SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Ik denk dat hij nu op deze leeftijd vooral nog een paar jaartjes geld wil scheppen. Ze zullen wel zeggen dat hij de concurrentiestrijd met Steek aan gaat (dus in eerste instantie voor 1e keeper en daarna achter Onana)quote:Op vrijdag 23 april 2021 08:58 schreef tompsv18 het volgende:
Pasveer wordt natuurlijk nooit 3e keeper. Bij PSV zat hij al moeilijk te doen omdat hij 2e keeper was.![]()
Zou reserve bij ajax zo veel meer zijn dan eerste keeper bij vitesse?quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu op deze leeftijd vooral nog een paar jaartjes geld wil scheppen. Ze zullen wel zeggen dat hij de concurrentiestrijd met Steek aan gaat (dus in eerste instantie voor 1e keeper en daarna achter Onana)![]()
Dat lijkt mij wel.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Zou reserve bij ajax zo veel meer zijn dan eerste keeper bij vitesse?![]()
Hmm spijtig, niet echt doorontwikkeld danquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Komt vaak nog geen lantarenpaal voorbij in de JPL. Dus ik begrijp goed dat hij niet in het eerste invalt.![]()
Ik neem dan maar wel aan dat we afscheid gaan nemen van Onana. Of ze willen door de verhuur van Scherpen de periode dat Onana nog geschorst is afdekken met Pasveer, waarna Pasveer 3e keeper wordt als die weer beschikbaar komt...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Of Steek stopt er helemaal mee dat kan ook. Maar kan ik me haast niet voorstellen.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Die waren nagenoeg al akkoord om te verlengen dus dat lijkt me sterkquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:00 schreef StevenHyde het volgende:
Of Steek stopt er helemaal mee dat kan ook. Maar kan ik me haast niet voorstellen.![]()
Ah niet meegekregen, nou dan zitten we met twee bejaarden keepers. Waarvan ik Pasveer beter vind dan Steek.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die waren nagenoeg al akkoord om te verlengen dus dat lijkt me sterkBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan een modje dit topic niet een week op slot gooien?quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarschijnlijk niet kampioenschap #35 in topic #3500.
Erg jammer.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
of een eerder topic deleten waar we bijv verloren hebben van psv, dan kunnen we hernummerenquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kan een modje dit topic niet een week op slot gooien?
is wel ff ver terugzoekenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Scherpen zal wel verhuurd worden aan een Eredivisieclub. Ze zullen wel geen vertrouwen hebben in een verkorte schorsing van Onana, of die gaat alsnog weg in de zomer. Dan een (half) jaartje met Stekelenburg en Pasveer lijkt mij.![]()
Luister net een verhaaltje over dat Ajax nog een keer moet doorselecteren om echt een Europese stap te zetten; en dan lees je even later dat ze met Pasveer bezig zijn. Laten we hopen als back-up voor de back-up en dan is het wellicht een goed idee. Als het ook maar half bedoeld is als serieuze vervanger voor Onana voor het eerste deel van onze europese campagne volgend jaar dan is dit niet wat we moeten willen denk ikquote:proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Toch even terug naar Huntelaar. Wat een slechte keuze achteraf.
Bij ons had hij de beker gewonnen, kampioen kunnen worden. Zeker in deze fase minuten kunnen maken. Bijvoorbeeld ingebracht tegen Utrecht, maar ook bij Roma uit. Had hij nog een prachtige bijdrage kunnen leren aan Ajax en het voetbal.
En bij Schalke.... gaat de nachtkaars uit, degradatie is niet voorkomen, aangevallen door supporters en totaal geruisloos gaat zijn carriere ten einde.
Persoonlijk vind ik het echt zonde. Echt doodzonde.Love is in the air!![]()
Hij past in de traditie die begin 21e eeuw is ingezet bij Ajax.quote:
https://www.transfermarkt(...)erchronik/verein/610Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Pasveer lijkt mij inderdaad niet zo'n gekke keuze. Kan Scherpen zich mooi door ontwikkelen bij een Eredivisie club waar hij elke week kan spelen. En Pasweer is gewoon een hele aardige keeper. Waarschijnlijk ziet Ajax het wel zitten in Scherpen, want anders hadden ze vast een jongere keeper gekocht.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
Scherpen zal wel verhuurd worden aan een Eredivisieclub. Ze zullen wel geen vertrouwen hebben in een verkorte schorsing van Onana, of die gaat alsnog weg in de zomer. Dan een (half) jaartje met Stekelenburg en Pasveer lijkt mij.![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
tja keeper noemen ze niet voor niets sluitpostquote:Op vrijdag 23 april 2021 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij past in de traditie die begin 21e eeuw is ingezet bij Ajax.
https://www.transfermarkt(...)erchronik/verein/610![]()
Pasveer is toch gewoon een prima tweede keeper
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Pasveer en Stekelenburg verlengen en Onana komende zomer verkopen lees ik. Dan ga je er niet bepaald op vooruit. Zijn beiden prima reservedoelmannen bij een topclub, maar geen basismateriaal voor een heel seizoen toch.![]()
Dat klopt, of Pasveer of Stekelenburg maar niet beiden. Daar moet nog een eerste keeper bij komen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
Pasveer en Stekelenburg verlengen en Onana komende zomer verkopen lees ik. Dan ga je er niet bepaald op vooruit. Zijn beiden prima reservedoelmannen bij een topclub.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: