SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wel handig om niet steeds een nieuwe TT te bedenken
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
Je hoeft niks aan te passenquote:Op donderdag 22 april 2021 22:54 schreef just me het volgende:
wel handig om niet steeds een nieuwe TT te bedenken![]()
Benieuwd wat Mat doet Hij heeft vooraf tegen Angela gezegd dat hij dit spel zou spelen. Maar houdt hij woord???Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Denk het nietquote:Op donderdag 22 april 2021 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Benieuwd wat Mat doet Hij heeft vooraf tegen Angela gezegd dat hij dit spel zou spelen. Maar houdt hij woord???Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Angela spannend 1 stemI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dacht al waar is Freakquote:Op donderdag 22 april 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
Dikke doei Shane! TeamAngela for the win!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Morgen weer een dag
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nou was tot aan het eind best saai hoop morgen een betere aflevering haha tot morgen![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Morgen wordt spannend kan ik alvast melden.
Ze proberen bij BB Australie tenminste wel de sterkste spelers weg te stemmen, geen geslijm als "ik wil met de sterkste spelers overblijven " zo'n gelul![]()
Als je wil winnen moet je het hard spelen en júist de sterke spelers proberen te elimineren![]()
![]()
Ciao bellaquote:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Liever dan Angiequote:al mag Marissa van mij wel weg. Die is wel een beetje eng ja.
Angela is daar nog lang niet klaar. Ik vind dat echt de smaakmaker van dit seizoen. Als die weg valt blijven er alleen maar onzichtbare passanten over, oja en Kieran.Allemaal cabaretteketet!![]()
nvmquote:Op vrijdag 23 april 2021 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Angela is daar nog lang niet klaar. Ik vind dat echt de smaakmaker van dit seizoen. Als die weg valt blijven er alleen maar onzichtbare passanten over, oja en Kieran.![]()
Kieran is wel echt de grootste slapste man-baby ooit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Angela is daar nog lang niet klaar. Ik vind dat echt de smaakmaker van dit seizoen. Als die weg valt blijven er alleen maar onzichtbare passanten over, oja en Kieran.
Die knul kan niets. Niets! Geen fysieke proeven, geen sociale proeven, geen mentale proeven, geen eten koken, niet eens de was doen. Hij zit er alleen nog in omdat ie voor niemand echt een bedreiging vormt, op geen enkel vlak. Het enige dat hij eventjes bereikt heeft is Garth een slang laten lijken.
Daar mag je als ouder trots op zijn hoor.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Dat zal allemaal zo zijn, maar daardoor is het wel de underdog, en dan ga ik daar maar voor i.p.v. die zichzelf wel echt goed vindende Daniel of Mat en die andere figuranten die er om heen hangen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kieran is wel echt de grootste slapste man-baby ooit.
Die knul kan niets. Niets! Geen fysieke proeven, geen sociale proeven, geen mentale proeven, geen eten koken, niet eens de was doen. Hij zit er alleen nog in omdat ie voor niemand echt een bedreiging vormt, op geen enkel vlak. Het enige dat hij eventjes bereikt heeft is Garth een slang laten lijken.
Daar mag je als ouder trots op zijn hoor.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dat vind ik ook, maar je moet wel ophouden met je spoilers.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal allemaal zo zijn, maar daardoor is het wel de underdog, en dan ga ik daar maar voor i.p.v. die zichzelf wel echt goed vindende Daniel of Mat en die andere figuranten die er om heen hangen.![]()
Toch flikt die Kieran nog wel eens vreemde streken.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zelf vind ik Sarah bijvoorbeeld een sneu meelopertje. Erg jong en daarom misschien erg onzeker._____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!![]()
Mensen doen vreemd. Zo'n Angela, bijvoorbeeld, die ervan overtuigd is dat de alfagroep de grootste vijand is en dan vanwege een etentje ineens met ze meedoet. Het is niet onmogelijk, maar wel raar. Ik heb steeds het gevoel dat we naar een script zitten te kijken.![]()
Zij is de mol. Een soort Huubquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:22 schreef Tasmaniak het volgende:
Mensen doen vreemd. Zo'n Angela, bijvoorbeeld, die ervan overtuigd is dat de alfagroep de grootste vijand is en dan vanwege een etentje ineens met ze meedoet. Het is niet onmogelijk, maar wel raar. Ik heb steeds het gevoel dat we naar een script zitten te kijken.
Iedere ouder is trots op zijn/haar kindquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Waar zie/lees je een spoiler dan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar je moet wel ophouden met je spoilers.Allemaal cabaretteketet!![]()
Daar kun je haar het meest mee vergelijken. Grootheidswaanzin, overheersend; heerlijk! Nooit meer naar huis!quote:Allemaal cabaretteketet!![]()
ik denk dat Freak zelf niet ziet wat hij nu spoilert.. maar ik begrijp je welquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dat ben ik met je eens.. omdat je geen streams hebt is er ook totaal niet te zien hoeveel er wordt gestuurd en wanneer..quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:22 schreef Tasmaniak het volgende:
Mensen doen vreemd. Zo'n Angela, bijvoorbeeld, die ervan overtuigd is dat de alfagroep de grootste vijand is en dan vanwege een etentje ineens met ze meedoet. Het is niet onmogelijk, maar wel raar. Ik heb steeds het gevoel dat we naar een script zitten te kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik vind hem ook een beetje vies. Of nou ja, viezig... Dat tongetje telkens... Krijg je toch spontaan de rillingen vanquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar mag je als ouder trots op zijn hoor.![]()
Ik spoiler helemaal niet. Ik zeg toch niet wat er staat te gebeuren wie er exit gaat etc.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 23-04-2021 19:12:24 (schelden is niet nodig) ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ze hebben Kieran anders al vaker zonder succes weg proberen te krijgen. Hij kan wel iets dus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n Chad bijvoorbeeld toegevoegd? Toch echt een stuk minder....ja lekker zijn ofzo maar dat is nou niet echt een talent.
Ik vond Shane wel leuk. Dapper dat hij wat probeerde en jammer dat het mislukte.
En Dan vind ik ook grappig. Xavier en Matt niet zo.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
En Sophie is net zo'n ei als Chad. Vind ik ook niks
wat zijn nou al die gifjes die heb ik dus niet gezien lekker spoilers weerI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeikenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zijn nou al die gifjes die heb ik dus niet gezien lekker spoilers weer![]()
Ik zeik wanneer ik wil zeiken maar doe es ff niet! Ik volg het alleen hier en nergens andersquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeikenGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Maar nog niet hier op tv, dus en de meesten kijken het op tvquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeiken“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Kijk daar hou ik van , gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeik wanneer ik wil zeiken maar doe es ff niet! Ik volg het alleen hier en nergens anders![]()
![]()
gewoon niet zo flauw doen.. haal ze weg,,quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik van , gooi het er maar uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik van , gooi het er maar uit
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Je bent erg.lullig bezig om zo te spoileren terwijl je weet dat er hier alleen tv gekeken wordquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kijk daar hou ik van , gooi het er maar uit![]()
Zie het maar al een spannende preview jankmuilquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je bent erg.lullig bezig om zo te spoileren terwijl je weet dat er hier alleen tv gekeken word![]()
![]()
Zullen we het gezellig houden, zo was het en zo moet het ook blijvenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar al een spannende preview jankmuil
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nee je bent gewoon kinderachtig bezigquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar al een spannende preview jankmuil
maar goed als jij je als een kleuter wil gedragen...
als jij een puber aankunt, kun je zeker deze kleuter aanquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je bent gewoon kinderachtig bezig
maar goed als jij je als een kleuter wil gedragen...
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:18 schreef just me het volgende:
[..]
als jij een puber aankunt, kun je zeker deze kleuter aan![]()
Waarom gelijk schelden je komt hier alleen om te spoilerenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar al een spannende preview jankmuil![]()
ondertussen is er al gereageerd op je en niet zeiken is juist besproken dat er niet gespoilerd werd en de TT kan je lezen toch ookquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeikenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Voor de liefhebberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]![]()
zielig persoon ben je hoor, het gewoon weten dat we op tv kijken en het alsnog doen, net een klein kind die om aandacht vraagtquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zie het maar al een spannende preview jankmuilI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
Voor de liefhebberhaal dit gewoon weg !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Als het alleen om TV kijken gaat hoort dit hier zoiezo al niet thuis. rare reactiesquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zielig persoon ben je hoor, het gewoon weten dat we op tv kijken en het alsnog doen, net een klein kind die om aandacht vraagt![]()
kap dan nu gewoon eensquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het alleen om TV kijken gaat hoort dit hier zoiezo al niet thuis. rare reactiesThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en dat bepaal jij ?? het gaat al de hele tijd goed tot jij hier kwamquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het alleen om TV kijken gaat hoort dit hier zoiezo al niet thuis. rare reactiesI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Waarom zo graag het plezier van anderen verneuken? Pleur gewoon op.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het alleen om TV kijken gaat hoort dit hier zoiezo al niet thuis. rare reactiesEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dat gaat ook prima.. Maar 5th moet nu gewoon ff kappen met die onzinquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:41 schreef Giggio het volgende:
harmonie in Fok BB a.u.b.
lijkt BB wel hier
#doeisfflieftegenelkaarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoezo niet lees de tt eensquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het alleen om TV kijken gaat hoort dit hier zoiezo al niet thuis. rare reacties“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Alsof ik zou verklappen wie er eruit moet...quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat gaat ook prima.. Maar 5th moet nu gewoon ff kappen met die onzin![]()
je weet zelf ook dat wat je nu aan het doen bent erg flauw is.. als jij je verveeld,, ga ff ergens kijken waar je wle wat te doen hebtquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof ik zou verklappen wie er eruit moet...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ga lekker matt en nick kijken 5thI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Prima idee.. ( hun eigen spoiler van hun laatste minuut is trouwens Mega...mis het niet )quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat wat je nu aan het doen bent erg flauw is.. als jij je verveeld,, ga ff ergens kijken waar je wle wat te doen hebt![]()
quote:dank je wel !! en tot volgende wek
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Yeah enjoy!
quote:
Ik wil iedere nacht commentaar geven
Volgende week kan ik wel weer meekijken denk ik
ik kijk vanavond via videoland.. moeten jullie maar ff roepen als jullie reclame hebbenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil iedere nacht commentaar geven
Volgende week kan ik wel weer meekijken denk ik![]()
![]()
![]()
Afleveringen worden trouwens steeds korter. Scheelt bijna een kwartier met de eerste uitzending.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:26 schreef engine het volgende:
Afleveringen worden trouwens steeds korter. Scheelt bijna een kwartier met de eerste uitzending.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vind ik wel primaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:26 schreef engine het volgende:
Afleveringen worden trouwens steeds korter. Scheelt bijna een kwartier met de eerste uitzending.
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat hoor je niet hahaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
ik kijk vanavond via videoland.. moeten jullie maar ff roepen als jullie reclame hebbenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dom van Angela hoezo gaat ze hun nu in enen vertrouwen ??I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
die draait wel weerquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Dom van Angela hoezo gaat ze hun nu in enen vertrouwen ??Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
is wel te hopen dat ze wakker wordquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze willen wel steeds eten, krijgen ze zo weinig ?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ja geloof dat hun alleen dat gewonnen geld hebben om daar voedsel van te kopen ofzo en niets erbij krijgen zoals bij onsquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:38 schreef just me het volgende:
Ze willen wel steeds eten, krijgen ze zo weinig ?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geloof dat hun alleen dat gewonnen geld hebben om daar voedsel van te kopen ofzo en niets erbij krijgen zoals bij ons
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
het is een 24 uurs opdracht toch?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
goedzo Daniel lekker naar buiten, iedereen is zo buitenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Xavier deed het wel erg leuk
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
slangen, spinnenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
op nep gras hahaha met schuttingen denk zoiezo geen slangenquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op nep gras hahaha met schuttingen denk zoiezo geen slangen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
possums muizen alles zit daarquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
op nep gras hahaha met schuttingen denk zoiezo geen slangen![]()
![]()
het is australie.. daar zitten over beestenquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
staat op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:00 schreef greysbones het volgende:
h
[..]
et is australie.. daar zitten over beesten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
whahhahahha zien er leuk uitI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
De dames zjjn not amused
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
WTF zitten toch schuttingen om het huis van 2 meterI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:04 schreef Joyce-43 het volgende:
WTF zitten toch schuttingen om het huis van 2 meter![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ja ben er niet bang voor maar vind het ongelovelijkquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
we hadden ze toch al eerder gezien!quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:06 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben er niet bang voor maar vind het ongelovelijkGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ja die muizen maar zat nog wat groters tochquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
die hebben we toen ook gezienquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die muizen maar zat nog wat groters toch
possumsThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
oh dacht alleen die muizen hahaquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben we toen ook gezien
possumsI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Marissa vertelt Angela niet allesI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
geen boodschappen spel vandaagI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
dat is snel KieranI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik denk dat het een zware opdracht is!Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
We weten niet hoe zwaar dat ding is, maar als het minder dan een kilo is hangt het af van de juiste houding in het begin, denk ik.quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Juiste houding en juiste afstand is zeker belangrijk maar we gaan zo zien hoe lang ze het kunnen volhouden.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
We weten niet hoe zwaar dat ding is, maar als het minder dan een kilo is hangt het af van de juiste houding in het begin, denk ik.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
cilinders zijn hol zo te zienI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Je gaat kramp krijgen als je been steeds in dezelfde houding duwt.quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Sarah doet het goed
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nou inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor mij mag Kieran nu wieberen, die voegt niks meer toe.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
zijn tong nog welquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voor mij mag Kieran nu wieberen, die voegt niks meer toe.
Angela heeft wel gelijk over Casey. Hannah hoor je trouwens ook echt nooit.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Best slim, dan val je minder opquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:36 schreef Revanches het volgende:
Angela heeft wel gelijk over Casey. Hannah hoor je trouwens ook echt nooit.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Angie stopt ideeen in je hoofdquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:36 schreef Revanches het volgende:
Angela heeft wel gelijk over Casey. Hannah hoor je trouwens ook echt nooit.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zit me net te bedenken dat ik ook zo iemand ken, heel aardig, heel sociaal, maar ondertussenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Alleen toen ze net binnen was.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:36 schreef Revanches het volgende:
Angela heeft wel gelijk over Casey. Hannah hoor je trouwens ook echt nooit.Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ben nu iest verder heb geen reclamesquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik ook zo iemand ken, heel aardig, heel sociaal, maar ondertussen![]()
![]()
zit er geen pauze knop opquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben nu iest verder heb geen reclames![]()
![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nu hebben wij pauze en kan ik wat te drinken inschenkenquote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
ik ben klaaar maar leef nog even met jullie meequote:Op vrijdag 23 april 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
nu hebben wij pauze en kan ik wat te drinken inschenken
Ik kan maandag en dinsdag niet kijken, vind het nu al jammer. Maar ik ga gezellig met mijn dochter en haar kindjes een paar dagen weg en dat is ook super leukquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben klaaar maar leef nog even met jullie mee
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
dat is toch ook veel leuker!!quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan maandag en dinsdag niet kijken, vind het nu al jammer. Maar ik ga gezellig met mijn dochter en haar kindjes een paar dagen weg en dat is ook super leuk
en dan kijk je af en toe ff hier
als ik rust krijgquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is toch ook veel leuker!!
en dan kijk je af en toe ff hier
maar even spieken kan altijd
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Maar even between two hooks and also off-topic, wat heb jij met 675?quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
als ik rust krijg
maar even spieken kan altijdDienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
ik was nr 675 die zich registreerde op fok!quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maar even between two hooks and also off-topic, wat heb jij met 675?Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:48 schreef just me het volgende:
[..]
ik was nr 675 die zich registreerde op fok!![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Mijn begin op fok! was dus BB1
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
oh lekker genieten leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kan maandag en dinsdag niet kijken, vind het nu al jammer. Maar ik ga gezellig met mijn dochter en haar kindjes een paar dagen weg en dat is ook super leukI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ze is goed bezig AngelaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
En Kieran zit hier tussen
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Het is niet bepaalde lady-likequote:Op vrijdag 23 april 2021 22:53 schreef freaky40 het volgende:
Angela laat ze allemaal om hun moeder roepen daar.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ze is inderdaad wel eerlijk
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ben er bang voor/vanI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Angela niet, die durft haar mond open te doen over hoe het spel wordt gespeeld.quote:Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Angela niet, maar de rest...en Kieran.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Angela niet, die durft haar mond open te doen over hoe het s[el wordt gespeeld.Allemaal cabaretteketet!![]()
Dit doen ze tch fout dit hadden ze ook moeten laten zien gewoon dan maar iets meer uitzendingenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Angela is al 'n keer door Big Brother gered, is dat eerlijk ?quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Angela niet, maar de rest...en Kieran.Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Groot vraagteken show. Wie stemt op wie. Volgens mij mogen ze er daarna nooit meer over praten vandaar dat we ook niets horen in de vervolg aflevering.Allemaal cabaretteketet!![]()
wat een messensteek zeg !I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dat hoorde bij de show. Gered wil ik niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Angela is al 'n keer door Big Brother gered, is dat eerlijk ?Allemaal cabaretteketet!![]()
1 heeft op stacey.. das dus angelas stemquote:Op vrijdag 23 april 2021 22:57 schreef IkFok het volgende:
jammer dat ze de stemmen die ze uitbrengen niet laten zien
de rest allemaal op angieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze weet dus nu wel dat Marissa ook gestemt heeftI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
kom op, het is maar een spelletjequote:
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Jammer, Angela kon de boel zo mooi aan het schijten maken. IJzersterk, dat zag de rest ook wel.![]()
ja vind het ook wel balen hoorI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Mand!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:
nu is het klaar met jou, hup, tandenpoetsen en naar bed !quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
nee klaar nu met Angiequote:Op vrijdag 23 april 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan nog terug komen. Het is wel weer tijd voor een twistje.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ben je nou weer aan het spoileren...?quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kan nog terug komen. Het is wel weer tijd voor een twistje.![]()
kun je niet constant italiaans posten.. smelt ervan,, versta er alleen niks van![]()
Time To Say Goodbye (mooi lied btw)quote:Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
kun je beter vragen of hij iets inspreektquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
kun je niet constant italiaans posten.. smelt ervan,, versta er alleen niks van![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
hou op met mequote:Op vrijdag 23 april 2021 23:06 schreef just me het volgende:
[..]
kun je beter vragen of hij iets inspreekt![]()
![]()
Ik vroeg me net af wat jij met het italiaans hebtquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
prachtig![]()
![]()
gewoon moooooiiiiquote:Op vrijdag 23 april 2021 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik vroeg me net af wat jij met het italiaans hebtThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
het was weer een leuke avond!
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Vind ik ook, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het spreek, heel klein beetje maar.quote:
Maar ik ben er ook weg van. Caio a tutti, buona notte e ci vediamo la prossima settimana![]()
Good night sleep tight and dont let the bed bugs bitequote:Op vrijdag 23 april 2021 23:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ik ben er ook weg van. Caio a tutti, buona notte e ci vediamo la prossima settimana
quote:Op vrijdag 23 april 2021 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Good night sleep tight and dont let the bed bugs bite![]()
Morgen begint dat spul al. Benieuwd of RTL5 daar ook iets mee doet nadat deze serie is uitgezonden.
Ziet er wel mooier uit,denk dat ze vast wel uit gaan zender zodra het afgelopen is..“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Weet iemand toevallig hoeveel afleveringen van 2 uur er totaal (gaan) zijn? Ik neem ze op maar het valt natuurlijk niet bij te houden zulke lange afleveringen, en mijn opname scherm in het KPN kastje begint behoorlijk vol te raken
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Heb je geen videoland? Daar staat de afleveringen ook op van BB Aussie 2020quote:Op maandag 26 april 2021 09:46 schreef DX11 het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel afleveringen van 2 uur er totaal (gaan) zijn? Ik neem ze op maar het valt natuurlijk niet bij te houden zulke lange afleveringen, en mijn opname scherm in het KPN kastje begint behoorlijk vol te raken“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Nee ik neem op. Als het daar toch op staat, wil je even kijken hoeveel afleveringen van 2 uur er totaal zijn?quote:Op maandag 26 april 2021 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen videoland? Daar staat de afleveringen ook op van BB Aussie 2020Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Er zijn 20 afleveringen staat op Wikipedia
En afleveringen duren geen 2 uur trouwens
[ Bericht 13% gewijzigd door Lovely op 26-04-2021 10:12:14 ]“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Als opname wel, maar dat is inc reclame. Maar bedankt!quote:Op maandag 26 april 2021 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Er zijn 20 afleveringen staat op Wikipedia
En afleveringen duren geen 2 uur trouwensOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ah dan wel inderdaad, stomme reclamesquote:Op maandag 26 april 2021 10:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als opname wel, maar dat is inc reclame. Maar bedankt!
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Daarom neem ik altijd alles op. Bij KPN kan je 700 intypen en dan doorspoel knop en dan gaat hij 7 minuten verder (de meeste reclames zijn 7 minuten). Super handig.quote:Op maandag 26 april 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan wel inderdaad, stomme reclamesOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
de uitzendingen worden welke elke keer korter..quote:Op maandag 26 april 2021 11:30 schreef DX11 het volgende:
[..]
Daarom neem ik altijd alles op. Bij KPN kan je 700 intypen en dan doorspoel knop en dan gaat hij 7 minuten verder (de meeste reclames zijn 7 minuten). Super handig.
weet niet of dat inclusief reclame ook zo isThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alle reclames bij elk programma zijn altijd ongeveer 7 minuten.quote:Op maandag 26 april 2021 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de uitzendingen worden welke elke keer korter..
weet niet of dat inclusief reclame ook zo isOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik hoop dat ze het na het lopende seizoen die op tv is, het op Videoland gooien. Ik zit er nu lekker inquote:Op zondag 25 april 2021 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Ziet er wel mooier uit,denk dat ze vast wel uit gaan zender zodra het afgelopen is..![]()
Maar dan is het nog op tv in Aussie nog aan de gang op tv daarquote:Op maandag 26 april 2021 15:56 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het na het lopende seizoen die op tv is, het op Videoland gooien. Ik zit er nu lekker in“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Gewoon elke week een afleveringquote:Op maandag 26 april 2021 15:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dan is het nog op tv in Aussie nog aan de gang op tv daar![]()
![]()
Dan ben je bijna een half jaar bezig. Dat is wel erg traagquote:
Ja, verrek. Dat is het ook niet waard.quote:Op maandag 26 april 2021 16:03 schreef engine het volgende:
[..]
Dan ben je bijna een half jaar bezig. Dat is wel erg traag
Fuck.
Zwart gat straks![]()
![]()
Nee, als seizoen 12 afgelopen is, gewoon doorpakken met seizoen 13. We lopen hier dan 2 weken achter op Australia, maar dat is niet zo erg.
Overigens even hier een verzoekje indienen, dan komt het goed http://www.videoland.com/nl/ideeenAllemaal cabaretteketet!![]()
Gedaanquote:Op maandag 26 april 2021 16:48 schreef freaky40 het volgende:
Nee, als seizoen 12 afgelopen is, gewoon doorpakken met seizoen 13. We lopen hier dan 2 weken achter op Australia, maar dat is niet zo erg.
Overigens even hier een verzoekje indienen, dan komt het goed http://www.videoland.com/nl/ideeen![]()
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Weet iemand of, en eventueel waar, die sideshows ergens te bekijken zijn?_____________________
Русский военный корабль, иди нахуй!![]()
voorstukje doet vermoeden dat er geluld gaat worden hahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kierannnnnnquote:Op maandag 26 april 2021 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
voorstukje doet vermoeden dat er geluld gaat worden hahaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lief
Dan is gevoeliger dan ie lijkt!And I am a weapon of massive consumption
ahhhhh wat lief zeg voor die nerdI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:ik lees af en toe mee vanavond, veel plezier
de hele dag buiten met 2 kleintjes van 4 en 6 is het super leuk naar ook vermoeiend 😀
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
de hele wereld kan kijken maar hun laten ze even alleen![]()
![]()
zit BB ook dwars hahaquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:ja kon het niet laten afgelopen vrijdag.
deze spannend of niet?quote:Op maandag 26 april 2021 21:42 schreef engine het volgende:
[..]ja kon het niet laten afgelopen vrijdag.
Voor wie het nieuwe seizoen wil zien en dit seizoen wil afkijken.
Op dit kanaal staan de afleveringen.
https://www.dailymotion.com/user/animatv1![]()
quote:
Ja toch wel een stukje heftigerquote:
what the fuck
And I am a weapon of massive consumption
je bent niet alleen hoorquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
fucking hell die glitter zit in het vloerkleedAnd I am a weapon of massive consumption
wat een bende en die peper voor kieran![]()
![]()
quote:Op maandag 26 april 2021 22:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en laat zich door niemand intimideren![]()
Wat voegt Casey daar ook toe.. niksAnd I am a weapon of massive consumption
haha Test van kieranI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ja is overal wel zo denk ikquote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ja dat...beetje dom eigenlijkquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Duh wat had je dan verwacht KieranI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
lijkt wel of kieran haast BB wil sturen wat betreft de opdrachten met zijn geklets in de DGKI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
echt welquote:Op maandag 26 april 2021 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Domino ook weer veel beter dan hier gedaan werd.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: