Nee was idd meer algemeen, maar dan wel vanuit het voorbeeld dat jij gaf waar de belangrijke punten liggen voor iemand uit bv de Filipijnen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:00 schreef LeesFoknl het volgende:
Als man, bedoel je dat in het algemeen, of op mij persoonlijk?
Je hebt eigenlijk wel gelijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef Cockwhale het volgende:
Proberen de dikke, lelijke incels in dit topic nog steeds anderen te overtuigen dat ze niet voor een 3e wereldland slaaf hebben gekozen omdat ze niet anders konden krijgen?
Die vrouwen neuken elke witman uit het westen die hun een beter leven kunnen bieden. Vast leuk om te weten dat ze je daar op hebben geselecteerd.
Moet ie ook zelf weten, alleen die bullshit argumenten eromheen mogen achterwege blijven.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:59 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Je hebt eigenlijk wel gelijk.
Er is geen wet die het verbiedt. We kunnen van alles zeggen over TS, maar uiteindelijk hebben we er geen moer mee te maken. Het is zijn leven en hij maakt zijn eigen keuzes, net zoals zijn partner voor hem kiest.
Volgens mij zijn er nog steeds evenveel mannen als vrouwen in Nederland.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:09 schreef TFL het volgende:
Naar aanleiding van de openingspost.. Dusenkele jaren geleden was het uiterlijk nog van doorslaggevende waarde. Hedendaags lukt het mannen die er fatsoenlijk (genoeg) uitzien nieteens meer om aan een vrouw te raken. Dat is een teken aan de wand.
Eindelijk iemand die het begrijpt.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jij vertroebeld de discussie een beetje.
Heb niet het idee dat de ts problemen heeft met een vrouw die werkt, een eigen mening heeft, zelfstandig is.
Maar dat hij gewoon geen strijd en gedoe wil. Eigenlijk niets raars dus wat het vooral zo apart maakt dat hij denkt dat dat met een Nederlander niet kan, want ook Nederlanders onderling willen dit.
Deels eens met je, echter frappant dat ik nooit enigszins bewijs heb gezien van het 'dubieuze'.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:34 schreef M1stral het volgende:
Ik vind het moeilijk te geloven dat je iemand met een gelijke mindset wat betreft relaties niet kunt vinden in het deel vrouwelijke populatie van Nederland.
Vraag me dan ook af of het echt kwestie is van dat jij vind of denkt dat vrouwen zichzelf hier heel wat vinden of dat jij gewoon niks te bieden hebt eerlijk gezegd. Ik lees door je posts vooral veel ongenoegen uit over het feit dat je geen relatie had en dat het maar aan de Nederlandse vrouwen ligt. De Nederlandse vrouw bestaat niet. Je hebt vrouwen, zowel prachtexemplaren als gevallen die je beter links kunt laten liggen en om een leuke te treffen hoef je echt niet buiten de landsgrenzen te zoeken. Nog los van het feit dat de beweegredenen voor vrouwen uit “kansarme” landen soms dubieus zijn.
Kijk, vrouwne hebben het wel HEEL makkelijk. Het ENIGE wat ze hoeven te doen (ik neem een voorbeeld van een mooie, jonge dame die een rijke gozer aan de haak heeft geslagen), is een beetje mooi opmaken, schoonmaken, koken, neuken en niet zeiken.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:38 schreef M1stral het volgende:
@:ZeventiendeEtage:
Dubieus als in, een westerse echtgenoot zoeken om er zelf een beter leven op na te houden. Het is natuurlijk fijn als er sprake is van echte liefde en dergelijke, dan zou ik zeggen more power to you, maar het zal soms enkel te doen zijn om een verblijfsvergunning.
Beetje net als sommige “trophy wives”. Sommige kerels hebben echt geen knappe vrouw omdat ze zo’n leuke aantrekkelijke partner zijn, maar wel omdat ze kunnen voorzien in een bepaalde levensstijl.
Ik heb daar overigens geen afgunst voor, ik vind dat een afweging die een ieder zelf moet maken. Maar als ik samen ben met een vrouw zou ik graag zien dat het oprecht is en geen zakelijke transactie.
Waar ik me wel aan stoor en dat is wat @:Cockwhale: al eerder zei. Excuses en smoezen verzinnen waarom je vrouwen elders vandaan haalt, zonder daarbij naar jezelf te kijken.
Wel erg kort door de bocht als je het mij vraagt. En als man zijnde ben je ook een simpele ziel als je dat alles als geluk definieert.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Kijk, vrouwne hebben het wel HEEL makkelijk. Het ENIGE wat ze hoeven te doen (ik neem een voorbeeld van een mooie, jonge dame die een rijke gozer aan de haak heeft geslagen), is een beetje mooi opmaken, schoonmaken, koken, neuken en niet zeiken.
Dat is letterlijk het ENIGE wat ze hoeven te doen om een vent gelukkig te maken, Dit snappen ze wle in Azie maar hier niet
Dus als de dames hier niet eens kunnen voldoen aan dit minimumeis dan tja, want eerlijk hoeveel moeten mannen doen om een vrouw gelukkig te maken?
ik ben dan ook een heel simpel man - geef me nou gewoon een meid die niet zeikt en goed pijpt en ik ben de mee tgelukkige man ter wereld. En ik spreke voor een GROOT deel va nde mannen, is dit nou zo moeilijk?quote:Op maandag 28 juni 2021 09:55 schreef M1stral het volgende:
[..]
Wel erg kort door de bocht als je het mij vraagt. En als man zijnde ben je ook een simpele ziel als je dat alles als geluk definieert.
Effe serieus, als we de rollen omdraaien dan mogen alle parttime werkende luie en incompetente dames hier effe het grote geld binnenhalen (want dat zijn ze, lui en incompetent, de meesten danquote:Wat jij stelt is gewoon part van een package, maar er is meer nodig om een relatie tot een succes te maken, dan wel te spreken van geluk. Ik zou met alleen die pijlers in een relatie waarschijnlijk spreken van iets inhoudsloos.
Zal een vrouw dan ook niet meer willen dan het feit dat er geld binnen gebracht word?
wil je nu een ballon?quote:Overigens heb ik zelf een relatie, met een Nederlandse. Een knappe ook nog.
eens, de meeste mensne zijn nou eenmaal bij elkaar puur voor het samenzijn.quote:Het probleem is vaak alleen niet dat er aan bepaalde eisen voldaan moet worden, maar dat een ieder een relatie als heilige graal is gaan zien en zodoende streeft er zo snel mogelijk één te hebben. Met wie maakt dan niet uit, als ze maar niet alleen zijn. Veel mensen kunnen gewoon al niet alleen zijn en wringen zich daarom maar in allerlei bochten aan de man of vrouw te komen. Wil niet per se zeggen dat je dan bij elkaar past, omdat je wat vinkjes kan zetten.
Wij zijn ooit een nachtje gaan slapen bij een prachtig boerderij dat als B&B functioneerde en waar de boer met een Thaise is getrouwd. Beiden runde ze de B&B en gaat al jaren super met ze.quote:
Daar denken vrouwen zelf anders over. En vrouwen denken dan weer vaak dat mannen helemaal niks hoeven te denken en het daarom makkelijker hebben.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:41 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
[..]
Kijk, vrouwne hebben het wel HEEL makkelijk. Het ENIGE wat ze hoeven te doen (ik neem een voorbeeld van een mooie, jonge dame die een rijke gozer aan de haak heeft geslagen), is een beetje mooi opmaken, schoonmaken, koken, neuken en niet zeiken.
Voor die Chinese vrouw was dit ook een mooie uitkomst. In China is het leven hard en is er nog steeds veel armoede. In een meer gelijkwaardige setting had ze echt niet voor zo'n man gekozen die duidelijk iets mankeert.quote:
Zelfs als die man fysiek iets mankeert kan hij nog wel steeds een fijne persoonlijkheid hebben. Dat onderschatten sommige incels ook wel. Die doen net als of vrouwen je alleen willen als je eruit ziet als Brad Pitt. Maar wat de meeste vrouwen ook vooral willen is iemand waar mee ze een gesprek kunnen voeren en een fijn mens is. Niet iemand die alleen aan zichzelf denkt. Vrouwen merken dat echt wel als je hun ziet als iemand die alleen goed is voor het schoonmaken en neuken.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor die Chinese vrouw was dit ook een mooie uitkomst. In China is het leven hard en is er nog steeds veel armoede. In een meer gelijkwaardige setting had ze echt niet voor zo'n man gekozen die duidelijk iets mankeert.
Nou ik vind het een érg leuke jongen hoor serieus...quote:Op maandag 28 juni 2021 13:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Voor die Chinese vrouw was dit ook een mooie uitkomst. In China is het leven hard en is er nog steeds veel armoede. In een meer gelijkwaardige setting had ze echt niet voor zo'n man gekozen die duidelijk iets mankeert.
Nou dat bedoel ik!quote:Op maandag 28 juni 2021 13:52 schreef Momo het volgende:
Zelfs als die man fysiek iets mankeert kan hij nog wel steeds een fijne persoonlijkheid hebben.
Interessante stelling.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:09 schreef TFL het volgende:
Naar aanleiding van de openingspost.. Dusenkele jaren geleden was het uiterlijk nog van doorslaggevende waarde. Hedendaags lukt het mannen die er fatsoenlijk (genoeg) uitzien nieteens meer om aan een vrouw te raken. Dat is een teken aan de wand.
Heeft hij nou een spierziekte?quote:Op maandag 28 juni 2021 14:13 schreef FANNN het volgende:
[..]
Nou ik vind het een érg leuke jongen hoor serieus...
Nou mijn idee! Een knappe vent met een kutkarakter heb je letterlijk geen zak aan...quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Brybry het volgende:
Snap die incels in dit topic echt niet. Als vrouwen je links laten liggen , dan komt dat door je kutkarakter en niet door je uiterlijk.
Ik ben zo'n "knappe vrouw" en ik date vrijwel nooit knappe mannen. Waarom? Omdat ik uiterlijk ondergeschikt vind. Humor, intelligentie, kijk op wereld etc... Dat vind ik, en vele vrouwen met mij, veel belangrijker dan een leuk koppie.
Lief hoor, lelijke mannen een beetje hoop geven.quote:Op maandag 28 juni 2021 16:23 schreef Brybry het volgende:
Snap die incels in dit topic echt niet. Als vrouwen je links laten liggen , dan komt dat door je kutkarakter en niet door je uiterlijk.
Ik ben zo'n "knappe vrouw" en ik date vrijwel nooit knappe mannen. Waarom? Omdat ik uiterlijk ondergeschikt vind. Humor, intelligentie, kijk op wereld etc... Dat vind ik, en vele vrouwen met mij, veel belangrijker dan een leuk koppie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |