SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja hoorquote:
Naar jou?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik ging dus een muur opmeten. Zag ik dit ineens in mijn ooghoek opdoemen.
hij toeterde 2 keer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal flashte de boot denk ik.
daar wil je toch niet op gevonden/gezien wordenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Er stonden wel bij een hutjes mensen dus ik denk dat dat er passagiers op zitten
Gelijk een date met de kapitein geregeldquote:Op donderdag 22 april 2021 17:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal flashte de boot denk ik.
Waarom niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:55 schreef mschol het volgende:
[..]
daar wil je toch niet op gevonden/gezien worden
Mag hier ook wel weer.quote:
Leuk tuintjequote:Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Haha krijg ineens een foto van mijn tuin van bovenaf.Schuin boven mij woont nu iemand die ook goed bevriend is met goede vrienden van mij.
[ afbeelding ]
Wat een paupertuin heb ik toch ook. (Volgende week is het gras weer kort hoor haha)
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mag deze niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Dit is achter he, fietsen was voor.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk tuintjeMaar nu snap ik dat mensen daar hun fiets zetten
Is die jasmijn van jou?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:00 schreef Amarantha het volgende:
Haha krijg ineens een foto van mijn tuin van bovenaf.Schuin boven mij woont nu iemand die ook goed bevriend is met goede vrienden van mij.
[ afbeelding ]
Wat een paupertuin heb ik toch ook. (Volgende week is het gras weer kort hoor haha)
Alles is van mij wat je ziet, tot de tegels links (dat is buren hun tuin).quote:
Van wie niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
Mag deze niet hebben![]()
[ afbeelding ]
Jasmijn ruikt zo lekkerquote:Op donderdag 22 april 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles is van mij wat je ziet, tot de tegels links (dat is buren hun tuin).
Haha ja ik hoor hem gewoon nu praten met dat kakkerige slisje dat de situatie fnuikend is.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik ook wel klaar mee. Met dat zeikstemmetje.
Wel jammer dat hij maar paar weken in de bloei staat, rest van het jaar is het maar gewoon een boompje.quote:
Iedereen kan mijn tuin inkijken jonge.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had wel nog wat andere planten in de tuin van Ama verwacht.
Ohquote:Op donderdag 22 april 2021 18:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is achter he, fietsen was voor.
Jij bent toch het mannetje in huis zeker?quote:Op donderdag 22 april 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin vindt 'm te groot.
Stond je daar als een downie zo met je arm te trekken zoals bij een vrachtwagenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent toch het mannetje in huis zeker?
Moet lachen.quote:Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stond je daar als een downie zo met je arm te trekken zoals bij een vrachtwagen
*fixedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |