quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Alleen die kabouter is onzeker. Dat meisje van net echt niet.quote:
echt welquote:Op donderdag 22 april 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen die kabouter is onzeker. Dat meisje van net echt niet.
Is ook niet de bedoeling anders wordt het oud zeerquote:Op donderdag 22 april 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Nieuw Zeer, is dat leuk? Ik heb dat dertig seconden kunnen volhouden, dus misschien niet lang genoeg,
En deze gast bij Rianne heeft zijn meest saaie zaterdagochtend-opruim-shirt aan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Avond van de goeie outfits.
Zo een strak wit T-shirt als je een buik hebt.
Typische de meent kleding.quote:
Ik heb die Siamees en gozer met kat gezien. En oh deze hippie ook.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik weet niet meer of ik deze aflevering eerder heb gezien of die Rianne wel eens op Tinder ben tegengekomen
Ben eigenlijk wel benieuwd wie dat doet. Is toch wel legendarisch aan het wordenquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wow. Chapeau voor de oneliners in het oortje.
Dit gesprek is wel het hoogtepunt in tijden.quote:
Niet mee gedate?quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb die Siamees en gozer met kat gezien. En oh deze hippie ook.
quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:40 schreef DKUp het volgende:
Mindfulness daar valt je penis ook van je lichaam af
Ik date niet (met vrouwen).quote:
Die mag altijd bellen.quote:
Ik dacht dat je de man bedoeldequote:
Die opmerking kwam wel loops overquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:42 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Martine wil vooral sex on the beach.
Man met dubbele onderkin en buik. En Sjonny uiterlijk. Dat date ik toch niet joh.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik dacht dat je de man bedoelde
quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Het universum
De krachten
De laf uhtreksjeuhn
Volgens mij ken ik deze vreselijke date al
Ik was al verbaasd.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Man met dubbele onderkin en buik. En Sjonny uiterlijk. Dat date ik toch niet joh.
En je houdt zo van voetbalquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Voetballen met zoontje is alles.
Is te zien ja. Sorry gappie.
Lieke gaat alleen voor mannen met veel geldquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:45 schreef DKUp het volgende:
Geile Lieke van Lexmond en haar zus kunnen aanschuiven met stenen, de zon, de maan en de aarde......
Dat zijn de echte mannen, ja.quote:
Ik heb deze afleveringen allemaal nog niet gezien.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat we gewoon met de hele Fok! kliek de herhalingen kijken.
Voor mij is het nieuw, normaal nog in de gym meestal als er geen kroona rondgaatquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Deze zijn nieuw voor mij! Maar van jullie snapik het niet neequote:Op vrijdag 23 april 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk nietquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik val idd wel op huilies met een strak lijf.quote:
De helft ken ik, maar dat heb ik met de meeste figuren op tvquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Oh jij kijkt net als @Nine. alles.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
De helft ken ik, maar dat heb ik met de meeste figuren op tv
Van een paar maanden geleden nietquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij kijkt net als @:Nine. alles.
Dank jequote:Op vrijdag 23 april 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Is hij 41??? Oh ja buitenlandse kop. Die zijn altijd +10.
Leek mij iemand die nooit een beslissing kan nemen. Ze heeft een leuke kop met krullen maar verder zat er weinig bij.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het moeilijk om het zwart-wit te beslissen
Meid toch
Welnee. Ze wilde hem niet kwetsen en kwam met een excuusquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Leek mij iemand die nooit een beslissing kan nemen. Ze heeft een leuke kop met krullen maar verder zat er weinig bij.
'laten we dan nu met elkaar gaan kletsen'quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
'waar kom je vandaan?' 'Heerlen' 'ok, ik heb vrienden in Voerendaal wonen'
Dit gesprek
Defenestreren.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou deze vrouw binnen het half uur tegen de muur zetten.
Schindlerslist.gif
Skeletor uit He-man, daar lijkt ie op.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:04 schreef Nine. het volgende:
Die blonde krullenbol lijkt trouwens op @:ang3l
Je laten betalen voor een etentje werkt voor haarquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
Hoe kan je functioneren in deze wereld, Lincy?
Tegen een boom kan ookquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik zou deze vrouw binnen het half uur tegen de muur zetten.
Schindlerslist.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wil wel erg graag. En ik verbaas me er over dat hij al twee keer getrouwd is geweest.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:03 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vind die Limburgers wel aandoenlijk. Heerlijk nuchter. En die man heeft een gouden hart.
Annie van de kaasquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:06 schreef DKUp het volgende:
Ze werkt al 25 jaar in dezelfde supermarkt en kent haar ex-man daar ook van....
Die vrouw die tegenover die bril zit? Vind je?quote:
jaquote:Op vrijdag 23 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die vrouw die tegenover die bril zit? Vind je?
Ik wilde net zeggen: is zeker eind 30 en lijkt eind 40.quote:
Zal aan de toko liggen waar je werkt.quote:Op vrijdag 23 april 2021 20:12 schreef tja77 het volgende:
Als projectleider mag je geen lang haar hebben?
Ja sorry gappie, tot maandagquote:
Toen hebben ze dingen gedaan die het daglicht niet kunnen verdragen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Lekker alternatiefquote:Op maandag 26 april 2021 19:29 schreef NoCigar het volgende:
Er komt een jongen met een mutsje en hij speelt gitaar.
Iets te royaal met de gel aan de slag gegaanquote:Op maandag 26 april 2021 19:32 schreef NoCigar het volgende:
Wat is dat voor een haar zeg? Transpireert hij overmatig of zo?
Een shithole ergens in het midden van Nederlandquote:Op maandag 26 april 2021 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ken je dat Apeldoorn?
En dat studeert weer...
Type Henry Schut.quote:
Minder knap koppie en minder burgerlijk.quote:Op maandag 26 april 2021 19:36 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Type Henry Schut.
Dodelijk saai.
Kleine alcohol walm erbij.quote:Op maandag 26 april 2021 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
Dit soort mensen kom ik altijd tegen op Schiphol. En dan blijft dat maar tegen je praten.
Nee dat dan weer niet, daar zijn de vluchten toch te vroeg voorquote:
Te witquote:Op maandag 26 april 2021 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Huidkankermevrouw vindt het helemaal niks
Toen ging ze aan zichzelf werken.quote:Op maandag 26 april 2021 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dikkie op de bank, tot ze werd gedumpt. Toen ging ze afvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |