Nee, het deel van Erica mocht niet bewoond worden. Dus keuken en zo mag niet. Ze hadden geen andere keus. Daarom zijn ze zo verbitterd omdat er al van alles was toen ze erin kwamen en dat was blijkbaar geen probleem.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt, maar erica en martien mochten gewoon in het hoofdhuis blijven wonen, weg moeten is dus vooral vqnwege de tv.
Je weet niet of de vorige bewoner ook al niet problemen hadden met de gemeente. En misschien daarom ook de "chateauwaardige" (quote:Op woensdag 1 september 2021 14:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, het deel van Erica mocht niet bewoond worden. Dus keuken en zo mag niet. Ze hadden geen andere keus. Daarom zijn ze zo verbitterd omdat er al van alles was toen ze erin kwamen en dat was blijkbaar geen probleem.
De keuze hadden ze wel: de gemeente heeft gezegd dat ze gewoon met zijn allen in het hoofdhuis mochten wonen, gezien ze dat de afgelopen 30 jaar hebben gedaan kan ik me niet voorstellen dat een paar maanden het probleem was.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:35 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nee, het deel van Erica mocht niet bewoond worden. Dus keuken en zo mag niet. Ze hadden geen andere keus. Daarom zijn ze zo verbitterd omdat er al van alles was toen ze erin kwamen en dat was blijkbaar geen probleem.
Zowiezo heeft die makelaar onjuiste informatie in de brochure gezet, waarschijnlijk bewust.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:06 schreef r_one het volgende:
[..]
Je weet niet of de vorige bewoner ook al niet problemen hadden met de gemeente. En misschien daarom ook de "chateauwaardige" () woonboerderij in de verkoop hebben gedaan.
Dan moeten ze hun frustraties aan het adres van de makelaar richten, niet van de gemeente Bronckhorst.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zowiezo heeft die makelaar onjuiste informatie in de brochure gezet, waarschijnlijk bewust.
Klopt, dat zei ik al eerder. Als je zo nadrukkelijk in je advertentie zet dat alle 3 de objecten geschikt zijn voor bewoning dan mag je er van uit gaan dat ze het heel goed hebben uitgezocht of dat de vorige eigenaar er ook problemen mee heeft gehad.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Dan moeten ze hun frustraties aan het adres van de makelaar richten, niet van de gemeente Bronckhorst.
Maar nee, de "wij zijn de Meilandjes, wij mogen dat wel" mentaliteit overheerst.
quote:Op woensdag 1 september 2021 15:53 schreef r_one het volgende:
Maar nee, de "wij zijn de Meilandjes, wij mogen dat wel" mentaliteit overheerst.
Oh meieieid, IK stel mij aan ...quote:
Ja.quote:Op woensdag 1 september 2021 16:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Oh meieieid, IK stel mij aan ...
[ afbeelding ]
quote:
Nee, de vorige eigenaar had een vergunning voor een guesthouse en een kantoor, dat heeft hij zelf aangevraagd op die manier. Deze gebouwen hebben nooit een woonbestemming gehad.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:59 schreef NedKelly het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het verhaal was dat de gemeente een paar jaar terug ineens het bestemmingsplan gewijzigd had naar geen woonbestemming op die bijgebouwen, terwijl dat er eerder wel gewoon was en de vorige eigenaar niets wist van die aanpassing. Ik kan me wel voorstellen dat als je het al zo lang hebt je niet gaat checken of de gemeente achter je rug om ineens het bestemmingsplan voor jouw grond/pand wijzigt.
Moet je komen kijkenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:56 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe huis
2 daagjes, kort maar krachtigquote:Op donderdag 2 september 2021 21:06 schreef Snowsquall het volgende:
Curacao.........mooi toch die goed doordachte plannen
Dacht trouwens dat het een 'gated' stuk was. Maar dit is gewoon vrij toegankelijk.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moet je komen kijken![]()
Ben er een keer langs gelopen. Qua vloer oppervlak, huis en tuin, best wel meevallen vond ik. Wel 200 meter vanaf het strand. Niet dat het heel klein is, maar geen lappen grond. Je betaalt daar echt voor de locatie.
https://goo.gl/maps/jZucqpbURWeLXnQQA
Dat viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
De manier waarop Martin en Erica over die vriend van Maxime praten.
Martin noemt hem steeds 'die Pipo' en Erica had het, terwijl hij notabene pal naast haar stond in zijn en Maximes nieuwe woning tegen Maxime over: "Is die man de hele tijd aan het gamen? " i.p.v. het hem zelf gewoon even te vragen.
Hij is vergeten, het niet kunnen gamen was slechts de aanleiding om te beginnen over een gezamelijk kantoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef StevenHyde het volgende:
Het is me nu nogsteeds niet duidelijk waar de vriend van Maxime nu gaat gamen. Gaan ze nu ineens een kantoor huren, maar denk dat die gozer toch gewoon thuis een ruimte wil waar hij even gewoon zelf kan ontspannen.
Aan een drukke weg en hockeyvelden schuin achter je. Mhew.. Voor 1.2mioquote:Op zaterdag 4 september 2021 01:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Huis Maxime
https://www.funda.nl/koop(...)an-panhuysstraat-51/
Is toch ook bij Frans Bauer een tijd lang geweest. Ik vind het ronduit asociaal. Laat die mensen thuis met rust.quote:Op zondag 5 september 2021 13:16 schreef girlnextdoor. het volgende:
Misschien helpt het dat je niet te koop loopt met waar je woont...
Hoewel ik het ook ergens gek vind dat mensen schijnbaar de behoefte hebben daar aan te bellen. Zou ik nooit doen.
Het is hun werk en ik denk dat je dat ook zo moet zien. Wanneer ze thuis zijn is dat hun vrije tijd en dienen ze gewoon met rust gelaten te worden.quote:Op zondag 5 september 2021 14:15 schreef Irri-tante het volgende:
Ze kopen vaker huizen dan ik schoenen.
Ze willen geen fans aan de deur, wat ik op zich wel begrijp, maar delen wel alles wat hen bezighoudt met Nederland. Ook wel tegenstrijdig is.
Waarom moet ik ik het woord fans opeens denken aan die serie van Ewout Genemansquote:
Hij noemt Erica toch ook steeds DIE VROUWquote:Op vrijdag 3 september 2021 11:23 schreef golfer het volgende:
De manier waarop Martin en Erica over die vriend van Maxime praten.
Martin noemt hem steeds 'die Pipo' en Erica had het, terwijl hij notabene pal naast haar stond in zijn en Maximes nieuwe woning tegen Maxime over: "Is die man de hele tijd aan het gamen? " i.p.v. het hem zelf gewoon even te vragen.
Waar ze bij is? Ik vind dat in de derde persoon praten over mensen die naast je staan echt een nare gewoonte.quote:Op zondag 5 september 2021 17:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Hij noemt Erica toch ook steeds DIE VROUW
Meestal als hij onderweg is naar haar, niet specifiek waar ze bij is.....ze geven geen van allen echt het goede voorbeeld qua omgangsvormen, maar blijkbaar komen ze er wel mee wegquote:Op zondag 5 september 2021 17:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Waar ze bij is? Ik vind dat in de derde persoon praten over mensen die naast je staan echt een nare gewoonte.
Misschien is dat het geheim van hun huwelijk. Afstandelijk genoeg en toch liefde.quote:Op zondag 5 september 2021 17:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Meestal als hij onderweg is naar haar, niet specifiek waar ze bij is.....ze geven geen van allen echt het goede voorbeeld qua omgangsvormen, maar blijkbaar komen ze er wel mee weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |