als het op winkelen aankomt. Ook toen ik nog in Utje woonde deed ik 90% van mijn shoppings online. Zeker betreft sport nutrition is de Body & Fit mijn allerbeste vriend. _O_
Hebben alles wat je maar wilt en bezorgen altijd stipt binnen 24 uur, serieus nog geen enkele keer meegemaakt dat ik langer dan een dag moest wachten op mijn bestelling....echt netjes.
En daarnaast hebben ze vrijwel standaard iets van een kortingscode op de site staan :P Volgens mij heb ik daar nog nooit voor het "volle pond" besteld (en ik heb er al váák besteld, heul vaak :') )
Ik woon naast een winkelcentrum en de Action is 300 meter lopen ofzo, dus ja, waarom niet. Who gives a fuck.
Die site ken ik wel, moet daar ook eens vaker kijken.

Gisteren even via Youtube een workoutje met dumbells gedaan. Misschien dalijk weer een, maar dan wat zwaarder. Of alleen bovenlichaam. Ik heb voor morgen weer gereserveerd maar met dit weer zie ik het niet zo zitten. :')

Wel vreemd dat mijn sportschool trouwens alweer een paar weken echte groepslessen (Bodypump, Les Mills Core ed) geeft buiten. Dacht dat dat nog niet mocht, maar ik hou het allemaal niet meer zo bij. Het zal allemaal wel.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 4 mei 2021 @ 17:29:09 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199276950
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:22 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik woon naast een winkelcentrum en de Action is 300 meter lopen ofzo, dus ja, waarom niet. Who gives a fuck.
Die site ken ik wel, moet daar ook eens vaker kijken.

Gisteren even via Youtube een workoutje met dumbells gedaan. Misschien dalijk weer een, maar dan wat zwaarder. Of alleen bovenlichaam. Ik heb voor morgen weer gereserveerd maar met dit weer zie ik het niet zo zitten. :')

Wel vreemd dat mijn sportschool trouwens alweer een paar weken echte groepslessen (Bodypump, Les Mills Core ed) geeft buiten. Dacht dat dat nog niet mocht, maar ik hou het allemaal niet meer zo bij. Het zal allemaal wel.
Ja 300m verderop, groot gelijk dat je dan af en toe binnen wandelt ja :P

Ik zit te overwegen met komend loon misschien deze unit te kopen: krachtstation
Ik heb er hier in de home gym nog wel ruimte voor denk ik en dan kan ik ook pull ups en dips doen, die oefeningen doe ik nu gewoon niet omdat ik er niet de tools voor heb.

Is alleen wel een vrij lomp groot apparaat voor alleen zulk soort oefeningen te kunnen doen, daar zit vooral 'n beetje mijn twijfel kwa aanschaffen.
pi_199283260
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 17:29 schreef dick_laurent het volgende:

Ik zit te overwegen met komend loon misschien deze unit te kopen: krachtstation
Ik heb er hier in de home gym nog wel ruimte voor denk ik en dan kan ik ook pull ups en dips doen, die oefeningen doe ik nu gewoon niet omdat ik er niet de tools voor heb.

Is alleen wel een vrij lomp groot apparaat voor alleen zulk soort oefeningen te kunnen doen, daar zit vooral 'n beetje mijn twijfel kwa aanschaffen.
Hmm, geen idee hoe groot je ruimte is maar ik weet niet...dit apparaat alleen voor pull ups en dips? Die dips kun je toch zonder apparaat wel doen, op een stoel, bank, aanrecht...misschien niet ideaal maar toch. Dan blijft over de pull ups. Geen idee, maar ik zou het niet kopen denk ik. Maar ik doe nooit pull ups, ook niet op de sportschool, en ik heb een abonnement bij de sportschool en jij niet dacht ik. Dus ja...geen idee.
Voor de dips zou ik het niet doen iig.

Overigens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199283340
Goed bezig mannen! Ik stel me jullie een beetje zo voor:



Zit ik een beetje in de goede richting?

Met de olijfolie van Salina natuurlijk.

[ Bericht 6% gewijzigd door bloodymary1 op 05-05-2021 00:49:04 ]
pi_199283352
Ach, het andere topic. Ik zie het meer als een beetje vermaak. En eigenlijk de enige momenten op een dag dat ik me bezig houdt met dat er een pandemie is.

Pandemie ook, tot een jaar geleden heb ik dat woord nog nooit gebruikt.
pi_199283372
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed bezig mannen! Ik stel me jullie een beetje zo voor:

[ afbeelding ]

Zit ik een beetje in de goede richting?
Zou het echt? :o



Heftig.... die eiwitreepjes.....
pi_199283396


En dan nog helemaal naar de Action gaan voor die reepjes! Dan moet je er wel wat voor over hebben. Gelukkig is de dichtstbijzijnde hier 15 km en hoef ik er nooit heen. Wat een kutwinkels zijn dat.

Tenzij ik echt een eiersnijder nodig heb natuurlijk. Die verslijt ik veel met al die kippen.
pi_199283415
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[ afbeelding ]

En dan nog helemaal naar de Action gaan voor die reepjes! Dan moet je er wel wat voor over hebben. Gelukkig is de dichtstbijzijnde hier 15 km en hoef ik er nooit heen. Wat een kutwinkels zijn dat.

Tenzij ik echt een eiersnijder nodig heb natuurlijk. Die verslijt ik veel met al die kippen.
Ja, reepjes, plakjes... ik zie het niet hoor! ;)
Maar goed.... zij hebben de eiwitten ook niet zo vers als wij natuurlijk! :D
pi_199283427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:49 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ja, reepjes, plakjes... ik zie het niet hoor! ;)
Maar goed.... zij hebben de eiwitten ook niet zo vers als wij natuurlijk! :D
Haha, dat scheelt. Ik neem in de zomer na het hardlopen vaak een pilsje voor de dorst en daar zeg ik dan bij "even mijn eiwitten aanvullen". Dat zit daar ook in toch?
pi_199283434
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:52 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, dat scheelt. Ik neem in de zomer na het hardlopen vaak een pilsje voor de dorst en daar zeg ik dan bij "even mijn eiwitten aanvullen". Dat zit daar ook in toch?
Nou kan ik je een hier een heel educatieve lezing gaan geven over waar je het nog meer in kan vinden, maar dat laat ik maar even achterwege denk ik. :+
Ik keur je biertje goed. O+ :D
pi_199283445
Ik zie een gat in de markt. Genoeg mensen momenteel die behoefte hebben aan afleiding, buiten zijn, en een harige knuffel. Alpacatherapie.
Wat kost zo'n beest eigenlijk?

pi_199283455
Goedkoper dan een paard zie ik op marktplaats. Een merrie heb je al voor ¤ 1.800 en dekgeld is ¤ 700.
pi_199283470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 01:03 schreef bloodymary1 het volgende:
Goedkoper dan een paard zie ik op marktplaats. Een merrie heb je al voor ¤ 1.800 en dekgeld is ¤ 700.
Oeh... ik zie een gat in de markt. :Y
Helaas heb ik niet genoeg ruimte, maar daar zal jij in dat gehucht wel meer van hebben. :)
Als ik jou was, zou ik het op een druk moment ook nog even in het andere topic zetten. Komen wel een paar in aanmerking voor een alpacatherapietje, denk ik. :Y :D
pi_199283474
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Goed bezig mannen! Ik stel me jullie een beetje zo voor:

[ afbeelding ]

Zit ik een beetje in de goede richting?
_O-

Nou ja, eerder dit dan een morbide obees, laten we maar zeggen.

En ja, ach, dat andere topic. Het is zo verdomd fucking verslavend, maar ik erger en irriteer me de laatste tijd ook wel mateloos. Het is vermaak, maar ook weer niet. Alsof ik mezelf met een zweep blijf slaan, pijn lijdt en het stiekem toch ook nog wel lekker vind.



Nu eerst ff slapen. Spiertjes groeien immers...'s nachts. :Y)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 01:08 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Oeh... ik zie een gat in de markt. :Y
Helaas heb ik niet genoeg ruimte, maar daar zal jij in dat gehucht wel meer van hebben. :)
Als ik jou was, zou ik het op een druk moment ook nog even in het andere topic zetten. Komen wel een paar in aanmerking voor een alpacatherapietje, denk ik. :Y :D
Ja, dat kan hier in het dorp ook. Alpacaknuffelen. Genoeg fokkers die in aanmerking komen. Op de zorgboerderij. :Y *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199283786
c_/ c_/ c_/ c_/ c_/
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199283789
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zie een gat in de markt. Genoeg mensen momenteel die behoefte hebben aan afleiding, buiten zijn, en een harige knuffel. Alpacatherapie.
Wat kost zo'n beest eigenlijk?

[ afbeelding ]
https://alpacamarkt.nl/alpacas-kopen

3 ruggen voor een goeie!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 mei 2021 @ 04:10:09 #162
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199283793
Tip: Begin niet weer aan Band of Brothers.

Alweer 5 uren aan het bingen. :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199283815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 04:10 schreef DonDruiper het volgende:
Tip: Begin niet weer aan Band of Brothers.

Alweer 5 uren aan het bingen. :')
Lang terug voor mij :)
Laatst Tjernobyl gekeken, was ook erg sterk.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 5 mei 2021 @ 05:35:06 #164
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199283952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 04:22 schreef raptorix het volgende:

[..]

Lang terug voor mij :)
Laatst Tjernobyl gekeken, was ook erg sterk.
Ik kijk BoB ieder jaar denk ik. Fenomenaal.

Net als Chernobyl.

Maar ja.. HBO hé..
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199283960
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 05:35 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ik kijk BoB ieder jaar denk ik. Fenomenaal.

Net als Chernobyl.

Maar ja.. HBO hé..
Ik kon hem bij Ziggo zien :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199285025
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 04:10 schreef DonDruiper het volgende:
Tip: Begin niet weer aan Band of Brothers.

Alweer 5 uren aan het bingen. :')
Dat heb ik met jou. Zit al weer in seizoen 4. Wanne kerel hè!
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 09:17:51 #167
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199285141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 00:22 schreef Salina het volgende:

[..]

Hmm, geen idee hoe groot je ruimte is maar ik weet niet...dit apparaat alleen voor pull ups en dips? Die dips kun je toch zonder apparaat wel doen, op een stoel, bank, aanrecht...misschien niet ideaal maar toch. Dan blijft over de pull ups. Geen idee, maar ik zou het niet kopen denk ik. Maar ik doe nooit pull ups, ook niet op de sportschool, en ik heb een abonnement bij de sportschool en jij niet dacht ik. Dus ja...geen idee.
Voor de dips zou ik het niet doen iig.

Overigens,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt een goed punt, thanks. De dips kan ik idd op zich doen op het bankje waar ik ook op zit als ik andere oefeningen doe. Dan blijven idd alleen de pull ups over en om alleen daarvoor zo'n dikke unit aan te schaffen gaat wel ver ja. Je hebt me overtuigd om het niet te doen! :P
Wel jammer want ik vind pull ups doen dus wel leuk op zich.... maar ja, pech dan maar.

Al ga ik denk ik dan wel centen uitgeven binnenkort aan betere dumbells want die kunnen ook wel een upgrade gebruiken inmiddels :D Je moet ergens je centen aan uitgeven he!

En @bloodymary1 haha nehh zo bulky ben ik niet. Ik ben een beetje lean gespierd, meer slank/ atletisch zeg maar. En vind ik prima, past het beste bij me :)
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 09:21:04 #168
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199285175
Oh en ik weet dat dit geen WKN is maar ga het toch ff zeggen:

WAT EEN INTENS TRIESTE TYFUS LENTE IS DIT ZEG. :(
  woensdag 5 mei 2021 @ 09:36:23 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199285329
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
Oh en ik weet dat dit geen WKN is maar ga het toch ff zeggen:

WAT EEN INTENS TRIESTE TYFUS LENTE IS DIT ZEG. :(
Gisteren huilde de wind hier letterlijk de hele dag om het huis. Alleen maar regen. Gvd :(
pi_199285669
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:21 schreef dick_laurent het volgende:
Oh en ik weet dat dit geen WKN is maar ga het toch ff zeggen:

WAT EEN INTENS TRIESTE TYFUS LENTE IS DIT ZEG. :(
Hé zeg, ga eens weg naar WKN.

Hier in COR alleen maar positiviteit, goede sfeer, gezelligheid en vreugde. *O* B:)B :Y)

Neem een voorbeeld aan het grote topic. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 09:02 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat heb ik met jou. Zit al weer in seizoen 4. Wanne kerel hè!
Afgelopen weekend bijna begonnen aan Mad Men. Uiteindelijk toch wat films gekeken afgelopen dagen, want Oscars net geweest en ik moet nog wat films kijken om mee te stemmen in "beste film van 2020" in F&S. .

Zal er binnenkort wel aan beginnen. Staat op #1 om te starten qua series.

Oh, ik ben trouwens net als Dick ook niet zo bulky hoor. Inderdaad meer slank gespierd. Meer is het niet. Maar het is genoeg.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199285686
Ik heb al 12 keer mijn winterjassen naar zolder gebracht en weer terug gehaald. Zelfs hier in het zonnige zuiden is het drama. :(
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:07:27 #172
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199286374
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 10:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb al 12 keer mijn winterjassen naar zolder gebracht en weer terug gehaald. Zelfs hier in het zonnige zuiden is het drama. :(
De berg achter ons heeft sneeuw vanmorgen. In mei. Gisteren was het nog groen(ish) daar.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199286716
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

De berg achter ons heeft sneeuw vanmorgen. In mei. Gisteren was het nog groen(ish) daar.
Haha, in welk land is dat dan?

Oh wacht ik weet het al weer. Jij zat in het tropische Wales toch?
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:37:03 #174
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199286728
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, in welk land is dat dan?
Het VK. Wales om precies te zijn. Dus niet de Alpen of zo :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199286735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het VK. Wales om precies te zijn. Dus niet de Alpen of zo :D
Ja ik bedacht me net dat jij dat was. Wel apart sneeuw in mei als je niet in de Alpen zit.
  woensdag 5 mei 2021 @ 11:40:19 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199286768
ik zit met m'n terrasplanning, sinds de heropeningsdag niet meer geweest

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 05-05-2021 11:47:32 ]
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:51:50 #177
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199286886
Same haha. Ik liep net ff buiten naar de praxis om wat dingetjes te halen.

Wandeling van tien minuten, totaal verkleumde handen en kop bij thuiskomst :') Alsof het fucking januari is.

Klein lichtpunt is dat de ergste kou er schijnbaar uit gaat vanaf aanstaande zondag.
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:53:19 #178
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199286901
quote:
10s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:51 schreef dick_laurent het volgende:
Same haha. Ik liep net ff buiten naar de praxis om wat dingetjes te halen.

Wandeling van tien minuten, totaal verkleumde handen en kop bij thuiskomst :') Alsof het fucking januari is.

Klein lichtpunt is dat de ergste kou er schijnbaar uit gaat vanaf aanstaande zondag.
Ik keek van de week

23 graden!
...
met regen

_O-
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 11:55:46 #179
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199286940
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:53 schreef Momo het volgende:

[..]

Ik keek van de week

23 graden!
...
met regen

_O-
I know. Naja nu hebben we 9 graden met regen. Als ik dan moet kiezen.... :')
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:35:02 #180
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199289012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 11:37 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja ik bedacht me net dat jij dat was. Wel apart sneeuw in mei als je niet in de Alpen zit.
Zeg dat wel... het is echt idioot, het is nu gewoon hetzelfde weer wat we hier in November en December hadden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199289124
Damn... wat een absolute kutweek zeg.

Klotenweer, negatieve berichtgeving, coronamaatregelen die maar niet ophouden, nergens heen kunnen in een meivakantie, overal boze en/of gefrustreerde mensen om me heen, man in quarantaine van het gezin, etc. etc. Het houdt niet op.



En dan ook nog mijn beste konijnenvriendje Rakker vanmorgen dood aantreffen. :'(
I've had enough! :(
Iemand die vechten wil zodat ik even mijn frustraties kwijt kan? Je bent welkom. :Y



Misschien pas ik met mijn humeurtje nu wel in het andere topic. }:| >:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Mammietje op 05-05-2021 14:52:22 ]
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 14:57:32 #182
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199289258
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Mammietje het volgende:
Damn... wat een absolute kutweek zeg.

Klotenweer, negatieve berichtgeving, coronamaatregelen die maar niet ophouden, overal boze en/of gefrustreerde mensen om me heen, man in quarantaine van het gezin, etc. etc. Het houdt niet op.

[ afbeelding ]

En dan ook nog mijn beste konijnenvriendje Rakker vanmorgen dood aantreffen. :'(
I've had enough! :(
Iemand die vechten wil zodat ik even mijn frustraties kwijt kan? Je bent welkom. :Y

[ afbeelding ]

Misschien pas ik met mijn humeurtje nu wel in het andere topic. }:| >:)
Damn dat klinkt ruk allemaal. Sterkte! :{

En ja de situatie is momenteel wel écht het meest kut in alle facetten.
Het lijkt wel fucking December kwa weer. De ziekenhuizen willen maar niet leeg lopen. En de gemiddelde burger heeft een intens tyfushumeur (en ja, kan je het 'm kwalijk nemen?)

Ik probeer me vooral momenteel toch voor te houden dat shit somehow beter wordt.

Het moet haast wel minder koud gaan worden want erger dan dit kan haast niet deze tijd van het jaar :')
De ziekenhuizen zullen at some point toch écht leger gaan worden, kan niet anders.

En ik ga er gewoon vanuit dat onze vakantie eind Juni naar de dordogne in Frankrijk lekker doorgaat en daar kijk ik intens naar uit :Y

Maar ja, bottom line. Shit is niet cool momenteel, ik snap je volledig.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:04:11 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199289361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Mammietje het volgende:
Damn... wat een absolute kutweek zeg.

Klotenweer, negatieve berichtgeving, coronamaatregelen die maar niet ophouden, nergens heen kunnen in een meivakantie, overal boze en/of gefrustreerde mensen om me heen, man in quarantaine van het gezin, etc. etc. Het houdt niet op.

[ afbeelding ]

En dan ook nog mijn beste konijnenvriendje Rakker vanmorgen dood aantreffen. :'(
I've had enough! :(
Iemand die vechten wil zodat ik even mijn frustraties kwijt kan? Je bent welkom. :Y

[ afbeelding ]

Misschien pas ik met mijn humeurtje nu wel in het andere topic. }:| >:)
pi_199290188
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Mammietje het volgende:
Damn... wat een absolute kutweek zeg.

Klotenweer, negatieve berichtgeving, coronamaatregelen die maar niet ophouden, nergens heen kunnen in een meivakantie, overal boze en/of gefrustreerde mensen om me heen, man in quarantaine van het gezin, etc. etc. Het houdt niet op.

[ afbeelding ]

En dan ook nog mijn beste konijnenvriendje Rakker vanmorgen dood aantreffen. :'(
I've had enough! :(
Iemand die vechten wil zodat ik even mijn frustraties kwijt kan? Je bent welkom. :Y

[ afbeelding ]

Misschien pas ik met mijn humeurtje nu wel in het andere topic. }:| >:)
Ah dat is echt kut allemaal.... Was Rakker ziek of oud, of totaal onverwachts?

Heb je soms interesse in Alpacatherapie. Dat schijnt de mens echt goed te doen.
pi_199290248
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah dat is echt kut allemaal.... Was Rakker ziek of oud, of totaal onverwachts?

Heb je soms interesse in Alpacatherapie. Dat schijnt de mens echt goed te doen.
Rakker was een zwak wees-hangoor. Wist wel dat ie niet oud zou worden, maar kwam toch erg onverwacht.
Dit is het nadeel als je hart naar de zwakkelingetjes uitgaat. -O-

Lijkt me momenteel niet goed voor de Alpaca. :N _O-
Maar ik hou het in mijn achterhoofd! :Y :D
pi_199290470
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:11 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Rakker was een zwak wees-hangoor. Wist wel dat ie niet oud zou worden, maar kwam toch erg onverwacht.
Dit is het nadeel als je hart naar de zwakkelingetjes uitgaat. -O-

Lijkt me momenteel niet goed voor de Alpaca. :N _O-
Maar ik hou het in mijn achterhoofd! :Y :D
Ja dat is echt het enige niet leuke aan huisdieren. Dat je er ooit weer afscheid van moet nemen..
  Moderator woensdag 5 mei 2021 @ 20:12:40 #187
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199293540
Tenzij je een Galapagos reuze schildpad neemt. Die worden met gemak 100 jaar dus die zullen eerder jouw begrafenis bijwonen dan andersom :P
pi_199293735
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:12 schreef dick_laurent het volgende:
Tenzij je een Galapagos reuze schildpad neemt. Die worden met gemak 100 jaar dus die zullen eerder jouw begrafenis bijwonen dan andersom :P
Ik vind het knuffelgehalte toch wat minder bij die dieren. :P
En het uitlaten duurt zo lang he? ;)

pi_199297397
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 20:27 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ik vind het knuffelgehalte toch wat minder bij die dieren. :P
En het uitlaten duurt zo lang he? ;)

[ afbeelding ]
Je zou ook een walvis kunnen nemen, die worden hastikke oud!
https://translate.google.(...)a1340839&prev=search
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_199299632
Ik heb een baby bidsprinkhaan.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199308377
quote:
6s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:03 schreef Mr.Sandman het volgende:
Ik heb een baby bidsprinkhaan.
Dat is een grap, of niet? Zo nee, wat doe je daar mee? En heb je nog meer van dat soort dieren?
pi_199309356
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:29 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is een grap, of niet? Zo nee, wat doe je daar mee? En heb je nog meer van dat soort dieren?
Nee. :P Het is nu nog een nimfje en gaat nog een paar keer vervellen. Ik noem het een huisdier. En ja als twee luipaardgekko's tellen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199311229
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 23:57 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Nee. :P Het is nu nog een nimfje en gaat nog een paar keer vervellen. Ik noem het een huisdier. En ja als twee luipaardgekko's tellen.
Gekko's zijn wel leuke beestjes! Grappig, heb zo'n sprinkhaan als huisdier even gegoogled. Hele evolutie maak je mee dan. Die kan niet bij de gekko's zeker. Of lusten ze die niet?
pi_199311415
In het grote topic noemen ze deze SC meer een ONZ topic. :'(

Ik heb ook twee huisdiertjes trouwens:





Tevens:
bijna weekend. *O*

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 09:46:10 #195
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199311531
Haha, nou ik ben dan 10X liever hier in het "ONZ" topic :D

Dat serieuze gedoe en "ontopic" geroep .... pfffff hou toch op man. Life's too short.

Tevens. Hier. Tieten. Omdat het kan.

pi_199311974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gekko's zijn wel leuke beestjes! Grappig, heb zo'n sprinkhaan als huisdier even gegoogled. Hele evolutie maak je mee dan. Die kan niet bij de gekko's zeker. Of lusten ze die niet?
Haha nee die moet ik apart houden. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199311994
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:36 schreef Salina het volgende:
In het grote topic noemen ze deze SC meer een ONZ topic. :'(

Ik heb ook twee huisdiertjes trouwens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tevens:
bijna weekend. *O*

[ afbeelding ]
Dat is maar gewoon een mening he?

Maar honden, weekend en ook nog tieten klinkt meer dan prima.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199312019
Soms heb je daar gewoon zin in hè. Maar het is nog vroeg, heb pas 1 koffie op, dus we houden het beschaafd.

pi_199312220
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Soms heb je daar gewoon zin in hè. Maar het is nog vroeg, heb pas 1 koffie op, dus we houden het beschaafd.

[ afbeelding ]
Net als met deeg, goed kneden en dan even laten rusten tot een beter moment.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199312261
Ah... het is weer bijna weekend zie ik! :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:36 schreef Salina het volgende:
In het grote topic noemen ze deze SC meer een ONZ topic. :'(

Ik heb ook twee huisdiertjes trouwens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tevens:
bijna weekend. *O*

[ afbeelding ]
Hoe kunnen ze dat nou zeggen? :o



Snap je toch geen bal van, van die vergelijking? :? :+

quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 09:46 schreef dick_laurent het volgende:
Haha, nou ik ben dan 10X liever hier in het "ONZ" topic :D

Dat serieuze gedoe en "ontopic" geroep .... pfffff hou toch op man. Life's too short.

Tevens. Hier. Tieten. Omdat het kan.

[ afbeelding ]
Kijk, één brok relativering en ontspanning. Ik hou ervan! O+
pi_199312335
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
pi_199312361
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
Ja maar.... zo weet je toch of ze nog van mening veranderd zijn in de tussentijd? ;)
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 11:16:12 #203
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199312611
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:55 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Haha, daar ga je snel aan wennen hoor. Zeker als je een avondmens bent. Ik doe dit al 100 jaar met mijn kantoor aan huis. 8 uur wekker, nog even snoezen met de radio aan, 8.30 op en om 09.00 uur zit ik in mijn hok. Als ik dan ooit 1 keer per jaar echt vroeg op moet vanwege vroege afspraak verder weg in het land of een vliegreis dan is dat echt drama. Ik kan me er ook niks bij voorstellen dat mensen opstaan als het nog donker is.
Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.

Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?

Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens :')
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.
:') X 1000

Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
pi_199312845
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.

Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?

Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens :')
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.
:') X 1000

Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.

Toen ik vroeger nog bij een werkgever werkte zat ik bij een gast op de kamer. Die moest van Tilburg naar Eindhoven met de trein. En die belde dan regelmatig (minimaal 1 keer in de week) om 09.30 ik heb de trein gemist. Niet dat hij dan achter de trein aan rende, maar dan lag hij nog gewoon in bed. Kwam hij om 11.30 uur aankakken of zo. Ik vond het geweldig, had ik een paar uurtjes het rijk alleen. En hij werkte gewoon door tot 20.00 of langer. Niks mis mee toch.

pi_199312945
Ik begin rond half 10, dan heb ik een dagelijkse afspraak en ben ik ongeveer net wakker. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199313158
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Haha ja als eigen baas kan dat, super relaxed idd lijkt me.

Ik had dus in mijn vorige team zo'n intens kutwijf zitten (ja sorry, maar echt... echt een giga zuur schijtwijf was dat). Die begon elke dag om 08:00
Oke, prima zou je denken, moet je zelf weten, als je je 8-uur werkdag gewoon vol maakt, boeiend of je om 8u of half 9 of 9u begint, right?

Nou ik kwam standaard rond 08:30 / 08:45 binnen wandelen, want ik ben nou eenmaal niet zo'n ochtendmens :')
Ging zij achter mijn rug om telkens bij de manager klagen dat ik "te laat" kwam. Echt, geen grap!
Kwam die manager dan af en toe bij mij aankloppen van, ja ik krijg signalen van mensen dat je te laat komt.
Ik dus van, wie dan? "Ja daar gaat het niet om, maar probeer er op te letten ajb". En dan zei ik, naja ik maak gewoon mijn uren en voor zover ik weet is rond 08:30 beginnen niet "te laat" dus ik kan hier niet zoveel mee.
:') X 1000

Inmiddels zit ik in een ander team en heb ik niks meer met dat zure wijf te maken, thank God.
Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.
Ik had op kantoor ook altijd van die standaard neuroten, elke dag exact op het zelfde moment aanwezig, op zelfde moment weg, zelfde bammetjes. Boring. Ik zie wel wanneer ik aan kom kakken. Nou ja, zag. Nu al 15 maanden grotendeels thuis. Gewoon je uren maken, je werk doen en klaar. Geen gezeik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Zulke mensen zijn echt super irritant. En waarom doen ze zo? Daar worden ze zelf toch ook niet gelukkig van lijkt mij zo. Heb ook altijd het gevoel dat avondmensen net wat relaxter in het leven staan dan ochtendmensen.

[ afbeelding ]
Dat gifje! _O- ^O^

Tevens: avondmensen. :Y) *O*

Bij mij plannen ze soms ook wel eens meetings/vergaderingen om 8 uur of 8.30.
Echt. Go to hell.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Als ik het andere topic open denk ik steeds dat ik een oude versie heb. Omdat daar elke dag hetzelfde geschreven wordt door dezelfde mensen. De hele dag door ook. Hebben die geen werk of zo!
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:09:22 #207
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199313272
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:59 schreef Salina het volgende:

[..]

Bij ons mag je beginnen tussen 7 en 9.30. Wat is dat voor gezeik dat je dan "te laat" bent. Of moet je per sé 8 uur beginnen? Zo nee, kappen dan. Laat mensen zelf bepalen wanneer ze starten.
Ik had op kantoor ook altijd van die standaard neuroten, elke dag exact op het zelfde moment aanwezig, op zelfde moment weg, zelfde bammetjes. Boring. Ik zie wel wanneer ik aan kom kakken. Nou ja, zag. Nu al 15 maanden grotendeels thuis. Gewoon je uren maken, je werk doen en klaar. Geen gezeik.
[..]

Dat gifje! _O- ^O^

Tevens: avondmensen. :Y) *O*

Bij mij plannen ze soms ook wel eens meetings/vergaderingen om 8 uur of 8.30.
Echt. Go to hell. -O-
[..]

[ afbeelding ]
Dit ja. Maar dat wijf spoorde sws niet. Had iets tegen mij ofzo, geen idee waarom want had haar nooit iets misdaan of onvriendelijk geweest of wat dan ook.

Ik was bijv ook een keer iets te laat voor een meeting die dus idd om 08:30 begon (uiteraard door haar geïnitieerd :') ) omdat ik in de file stond.
Ik dus vanaf de file een appje sturen in de team appgroep dat ik in de file stond en derhalve iets verlaat was.
Werd vervolgens niks over gezegd verder, kan gebeuren toch.

Nou, enkele weken later toen we een 'retro' deden (wij werken via scrum methode, lang verhaal... maar dan doe je om de 2 weken een soort "terugblik" over hoe die twee weken zijn verlopen kwa werk) zegt mevrouw:

Ja, toen jij laatst appte dat je in de file stond en daardoor later was heb ik zitten kijken op Google maps naar de traffic situation rondom Utrecht, en er was bijna niks rood. Dus er was helemaal geen file dus volgens mij heb je daarover zitten liegen".

Jep. Echt. :') Sommige mensen verdienen deze mok op hun bureau:

pi_199313670
:D Oh wat erg is dat. Echt een kutwijf. Ik ken dat soort types wel van vroeger. Dat ze dat dan op gaat zoeken. En als het haar zo hoog zit zeg het dan meteen. Negeren is het beste op zo'n moment. Je zou haar het liefst op haar bek slaan of de waarheid zeggen, maar dat werkt meestal tegen je. Negeren is ook heel irritant voor dat soort mensen.

Als ik afspraken maak met klanten in Eindhoven (half uurtje rijden) gaat het standaard van 09.00 uur? Nee, doe maar 10.00 uur. Als je zo vroeg gaat sta je ook nog extra in de file. Heb ook een klant in Amsterdam waar ik elk kwartaal heen ga. Ongeveer van 11.00 tot 15.00. Geen files en ook nog lekkere broodjes tussendoor. Iedereen blij.
pi_199313720
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:52:26 #210
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199313752
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
Ja hoor, stipt rond 16:30 meestal, soms ook wel iets later. Maar goed, ik negeerde haar gezanik idd meestal. In mijn hoofd had ik dan wel de meest gruwelijke marteltaferelen die zich afspeelden })
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 12:52:55 #211
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199313760
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:49 schreef bloodymary1 het volgende:
En ging dat mens wel op tijd naar huis dan? Vroeger maakten wij bij het accountantskantoor waar ik werkte altijd het grapje als iemand om 17.00 uur naar huis ging (na gewoon acht uur volgemaakt te hebben) "neem je de rest van de middag vrij?". Omdat die kantoren ook wel als policy hadden het zo laat mogelijk te maken. Maar de sfeer was daar wel goed, dus dan was zoiets ook echt een grap en geen verwijt.
Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199313779
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ja, tot je beoordeling komt en je manager zegt dat je mischien toch wat langer moet doorwerken omdat je anders niet zo goed in de groep past oid.
Nee hoor, nooit gehad. En je moest je uren bijhouden (omdat die aan klanten werden doorgefactureerd). Ik had de kunst om in 8 uur tijd 9 of 10 uur te schrijven (snel werken). Terwijl anderen daar 12 uur over deden. Die kregen eerder commentaar. En terecht.
pi_199329726
Als je niet zo groot bent, is dat ansich al een dingetje natuurlijk.
Dat er dan ook nog grote mensen zijn die dat moeten benadrukken... :(



Verder is het hier prachtig weer om naar buiten te kijken. :')



-O-
pi_199332763
Maar morgen! 28 graden staat er voor hier. Ben benieuwd, kan het me nog bijna niet voorstellen...

pi_199333017
pi_199353378


Happy monday everybody. c_/

Op naar de versoepelingen.

Sportscholen open (en anders sporten bij @dick_laurent begreep ik). *O*
Biosc open. *O*




[ Bericht 6% gewijzigd door Salina op 10-05-2021 09:22:14 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 09:22:48 #217
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199353421
Morning!



Nee echt, het wordt steeds erger. Ik werd vanmorgen wakker en dacht oprecht dat het nog weekend was :') Gaat helemaal mis dit _O-

En mijn home-sportschooltje is denk ik te basic om de mensen hier voldoende te kunnen pleasen :+

pi_199354328
Wel een kort weekje gelukkig.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 10 mei 2021 @ 11:49:00 #219
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199355540
nu duimen dat we dit ook weer snel mogen

pi_199355869
Doing




Watching




Thinking

"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199356187
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:08 schreef dick_laurent het volgende:
Dit. Echt....sporten in 10 graden is gewoon intens kut. Dan verkleum ik.
Ook al ben ik me aan het inspannen, je doet overigens sowieso rustpauzes nemen tussen setjes (met krachttraining is dat vrij normaal) en in die een a twee minuten pauze verkleum ik dan helemaal. Gewoon 20+ graden idd en anders niks! :D
Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:36 schreef Salina het volgende:
Goffedomme, morgen 6 graden en regen. Ik heb een uurtje sport geboekt (buiten, onder een tentzeil). Hmm, weet niet hoor.
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 11:38 schreef dick_laurent het volgende:

En gewoon gaan morgen, bewegen als een malle en je wordt vanzelf warm!
:{ _O-

Ben overigens nooit wezen sporten in dat takkeweer, ben malle pietje niet. :{ :')

quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik moest oprecht googelen wat de term VOC inhield.
Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.

(verplaatst naar SC, beetje offtopic).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:30:42 #222
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199356274
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Eh...je hebt mij eens gepusht om toch buiten te gaan sporten in dat takkeweer dat je nu beschrijft.
[..]

[..]

Hier moet de dislike knop voor worden uitgevonden.

(verplaatst naar SC, beetje offtopic).
Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen he :D

En ik wist wel sort of wat het was toen ik erover las. Alleen zo out of the blue de term "VOC" zei mij niet direct wat.
Tis ook niet iets waarover ik in mijn werkveld als ICT-nerd dagelijks over lees of me mee bezig houd, ben godnondeju geen historicus ofzo. Boeiend.

  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:35:33 #223
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199356332
Oh en die sweatpants gifjes, godver. Dit is echt niet oke.
Als ik in een sportschool dat zou tegenkomen dan zou ik me dus écht niet meer kunnen focussen en instantly veranderen in deze guy

  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:42:27 #224
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199356435
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Bro. Ik probeerde je toen vooral te pushen om te gaan want jij wilde perse graag sporten buiten maar vond het te koud. Betekent niet dat ik het zelf zou doen he :D

En ik wist wel sort of wat het was toen ik erover las. Alleen zo out of the blue de term "VOC" zei mij niet direct wat.
Tis ook niet iets waarover ik in mijn werkveld als ICT-nerd dagelijks over lees of me mee bezig houd, ben godnondeju geen historicus ofzo. Boeiend.

[ afbeelding ]
_O-

Daar ga je nog lang mee moeten dealen, dick :D

PS: Ook ICT nerd en OOK (militair) historicus :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 12:43:58 #225
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199356456
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

_O-

Daar ga je nog lang mee moeten dealen, dick :D



:D
  maandag 10 mei 2021 @ 12:53:57 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199356592
donderdag lunchen op een terras, hopelijk zit het weer mee

pi_199356599
Ach, iedereen heeft wel eens van die dingen...

Collegaatje van mijn vorige werkplek was nog jong (midden 20) en wist niet wie David Bowie, Freddie Mercury en dat soort gasten waren.
Nou ja, kan gebeuren.

Zelf had ik laatst ook zo'n vreemd "oeps"-momentje.

Ik zat naar mn kat te kijken die lekker op de bank lag te dutten, en dacht bij mezelf: "wat slaapt die kat toch veel de laatste tijd/maanden, zo veel sliep die vroeger toch nooit overdag? Is er iets aan de hand, wordt ze oud?".

Paar dagen later viel het kwartje opeens:

Verrek, ik werk ook volledig thuis de laatste 15 maanden dus vroeger zag ik mn kat nooit dutten overdag. :')
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 13:07:04 #228
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199356757
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 12:54 schreef Salina het volgende:

Zelf had ik laatst ook zo'n vreemd "oeps"-momentje.

Ik zat naar mn kat te kijken die lekker op de bank lag te dutten, en dacht bij mezelf: "wat slaapt die kat toch veel de laatste tijd/maanden, zo veel sliep die vroeger toch nooit overdag? Is er iets aan de hand, wordt ze oud?".

Paar dagen later viel het kwartje opeens:

Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.

:o :P
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 13:10:09 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199356789
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.

:o :P
Daar was ik ook een beetje bang voor, ja :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199357401
Ewh, wat hebben jullie rare gedachten joh.

Ik ben niet altijd even scherp, maar zó erg is het nou ook weer niet hoor. Als het beest langer dan drie dagen voor stil op de bank ligt, zou ik het heus wel door hebben dat ze dood was. :{w :P

Maar anyway, ze is zeker niet dood, blij toe. Zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten op dit moment. Mijn beste maatje. O+


"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:00:08 #231
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199357487
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef Salina het volgende:

Maar anyway, ze is zeker niet dood, blij toe. Zou niet weten wat ik zonder haar zou moeten op dit moment. Mijn beste maatje. O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme, wat een lieverd O+

En ja, ik ben mijn beste maatje afgelopen november kwijtgeraakt. Stonden we dan, met fucking mondkapjes op bij de dierenarts terwijl ze haar laatste adem uitblies. Hardest thing I ever had to do in my life ;(

  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:00:20 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199357489
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:54 schreef Salina het volgende:
Ewh, wat hebben jullie rare gedachten joh.
Komt door de cabin fever, die rare gedachten. Althans, bij mij, bij dick durf ik dat niet te zeggen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:01:20 #233
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199357509
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Komt door de cabin fever, die rare gedachten. Althans, bij mij, bij dick durf ik dat niet te zeggen ;)
Ach. Ik was al raar. De pandemie heeft daar denk ik weinig verbetering in gebracht :+
pi_199357907
quote:
11s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Verdomme, wat een lieverd O+

En ja, ik ben mijn beste maatje afgelopen november kwijtgeraakt. Stonden we dan, met fucking mondkapjes op bij de dierenarts terwijl ze haar laatste adem uitblies. Hardest thing I ever had to do in my life ;(

[ afbeelding ]
Ja, ik zag het vorig jaar in Flora & Fauna van jouw kat.. Kut lijkt me dat. En daar zie ik echt wel tegen op, als dat moment komt. Gelukkig is dat nog niet aan de orde.

Overigens is dit niet mijn eerste kat, maar wel de eerste kat die ik vanaf jongs af aan in huis heb, dus toch nog net iets meer "mijn" beestje. Mijn eerste kat is al overleden helaas. :'(

quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ach. Ik was al raar. De pandemie heeft daar denk ik weinig verbetering in gebracht :+
Als er ooit een vaccin of medicijn tegen raarheid komt, zou jij dat dan nemen?
Ik niet hoor. Geef mij maar raar. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199357956
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:35:03 #236
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199358038
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:26 schreef Salina het volgende:

[..]

Ja, ik zag het vorig jaar in Flora & Fauna van jouw kat.. Kut lijkt me dat. En daar zie ik echt wel tegen op, als dat moment komt. Gelukkig is dat nog niet aan de orde.

Overigens is dit niet mijn eerste kat, maar wel de eerste kat die ik vanaf jongs af aan in huis heb, dus toch nog net iets meer "mijn" beestje. Mijn eerste kat is al overleden helaas. :'(
[..]

Als er ooit een vaccin of medicijn tegen raarheid komt, zou jij dat dan nemen?
Ik niet hoor. Geef mij maar raar. *O*
Ja was voor mij ook zo. Als kind ook wel huisdieren gehad die op gegeven moment moesten inslapen, maar daar ben je dan toch iets minder intensief bij betrokken, het waren toch je ouders die dat dan soort van allemaal regelden.

Dit was echt na een lange weg van medicatie proberen (nierfalen) en beetje bij beetje zien dat ze gewoon niet meer at en aftakelde en dat je weet dat het onvermijdelijke eraan komt... BRAAHHHH WAT KUT en frustrerend was dat. Anyway....

Ja, raar zijn for life homie. :D
Gelukkig is mijn vrouw ook raar en accepteert ze dat ik raar ben. Zo had ik onlangs een fase waarbij ik weken lang compleet op random momenten, opeens het nodig vond om "SPACE, the final FRONTIER" te roepen. Omdat ik oude Star Trek had gekeken en dat zegt Captain Picard dan bij de intro, en dan blijft dat in mijn hoofd plakken en moet ik het soms roepen. :')

Ik weet ook niet waarom ik niet single ben eigenlijk :')
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:39:44 #237
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199358097
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
Hey, was jij niet die chick die altijd huilde in dr auto? :P

Anyway, ik ben ws de laatste die je zinnig advies over een vaccin kan geven. Bovendien dacht ik dat je geen vrije keus kreeg en dat het een kwestie was van gewonen accepteren wat je krijgt aangeboden?
pi_199358146
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
Ehm, ik ben geen expert wat betreft de verschillende vaccins en hun werking en bijwerkingen. Dus ik zou het even niet weten. Wel vervelend dat je overal wordt afgewimpeld, maar misschien is dat om dit soort vragen juist tegen te zijn zodat niet iedereen actief gaat twijfelen en "shoppen" ofzo. Ik denk dat ze overal zoveel mogelijk een "alle-vaccins-zijn-veilig-genoeg"-beleid willen uitstralen. Geen idee eigenlijk.

Misschien hier:
Soorten coronavaccins

Of het specifieke vaccintopic hier in COR.

Eigenlijk zou er een soort simpele kaart moeten komen (max 1 A4 ofzo) waarin kort schematisch alle vaccins, de voor- en nadelen, doelgroepen, bijwerkingen en werking vermeld staan. Dat zoek ik nu op Google maar kan zo snel niets vinden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Salina op 10-05-2021 14:48:47 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 14:50:06 #239
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199358258
De vaccin-bingo kaart! Gat in de markt zou ik zeggen! :D
pi_199358344
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:42 schreef Salina het volgende:

[..]

Ehm, ik ben geen expert wat betreft de verschillende vaccins en hun werking en bijwerkingen. Dus ik zou het even niet weten. Wel vervelend dat je overal wordt afgewimpeld, maar misschien is dat om dit soort vragen juist tegen te zijn zodat niet iedereen actief gaat twijfelen en "shoppen" ofzo. Ik denk dat ze overal zoveel mogelijk een "alle-vaccins-zijn-veilig-genoeg"-beleid willen uitstralen. Geen idee eigenlijk.

Misschien hier:
Soorten coronavaccins

Of het specifieke vaccintopic hier in COR.

Eigenlijk zou er een soort simpele kaart moeten komen (max 1 A4 ofzo) waarin kort schematisch alle vaccins, de voor- en nadelen, doelgroepen, bijwerkingen en werking vermeld staan. Dat zoek ik nu op Google maar kan zo snel niets vinden.
Het lijkt mij logisch om dit soort zaken met de huisarts te bespreken, maar de assistent staat altijd in afwimpelstand. Toen ik belde om te vragen waarom ik bij mijn vorige huisarts wel tot een risicogroep behoorde en bij mijn nieuwe niet, werd ik ook afgewimpeld. En in die tijd wilde ik niet als een vaccinbedelaar overkomen, maar inmiddels begin ik pissig te worden dat ik met niemand hierover kan praten.

Ik ga ook maar eens kijken of ik van huisarts kan wisselen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199358534
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/covid19-vaccins
pi_199358825
pi_199358844
quote:
10s.gif Op maandag 10 mei 2021 13:07 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik dacht oprecht dat je hier ging zeggen > Pas toen ontdekte ik dat ze al weken dood was.

:o :P
_O- Ik dacht precies hetzelfde! Katten, jong of oud slapen minstens 17 uur per dag.
pi_199358874
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
Ha ouwe slowchatmakkers. Ik probeer een antwoord te krijgen op mijn vraag over vaccins (moet ik de voorkeur geven aan Pfizer boven Moderna en Janssen?), maar ik word overal afgewimpeld (algemene vaccininformatielijn, huisarts). Wat een kutsituatie, zeg. Iemand een tip voor me?
Nee. :D
pi_199359156
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Nee. :D
Wimpel jij me nou ook al af?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199359311
quote:
18s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wimpel jij me nou ook al af?
Haha, niet persoonlijk bedoeld hoor. Maar ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 15:55:55 #247
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199359317
quote:
18s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wimpel jij me nou ook al af?
Doktersassistente, he? Altijd hetzelfde ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 10 mei 2021 @ 16:03:23 #248
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199359450
quote:
18s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:47 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wimpel jij me nou ook al af?
ik wist niet dat je een keuze had en zo ja vreemd dat er dan geen (professioneel) advies te verkrijgen is
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 16:05:52 #249
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199359490
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik wist niet dat je een keuze had en zo ja vreemd dat er dan geen (professioneel) advies te verkrijgen is
Ik vermoed dat er een samenhang is tussen geen keuze en geen advies ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199359524
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 15:55 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Doktersassistente, he? Altijd hetzelfde ;)
  maandag 10 mei 2021 @ 16:09:20 #251
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199359553
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik vermoed dat er een samenhang is tussen geen keuze en geen advies ;)
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 16:09:44 #252
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199359563
Alle gekheid terzijde, Claudia heeft wel een heel goed punt, ALS ik de keuze zou hebben dan heb ik eigenlijk ook geen idee wat ik zou prefereren.

Ik denk dat ik Pfizer zou kiezen uit het oogpunt van safety in numbers (waren de eerste, zijn er al de meeste mee gevaccineerd, bijwerkingen bekender) maar ik kan dat verder niet onderbouwen of dat de beste keuze zou zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 16:10:43 #253
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199359573
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
Alle gekheid terzijde, Claudia heeft wel een heel goed punt, ALS ik de keuze zou hebben dan heb ik eigenlijk ook geen idee wat ik zou prefereren.

Ik denk dat ik Pfizer zou kiezen uit het oogpunt van safety in numbers (waren de eerste, zijn er al de meeste mee gevaccineerd, bijwerkingen bekender) maar ik kan dat verder niet onderbouwen of dat de beste keuze zou zijn.
Same, Pfizer. Puur gevoelskwestie bij mij ook.
pi_199359580
Ik zou Janssen nemen omdat je dan na 1 keer klaar bent. Of Sputnik.
pi_199359643
Of een leuke cocktail?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 10 mei 2021 @ 16:15:49 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199359665
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zou Janssen nemen omdat je dan na 1 keer klaar bent. Of Sputnik.
wow sputnik

  maandag 10 mei 2021 @ 16:16:36 #257
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199359673
quote:
14s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:10 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Same, Pfizer. Puur gevoelskwestie bij mij ook.
ik ook, enige merk waar ik al ervaring mee heb
pi_199359692
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
Alle gekheid terzijde, Claudia heeft wel een heel goed punt, ALS ik de keuze zou hebben dan heb ik eigenlijk ook geen idee wat ik zou prefereren.

Ik denk dat ik Pfizer zou kiezen uit het oogpunt van safety in numbers (waren de eerste, zijn er al de meeste mee gevaccineerd, bijwerkingen bekender) maar ik kan dat verder niet onderbouwen of dat de beste keuze zou zijn.
Volgens mij en als ik me niet vergis en het me goed herinner, heeft @Claudia_x wat onderliggende klachten, dus ik kan me goed voorstellen dat je in dat geval even goed wilt weten wat de mogelijke bijwerkingen zijn, specifiek in combinatie met die klachten die je hebt.

Dan nog heb je niet veel te kiezen, maar in het uiterste geval kun je dan wel kiezen om het aangeboden vaccin niet te nemen.

quote:
6s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
Of een leuke cocktail?
Black Russian dan. :Y

:9~
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199359725
Of
quote:
0s.gif Op [maandag 10 mei 2021 16:17 schreef Salina het volgende:

[..]

Volgens mij en als ik me niet vergis en het me goed herinner, heeft @:claudia_x wat onderliggende klachten, dus ik kan me goed voorstellen dat je in dat geval even goed wilt weten wat de mogelijke bijwerkingen zijn, specifiek in combinatie met die klachten die je hebt.

Dan nog heb je niet veel te kiezen, maar in het uiterste geval kun je dan wel kiezen om het aangeboden vaccin niet te nemen.
[..]

Black Russian dan. :Y

:9~
Of een Moscow Mule
  Moderator maandag 10 mei 2021 @ 16:31:37 #260
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199359942
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

wow sputnik

[ afbeelding ]
Je leeft maar een keer, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199363540
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 16:09 schreef Tijger_m het volgende:
Alle gekheid terzijde, Claudia heeft wel een heel goed punt, ALS ik de keuze zou hebben dan heb ik eigenlijk ook geen idee wat ik zou prefereren.

Ik denk dat ik Pfizer zou kiezen uit het oogpunt van safety in numbers (waren de eerste, zijn er al de meeste mee gevaccineerd, bijwerkingen bekender) maar ik kan dat verder niet onderbouwen of dat de beste keuze zou zijn.
Bij alles wat enigszins medisch is, ben ik gewend dat ik m'n medische geschiedenis voorleg. Dat doe ik zelfs bij de tandarts. Ik moet immers rekening houden met m'n medicatie. En nu ineens met het vaccin is er niemand die er met me over wil praten, die me gerust kan stellen, me kan helpen een overweging te maken of een praktisch advies kan geven. Sterker nog, ik krijg het gevoel een zeur te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_199365960
quote:
15s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bij alles wat enigszins medisch is, ben ik gewend dat ik m'n medische geschiedenis voorleg. Dat doe ik zelfs bij de tandarts. Ik moet immers rekening houden met m'n medicatie. En nu ineens met het vaccin is er niemand die er met me over wil praten, die me gerust kan stellen, me kan helpen een overweging te maken of een praktisch advies kan geven. Sterker nog, ik krijg het gevoel een zeur te zijn.
Begrijpelijk.
Ik denk dat je moet zijn bij de specialist die jou de medicijnen voorschrijft.
Deze kan aan de hand van de bijsluiter van de vaccins (staan evt. ook in de link die ik je gaf) zien of je medicijnen en het vaccin samengaan en of een eventuele aanpassing nodig (en wenselijk) is, lijkt me.
Als tweede optie zou je aan de apotheker kunnen denken. Die heeft eerder tijd voor je waarschijnlijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mammietje op 10-05-2021 23:10:06 ]
pi_199369427
quote:
15s.gif Op maandag 10 mei 2021 20:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Bij alles wat enigszins medisch is, ben ik gewend dat ik m'n medische geschiedenis voorleg. Dat doe ik zelfs bij de tandarts. Ik moet immers rekening houden met m'n medicatie. En nu ineens met het vaccin is er niemand die er met me over wil praten, die me gerust kan stellen, me kan helpen een overweging te maken of een praktisch advies kan geven. Sterker nog, ik krijg het gevoel een zeur te zijn.
Waarom maak je niet gewoon een afspraak bij je huisarts? Of de assistent een bitch is of niet, ze mag je geen afspraak weigeren. Of tijdens een telefonisch spreekuur? Ik krijg dan direct de huisarts te spreken.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:16:30 #264
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199369771
In other news. Mijn vrouw heeft gister een bak van 25 zelftests van haar werk (BSO) mee naar huis gekregen.

Nieuw protocol is dat ze zich officieel 2X per week thuis gaat moeten testen :')
Niet dat daar actief op gecontroleerd kan worden want ja, tis niet alsof ze het moet filmen ofzo :')

Toch heeft ze gister weer even met een stok in dr neus mogen roeren, om er in ieder geval even eentje gedaan te hebben.
Ik heb met een bakje koffie zitten toekijken. Lul dat ik ben :D

ohja, en was negatief. whatever.

pi_199369917
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
Toch heeft ze gister weer even met een stok in dr neus mogen roeren, om er in ieder geval even eentje gedaan te hebben.
Ik heb met een bakje koffie zitten toekijken. Lul dat ik ben :D
No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.

Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.

Coffee, anyone?



Overigens hoorde ik eergisteren dat mijn stiefzus en haar zoontje positief zijn getest, in other news. Stiefzus werkt op een kdv (manager). Gaat wel goed met ze verder.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:28:39 #266
5428 crew  miss_sly
pi_199369945
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Salina het volgende:

[..]

No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.

Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.

Coffee, anyone?

[ afbeelding ]
:D
I like the way you think :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:30:02 #267
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199369953
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Salina het volgende:

[..]

No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.

Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.

Coffee, anyone?

[ afbeelding ]

  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:32:34 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199369985
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Salina het volgende:

[..]

No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.

Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.

Coffee, anyone?

[ afbeelding ]

Overigens hoorde ik eergisteren dat mijn stiefzus en haar zoontje positief zijn getest, in other news. Stiefzus werkt op een kdv (manager). Gaat wel goed met ze verder.
gelukkig kan ik die fout niet maken want alleen espresso zonder suiker maar het visualiseren was al erg genoeg :)



  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:37:21 #269
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199370044
Bij mij staat de 'test' teller dus gewoon nog steeds op nul, sinds de hele pandemie. :P

We gaan dus eind juni voor een paar weken naar Frankrijk met de auto op vakantie. Zeer waarschijnlijk zal ik een negatieve test bij me moeten hebben daarvoor.

Heel stom, maar vind ik wel echt ruk, dat ik daar ws niet onderuit ga komen. Anders (mits ik niet ziek word in de tussentijd, maar laten we uitgaan van niet *) ) zou ik gewoon de hele fucking pandemie zijn doorgekomen tot aan vaccinatie zonder een enkele test te hebben hoeven ondergaan.

Niet dat het iets is om trots op te zijn of whatever, maar als je eenmaal aan een ''streak'' bent begonnen, wil je 'm ook afmaken weet je wel. :7
pi_199370088
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij staat de 'test' teller dus gewoon nog steeds op nul, sinds de hele pandemie. :P

We gaan dus eind juni voor een paar weken naar Frankrijk met de auto op vakantie. Zeer waarschijnlijk zal ik een negatieve test bij me moeten hebben daarvoor.

Heel stom, maar vind ik wel echt ruk, dat ik daar ws niet onderuit ga komen. Anders (mits ik niet ziek word in de tussentijd, maar laten we uitgaan van niet *) ) zou ik gewoon de hele fucking pandemie zijn doorgekomen tot aan vaccinatie zonder een enkele test te hebben hoeven ondergaan.

Niet dat het iets is om trots op te zijn of whatever, maar als je eenmaal aan een ''streak'' bent begonnen, wil je 'm ook afmaken weet je wel. :7
Ja dan ga je toch pech hebben ben ik bang. :P

Ben ook nog steeds niet getest, was en is geen doel op zich maar ondertussen ben ik ook wel benieuwd hoe ver ik daarmee kan komen. :')
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199370129
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

gelukkig kan ik die fout niet maken want alleen espresso zonder suiker maar het visualiseren was al erg genoeg :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D
In dit soort gevallen is het een (extra) voordeel om je koffie zwart te drinken, inderdaad.

Hier ook nog niet getest hoor. Geen aanleiding toe, kom amper in aanraking met mensen buiten wat kantoorbezoek en sportschool in het najaar, supermarkt, zo nu en dan naar de ouders en een enkele keer vriendenbezoek.

Ik ben al niet zo van de huisarts en hulp inschakelen, waarschijnlijk zou ik pas gaan testen als ik echt serieuze klachten heb (griep, zware malaise oid) maar niet zomaar bij het eerste het beste kuchje of neusverkoudheid. :@

Voor een vakantie laat ik me wel testen, als het moet dan moet het. Kans is groot dat het dan vliegen wordt.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:45:31 #272
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199370135
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja dan ga je toch pech hebben ben ik bang. :P

Ben ook nog steeds niet getest, was en is geen doel op zich maar ondertussen ben ik ook wel benieuwd hoe ver ik daarmee kan komen. :')
Well. It aint over till the fat lady sings. ;) Wie weet kom ik er nog onderuit dat het tegen die tijd wegens lage besmettingscijfers geen verplichting meer is.

  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:47:18 #273
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199370159
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij staat de 'test' teller dus gewoon nog steeds op nul, sinds de hele pandemie. :P

We gaan dus eind juni voor een paar weken naar Frankrijk met de auto op vakantie. Zeer waarschijnlijk zal ik een negatieve test bij me moeten hebben daarvoor.

Heel stom, maar vind ik wel echt ruk, dat ik daar ws niet onderuit ga komen. Anders (mits ik niet ziek word in de tussentijd, maar laten we uitgaan van niet *) ) zou ik gewoon de hele fucking pandemie zijn doorgekomen tot aan vaccinatie zonder een enkele test te hebben hoeven ondergaan.

Niet dat het iets is om trots op te zijn of whatever, maar als je eenmaal aan een ''streak'' bent begonnen, wil je 'm ook afmaken weet je wel. :7
Nul? Pffft, amateur!'

3 PCR tests in tien dagen voor mij, da's pas bikkelen, jongen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 11:49:31 #274
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199370189
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:45 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Well. It aint over till the fat lady sings. ;) Wie weet kom ik er nog onderuit dat het tegen die tijd wegens lage besmettingscijfers geen verplichting meer is.

[ afbeelding ]
ook nog niet getest, hoop ook dat het niet nodig is voor ik m'n eerste prik krijg en vraag me af of het erna nog moet.
pi_199370196
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nul? Pffft, amateur!'

3 PCR tests in tien dagen voor mij, da's pas bikkelen, jongen ;)
Ik weet dat Britten vies zijn maar zo erg?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:51:03 #276
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199370215
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

ook nog niet getest, hoop ook dat het niet nodig is voor ik m'n eerste prik krijg en vraag me af of het erna nog moet.
Oh na de prik weiger ik sowieso. Dan is het wat mij betreft:

  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 11:51:55 #277
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199370228
quote:
11s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:50 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ik weet dat Britten vies zijn maar zo erg?
Its da law. En nog eentje voor we Nederland weer in mogen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199370861
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
In other news. Mijn vrouw heeft gister een bak van 25 zelftests van haar werk (BSO) mee naar huis gekregen.

Nieuw protocol is dat ze zich officieel 2X per week thuis gaat moeten testen :')
Niet dat daar actief op gecontroleerd kan worden want ja, tis niet alsof ze het moet filmen ofzo :')

Toch heeft ze gister weer even met een stok in dr neus mogen roeren, om er in ieder geval even eentje gedaan te hebben.
Ik heb met een bakje koffie zitten toekijken. Lul dat ik ben :D

ohja, en was negatief. whatever.

[ afbeelding ]
Als ik jou een beetje in kan schatten, heb jij je er kostelijk mee vermaakt. :D



quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:27 schreef Salina het volgende:

[..]

No offense, maar ik krijg nu visioenen van die (houten, tegenwoordig) roerstaafjes en de "stok" die je in je neus peutert voor de test.
Je zult ze maar omwisselen, dat je met je koffieroerstaafje in je neus peutert en het teststokje in je koffie dompelt.

Of, nog beter, dat je eerst je teststokje in je neus douwt en het daarna per ongeluk in je koffie gebruikt als roerstaafje, compleet met neuspulp er nog in.

Coffee, anyone?

Als ik al dacht dat mijn fantasie soms op hol sloeg... -O-



Hier overigens (als enige in het gezin) ook nog nooit getest. *O*
Hoop het ook zo te houden tot de prik eigenlijk. :Y :')

Over geprikt worden.... is het muggenseizoen weer begonnen ofzo? :(
Ben vannacht echt helemaal lek geprikt! :(

  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:47:08 #279
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_199371734
@Mammietje

Kun jij dit ook?

200823_1_babes16_24.gif
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_199371877
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
@:Mammietje

Kun jij dit ook?

[ afbeelding ]
Nou.... dat lijkt me wel zonder meer een uitdaging, zeg maar! :') :D
Maar het mag met traantjes in de ogen? :)

  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 14:24:30 #281
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199372170
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
@:Mammietje

Kun jij dit ook?

[ afbeelding ]
Wordt wel erg KPD zo :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199372221
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wordt wel erg KPD zo :P
Best wel he?! :') :D
Vraag me ook wel een beetje af waarom hij dat weten wil.
Zou @DonDruiper hierover beschikken? :o
Weleens zoiets gehoord over Fokkers....
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 14:31:07 #283
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199372230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:30 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Best wel he?! :') :D
Vraag me ook wel een beetje af waarom hij dat weten wil.
Zou @:DonDruiper hierover beschikken? :o
Weleens zoiets gehoord over Fokkers....
Alle mannelijke FOKkers hebben een penis van meer dan 30 centimeter, dat is algemeen bekend.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 14:37:41 #284
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199372319
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
@:Mammietje

Kun jij dit ook?

[ afbeelding ]
Waar ik meer benieuwd naar ben, is het gedeelte hiervoor...

- Heeft ze het in een etappe gedaan of in fases

- Is ze in de tussentijd over haar nek gegaan

- Wie bedient de camera?

- Hoe was de voorbereiding, want ik neem aan dat ze minimaal twee dagen niets heeft gegeten van tevoren om haar maag leeg te krijgen hiervoor.

Zoveel vragen.....
pi_199372407
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:37 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waar ik meer benieuwd naar ben, is het gedeelte hiervoor...

- Heeft ze het in een etappe gedaan of in fases

- Is ze in de tussentijd over haar nek gegaan

- Wie bedient de camera?

- Hoe was de voorbereiding, want ik neem aan dat ze minimaal twee dagen niets heeft gegeten van tevoren om haar maag leeg te krijgen hiervoor.

Zoveel vragen.....
Fascinerend he? :+
Je zou er toch een onderzoekje aan gewijd willen zien, toch?! :P :D
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:20:02 #286
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199372968
Nou. Alle cijfertjes zijn weer binnen.

Iedereens moeder OPEN.

pi_199372992
Wijdbeens buitengaats!
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  dinsdag 11 mei 2021 @ 15:28:38 #288
131800 Tarado
capô de fusca
pi_199373116
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 14:30 schreef Mammietje het volgende:
Zou @DonDruiper hierover beschikken?
Weleens zoiets gehoord over Fokkers....
die dingen kan je kopen @aliexpress
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:29:22 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199373127
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Alle cijfertjes zijn weer binnen.

Iedereens moeder OPEN.

[ afbeelding ]
Dat lijkt mij nogal onwenselijk, mijn moeder is al heel lang dood :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199373166
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:20 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Alle cijfertjes zijn weer binnen.

Iedereens moeder OPEN.

[ afbeelding ]
Verkeerde topic. :')

Laat maar. :)

Is @Mammietje nog BOOS?
pi_199373180
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

die dingen kan je kopen @:aliexpress
Echt? Voor welk doel precies? :s)
Of is dit nu één van die trainingsapparaten waar Dick en Salina het steeds over hebben? :D
pi_199373277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:29 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat lijkt mij nogal onwenselijk, mijn moeder is al heel lang dood :P
*proest :D
Damn.... :@

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:33 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Verkeerde topic. :')

Laat maar. :)

Is @:Mammietje nog BOOS?
pi_199373344
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 11:37 schreef dick_laurent het volgende:
Bij mij staat de 'test' teller dus gewoon nog steeds op nul, sinds de hele pandemie. :P

We gaan dus eind juni voor een paar weken naar Frankrijk met de auto op vakantie. Zeer waarschijnlijk zal ik een negatieve test bij me moeten hebben daarvoor.

Heel stom, maar vind ik wel echt ruk, dat ik daar ws niet onderuit ga komen. Anders (mits ik niet ziek word in de tussentijd, maar laten we uitgaan van niet *) ) zou ik gewoon de hele fucking pandemie zijn doorgekomen tot aan vaccinatie zonder een enkele test te hebben hoeven ondergaan.

Niet dat het iets is om trots op te zijn of whatever, maar als je eenmaal aan een ''streak'' bent begonnen, wil je 'm ook afmaken weet je wel. :7
Hier ook nog nooit getest. Nooit aanleiding voor geweest. Hoop het ook nooit te hoeven doen en de strike te kunnen maken. Bedoel je echt streak of strike? Krijg weer een vreemd beeld nu....

Verder hoop ik toch wel binnen een paar weken me te kunnen laten inenten. Oudjes gaan voor!
pi_199373414
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:43 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hier ook nog nooit getest. Nooit aanleiding voor geweest. Hoop het ook nooit te hoeven doen en de strike te kunnen maken. Bedoel je echt streak of strike? Krijg weer een vreemd beeld nu....

Verder hoop ik toch wel binnen een paar weken me te kunnen laten inenten. Oudjes gaan voor!
Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.

Nu heb ik treak in steak.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_199373416
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:21 schreef Mr.Sandman het volgende:
Wijdbeens buitengaats!
Je vindt het ook een mooi woord hè, buitengaats.
pi_199373454
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.

Nu heb ik treak in steak.
Ah ja, weer wat geleerd. Al een tijdje niet gebowld ook.

  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:49:11 #297
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199373457
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Stel je gooit 10 strikes, dan heb je een streak of strikes. Of strike streak.

Nu heb ik treak in steak.
Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:49:39 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199373464
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.
Verkeerde topic weer eens, dick :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199373484
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Kan het weer even ontopic? Kom op zeg.
I see what you did there.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 15:51:50 #300
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199373504
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:49 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Verkeerde topic weer eens, dick :P
pi_199373514
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 15:46 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Je vindt het ook een mooi woord hè, buitengaats.
Ja geen idee waarom, ik probeer 'm in zoveel mogelijk zinnen te proppen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')