Ik geef ze ongeveer een half jaar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:27 schreef TjjWester het volgende:
Hoe lang zou het duren voordat ze weer gaan verhuizen??
Dit is een verslag van de uitzending geen nieuws.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:47 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martien Meiland heeft spijt: 'Villa in Noordwijk is een miskoop'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)la-noordwijk-miskoop
O echt, zal er eens oplettenquote:Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef TjjWester het volgende:
Valt me trouwens ook op dat claire nooit in een autostoeltje zit, zelfs maxime lijkt er geen te hebben.
Soms zit ze zelfs los........
Volgens mij komt dit al terug sinds aflevering 1.quote:Op maandag 30 augustus 2021 22:40 schreef TjjWester het volgende:
Valt me trouwens ook op dat claire nooit in een autostoeltje zit, zelfs maxime lijkt er geen te hebben.
Soms zit ze zelfs los........
Zo'n ramp is het toch niet als je weer gaat verhuizen. Ik begrijp het wel eigenlijk. Met een beetje geluk pak je er nog winst op ook.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 07:24 schreef Drass het volgende:
Ach iedereen heeft wel eens een impulsaankoop. De een pakt een KitKat de ander koopt een huis van 2mio.
Eigen schuld, dikke bult.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef Sorella het volgende:
Ze hadden toch niet echt veel tijd om iets anders te zoeken aangezien ze van de gemeente bronckhorst niet langer in hun huis mochten blijven met zijn allen ?
Jawel ze mochten wel blijven en dat was ook een serieuze optie gezien maxime weg ging.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 14:37 schreef Sorella het volgende:
Ze hadden toch niet echt veel tijd om iets anders te zoeken aangezien ze van de gemeente bronckhorst niet langer in hun huis mochten blijven met zijn allen ?
Waar maxime in woonde kan ik me nog voorstellen dat dat niet permanent bewoond mocht worden maar waar erica zat dat mocht toch ook niet ?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 18:26 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Jawel ze mochten wel blijven en dat was ook een serieuze optie gezien maxime weg ging.
Klopt. Die ruimte zou een kantoorbestemming hebben en de gemeente wilde daar geen woonbestemming op zettenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:50 schreef Sorella het volgende:
[..]
Waar maxime in woonde kan ik me nog voorstellen dat dat niet permanent bewoond mocht worden maar waar erica zat dat mocht toch ook niet ?
Klopt, maar erica en martien mochten gewoon in het hoofdhuis blijven wonen, weg moeten is dus vooral vqnwege de tv.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:50 schreef Sorella het volgende:
[..]
Waar maxime in woonde kan ik me nog voorstellen dat dat niet permanent bewoond mocht worden maar waar erica zat dat mocht toch ook niet ?
Het valt me vooral op dat ze de vorige eigenaar en de makelaar vrij pleitte, erica ging er vanuit dat de brochure van de makelaar juridisch bindend zou zijn vooor de gemeente...........quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:57 schreef Sorella het volgende:
En omdat ze wel bij elkaar maar niet met elkaar wilden wonen was verhuizen de enigste oplossing en daar hadden ze dus niet veel tijd voor, dus over een jaar verhuizen ze weer maar dan hebben ze geen haast en kunnen ze op hun gemak gaan zoeken:)
Viel me wel op dat ze de gemeente bronckhorst niet hoog hebben zitten
Vraag me af of ze wel een gordel om heeft, dat is pas gevaarlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 11:41 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Volgens mij komt dit al terug sinds aflevering 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |