'Ze' in dezen is gewoon Maurice de Hond en zijn 'wakkere' volgers. De Hond, de manipulator, heeft iets teveel psychopathische trekken. Eens dus.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die me het meest stoort aan deze zaak: ze hebben niet alleen niet kunnen bewijzen dat Louwes onschuldig is, ze hebben ook nog eens een ander onder de bus gegooid.
Dachten ze nou werkelijk dat ze door een ander verdacht te maken de onschuld van Louwes zouden "bewijzen"?
Nee, daarom ik citeer ik experts die wel degenen onderzoek hebben gedaan naar de feiten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ben jij een expert op de gebieden waar jij hier van alles over loopt te beweren?
Ik zou over de Stichtse brug hebben gereden. Dat stukje A27 was er toen nog niet wrs, maar los daarvan gaat die route ook sneller richting Lelystad.quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:53 schreef Leandra het volgende:
Ik heb de afslag die ik standaard neem gemist en daarom moest ik tig km omrijden is een gedegen alibi? Werkelijk?
Zijn alibi was toch eigenlijk dat hij op cursus in Utrecht was? Maar dat bleek, op het tekenen van de presentielijst na, ook helemaal niet te kloppen.
Eigenlijk verwacht ik dat hij bij Hoevelaken rechtsaf ging en niet eens bij afslag Harderwijk geweest is.
Waarom trek je je de mening van een persoon zo aan? Laat lekker gaan joh.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
'Ze' in dezen is gewoon Maurice de Hond en zijn 'wakkere' volgers. De Hond, de manipulator, heeft iets teveel psychopathische trekken. Eens dus.
Mocht Louwens ooit gerehabiliteerd worden op grond van deugdelijk bewijs: prima. Maar De Honds gedrag is ongeëvenaard laag. De veroordeelde Maurice de Hond, die ons in deze tijd voor meent te moeten lichten over SarsCov-2. Want ook nu weet de veroordeelde De Hond het weer beter dan alle andere deskundigen.
Het DNA was afkomstig van een Y-chromosoom, met een Y-chromosoom kun je achterhalen of het 'zeer waarschijnlijk' van iemand is. Het Y-chromosoom deel je met je voorvaderen en is dus niet, zoals een heel DNA-spoor, 100% uniek. Wel kun je met het Y-chromosoom iemand uitsluiten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het DNA van Louwes zat in het bloed van de weduwe. En in haar nagelvuil en zíjn bloed zat weer onder de kraag. Dan wordt het wel een vreemde optelsom voor iemand die het niet heeft gedaan.
Louwes beheerde het fortuin van de weduwe. Toen de weduwe eenmaal dood was verkocht hij als een gek haar spullen, verdeelde de wijncollectie van duizenden guldens en liet geld op zijn privérekening storten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het DNA van Louwes zat in het bloed van de weduwe. En in haar nagelvuil en zíjn bloed zat weer onder de kraag. Dan wordt het wel een vreemde optelsom voor iemand die het niet heeft gedaan.
Ja, financieel voordeel. Of althans weduwe zegt vertrouwen op in Louwes, Louwes, die pas was aangesteld als executeur testamentair, gaat door het lint, want zag miljoenen aan zijn neus voorbij gaan?quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit zijdelings gevolgt, maar is er eigenlijk ooit wel eens een fatsoenlijk motief naar voren gekomen?
Jawel, maar ik heb dit altijd maar vreemd gevonden, volgens mij had hij het allemaal wel goed voor elkaar, en het was niett zo dat hij schulden had of iets dergelijks.quote:
Ja, volgens mij had hij geen schulden oid idd.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb dit altijd maar vreemd gevonden, volgens mij had hij het allemaal wel goed voor elkaar, en het was niett zo dat hij schulden had of iets dergelijks.
Misschien heeft er een woordenwisseling plaatsgevonden en is dat ontaard in een woedeaanval. Het motief alleen is inderdaad geen reden om iemand te veroordelen. Dat is echt de hele samenloop van omstandigheden en dan vooral met het overtuigende DNA-bewijs.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij had hij geen schulden oid idd.
We weten in ieder geval dat-ie door het lint kan gaan.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien heeft er een woordenwisseling plaatsgevonden en is dat ontaard in een woedeaanval. Het motief alleen is inderdaad geen reden om iemand te veroordelen. Dat is echt de hele samenloop van omstandigheden en dan vooral met het overtuigende DNA-bewijs.
Ik heb heel wat figuren meegemaakt die beweren onschuldig te zijn, van Louwes heb ik nooit het idee gehad dat het eeen moordenaar is.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat-ie door het lint kan gaan.
Goed beschouwd zou het doodslag zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik heb heel wat figuren meegemaakt die beweren onschuldig te zijn, van Louwes heb ik nooit het idee gehad dat het eeen moordenaar is.
Ja, dat maakte het aanvankelijk ook weer overtuigend. Ik kan me goed voorstellen dat als je onterecht beschuldigd en opgesloten wordt, je zo door het lint gaat.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We weten in ieder geval dat-ie door het lint kan gaan.
Klopt, alleen als je dus uitgaat van de veronderstelling dat-ie idd ergens om door het lint is gegaan, dan is dit daarvan in ieder geval ook een illustratie.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, dat maakte het aanvankelijk ook weer overtuigend. Ik kan me goed voorstellen dat als je onterecht beschuldigd en opgesloten wordt, je zo door het lint gaat.
Er zijn meer mensen in haar omgeving die een beter motief hadden dan deze twee heren.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:50 schreef raptorix het volgende:
Ik heb dit zijdelings gevolgt, maar is er eigenlijk ooit wel eens een fatsoenlijk motief naar voren gekomen?
Dat valt wel mee dus: http://www.geenonschuldigenvast.nl/Vonnissen%202000/Motief.phpquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Louwes beheerde het fortuin van de weduwe. Toen de weduwe eenmaal dood was verkocht hij als een gek haar spullen, verdeelde de wijncollectie van duizenden guldens en liet geld op zijn privérekening storten.
De website geenonschuldigenvast geeft wel een bepaald soort geluid. En laat andere geluiden weg.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt wel mee dus: http://www.geenonschuldigenvast.nl/Vonnissen%202000/Motief.php
Dat klopt niet helemaal hè? Of helemaalquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:52 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Louwes beheerde het fortuin van de weduwe. Toen de weduwe eenmaal dood was verkocht hij als een gek haar spullen, verdeelde de wijncollectie van duizenden guldens en liet geld op zijn privérekening storten.
Op zich is dat niet heel vreemd, als Taxateur wil je een dossier zo snel mogelijk sluiten en zo min mogelijk kosten maken, ik ben zelf met de afhandeling van DSB bezig geweest en daar was dat ook zo.quote:
Waarop baseer jij dat dit een misvatting is?quote:Op zaterdag 24 april 2021 00:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog steeds in niet dusdanig grote hoeveelheden dat het enkel door gewelddadig contact kon zijn overgebracht. Deze misvatting lees ik hier wel vaker.
Gevonden DNA pleit niet voor de onschuld van Louwes, maar alleen dit als bewijslast is veel te mager om iemand te kunnen veroordelen.
Jij wilde er zo snel mogelijk vanaf? Ook als je er daardoor aanzienlijk minder geld voor kreeg?quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op zich is dat niet heel vreemd, als Taxateur wil je een dossier zo snel mogelijk sluiten en zo min mogelijk kosten maken, ik ben zelf met de afhandeling van DSB bezig geweest en daar was dat ook zo.
Richard Eikelenboom heet hij.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:46 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Waarop baseer jij dat dit een misvatting is?
Waarom weet jij het beter dan Richard (achternaam vergeten) van het NFI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |