Daar ben ik niet toe in staatquote:
Geeft niet hoor. Mensen die blind op wappieverklaringen ingaan hoeven niet lief tegen mij te zijn. Dan zou ik aan mezelf gaan twijfelen.quote:
Hey Phoenyxquote:Op donderdag 22 april 2021 14:48 schreef Phoenyx-God het volgende:
@:paul DTS zit weer in de livestream
Het zijn verklaringen van politieagenten, bij notariele akte vastgelegd en te controlerenquote:
Blijf jij maar lekker geloven in die nepverklaringen. Dan hou ik me wel bij de realiteit.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het zijn verklaringen van politieagenten, bij notariele akte vastgelegd en te controleren
Waarom zeg jij dat het wappieverklaringen zijn?
Say what?quote:Op donderdag 22 april 2021 14:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Notariële akten worden naar hun materieelrechtelijke inhoud ingedeeld in akten betreffende familie- en erfrecht, betreffende vermogensrecht en akten in semi-processuele zaken. Tot deze laatste categorie behoort de attestatie. Een attestatie diende een bewijsrechtelijke doel. Er kon echter geen bindend bewijs aan worden ontleend. Het was niet meer dan een verklaring afgelegd ten gunste van de requirant, degene die het initiatief tot de akte genomen had. De waarde van een attestatie stond dan ook gelijk aan het geloof dat een rechter eraan wilde hechten.
Alles goed? Lekker vakantie of niet?quote:
Zekerquote:Op donderdag 22 april 2021 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles goed? Lekker vakantie of niet?
Wat maakt dat jij denkt dat ze nep zijn? Waar blijkt dat uit? Kom eens met argumenten ipv met wappietaalquote:Op donderdag 22 april 2021 14:54 schreef mazaru het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker geloven in die nepverklaringen. Dan hou ik me wel bij de realiteit.
Gelijk heb je. De week zit er al op voor je het door hebt of nietquote:Op donderdag 22 april 2021 14:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zekerbeetje FOK!, beetje uitslapen
Lijkt wel of je mijn dag beschrijft.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:56 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Zekerbeetje FOK!, beetje uitslapen
Ahhh je hebt toch gelijk. Net een vriend van me gebeld die bij de ME zit en hij had geen tijd want hij was bezig om de melktandjes uit een kleuterklas te rammen.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat maakt dat jij denkt dat ze nep zijn? Waar blijkt dat uit? Kom eens met argumenten ipv met wappietaal
Wappiequote:Op donderdag 22 april 2021 14:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Google anders eens op drs. pieter kuit
En z'n matties, Kuit is initiatiefnemer van dit hele gedoe, die "verhoren" (samen met zn dochter) -> https://bpoc2020.nl/de-commissie/
3x keer raden.. Willem Engel komt al snel bovendrijven.
quote:Op donderdag 22 april 2021 14:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ahhh je hebt toch gelijk. Net een vriend van me gebeld die bij de ME zit en hij had geen tijd want hij was bezig om de melktandjes uit een kleuterklas te rammen.
Wie die onzin gelooft is niet vatbaar voor reële feiten.quote:Op donderdag 22 april 2021 14:59 schreef Straatverlichting het volgende:
Google anders eens op drs. pieter kuit
En z'n matties, Kuit is initiatiefnemer van dit hele gedoe, die "verhoren" (samen met zn dochter) -> https://bpoc2020.nl/de-commissie/
3x keer raden.. Willem Engel komt al snel bovendrijven.
[..]
Ahhh je hebt toch gelijk. Net een vriend van me gebeld die bij de ME zit en hij had geen tijd want hij was bezig om de melktandjes uit een kleuterklas te rammen.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |