Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie TT
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
FailA wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Over een week zou ze de tweede krijgenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ooh? Had ze die allang in dan of kort? Sowieso blijf ik uit de buurt vanallesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hihiquote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Oh dan had ze hem dus al 5 weken, jeetjequote:Op donderdag 22 april 2021 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over een week zou ze de tweede krijgen![]()
ja was ook maar een post a la ik weet niks zinnigs dus laat ik maar iets onzinnigs zeggen om toch te kunnen bolkenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn heeft ze gehad he, en gezet door de GGD dus zal wel goed zijn
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik moet soms zo om jou lachenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja was ook maar een post a la ik weet niks zinnigs dus laat ik maar iets onzinnigs zeggen om toch te kunnen bolken
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
[img][img]https://i.imgur.com/hdBx39p.png[/img][/img]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ja en deze week twee keeer negatief getest, ze zou morgen weer aan het werk maar omdat de klachten aanhielden dacht ze voor de zekerheid nog maar een test en hoppa foute boel dus. Ze dachten eerste hooikoorts omdat de testen negatief waren steedsquote:Op donderdag 22 april 2021 17:42 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Oh dan had ze hem dus al 5 weken, jeetjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het vaccin zorgt er niet voor dat je niet ziek wordt, maar hopelijk wel dat de symtomen niet heel hevig zullen zijn.![]()
Vind je?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook hoor, lekkeredroogkloot die maan![]()
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 22 april 2021 17:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja was ook maar een post a la ik weet niks zinnigs dus laat ik maar iets onzinnigs zeggen om toch te kunnen bolken![]()
Die heb je dan wel goed geadresseerd.
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
quote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Zijn die testen nog wel betrouwbaar, maken ook fouten steeds. Poos terug 100 mensen positief getest maar waren achteraf negatiefquote:Op donderdag 22 april 2021 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en deze week twee keeer negatief getest, ze zou morgen weer aan het werk maar omdat de klachten aanhielden dacht ze voor de zekerheid nog maar een test en hoppa foute boel dus. Ze dachten eerste hooikoorts omdat de testen negatief waren steeds![]()
bedankt voor de correctiequote:
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ja, ik weet het ook niet. Maar beter positief testen en toch negatief zijn dan negatief testen en toch positie fijnquote:Op donderdag 22 april 2021 17:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zijn die testen nog wel betrouwbaar, maken ook fouten steeds. Poos terug 100 mensen positief getest maar waren achteraf negatiefWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@Fogel hoe ben jij gebektquote:Op donderdag 22 april 2021 17:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Welja, elk vogeltje zingt zoals het gebekt isTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Zonder meer. Nog paar maanden dan kan het boek corona dicht, op een bladzijde naquote:Op donderdag 22 april 2021 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook niet. Maar beter positief testen en toch negatief zijn dan negatief testen en toch positie fijn![]()
Graag gedaanquote:
A wish flower drifts its seeds on the wind, carrying quiet hopes to places the heart cannot yet reach. 🌬🌼![]()
Neusheks ook weer live. 1 of andere rechtzaak tegen ene arie paap.
https://www.facebook.com/(...)4¬if_t=live_video
@FreshFruit zal hem wel kennneTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Voor sommige gaat het boek nooit meer dicht helaas, die houden er altijd pijnlijke herinneringen aan.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zonder meer. Nog paar maanden dan kan het boek corona dicht, op een bladzijde naWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zonder meer.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor sommige gaat het boek nooit meer dicht helaas, die houden er altijd pijnlijke herinneringen aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: