Rectificatie: ik vertelde @onlogisch de waarheid volgens mij en niet @Scrummie .quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bekeken. Prima post. Terechte note (niet zelf gegeven).
Mention alert kapot.quote:
En dan kun je er ook gelijk twee nemen.quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een pizaatje is gezonder dan pizza
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW
Gewoon een fysiek compliment. Om dat nu meteen aanranding te noemenquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Zou @:JR-Style-93 Tamara sympathiek willen aanranden? #dtv
quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:25 schreef MC-Morgan het volgende:
@:CocoWat leuk, een smiley zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW![]()
Oh, vandaar ook de note. Onlogisch wordt nogal mad als iemand hem aanpakt.quote:Op zaterdag 24 april 2021 10:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rectificatie: ik vertelde @:onlogisch de waarheid volgens mij en niet @:Scrummie .
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Leuk meisje.quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot waar ik het mocht lezen was het slechts goed voor haar snelheid en conditie geen idee of het totaal escaleert in het primium gedeelte.
Je kan 3mmc ook beter bommen dan snuivenquote:Op zaterdag 24 april 2021 12:16 schreef Caland het volgende:
Godnondeju, vannacht zo mijn neus volgedouwd dat ik denk dat ik na die test straks op de gedwongen opname zit
Stukje bilquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Geen foto's van de derriere in het artikelquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Bericht van Chrisaids bekeken?quote:Op zaterdag 24 april 2021 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn Twitter app heeft aids.
Einde mededeling.
quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:25 schreef MC-Morgan het volgende:
@:CocoNu maar hopen dat Heerenveen niet zo negatief isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TOPSHOW
Mevrouw mag ik jou rijden?quote:Op zaterdag 24 april 2021 11:53 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nee hoor. Ik smeer mensen gewoon graag een note aanquote:Op zaterdag 24 april 2021 11:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, vandaar ook de note. Onlogisch wordt nogal mad als iemand hem aanpakt.
Lekker bezig maat.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik smeer mensen gewoon graag een note aan
In COR kreeg ik hier pas nog een note voorquote:Op zaterdag 24 april 2021 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker bezig maat.
[ afbeelding ]
Hier wordt met 2 maten gemeten.quote:Op zaterdag 24 april 2021 13:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In COR kreeg ik hier pas nog een note voor
Erg jammer.quote:Op zaterdag 24 april 2021 12:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geen foto's van de derriere in het artikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |