nvmquote:Op vrijdag 23 april 2021 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Angela is daar nog lang niet klaar. Ik vind dat echt de smaakmaker van dit seizoen. Als die weg valt blijven er alleen maar onzichtbare passanten over, oja en Kieran.
Kieran is wel echt de grootste slapste man-baby ooit.quote:Op vrijdag 23 april 2021 00:50 schreef freaky40 het volgende:
Angela is daar nog lang niet klaar. Ik vind dat echt de smaakmaker van dit seizoen. Als die weg valt blijven er alleen maar onzichtbare passanten over, oja en Kieran.
Dat zal allemaal zo zijn, maar daardoor is het wel de underdog, en dan ga ik daar maar voor i.p.v. die zichzelf wel echt goed vindende Daniel of Mat en die andere figuranten die er om heen hangen.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kieran is wel echt de grootste slapste man-baby ooit.
Die knul kan niets. Niets! Geen fysieke proeven, geen sociale proeven, geen mentale proeven, geen eten koken, niet eens de was doen. Hij zit er alleen nog in omdat ie voor niemand echt een bedreiging vormt, op geen enkel vlak. Het enige dat hij eventjes bereikt heeft is Garth een slang laten lijken.
Daar mag je als ouder trots op zijn hoor.
Dat vind ik ook, maar je moet wel ophouden met je spoilers.quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal allemaal zo zijn, maar daardoor is het wel de underdog, en dan ga ik daar maar voor i.p.v. die zichzelf wel echt goed vindende Daniel of Mat en die andere figuranten die er om heen hangen.
Toch flikt die Kieran nog wel eens vreemde streken.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die knul kan niets. Niets! Geen fysieke proeven, geen sociale proeven, geen mentale proeven, geen eten koken, niet eens de was doen. Hij zit er alleen nog in omdat ie voor niemand echt een bedreiging vormt, op geen enkel vlak. Het enige dat hij eventjes bereikt heeft is Garth een slang laten lijken.
Zij is de mol. Een soort Huubquote:Op vrijdag 23 april 2021 12:22 schreef Tasmaniak het volgende:
Mensen doen vreemd. Zo'n Angela, bijvoorbeeld, die ervan overtuigd is dat de alfagroep de grootste vijand is en dan vanwege een etentje ineens met ze meedoet. Het is niet onmogelijk, maar wel raar. Ik heb steeds het gevoel dat we naar een script zitten te kijken.
Iedere ouder is trots op zijn/haar kindquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar zie/lees je een spoiler dan?quote:Op vrijdag 23 april 2021 11:58 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar je moet wel ophouden met je spoilers.
Daar kun je haar het meest mee vergelijken. Grootheidswaanzin, overheersend; heerlijk! Nooit meer naar huis!quote:
ik denk dat Freak zelf niet ziet wat hij nu spoilert.. maar ik begrijp je welquote:
dat ben ik met je eens.. omdat je geen streams hebt is er ook totaal niet te zien hoeveel er wordt gestuurd en wanneer..quote:Op vrijdag 23 april 2021 12:22 schreef Tasmaniak het volgende:
Mensen doen vreemd. Zo'n Angela, bijvoorbeeld, die ervan overtuigd is dat de alfagroep de grootste vijand is en dan vanwege een etentje ineens met ze meedoet. Het is niet onmogelijk, maar wel raar. Ik heb steeds het gevoel dat we naar een script zitten te kijken.
Ik vind hem ook een beetje vies. Of nou ja, viezig... Dat tongetje telkens... Krijg je toch spontaan de rillingen vanquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik spoiler helemaal niet. Ik zeg toch niet wat er staat te gebeuren wie er exit gaat etc.quote:
Ze hebben Kieran anders al vaker zonder succes weg proberen te krijgen. Hij kan wel iets dus.quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeikenquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zijn nou al die gifjes die heb ik dus niet gezien lekker spoilers weer
Ik zeik wanneer ik wil zeiken maar doe es ff niet! Ik volg het alleen hier en nergens andersquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me sterk.. de aflevering staat op al nieuwsgoepen.. opletten dus en niet zeiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |