het is een dier dat wel eens thuis komt... dus tja dan is het een thuisdierquote:Op donderdag 22 april 2021 21:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, is een kat een huisdier als ie voornamelijk op andere plekken is dan thuis?

quote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik een meet organiseren en dan hond en kat voor jullie serveren? Wel je hond en kat zelf meenemen

#ikdoenietmeermeequote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik een meet organiseren en dan hond en kat voor jullie serveren? Wel je hond en kat zelf meenemen

Alle vogels die af en toe op mijn terras landen zijn mijn huisdierenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een dier dat wel eens thuis komt... dus tja dan is het een thuisdier

Nodig Maurice de Hond maar uitquote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:

quote:Op donderdag 22 april 2021 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alle vogels die af en toe op mijn terras landen zijn mijn huisdieren

Glaasje spa rood 😛quote:

Ik verwacht meer dat jij naar de meet komt en hem dan vastgebonden uit je kofferbak tovertquote:

Zou niet durvenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verwacht meer dat jij naar de meet komt en hem dan vastgebonden uit je kofferbak tovert

Misschien heeft @m1st1g wel een tip hoe je het beste kan marinerenquote:Op donderdag 22 april 2021 21:16 schreef hemarookworst het volgende:

Kat met peren...quote:Op donderdag 22 april 2021 21:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien heeft @:M1st1g wel een tip hoe je het beste kan marineren

Vind het wel echt jouw humor, zo van: Kijk ik heb een hond meegenomen. En dan met Maurice de Hond met zak over zijn hoofd en ductapequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |