quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Alleen die kabouter is onzeker. Dat meisje van net echt niet.quote:
echt welquote:Op donderdag 22 april 2021 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen die kabouter is onzeker. Dat meisje van net echt niet.
Is ook niet de bedoeling anders wordt het oud zeerquote:Op donderdag 22 april 2021 20:19 schreef NoCigar het volgende:
Nieuw Zeer, is dat leuk? Ik heb dat dertig seconden kunnen volhouden, dus misschien niet lang genoeg,
En deze gast bij Rianne heeft zijn meest saaie zaterdagochtend-opruim-shirt aan.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
Avond van de goeie outfits.
Zo een strak wit T-shirt als je een buik hebt.
Typische de meent kleding.quote:
Ik heb die Siamees en gozer met kat gezien. En oh deze hippie ook.quote:Op vrijdag 23 april 2021 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik weet niet meer of ik deze aflevering eerder heb gezien of die Rianne wel eens op Tinder ben tegengekomen
Ben eigenlijk wel benieuwd wie dat doet. Is toch wel legendarisch aan het wordenquote:Op vrijdag 23 april 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
Wow. Chapeau voor de oneliners in het oortje.
Dit gesprek is wel het hoogtepunt in tijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |