Nja afhankelijk van hun instapmoment zouden ze toch wel aardig wat rendement hebben moeten gemaakt. Als ze vorige week ingestapt zijn... tja.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
De standaard coins van beginners. XRP, Doge en dat soort grut.
Nog meer believers @Zipportalquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vechain zit daar tegenwoordig bij merk ik
paar neefjes zitten er vol in
Kek grafiekje wel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vechain zit daar tegenwoordig bij merk ik
paar neefjes zitten er vol in
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja afhankelijk van hun instapmoment zouden ze toch wel aardig wat rendement hebben moeten gemaakt. Als ze vorige week ingestapt zijn... tja.
Klopt ze denken idd ook allemaal dat ze de beste daytraders zijn, maar het is buy high sell low niveau. Het gros staat rood iig.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.
Kijk als je nu met 75k of 150k of 300k handelt dan mag je meedoen. Maar al die brave burgervadertjes die met wat barkies spelen, kansloos.
Niet alleen altcoin. De bitcoin maxi's hier met hun dagelijkse/wekelijkse DCA hebben zitter er ook in met tientjeswerk. Als je een beetje portfolio hebt dan heeft DCA helemaal geen nut meer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.
Kijk als je nu met 75k of 150k of 300k handelt dan mag je meedoen. Maar al die brave burgervadertjes die met wat barkies spelen, kansloos.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet alleen altcoin. De bitcoin maxi's hier met hun dagelijkse/wekelijkse DCA hebben zitter er ook in met tientjeswerk. Als je een beetje portfolio hebt dan heeft DCA helemaal geen nut meer.
Tuurlijk, maar de investeerders van het 1e uur zijn rijk geworden door de bitcoin. Niet de altcoins.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt ze denken idd ook allemaal dat ze de beste daytraders zijn, maar het is buy high sell low niveau. Het gros staat rood iig.
Maar is iedereen niet met een paar barkies ooit begonnen? Mijn initiële inleg was in 2013 ook niet meer dan een paar 100 euro.
Liever dat iemand met wat kleingeld feeling krijgt voor de markt, dan all-in op dogecoin met geld dat je niet kan missen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
bijna niemand heeft 'feeling voor de markt', dat is de valkuilquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Liever dat iemand met wat kleingeld feeling krijgt voor de markt, dan all-in op dogecoin met geld dat je niet kan missen.
Eens, maar dat snappen sommige hier nog niet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de investeerders van het 1e uur zijn rijk geworden door de bitcoin. Niet de altcoins.
Overigens vind ik het vooral wel positief dat mensen in crypto investeren omdat het een alternatief kan gaan zijn voor fiat geld. Wat mogelijk op termijn waardeloos zal zijn door hyperinflantie. Zo kun je jezelf hier gedeeltelijk tegen wapenen.
Buy high sell lowquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bijna niemand heeft 'feeling voor de markt', dat is de valkuil
Zoals deze gast. van 2k naar 10 miljoen in 6 maanden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan mag je meedoen...quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar is iedereen niet met een paar barkies ooit begonnen? Mijn initiële inleg was in 2013 ook niet meer dan een paar 100 euro.
Dat kan. Doet niets af aan mijn standpunt verder.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
DCA is mijn vorm van sparen. In BTC heb ik er meer aan dan op mijn spaarrekening.
Waarom zou DCA bij hogere bedragen geen nut hebben? Meebewegen met de markt zodat je de dips meepakt lijkt me in alle gevallen gunstig. Tenzij je überhaupt nauwelijks meer investeert en alleen hodled.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat kan. Doet niets af aan mijn standpunt verder.
Verkopen in de dip is wel behoorlijk niet slim.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vanochtend verkocht en nu lijkt alles weer op de brommer om hoog te gaan
In paniek verkopenquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vanochtend verkocht en nu lijkt alles weer op de brommer om hoog te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |