je weet zelf ook dat wat je nu aan het doen bent erg flauw is.. als jij je verveeld,, ga ff ergens kijken waar je wle wat te doen hebtquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alsof ik zou verklappen wie er eruit moet...
Prima idee.. ( hun eigen spoiler van hun laatste minuut is trouwens Mega...mis het niet )quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet zelf ook dat wat je nu aan het doen bent erg flauw is.. als jij je verveeld,, ga ff ergens kijken waar je wle wat te doen hebt
quote:
jij hebt hem ook al gezien he?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil iedere nacht commentaar geven
Volgende week kan ik wel weer meekijken denk ik![]()
dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:26 schreef engine het volgende:
Afleveringen worden trouwens steeds korter. Scheelt bijna een kwartier met de eerste uitzending.
vind ik wel primaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:26 schreef engine het volgende:
Afleveringen worden trouwens steeds korter. Scheelt bijna een kwartier met de eerste uitzending.
dat hoor je niet hahaquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
ik kijk vanavond via videoland.. moeten jullie maar ff roepen als jullie reclame hebben
die draait wel weerquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Dom van Angela hoezo gaat ze hun nu in enen vertrouwen ??
is wel te hopen dat ze wakker wordquote:
ze komt er wel elke keer mee wegquote:
ja geloof dat hun alleen dat gewonnen geld hebben om daar voedsel van te kopen ofzo en niets erbij krijgen zoals bij onsquote:Op vrijdag 23 april 2021 21:38 schreef just me het volgende:
Ze willen wel steeds eten, krijgen ze zo weinig ?
quote:Op vrijdag 23 april 2021 21:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geloof dat hun alleen dat gewonnen geld hebben om daar voedsel van te kopen ofzo en niets erbij krijgen zoals bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |