Zeker niet verkeerd nee.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blond stond haar beter.
Maar volgens mij ben ik nu seksistisch bezig
Vind het allebei wel leukquote:Op donderdag 22 april 2021 17:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
blond stond haar beter.
Maar volgens mij ben ik nu seksistisch bezig
Wanneer je het vertrouwen in de politiek nog een beetje extra wil aanwakkeren dan moet je vooral debatten volgen.quote:Op donderdag 22 april 2021 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Al die meningen... Iedereen weet hoe deze crisis aangepakt zou moeten worden...
Zo oud is ze nu toch ook niet?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
toen ze nog jong en schattig was
Hey Plymquote:
Ow wacht... die zin klopt niet!quote:Op donderdag 22 april 2021 17:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wanneer je het vertrouwen in de politiek nog een beetje extra wil aanwakkeren dan moet je vooral debatten volgen.![]()
Hoe is het nu?quote:
Ze had NET mijn zusje kunnen zijn.quote:
Mooi zo, let je wel op want het beschermd je niet nog he eentjequote:
De zangeres zonder naam dit?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:37 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Juffrouw jannie wil uitleg over het statement van de PvdD dat de veehouderij een pandemie (niet corona) kan veroorzaken
Heeft ze hem wel goed gezet dan. Misschien nog een 3e prik halenquote:Op donderdag 22 april 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, let je wel op want het beschermd je niet nog he eentje
Dochterlief heeft het nu ookondanks een enting AZ
Het kost moeite om de aandacht vast te houden in dit debat...quote:Op donderdag 22 april 2021 17:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow wacht... die zin klopt niet!![]()
Naah.. lama staan ook.
Ooh? Had ze die allang in dan of kort? Sowieso blijf ik uit de buurt vanallesquote:Op donderdag 22 april 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mirjam Bikker van de CU dacht ikquote:
EEn heeft ze gehad he, en gezet door de GGD dus zal wel goed zijnquote:Op donderdag 22 april 2021 17:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heeft ze hem wel goed gezet dan. Misschien nog een 3e prik halen
Jawel, maar het duurt een paar weken voordat een inenting ook beschermt. Weet je hoeveel tijd er tussen zat?quote:Op donderdag 22 april 2021 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |