Zorgen dat die bal naar voren kwamquote:
Dat is wat er nu toevalligerwijs gebeurt jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zorgen dat die bal naar voren kwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r kan je dit toelichten?
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:35 schreef GGMM het volgende:
Ik zei toch dat het stotterde als een malle gisteren. Toto en ik speelden met een belemmering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r kan je dit toelichten?
Die jongen speelt al vier jaar en heeft dat nog steeds niet doorquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wat er nu toevalligerwijs gebeurt ja
Maar iedereen met enigszins kijk op het spelletje zou het veld zo breed mogelijk proberen te houden en niet ballen van je teamgenoten afpakken.
EN DIT IS NIET DE EERSTE KEER
Alleen gisteren?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het stotterde als een malle gisteren. Toto en ik speelden met een belemmering.
Nou moet ik wel bekennen dat ik altijd met een belemmering speelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het stotterde als een malle gisteren. Toto en ik speelden met een belemmering.
Oh dat was niemand opgevallen (lol)quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nou moet ik wel bekennen dat ik altijd met een belemmering speel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:04 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook zo'n leuke rubriekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man, beetje basketballenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Wereldactie van mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik verslikte me vooral in m'n eigen beweging.
Blijft overigens mokerdom van @:coco om omhoog te lopen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=T64uLZp0u5squote:
En jij speelde uitstekendquote:Op dinsdag 11 mei 2021 00:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan was mijn gevoel wel terecht, goede overtuigende overwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |