abonnement Unibet Coolblue
pi_199809358
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Eens en ik zeg Netflix uit protest op als deze ook geen seizoen 2 krijgt. Doen ze tegenwoordig net ff te vaak.
Hoop niet dat ze dat flikken inderdaad. Was een vermakelijke serie.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 juni 2021 @ 19:07:01 #277
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199809539
Sinds een tijdje eens naar Archer aan het kijken. Het gebeurt niet vaak dat ik echt aan het lachen ben als ik in mijn eentje iets kijk (ik vind veel dingen hartstikke leuk en grappig, alleen ga ik er niet fysiek van lachen), maar Archer krijgt dat toch met behoorlijke regelmaat voor elkaar, wat een topshow :D _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199810481
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All in Good Time - [VK] 2012 6 1:33 uur | Comedy, Drama, Romantisch
Dit komische drama speelt zich af in Engeland en gaat over een pasgetrouwd Indiaas stel dat bij de familie van de man inwoont, waardoor ze nauwelijks seks kunnen hebben.

Awake - [VS] 2021 16 1:37 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Na een wereldwijde ramp kan de mensheid niet meer slapen. Een ex-militair wil haar gezin redden terwijl de maatschappij in chaos vervalt en zij haar verstand verliest.

Chaos - [Frankrijk] 2001 16 1:47 uur | Drama, Misdaad
In dit Franse drama laat Helene, een rijke huisvrouw, haar luxe leventje achter zich als zij Noemie, een prostitué, ontmoet.

Flic Story - [Frankrijk] 1975 16 1:51 uur | Drama, Misdaad, Thriller
In deze thriller, gebaseerd op een waargebeurd verhaal, achtervolgt politie-inspecteur Roger Borniche de gevaarlijke crimineel Émile Buisson, die aan het moorden is.

Fresh, Fried & Crispy - [VS] S01 2021 AL - Netflix Original | Lifestyle
Culinaire recensent Daym Drops is dol op lekker eten en plezier. Hij bezoekt Amerika's smeuïgste adresjes op zoek naar de lekkerste en hipste gefrituurde gerechten.

Insoupçonnable - [Frankrijk] 2010 12 1:35 uur | Drama, Misdaad, Thriller
Een jong stel probeert een rijke weduwnaar geld afhandig te maken. Maar terwijl hun plan zich ontvouwt, blijken ze niet langer de touwtjes in handen te hebben.

Kapitein Onderbroek: Het eerste grote avontuur - [VS] 2017 6 1:28 uur | Comedy
Sjors en Harold zijn kwajongens uit de vierde klas. Ze hypnotiseren hun saaie schooldirecteur en laten hem geloven dat hij een schaars geklede superheld is.

Le jour se lève - [Frankrijk] 1939 12 1:31 uur | Drama, Duister, Misdaad, Romantisch
In deze klassieke film noir blikt een fabrieksarbeider terug op de gebeurtenissen voorafgaand aan de schietpartij die de vrouw van wie hij houdt, zou kunnen bevrijden.

Les contes de la nuit - [Frankrijk] 2011 6 1:23 uur | Drama
In deze animatieverhalen ontmoeten drie vrienden elkaar in een oude bioscoop, waar magie de avonturen van prinsessen, tovenaars en draken tot leven brengt.

Les démons de Jésus - [Frankrijk] 1997 16 1:52 uur | Comedy, Drama
Deze cultcomedy gaat over een excentrieke familie: een alcoholische vader, een huisvrouw, sluwe zoons en een dochter die niet kan wachten om aan dit alles te ontsnappen.

Nebel im August - [Duitsland/Oostenrijk] 2016 12 2:06 uur | Boek, Drama, Duister
Een jongen die zijn moeder is verloren, wordt opgenomen in een psychiatrische inrichting in nazi-Duitsland en verzint een plan om te ontsnappen aan een boosaardige arts.

Pet Sematary - [Canada/VS] 2019 16 1:41 uur | Boek, Duister, Horror
Achter het nieuwe landgoed van de familie Creed in Maine ligt een duistere begraafplaats waar vreselijke krachten worden ontketend na een reeks tragische gebeurtenissen.

Promenons-nous dans les bois - [Frankrijk] 2000 16 1:23 uur | Horror
Vijf jonge acteurs worden uitgenodigd om in een kasteel in het bos een versie van 'Roodkapje ' op te voeren. Al gauw stuiten ze daar op een mysterieuze seriemoordenaar.

R.I.F. (Recherches dans l 'Intérêt des Familles) - [VS] 2011 12 1:29 uur | Misdaad, Thriller
Een uitgeputte rechercheur gaat eindelijk op vakantie met zijn gezin. Hij moet opeens vluchten wanneer zijn vrouw verdwijnt en hij verdacht wordt.

Requiem pour une tueuse - [Frankrijk] 2011 12 1:32 uur | Misdaad, Thriller
Een huurmoordenares doet zich voor als zangeres bij een operagezelschap. Haar doel? Het uitschakelen van een operaster die een machtig bedrijf in de weg zit.

Selva trágica | Tragic Jungle - [Mexico] 2021 12 1:36 uur - Netflix Original | Historisch drama
Een vrouw die aan een gearrangeerd huwelijk wil ontsnappen, vlucht diep de Maya-jungle in. In de ongetemde natuur komen het menselijke en het bovennatuurlijke samen.

Stupeur et tremblements - [Frankrijk/Japan] 2003 AL 1:42 uur | Boek, Comedy, Drama
Een Belgische kantoormedewerkster verhuist terug naar het huis in Japan waarin ze opgroeide, maar het leven is er lastig voor een buitenlander.

Vous n 'avez encore rien vu - [Frankrijk] 2012 9 1:54 uur | Drama, Intellectueel
De dood van een toneelschrijver brengt zijn vrienden bij elkaar. Ze bekijken een opname van zijn toneelstuk, wat herinneringen en reflectie oproept.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199811119
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef heywoodu het volgende:
Sinds een tijdje eens naar Archer aan het kijken. Het gebeurt niet vaak dat ik echt aan het lachen ben als ik in mijn eentje iets kijk (ik vind veel dingen hartstikke leuk en grappig, alleen ga ik er niet fysiek van lachen), maar Archer krijgt dat toch met behoorlijke regelmaat voor elkaar, wat een topshow :D _O_
Heb je de aflevering met de zeppelin al gezien ?? _O- _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199811135
Ik wacht nog steeds op seizoen 4 van Ozark :(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 9 juni 2021 @ 21:48:57 #281
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199811671
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:08 schreef TLC het volgende:

[..]

Heb je de aflevering met de zeppelin al gezien ?? _O- _O-
:Y

Ik ben net begonnen aan seizoen drie.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199811730
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juni 2021 21:09 schreef TLC het volgende:
Ik wacht nog steeds op seizoen 4 van Ozark :(
Ze zijn nog t/m oktober aan het filmen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199812033
of Fargo 5
pi_199812192
Eindelijk Death to 2020 gekeken.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199814517

Locombianos - [Colombia] S01E01 2021 AL - Netflix Original | Standup-comedy
Na de quarantaine treden vier van de grappigste en brutaalste comedians van Colombia op voor een publiek dat hunkert naar hun verhalen.

Trese - [Filipijnen/Indonesië/Singapore] S01 2021 16 - Netflix Original | Anime, Duister, Fantasy, Horror, Sci-Fi
In Manilla, waar duistere bovennatuurlijke krachten de criminele onderwereld doordringen, is het aan Alexandra Trese om de vrede te bewaren. Maar een storm is op komst.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_199814545
Army of the Dead moet toch wel de meest domme zombiefilm zijn die ik ooit heb gezien. :{
En dat is inclusief de Resident Evil films...

[ Bericht 11% gewijzigd door Aurelius op 10-06-2021 09:00:21 ]
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 10 juni 2021 @ 08:59:27 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_199814689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Aurelius het volgende:
Army of the Dead moet toch wel de meest domme zombiefilm zijn die ik ooit heb gezien. :{
Elke film of serie waarin ze (om te beginnen) een grote groep zombies eerst op zich af laten komen in plaats van er steeds naartoe te gaan om ze één voor één uit te schakelen (of bijvoorbeeld een mes door een hek te steken zodra er ook maar één is waar je bij kunt) is een domme zombiefilm/serie :(

Ik laat Army of the Dead maar schieten denk ik :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_199821251
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Spellchecker vrijdag 11 juni 2021 @ 07:10:58 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199826999
quote:
7s.gif Op donderdag 10 juni 2021 18:19 schreef Aether het volgende:
[ twitter ]
:o O+
Ik zit nu in S3; niet verwacht dat ik het zo vermakelijk zou vinden.

Tussendoor S4 van The Restaurant O+
pi_199827675
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juni 2021 08:42 schreef Aurelius het volgende:
Army of the Dead moet toch wel de meest domme zombiefilm zijn die ik ooit heb gezien. :{
En dat is inclusief de Resident Evil films...
Er zijn twee zekerheden in het leven.

1: we gaan allemaal dood
2: Netflix produceert alleen maar bagger films.

Ik had nog een beetje hoop bij Army of the dead. Maar helaas ;(
  vrijdag 11 juni 2021 @ 09:05:32 #292
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_199827956
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_199828197
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lupin - [Frankrijk] D02 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Geïnspireerd door de avonturen van Arsène Lupin probeert de galante dief Assane Diop zijn vader te wreken voor het onrecht dat een rijke familie hem heeft aangedaan.

Skater Girl - [India] 2021 9 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Feelgood
Een tiener op het platteland van India ontdekt een passie voor skateboarden die haar leven verandert. Deelnemen aan wedstrijden is haar droom, maar zal nog lastig worden.

Trese After Dark - [VS] 2021 12 0:35 uur - Netflix Original | Documentaire
Sterren en makers bespreken 'Trese': van de Filipijnse folklore die als inspiratie diende tot het begin van de stripboeken en de reis tot een animeserie.

De wensdraak - [Canada/China/VS] 2021 6 1:42 uur - Netflix Original | Comedy
Din is vastbesloten zijn jeugdvriendinnetje terug te vinden. Hij ontmoet een draak die wensen kan vervullen en die hem laat zien dat kansen een vorm van magie zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Redactie Games vrijdag 11 juni 2021 @ 11:59:30 #294
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_199829952
Please don’t f*ck up Cowboy Bebop, Netflix
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_199837244
Poeslief : Ode aan de kat

Met allemaal leuke kattenfilmpjes O+

Was wel amusant :s)
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199843523
Ik dacht ik ga vannacht ff The Visit kijken, maar t begon al met het camerastandpunt de hele tijd waar ik sowieso al geen fan van ben in films, en ik haakte al vrij vroeg af toen het jongetje in de trein met de conductor begon te rappen.
Lokaal amateurtoneel doet dat nog beter ook denk ik.

Jammer ;( o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_199849838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 20:46 schreef TLC het volgende:
Poeslief : Ode aan de kat

Met allemaal leuke kattenfilmpjes O+

Was wel amusant :s)
Ik vond het niet leuk, maar heb heel YouTube ook wel uit qua kattenfilmpjes. De voice-over vond ik ook niks. Alsof het op kinderen gericht was. Maar misschien was dat ook wel zo.
pi_199851112
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 07:25 schreef TLC het volgende:
Ik dacht ik ga vannacht ff The Visit kijken, maar t begon al met het camerastandpunt de hele tijd waar ik sowieso al geen fan van ben in films, en ik haakte al vrij vroeg af toen het jongetje in de trein met de conductor begon te rappen.
Lokaal amateurtoneel doet dat nog beter ook denk ik.

Jammer ;( o|O
Oh, zonde, want het is wel een verassend leuke film ;-)

( Ik vond het jong ook niet echt jé van hèt, maar hij krijgt zijn deel goed aan het einde van de film..)
pi_199861731
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 09:25 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lupin - [Frankrijk] D02 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Misdaad, Mystery
Geïnspireerd door de avonturen van Arsène Lupin probeert de galante dief Assane Diop zijn vader te wreken voor het onrecht dat een rijke familie hem heeft aangedaan.
Lupin is weer meesterlijk _O_
pi_199862145
Ja echt he, erg leuk stripverhaal, Lupin *G*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')