Leugensquote:Op vrijdag 23 april 2021 18:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen als @:elan steunen hem financieel
Huh alweer een vette hap.quote:
Ik denk dat ik de Braddie logica te pakken heb. Zolang je er geen extra zout of saus bij doet dan is het gezondquote:
En een pizaatje is gezonder dan pizzaquote:Op zaterdag 24 april 2021 09:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de Braddie logica te pakken heb. Zolang je er geen extra zout of saus bij doet dan is het gezond
Bekeken. Prima post. Terechte note (niet zelf gegeven).quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:09 schreef El-Stinho het volgende:
De nieuwe FOK!Note is uit
@:Zipportal @:lenny_leonard @:caland
Ongepolijst @:Scrummie de waarheid verteld in VBL.
Rectificatie: ik vertelde @onlogisch de waarheid volgens mij en niet @Scrummie .quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bekeken. Prima post. Terechte note (niet zelf gegeven).
Mention alert kapot.quote:
En dan kun je er ook gelijk twee nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een pizaatje is gezonder dan pizza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW
Gewoon een fysiek compliment. Om dat nu meteen aanranding te noemenquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zou @:JR-Style-93 Tamara sympathiek willen aanranden? #dtv
quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:25 schreef MC-Morgan het volgende:
@:CocoWat leuk, een smiley zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW![]()
Oh, vandaar ook de note. Onlogisch wordt nogal mad als iemand hem aanpakt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rectificatie: ik vertelde @:onlogisch de waarheid volgens mij en niet @:Scrummie .
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Leuk meisje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.
Je kan 3mmc ook beter bommen dan snuivenquote:Op zaterdag 24 april 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
Godnondeju, vannacht zo mijn neus volgedouwd dat ik denk dat ik na die test straks op de gedwongen opname zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |