Als je de nullen dubbel ziet ja.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We worden allemaal miljonair van al dat gratis rum.
Nee, ik weet zeker dat er 12 nullen op Pancakeswap stonden en 10 op die site waar een grafiek staat.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je de nullen dubbel ziet ja.
stok twee flow, heb ik niks meequote:Op vrijdag 23 april 2021 11:48 schreef dimmak het volgende:
Ah de geodriehoeken komen er weer bij zie ik
Waardeloos man. Gelijk hebben is helaas niet hetzelfde als gelijk krijgen. Succes ermee.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:47 schreef Quotidien het volgende:
3 belastingdienst miepen verder en nog steeds niks wijzer.
Iets over "actief beleggingsbeheer" dat blijkbaar nergens is vastgelegd en ook geen criteria heeft.
Mooi, vanaf hier omhoog dus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga denk ik anticiperen op een doorbraak naar 43-44k. Amerika is nog niet wakker.
Het scheelt dat de prijsweergave in USD belangrijker is dan EUR. Aangezien we nu naar bijna 39.999 EUR lijken te gaan. Je zag dit psychologische effect bij 49.999 USD, wat resulteerde in een flinke verdere daling naar beneden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga denk ik anticiperen op een doorbraak naar 43-44k. Amerika is nog niet wakker.
Nou het probleem was wel opgelost, maar ik had nog wat vragen en die konden ze blijkbaar niet echt beantwoorden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waardeloos man. Gelijk hebben is helaas niet hetzelfde als gelijk krijgen. Succes ermee.
Heb je de crypto bij je aangifte van dit jaar bij box 1 of 3 aangegeven?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:47 schreef Quotidien het volgende:
3 belastingdienst miepen verder en nog steeds niks wijzer.
Iets over "actief beleggingsbeheer" dat blijkbaar nergens is vastgelegd en ook geen criteria heeft.
Nee, zo werkt dat niet. De enige twee zekerheden zijn: een coin zal moon gaan als ik verkoop, en alles zal dalen als ik koop. Met ETH en BTC time ik de markt de laatste tijd behoorlijk goedquote:
Niet omdat het op 1 januari nog niks waard was. Daarna is het snel gegaan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heb je de crypto bij je aangifte van dit jaar bij box 1 of 3 aangegeven?
Wat shillden ze dan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:30 schreef dimmak het volgende:
Ik kan er stiekem wel van genieten. Het halve kantoor rekt terwijl ze de laatste weken de wijsneus hebben uitgehangen.
Ed Raket heeft ook weer groene boxjes neergeplemptquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:48 schreef dimmak het volgende:
Ah de geodriehoeken komen er weer bij zie ik
Ik heb 254254% profit op mijn Nattebot over de afgelopen jaren. Doet precies het tegenovergestelde van jou.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet. De enige twee zekerheden zijn: een coin zal moon gaan als ik verkoop, en alles zal dalen als ik koop. Met ETH en BTC time ik de markt de laatste tijd behoorlijk goed
Maar dan doe ik wat Nattebot doet, dus moet ik weer doen wat ik aanvankelijk wilde doen, waarna Nattebot weer het tegenovergestelde aanraadt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik heb 254254% profit op mijn Nattebot over de afgelopen jaren. Doet precies het tegenovergestelde van jou.
Voor 0.5 BTC per jaar mag je hem lenen.
vechain zit daar tegenwoordig bij merk ikquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
De standaard coins van beginners. XRP, Doge en dat soort grut.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan doe ik wat Nattebot doet, dus moet ik weer doen wat ik aanvankelijk wilde doen, waarna Nattebot weer het tegenovergestelde aanraadt.
Nja afhankelijk van hun instapmoment zouden ze toch wel aardig wat rendement hebben moeten gemaakt. Als ze vorige week ingestapt zijn... tja.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
De standaard coins van beginners. XRP, Doge en dat soort grut.
Nog meer believers @Zipportalquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vechain zit daar tegenwoordig bij merk ik
paar neefjes zitten er vol in
Kek grafiekje wel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nja afhankelijk van hun instapmoment zouden ze toch wel aardig wat rendement hebben moeten gemaakt. Als ze vorige week ingestapt zijn... tja.
Klopt ze denken idd ook allemaal dat ze de beste daytraders zijn, maar het is buy high sell low niveau. Het gros staat rood iig.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.
Kijk als je nu met 75k of 150k of 300k handelt dan mag je meedoen. Maar al die brave burgervadertjes die met wat barkies spelen, kansloos.
Niet alleen altcoin. De bitcoin maxi's hier met hun dagelijkse/wekelijkse DCA hebben zitter er ook in met tientjeswerk. Als je een beetje portfolio hebt dan heeft DCA helemaal geen nut meer.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het is toch allemaal gerommel in de marge wat de meeste doen. Nou jippie 5 tientjes verdiend. Al dat altcoin gehandel is bij de meeste kinderspel, niveautje flippo's verzamelen.
Kijk als je nu met 75k of 150k of 300k handelt dan mag je meedoen. Maar al die brave burgervadertjes die met wat barkies spelen, kansloos.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Niet alleen altcoin. De bitcoin maxi's hier met hun dagelijkse/wekelijkse DCA hebben zitter er ook in met tientjeswerk. Als je een beetje portfolio hebt dan heeft DCA helemaal geen nut meer.
Tuurlijk, maar de investeerders van het 1e uur zijn rijk geworden door de bitcoin. Niet de altcoins.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Klopt ze denken idd ook allemaal dat ze de beste daytraders zijn, maar het is buy high sell low niveau. Het gros staat rood iig.
Maar is iedereen niet met een paar barkies ooit begonnen? Mijn initile inleg was in 2013 ook niet meer dan een paar 100 euro.
Liever dat iemand met wat kleingeld feeling krijgt voor de markt, dan all-in op dogecoin met geld dat je niet kan missen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
bijna niemand heeft 'feeling voor de markt', dat is de valkuilquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:07 schreef viceversa het volgende:
[..]
Liever dat iemand met wat kleingeld feeling krijgt voor de markt, dan all-in op dogecoin met geld dat je niet kan missen.
Eens, maar dat snappen sommige hier nog niet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de investeerders van het 1e uur zijn rijk geworden door de bitcoin. Niet de altcoins.
Overigens vind ik het vooral wel positief dat mensen in crypto investeren omdat het een alternatief kan gaan zijn voor fiat geld. Wat mogelijk op termijn waardeloos zal zijn door hyperinflantie. Zo kun je jezelf hier gedeeltelijk tegen wapenen.
Buy high sell lowquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bijna niemand heeft 'feeling voor de markt', dat is de valkuil
Zoals deze gast. van 2k naar 10 miljoen in 6 maanden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan mag je meedoen...quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar is iedereen niet met een paar barkies ooit begonnen? Mijn initile inleg was in 2013 ook niet meer dan een paar 100 euro.
Dat kan. Doet niets af aan mijn standpunt verder.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:06 schreef dimmak het volgende:
[..]
DCA is mijn vorm van sparen. In BTC heb ik er meer aan dan op mijn spaarrekening.
Waarom zou DCA bij hogere bedragen geen nut hebben? Meebewegen met de markt zodat je de dips meepakt lijkt me in alle gevallen gunstig. Tenzij je berhaupt nauwelijks meer investeert en alleen hodled.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat kan. Doet niets af aan mijn standpunt verder.
Verkopen in de dip is wel behoorlijk niet slim.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vanochtend verkocht en nu lijkt alles weer op de brommer om hoog te gaan
In paniek verkopenquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zondag afwachten, het kan nog lager gaan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Als je nu 10 btc hebt en je koopt maandelijks voor 200 dollar bij voor de komende 10 jaarquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:24 schreef viceversa het volgende:
[..]
Waarom zou DCA bij hogere bedragen geen nut hebben? Meebewegen met de markt zodat je de dips meepakt lijkt me in alle gevallen gunstig. Tenzij je berhaupt nauwelijks meer investeert en alleen hodled.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Buy high, sell low.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Maar dat is toch altijd nog beter dan een spaarrekening met negatieve rente en onderhevig aan inflatie?quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je nu 10 btc hebt en je koopt maandelijks voor 200 dollar bij voor de komende 10 jaar
Stel btc staat over 10 jaar op 1 miljoen dollar en laten we voor het gemak van de berekening uitgaan dat btc 9 jaar lang zijwaarts beweegt op 50k en in jaar 10 de 1 miljoen aantikt.
dan is je 10 btc 10 mil waard en heb je +480k (200x12x10x20) verdiend met DCA.
Maandelijks 200 dollar bijkopen heeft je dus in het meest gunstige en onwaarschijnlijkste scenario je een extra rendement van 4,8% over 10 jaar opgeleverd.
Dat is wel vrij onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als je nu 10 btc hebt en je koopt maandelijks voor 200 dollar bij voor de komende 10 jaar
Stel btc staat over 10 jaar op 1 miljoen dollar en laten we voor het gemak van de berekening uitgaan dat btc 9 jaar lang zijwaarts beweegt op 50k en in jaar 10 de 1 miljoen aantikt.
dan is je 10 btc 10 mil waard en heb je +480k (200x12x10x20) verdiend met DCA.
Maandelijks 200 dollar bijkopen heeft je dus in het meest gunstige en onwaarschijnlijkste scenario je een extra rendement van 4,8% over 10 jaar opgeleverd.
Zeker. Maar het moet heel erg met je gesteld zijn als je wakker ligt van 480k misgelopen rendement op 10mm.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar dat is toch altijd nog beter dan een spaarrekening met negatieve rente en onderhevig aan inflatie?
Ja dus je rele rendement valt dan nog een stuk lager uit ook. Dan ga ik er wel vanuit dat BTC in de periode van 10 jaar vaker over de 50k zit dan eronder.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel vrij onwaarschijnlijk.
Alsof BTC 9 jaar lang zijwaarts gaat bewegen en dan in n keer naar het miljoen in een jaar.
Rookie mistakequote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik hoor hem vaak zeggen "I got lucky" "Made a gamble and got really lucky"quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:14 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Zoals deze gast. van 2k naar 10 miljoen in 6 maanden.
Erg interessant gesprek.
4% is gewoon belachelijk ik verwacht dat we dit jaar nog op de 100k uitkomen..als je nu instapt zal het eerder 40% rendement.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja dus je rele rendement valt dan nog een stuk lager uit ook. Dan ga ik er wel vanuit dat BTC in de periode van 10 jaar vaker over de 50k zit dan eronder.
Het is ook een rookie mistake om te denken dat een 2% stijging in deze markt relevant is gelukkigquote:
Dat deed ik eerst ook HAHA! Herkenbaar!quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Lees mijn posts nog eens goed.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
4% is gewoon belachelijk ik verwacht dat we dit jaar nog op de 100k uitkomen..als je nu instapt zal het eerder 40% rendement.
Goede tip, doen we niks meequote:Op vrijdag 23 april 2021 12:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat deed ik eerst ook HAHA! Herkenbaar!
Ben er achter gekomen dat je hoog moet verkopen en dan laag moet inkopen. Wist ik ook niet eerst hoor!
Geluk is sowieso een factor als je voornamelijk met nieuwe low-cap coins handelt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik hoor hem vaak zeggen "I got lucky" "Made a gamble and got really lucky"
oftewel....
Slecht argument. Ik heb geld genoeg dus laat ik het maar weggooien.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zeker. Maar het moet heel erg met je gesteld zijn als je wakker ligt van 480k misgelopen rendement op 10mm.
Als je nu net begint laat DCA wel zien dat het een prima strategie is om maandelijks btc te kopen.
Daar gaan we niet komen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:59 schreef Den_Haag het volgende:
BTC, koop order op 40k zetten? Of nog lager?
Dat maak jij ervan. Je betaalt pas negatieve rente vanaf 150k spaargeld (tenminste bij ABN) dus of je lult uit je nek of je hebt inderdaad 150k+ op de bank staan. Wat sowieso dom is want het is inderdaad onderhevig aan inflatie zoals je zelf al zei en dan heeft het al helemaal geen zin om te DCA'en. Dan kan je beter gelijk een aantal BTC aanschaffen als je er zoveel vertrouwen in hebt en het geld toch niet nodig hebt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Slecht argument. Ik heb geld genoeg dus laat ik het maar weggooien.
Het laagste punt is 2 uur geleden op 48k.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Vannacht zijn we dat wel geweest. 39k zelfs
Dus je hebt verkocht in zo ongeveer de diepste dip? Damn bruh.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Sterke support op de 48kquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laagste punt is 2 uur geleden op 48k.
Ik kijk op bitvavo en reken in euro's. Denk dat dat de verwarring isquote:Op vrijdag 23 april 2021 13:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het laagste punt is 2 uur geleden op 48k.
Ik ben in 2017 begonnen met 500 euro, toen ik de potentie zag heb ik een maand later 5K bijgestort, en daarna nog eens 20K.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verstandige neefjesquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In hoeverre je mij serieus moet nemen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:33 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Na de blunder van vanochtend heb ik weer ingekocht en weer een hogere saldo als vanochtend
Ah mij moet je ook niet te serieus nemen hoor. Heb een aantal munten die Hodl en doe wat daytrading for fun.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
In hoeverre je mij serieus moet nemen.
Bedenk een plan voor jezelf, welke strategie wil je en wijk daar zo min mogelijk vanaf. Het klinkt als hap en snap werk wat je momenteel doet. En zet je emoties opzij.
Cool, bon chance amicequote:Op vrijdag 23 april 2021 13:49 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ah mij moet je ook niet te serieus nemen hoor. Heb een aantal munten die Hodl en doe wat daytrading for fun.
Waarbij 95% in Hold strategie zit
Ze zijn wel wat duurder dan Binance maar ik gebruik zelf liever Bl3p voor m'n tweewekelijkse Bitcoin aankoop.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Bl3p is uit zichzelf gewoon al hoger dan andere exchanges, dus ik tel dit als onder de 50k gekocht hebben
Als je ooit uit wil stappen krijg je het verschil weer terug.quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:56 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat duurder dan Binance maar ik gebruik zelf liever Bl3p voor m'n tweewekelijkse Bitcoin aankoop.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zal jouw Lambo straks eens saboteren.
Die migratie is ook nog eens vertraagd omdat er ergens een bug gevonden is, geloof ikquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Eerst de BNB-storing vannacht bij Binance tijdens de market dip (versterkt door Biden FUD) en nu de naween van de Pancakeswap V2 migration waardoor je op V1 een totaal andere LP hebt en dus niet hetzelfde ge-/verkocht krijgt.
Binance
Je kan idd geen negatieve rente betalen als je vrijwel all-in BTC bent..quote:Op vrijdag 23 april 2021 13:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Je betaalt pas negatieve rente vanaf 150k spaargeld (tenminste bij ABN) dus of je lult uit je nek of je hebt inderdaad 150k+ op de bank staan. Wat sowieso dom is want het is inderdaad onderhevig aan inflatie zoals je zelf al zei en dan heeft het al helemaal geen zin om te DCA'en. Dan kan je beter gelijk een aantal BTC aanschaffen als je er zoveel vertrouwen in hebt en het geld toch niet nodig hebt.
Dat wordt wat in 2027 als iedereen multimiljonair is. Komt iedereen met de Lambo naar de volgende fok crypto meet.quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zal jouw Lambo straks eens saboteren.
ik denk dat ik liever gewoon dood gaquote:Op vrijdag 23 april 2021 14:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat wordt wat in 2027 als iedereen multimiljonair is. Komt iedereen met de Lambo naar de volgende fok crypto meet.
Hahaha truequote:Op vrijdag 23 april 2021 14:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik liever gewoon dood ga
Maat..quote:Op vrijdag 23 april 2021 14:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat ik liever gewoon dood ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |