quote:Op zaterdag 24 april 2021 06:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er is geen truc. Wij doen ook maar wat.
[..]
[..]
[..]
[..]
Zwakke bounce. Dit gaat nog veel dieper.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
En alle koersen gaan alweer lekker omhoog. Het dipje van gisteren was dus maar zeer tijdelijk. Voor mij een mooi moment om het eerste kruimeltje Bitcoin te kopen. Ik handel er verder overigens niet mee. Verkoop dus niets, koop enkel zo nu en dan wat. Ik zie het meer als een spaarpotje waar ik niets uithaal. In de hoop dat het over een jaartje of 10 meer waard is dan dat ik het op een spaarrekening laat staan.
Opgezocht en genoteerdquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:17 schreef Mortaxx het volgende:
Dit noemt men in vaktermen ook wel een wet cat bounce
In de ordergeschiedenis en dan zoeken op dat pair.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe kun je bij Binance je aankoopprijs zien van spot orders?
Vond ik ook lastig, maar op de site zelf heb je bij orders een transactie geschiedenis.quote:Op zaterdag 24 april 2021 08:53 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe kun je bij Binance je aankoopprijs zien van spot orders?
Wat heb je verkocht, en waarom wilde je er vanaf?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:53 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerste aankoop met winst verkocht.
Feels good
VET, was vooral ook omdat de verkoopprijs nu 10% hoger lag dan mijn aankoopprijs.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heb je verkocht, en waarom wilde je er vanaf?
Maar dat wil je niet afwachten?quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:07 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
VET, was vooral ook omdat de verkoopprijs nu 10% hoger lag dan mijn aankoopprijs.
En dan zie ik vandaag weer alles naar beneden dus dacht snel verkopen.
Maar wie weet daalt het nog 50% of stijgt het nog 400% de aankomende maanden.
Ja en nee, ik ben er nu een week naar aan het kijken en weet ook niet of crypoti iets is voor mezelf.quote:
Dat wentquote:Op zaterdag 24 april 2021 10:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ben er nu een week naar aan het kijken en weet ook niet of crypoti iets is voor mezelf.
Ik merk dat ik zo wel 50* per dag naar een koers aan het kijken ben. En dan zenuwachtig wordt als het onder mijn aankoopprijs zakt.
Dus eigenlijk niet helemaal gezond
Alts gaan lekker, btc (nog) niet.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:07 schreef DarkwingDuck het volgende:
En alle koersen gaan alweer lekker omhoog. Het dipje van gisteren was dus maar zeer tijdelijk.
Als je je verdiept in de munt en software en echt overtuigd bent van de meerwaarde en uiteindelijke winst op wat langere termijn merk je dat juist prijs op korte termijn je weinig doet. Je houdt je aan de grotere lijn.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ben er nu een week naar aan het kijken en weet ook niet of crypoti iets is voor mezelf.
Ik merk dat ik zo wel 50* per dag naar een koers aan het kijken ben. En dan zenuwachtig wordt als het onder mijn aankoopprijs zakt.
Dus eigenlijk niet helemaal gezond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |