SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoorquote:
Naar jou?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ging dus een muur opmeten. Zag ik dit ineens in mijn ooghoek opdoemen.
hij toeterde 2 keer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal flashte de boot denk ik.
daar wil je toch niet op gevonden/gezien wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Er stonden wel bij een hutjes mensen dus ik denk dat dat er passagiers op zitten
Gelijk een date met de kapitein geregeldquote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal flashte de boot denk ik.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
daar wil je toch niet op gevonden/gezien worden
Mag hier ook wel weer.quote:
Leuk tuintjequote:Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Haha krijg ineens een foto van mijn tuin van bovenaf.Schuin boven mij woont nu iemand die ook goed bevriend is met goede vrienden van mij.
[ afbeelding ]
Wat een paupertuin heb ik toch ook. (Volgende week is het gras weer kort hoor haha)
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mag deze niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Dit is achter he, fietsen was voor.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk tuintjeMaar nu snap ik dat mensen daar hun fiets zetten
Is die jasmijn van jou?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Haha krijg ineens een foto van mijn tuin van bovenaf.Schuin boven mij woont nu iemand die ook goed bevriend is met goede vrienden van mij.
[ afbeelding ]
Wat een paupertuin heb ik toch ook. (Volgende week is het gras weer kort hoor haha)
Alles is van mij wat je ziet, tot de tegels links (dat is buren hun tuin).quote:
Van wie niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mag deze niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Jasmijn ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 22 april 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles is van mij wat je ziet, tot de tegels links (dat is buren hun tuin).
Haha ja ik hoor hem gewoon nu praten met dat kakkerige slisje dat de situatie fnuikend is.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik ook wel klaar mee. Met dat zeikstemmetje.
Wel jammer dat hij maar paar weken in de bloei staat, rest van het jaar is het maar gewoon een boompje.quote:
Iedereen kan mijn tuin inkijken jonge.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had wel nog wat andere planten in de tuin van Ama verwacht.
Ohquote:Op donderdag 22 april 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is achter he, fietsen was voor.
Jij bent toch het mannetje in huis zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin vindt 'm te groot.
Stond je daar als een downie zo met je arm te trekken zoals bij een vrachtwagenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch het mannetje in huis zeker?
Moet lachen.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond je daar als een downie zo met je arm te trekken zoals bij een vrachtwagen
*fixedquote:
En paneermeel en salpiconquote:
Naar de buitenwereld zijn mannen de baas maar uiteindelijk bepaalt de vrouw allesquote:Op donderdag 22 april 2021 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die hebben het toch ook niet voor het zeggen.
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond je daar als een downie zo met je arm te trekken zoals bij een vrachtwagen
Ballie stond zeker te weten ook tuut-tuut te schreeuwen op haar balkonquote:
laat me nouquote:Op donderdag 22 april 2021 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ballie stond zeker te weten ook tuut-tuut te schreeuwen op haar balkon
Ja het is gewoon schattig en aandoenlijkquote:
Echt als je niet onwijs vet vindt zon cruiseschip voorbij dan is er iets niet goed met jequote:Op donderdag 22 april 2021 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is gewoon schattig en aandoenlijk
Boh, ja!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
Door al dat gepraat over boten krijg ik zin om te varen
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 22 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt als je niet onwijs vet vindt zon cruiseschip voorbij dan is er iets niet goed met je
Oh dat vind ik ook wel leuk hoor, toen ze hier die windmolens gingen zetten was het ook altijd leuk om te zien als ze zo'n blad kwamen afleveren, echt gigantische dingen datquote:Op donderdag 22 april 2021 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt als je niet onwijs vet vindt zon cruiseschip voorbij dan is er iets niet goed met je
Ja kan k mij voorstellen. Zou ik ook vet vinden.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel leuk hoor, toen ze hier die windmolens gingen zetten was het ook altijd leuk om te zien als ze zo'n blad kwamen afleveren, echt gigantische dingen dat
Raar hoe dat werkt in je hoofd he?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel leuk hoor, toen ze hier die windmolens gingen zetten was het ook altijd leuk om te zien als ze zo'n blad kwamen afleveren, echt gigantische dingen dat
Hoofden zijn sowieso maar raarquote:Op donderdag 22 april 2021 18:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Raar hoe dat werkt in je hoofd he?
Je WEET heus wel hoe groot zo'n ding is, maar als je het ziet, denk je toch 'omfg, wat gróóóót'
Heb ik met schepen en vliegtuigen ook altijd
Ja die windmolens zijn pure horizonvervuiling, zeker die joekels van 170 meter hoog hier, maar vind ze wel vreselijk fascinerend om te zienquote:Op donderdag 22 april 2021 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan k mij voorstellen. Zou ik ook vet vinden.
Dan zie je hoe nietig je bent
Waarom twijfel je nog?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
VreselijkIk zou ‘m bijna afstaan aan je.
Das zo gepieptquote:Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie toch een beetje op tegen de operatie.
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie toch een beetje op tegen de operatie.
jij krijgt de beste plek die er isquote:Op donderdag 22 april 2021 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik dan wel een plekje met uitzicht op de Maas?
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij krijgt de beste plek die er is
nee jij houdt die plek omdat je een ex burgermeester bentquote:Op donderdag 22 april 2021 18:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Totdat je LT weet te strikken zeker?
quote:
Ho, wacht ...quote:Op donderdag 22 april 2021 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij krijgt de beste plek die er is
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee jij houdt die plek omdat je een ex burgermeester bent
RIPquote:Op donderdag 22 april 2021 18:43 schreef bitterbal het volgende:
dumdumdumd
40 MINUTEN GELEDEN
Indiase variant opgedoken in België
Twintig Indiase studenten in België zijn besmet geraakt met de Indiase coronavariant, meldt de VRT. Ze kwamen op 12 april aan met het vliegtuig in Parijs en zijn toen per bus naar Aalst en Leuven vervoerd, waar ze een opleiding verpleegkunde gaan volgen. De groep Indiase studenten bestaat in totaal uit 43 mensen.
Bij aankomst in Parijs testten alle studenten negatief. "Waarschijnlijk zat er op de bus een superverspreider, die door de mazen van het net geglipt is en die de anderen geïnfecteerd heeft. Vijf dagen later, op 17 april, zijn de eerste studenten ziek geworden", aldus viroloog Marc Van Ranst.
Opvallend is volgens Van Ranst dat een deel van de studenten al gevaccineerd was. Wetenschappers vermoeden dat de huidige coronavaccins minder goed werken tegen de Indiase variant.
Direct na aankomst in Aalst en Leuven zijn de studenten in quarantaine gegaan. Daardoor acht Van Ranst de kans klein dat de groep nog anderen heeft kunnen besmetten.
Nee dat niet, maar dat ik zo aan de kant word geschovenquote:
Ja is toch niet erg.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar dat ik zo aan de kant word geschoven
Geloof niet dat ze dit hebben gedaan onder voorbehoud dus lijkt mij echt niet dat ze het nu terug gaan draaienquote:Op donderdag 22 april 2021 18:46 schreef G-Pier het volgende:
Misschien heb ik de conversatie gemist maar vallen de versoepelingen nog tegen te houden? Is er in jullie ogen een grote kans dat het een no-go wordt?
Vliegveldverhalenquote:Op donderdag 22 april 2021 18:35 schreef G-Pier het volgende:
Vandaag dacht ik dat ik een rustige werkdag zou hebben en ging ik dus de tweede kist van mijn dag instappen tot mijn leidinggevende haastig de gate inrende om te zeggen dat ik onmiddellijk naar een andere gate moest lopen omdat het toestel zou terugkeren van de taxibaan vanwege een technisch mankement.
Ik haastig aan de gate gekomen: hup, alle passagiers weer uitstappen want het nieuwe toestel stond klaar om ingestapt te worden door le moi. Alleen was de nieuwe gate letterlijk aan de andere kant van de luchthaven. Meestal moet ik een vlucht aan de gate administratief voorbereiden maar mijn aansturende collega zei 'alles is al gechecked: gas erop, boarden en gaan'. Het is nooit saai op werk.
Propoganda machine gaat weer volop naar de angst tour. Eerste 3-4 krantenartikelen: meer besmettingen, overvolle ziekenhuizen en PVDA die oproept de versoepelingen te pauzeren.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze dit hebben gedaan onder voorbehoud dus lijkt mij echt niet dat ze het nu terug gaan draaien
Voor mijn hoofd niet, want die hoeft nu niet meer bij de collectie, maar als je het opeens weer in je bol krijgt dat het wel moet wil ik wel de beste plek mocht ik niet tijdig kunnen vluchten.quote:
Je mag vlakbij buda danquote:Op donderdag 22 april 2021 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor mijn hoofd niet, want die hoeft nu niet meer bij de collectie, maar als je het opeens weer in je bol krijgt dat het wel moet wil ik wel de beste plek mocht ik niet tijdig kunnen vluchten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |