abonnement Unibet Coolblue
pi_199107063
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.
pi_199107285
- Dat hoeft hier niet, een openminded OP kan je of normaal op reageren, of je kunt naar een ander topic of subforum gaan om verder te lezen -

[ Bericht 68% gewijzigd door fietsie op 22-04-2021 15:10:31 ]
pi_199107379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:06 schreef hoechst het volgende:
- mod.
En waarom precies ben ik een feministische slet volgens jou? Lol

[ Bericht 9% gewijzigd door fietsie op 22-04-2021 15:10:50 ]
  Moderator donderdag 22 april 2021 @ 09:38:12 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199107635
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:06 schreef hoechst het volgende:
- mod.
Jij moet echt eens kappen met dit soort posts.

[ Bericht 9% gewijzigd door fietsie op 22-04-2021 15:11:01 ]
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199107684
Ik denk "tijdens" dat het allemaal wel zal meevallen.

Ik gok achteraf dat die twee "newly weds" niet lang samen zullen blijven.
Als het vrouwtje vermoed dat het mannetje het eigenlijk lekkerder vond met jou dan met haar.
pi_199107727
Dat wordt best lastig 1,5 meter afstand houden. Succes!
pi_199107909
rek je anus beetje vantevoren
  Leukste jonkie 2022 donderdag 22 april 2021 @ 10:24:06 #8
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_199108104
Mondkapje is verplicht :Y
Je maintiendrai -XOXO-
pi_199108395
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:43 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik denk "tijdens" dat het allemaal wel zal meevallen.

Ik gok achteraf dat die twee "newly weds" niet lang samen zullen blijven.
Als het vrouwtje vermoed dat het mannetje het eigenlijk lekkerder vond met jou dan met haar.
Zoiets wil ik dus niet veroorzaken,heb het natuurlijk niet zelf in de hand, maar is er dan een manier waarop ik dat kan vermijden? Bijvoorbeeld meer met de vrouw bezig zijn ofzo? Of niet zoenen met de man? Dat laatste is wat ik van bepaalde mensen las online, maar of dat werkt in de praktijk..
pi_199108398
quote:
4s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:08 schreef Leonos het volgende:
rek je anus beetje vantevoren
Why?
pi_199108406
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Why?
Je weet nooit hoe groot ie is :9
  donderdag 22 april 2021 @ 10:54:52 #12
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199108469
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Zoiets wil ik dus niet veroorzaken,heb het natuurlijk niet zelf in de hand, maar is er dan een manier waarop ik dat kan vermijden? Bijvoorbeeld meer met de vrouw bezig zijn ofzo? Of niet zoenen met de man? Dat laatste is wat ik van bepaalde mensen las online, maar of dat werkt in de praktijk..
Dat is nogal afhankelijk van het stel in kwestie en waar eventuele pijnpunten kunnen ontstaan. Als jij extra aandacht aan de vrouw geeft, dan kan dat net zo goed wrijving creëeren, als de man vreest dat zij jou misschien wel leuker vindt dan hem.

Bovendien is het ook helemaal niet jouw verantwoordelijkheid. Jij doet hieraan mee om te genieten toch, niet om hun relatietherapeut te spelen. Ik zou vooral jouw eigen grenzen aangeven. Zij kunnen prima die van henzelf aangeven. Zij zijn ook volwassen. Verder zou ik niet te veel nadenken en vooral plezier hebben samen.
pi_199108488
quote:
4s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:50 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je weet nooit hoe groot ie is :9
Oke, ik doe niet aan anaal.
pi_199108496
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:55 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Oke, ik doe niet aan anaal.
Weten hun dat ook?
pi_199108499
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Dat is nogal afhankelijk van het stel in kwestie en waar eventuele pijnpunten kunnen ontstaan. Als jij extra aandacht aan de vrouw geeft, dan kan dat net zo goed wrijving creëeren, als de man vreest dat zij jou misschien wel leuker vindt dan hem.

Bovendien is het ook helemaal niet jouw verantwoordelijkheid. Jij doet hieraan mee om te genieten toch, niet om hun relatietherapeut te spelen. Ik zou vooral jouw eigen grenzen aangeven. Zij kunnen prima die van henzelf aangeven. Zij zijn ook volwassen. Verder zou ik niet te veel nadenken en vooral plezier hebben samen.
Haha ja dat is ook wel waar.. we gaan het zien. Ben erg benieuwd! Bedankt voor je serieuze reactie :)
pi_199108511
quote:
4s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:56 schreef Leonos het volgende:

[..]

Weten hun dat ook?
Ja. Het gaat om een trio waarvan 2 vrouwen 1 man. Dus waarom zou anaal zo belangrijk zijn?
pi_199108527
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:57 schreef ladyy__ het volgende:
Ja. Het gaat om een trio waarvan 2 vrouwen 1 man. Dus waarom zou anaal zo belangrijk zijn?
Dat moet je dus ff aan hun vragen :)
pi_199108533
quote:
4s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:58 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dat moet je dus ff aan hun vragen :)
Was meer een vraag voor jou, aangezien het lijkt alsof je anaal belangrijk vindt in een trio. Zoals ik als zei, heb dat aangegeven en ze vinden dat geen probleem.
pi_199108595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Zoiets wil ik dus niet veroorzaken,heb het natuurlijk niet zelf in de hand, maar is er dan een manier waarop ik dat kan vermijden? Bijvoorbeeld meer met de vrouw bezig zijn ofzo? Of niet zoenen met de man? Dat laatste is wat ik van bepaalde mensen las online, maar of dat werkt in de praktijk..
Ik zou in elk geval ff een babbeltje maken vooraf, als je dat niet nu al aan het doen bent via app etc. Wat zij willen, wat jij wil, of iemand grenzen heeft, hoe je dat -desnoods midden in het spel- aangeeft, en wat comfortabel voelt. En je mag natuurlijk best vragen of zij als nieuw koppel ook van elkaar weten waar de grenzen liggen.
Meestal drink je toch eerst samen wat om het ijs te breken, en die tijd kan je goed gebruiken om een beetje te bespreken hoe de avond voor ieder van jullie drieën leuk gaat verlopen.

Verder mag je voor jezelf denk ik verwachten dat een MVV trio eerder lief en zacht is, waar een MVM trio wat harder en steviger eraan toe kan gaan.
Tenzij dit een zeer doorgewinterd stel is die jou flink te grazen gaan nemen, er zijn altijd uitzonderingen op bovenstaande generalisatie :)
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_199108663
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:03 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik zou in elk geval ff een babbeltje maken vooraf, als je dat niet nu al aan het doen bent via app etc. Wat zij willen, wat jij wil, of iemand grenzen heeft, hoe je dat -desnoods midden in het spel- aangeeft, en wat comfortabel voelt. En je mag natuurlijk best vragen of zij als nieuw koppel ook van elkaar weten waar de grenzen liggen.
Meestal drink je toch eerst samen wat om het ijs te breken, en die tijd kan je goed gebruiken om een beetje te bespreken hoe de avond voor ieder van jullie drieën leuk gaat verlopen.

Verder mag je voor jezelf denk ik verwachten dat een MVV trio eerder lief en zacht is, waar een MVM trio wat harder en steviger eraan toe kan gaan.
Tenzij dit een zeer doorgewinterd stel is die jou flink te grazen gaan nemen, er zijn altijd uitzonderingen op bovenstaande generalisatie :)
Ja klopt, dat denk ik inderdaad ook. Zij hebben tot nu toe alleen maar algemene antwoorden erop gegeven, zovan er zijn niet echt grenzen en als die er zijn is het niet relevant voor dit (wss te extreem). Ze komen wel heel lief en aardig over. Misschien dat ik toch wat meer door kan vragen..
pi_199109123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Zoiets wil ik dus niet veroorzaken,heb het natuurlijk niet zelf in de hand, maar is er dan een manier waarop ik dat kan vermijden? Bijvoorbeeld meer met de vrouw bezig zijn ofzo? Of niet zoenen met de man? Dat laatste is wat ik van bepaalde mensen las online, maar of dat werkt in de praktijk..
Je moet de schuld niet bij jezelf leggen, ze weten heel goed wat ze wel en wat ze niet doen
  FOK!fotograaf donderdag 22 april 2021 @ 11:59:33 #22
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_199109190
Niet te druk om maken. Je zegt al zelf: je kent het stel niet verder en waarschijnlijk ga je ze hierna ook nooit meer zien. Waarom zou jij je druk maken om wat zij erna voor problemen ervan krijgen?

Zorg dat jij geniet en zorg dat jij jouw grenzen aangeeft.
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_199109234
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:52 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Je moet de schuld niet bij jezelf leggen, ze weten heel goed wat ze wel en wat ze niet doen
Ja je hebt ook gelijk.. zou ik eens moeten afleren. Doe ik namelijk altijd 😅
pi_199109241
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 11:59 schreef fraubitch het volgende:
Niet te druk om maken. Je zegt al zelf: je kent het stel niet verder en waarschijnlijk ga je ze hierna ook nooit meer zien. Waarom zou jij je druk maken om wat zij erna voor problemen ervan krijgen?

Zorg dat jij geniet en zorg dat jij jouw grenzen aangeeft.
Klopt helemaal, bedankt!
pi_199109315
Ja ik heb er ervaring mee maar het heeft zeker niet mijn voorkeur. Met MVV kom ik al snel zelf tekort tenzij de andere vrouw net als ik bi is en we ook met elkaar spelen, of die man een buitengewone conditie heeft, dan kan het nog wel leuk zijn.

MMVV, MMV of MMMV bevalt me wat dat betreft stukken beter. Maar ik ben ook best veeleisend, kan best dat TS daar wel van geniet.

Maar welke combinatie het ook is, gewoon laten gebeuren,genieten en het loopt zoals het loopt. Achteraf kun je altijd nog bekijken of het de moeite waard was, en zo niet ben je in ieder geval een ervaring rijker
pi_199109392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:12 schreef LanaMyst het volgende:
Ja ik heb er ervaring mee maar het heeft zeker niet mijn voorkeur. Met MVV kom ik al snel zelf tekort tenzij de andere vrouw net als ik bi is en we ook met elkaar spelen, of die man een buitengewone conditie heeft, dan kan het nog wel leuk zijn.

MMVV, MMV of MMMV bevalt me wat dat betreft stukken beter. Maar ik ben ook best veeleisend, kan best dat TS daar wel van geniet.

Maar welke combinatie het ook is, gewoon laten gebeuren,genieten en het loopt zoals het loopt. Achteraf kun je altijd nog bekijken of het de moeite waard was, en zo niet ben je in ieder geval een ervaring rijker

Hmm.. Ik ben zelf geen bi en de andere vrouw ook niet. Wel willen we het proberen en spelen met elkaar. Zou dat dan wel werken? Zij heeft wel al eerder geëxperimenteerd met een vrouw maar ik niet.
pi_199109495
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:06 schreef hoechst het volgende:
verkapt, kijk mij een feministische slet zijn topic..

verwacht je hier ervaringsdeskundigen?
Ja hoor zeurpiet, ik ben daar één van.

Vraag me eigenlijk af wat je hier doet als je iedereen steeds afzeikt die niet jouw kuise levensstijl aanhangt, ga in een klooster zitten of zo.

Sorry ik moest het even kwijt, ik erger me groen en geel aan deze user (in dit forum)
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 22 april 2021 @ 12:38:16 #28
319979 Fok-it
All is well
pi_199109513
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:35 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja hoor zeurpiet, ik ben daar één van.

Vraag me eigenlijk af wat je hier doet als je iedereen steeds afzeikt die niet jouw kuise levensstijl aanhangt, ga in een klooster zitten of zo.

Sorry ik moest het even kwijt, ik erger me groen en geel aan deze user (in dit forum)
Oh hij is niet kuis hoor. Gewoon maagd en jaloers
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_199109576
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:23 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Hmm.. Ik ben zelf geen bi en de andere vrouw ook niet. Wel willen we het proberen en spelen met elkaar. Zou dat dan wel werken? Zij heeft wel al eerder geëxperimenteerd met een vrouw maar ik niet.
In mijn geval wel, en wellicht dat dit voor jou ook geldt als je ervoor open staat, het kan een spannende nieuwe ervaring zijn, of niet natuurlijk maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

Maar nogmaals, het heeft niet mijn voorkeur, maar de seksbeleving is voor iedereen anders. Dus wellicht dat jij of andere vrouwen het fantastisch vinden.
pi_199109737
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:49 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Zoiets wil ik dus niet veroorzaken,heb het natuurlijk niet zelf in de hand, maar is er dan een manier waarop ik dat kan vermijden? Bijvoorbeeld meer met de vrouw bezig zijn ofzo? Of niet zoenen met de man? Dat laatste is wat ik van bepaalde mensen las online, maar of dat werkt in de praktijk..
Daar hoef je niet bang voor te zijn, al kunnen dat soort dingen wel groeien als je elkaar vaker ziet, maar als het een éénmalig iets is zou ik me geen zorgen maken.

Niet zoenen met de man (of andere beperkingen) ben ik zelf nooit zo'n voorstander van, dit zet er onbewust toch een rem op en haalt de spontaniteit voor een deel onderuit.
pi_199110593
Ooit 1 keer een trio gedaan met mijn huidige partner.
Was met een "vriendin" van ons. Wij hadden van te voren
wel vaak gepraat en geintjes gemaakt. Heeft een half jaar
geduurd voor het er van gekomen is. Dit hebben we
wel met bepaalde afspraken gedaan.
Niet zoenen en de man geen penetratie.
Respect was er zeker van beide kanten.
Toch was de spontaniteit er wel wat af zoals Lana ook al aan gaf.

Na die tijd hebben wij er geen spijt van gehad.
Entertain & Enjoy
pi_199110627
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:28 schreef RCGMM het volgende:
Niet zoenen en de man geen penetratie.
Dus eigenlijk kwam die vriendin gewoon bij jullie op de koffie ?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_199110804
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:32 schreef Gripper het volgende:

[..]

Dus eigenlijk kwam die vriendin gewoon bij jullie op de koffie ?
Gelukkig zijn er nog genoeg andere mogelijkheden.
Entertain & Enjoy
  donderdag 22 april 2021 @ 15:15:47 #34
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_199111043
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.

Geen persoonlijke ervaring (helaas :+) maar je moet alleen maar rekening houden met de dingen die jullie hebben afgesproken. Als zij achteraf ruzie krijgen of whatever, niet jouw schuld, zij hebben je gevraagd/uitgenodigd.
WFPB!
  donderdag 22 april 2021 @ 20:03:39 #35
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_199115020
Nooit een fantasie van mij geweest. Hoe heeft TS ze eigenlijk ontmoet, tinder?
pi_199115464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:59 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Was meer een vraag voor jou, aangezien het lijkt alsof je anaal belangrijk vindt in een trio. Zoals ik als zei, heb dat aangegeven en ze vinden dat geen probleem.
Tuurlijk, 2 vrouwen in 69 en dan is er maar 1 mogelijkheid. :P
Vakman pur sang
pi_199115532
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 12:23 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Hmm.. Ik ben zelf geen bi en de andere vrouw ook niet. Wel willen we het proberen en spelen met elkaar. Zou dat dan wel werken? Zij heeft wel al eerder geëxperimenteerd met een vrouw maar ik niet.
Dit klinkt allemaal niet heel weldoordacht. Ben bang dat de kans dat het niet werkt groot is. Zou eerst zelf wat ervaring opdoen met een vrouw. Kijken of je dat überhaupt fijn vindt. Dan kun je makkelijker stoppen, dan dat je meteen met twee personen zit die verwachtingen hebben. Als je aangeeft niet bi te zijn, is het best een reële mogelijkheid dat seks met een vrouw toch niet helemaal je ding is.

Weet je hoe de dynamiek gaat zijn? Wat zijn de afspraken/grenzen? Je kunt beter te veel afspreken dan dat iemand met een naar gevoel eindigt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199116039
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:03 schreef Ciclon het volgende:
Nooit een fantasie van mij geweest. Hoe heeft TS ze eigenlijk ontmoet, tinder?
Wil je dat weten omdat het toch stiekem een fantasie van je is? :)
pi_199116063
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Tuurlijk, 2 vrouwen in 69 en dan is er maar 1 mogelijkheid. :P
Nee hoor, 2 vrouwen in 69 dan kun je nog steeds vaginale sex met de bovenste vrouw hebben.
pi_199116078


[ Bericht 100% gewijzigd door ladyy__ op 22-04-2021 20:47:23 ]
pi_199116243
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dit klinkt allemaal niet heel weldoordacht. Ben bang dat de kans dat het niet werkt groot is. Zou eerst zelf wat ervaring opdoen met een vrouw. Kijken of je dat überhaupt fijn vindt. Dan kun je makkelijker stoppen, dan dat je meteen met twee personen zit die verwachtingen hebben. Als je aangeeft niet bi te zijn, is het best een reële mogelijkheid dat seks met een vrouw toch niet helemaal je ding is.

Weet je hoe de dynamiek gaat zijn? Wat zijn de afspraken/grenzen? Je kunt beter te veel afspreken dan dat iemand met een naar gevoel eindigt.
Ze is zelf ook geen bi en ze zei dat we het gewoon kunnen proberen (wat ik zelf ook aan gaf) en zodra iemand iets niet prettig vinden kunnen we dat aangeven zei ze. Hopelijk gaat dat op die manier wel goed :)
pi_199117218
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 20:54 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ze is zelf ook geen bi en ze zei dat we het gewoon kunnen proberen (wat ik zelf ook aan gaf) en zodra iemand iets niet prettig vinden kunnen we dat aangeven zei ze. Hopelijk gaat dat op die manier wel goed :)
Tja dan is het al gebeurd hè. Dat ze er zo makkelijk over doen, zegt mij al genoeg. Niet hopen op een goede afloopt, maar actief in investeren.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_199118643
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 21:46 schreef Fascination het volgende:

[..]

Tja dan is het al gebeurd hè. Dat ze er zo makkelijk over doen, zegt mij al genoeg. Niet hopen op een goede afloopt, maar actief in investeren.
Hmm.. okee je maakt me bang hahaha thanks tho
  donderdag 22 april 2021 @ 23:45:15 #44
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199119021
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.

Jaloezie.. pas daar voor op.
Maar al vaker gedaan?
  donderdag 22 april 2021 @ 23:47:39 #45
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199119032
quote:
14s.gif Op donderdag 22 april 2021 15:15 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Geen persoonlijke ervaring (helaas :+) maar je moet alleen maar rekening houden met de dingen die jullie hebben afgesproken. Als zij achteraf ruzie krijgen of whatever, niet jouw schuld, zij hebben je gevraagd/uitgenodigd.
Ken gevallen dat erna de relatie uit ging en de 3e persoon online zwart werd gemaakt...
pi_199119078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:45 schreef T42 het volgende:

[..]

Jaloezie.. pas daar voor op.
Maar al vaker gedaan?
Nee nog nooit. Dit zou de eerste keer worden
pi_199119086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:47 schreef T42 het volgende:

[..]

Ken gevallen dat erna de relatie uit ging en de 3e persoon online zwart werd gemaakt...
Wow.. meen je dit? Kenden zij elkaar van te voren? Ik ken hun niet een geef zo weinig mogelijk informatie over mezelf
  maandag 26 april 2021 @ 14:56:09 #48
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199164633
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 23:54 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Wow.. meen je dit? Kenden zij elkaar van te voren? Ik ken hun niet een geef zo weinig mogelijk informatie over mezelf
Nee Van een feestje bdsm en zelfde avond de trio. Was ook alcohol in spel..
Ik persoonlijk heb liever iemand erbij die we goed kennen en vrienden mee zijn. En dan ook liever zelfde vaste persoon vaker.
  maandag 26 april 2021 @ 15:06:02 #49
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_199164751
Paar keer gedaan, met veel plezier. Wel met drugs in het spel, alcohol drink ik niet. In het begin een beetje onwennig, maar je moet vooral een beetje humor hebben en oog voor beide lichamen
Beati pauperes spiritu
  woensdag 28 april 2021 @ 10:58:21 #50
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199190348
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 15:06 schreef Academicus het volgende:
Paar keer gedaan, met veel plezier. Wel met drugs in het spel, alcohol drink ik niet. In het begin een beetje onwennig, maar je moet vooral een beetje humor hebben en oog voor beide lichamen
En geen jaloezie in 3 personen 😋
pi_199191478
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.

Geen ervaring, jaloezie kan maar dat is toch niet jouw zorg? Dat zoeken zij maar uit, zij hebben de beslissing genomen er aan te beginnen.

Ik zou gewoon genieten maar verder het daar bij te laten. Ook als jij gevoelens krijgt voor 1 van beiden of andersom. Dat moeten zij maar met elkaar uit vogelen wat ze daar mee doen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 29 april 2021 @ 15:22:37 #52
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199207295
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:59 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Was meer een vraag voor jou, aangezien het lijkt alsof je anaal belangrijk vindt in een trio. Zoals ik als zei, heb dat aangegeven en ze vinden dat geen probleem.
Misschien omdat toch een deel van de vrouwen anaal niet willen. Is er dan een koppel waarvan de man graag anaal wil en de vrouw niet kan dat al een van de redenen zijn dat men een vrouw erbij zoekt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199208449
Ik heb ooit MVV gedaan, op initiatief van mijn V. Eigenlijk was dat VV en de M als toeschouwer. Als er al jaloezie was, was dat een beetje van mijn zijde. :-)
pi_199208948
quote:
16s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb ooit MVV gedaan, op initiatief van mijn V. Eigenlijk was dat VV en de M als toeschouwer. Als er al jaloezie was, was dat een beetje van mijn zijde. :-)
Zou ik al prachtig vinden. Maar de andere V mocht je niet van je vriendin (of van de andere V zelf) aanraken?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199208986
quote:
16s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:07 schreef Pimpeltje het volgende:
Ik heb ooit MVV gedaan, op initiatief van mijn V. Eigenlijk was dat VV en de M als toeschouwer. Als er al jaloezie was, was dat een beetje van mijn zijde. :-)
Je zat op een stoel met je pielemoos te spelen of hoe moet ik dit zien?
pi_199214905
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 17:46 schreef Godshand het volgende:

[..]

Zou ik al prachtig vinden. Maar de andere V mocht je niet van je vriendin (of van de andere V zelf) aanraken?
Ik lag er bij en mocht wel mijn V aanraken, zij hield mijn piemel gans de tijd vast.
Als het afgelopen was mocht ik ook de andere V even beffen.
  zondag 2 mei 2021 @ 11:19:28 #57
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199243909
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 14:28 schreef RCGMM het volgende:
Ooit 1 keer een trio gedaan met mijn huidige partner.
Was met een "vriendin" van ons. Wij hadden van te voren
wel vaak gepraat en geintjes gemaakt. Heeft een half jaar
geduurd voor het er van gekomen is. Dit hebben we
wel met bepaalde afspraken gedaan.
Niet zoenen en de man geen penetratie.
Respect was er zeker van beide kanten.
Toch was de spontaniteit er wel wat af zoals Lana ook al aan gaf.

Na die tijd hebben wij er geen spijt van gehad.
Was dus vooral een feestje voor je vriendin, of de twee vrouwen. En jij mocht meelikken?

:9 :9 :9
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zondag 2 mei 2021 @ 20:48:52 #58
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199253306
quote:
1s.gif Op woensdag 28 april 2021 12:27 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen ervaring, jaloezie kan maar dat is toch niet jouw zorg? Dat zoeken zij maar uit, zij hebben de beslissing genomen er aan te beginnen.

Ik zou gewoon genieten maar verder het daar bij te laten. Ook als jij gevoelens krijgt voor 1 van beiden of andersom. Dat moeten zij maar met elkaar uit vogelen wat ze daar mee doen.
Daarom dit dus dat ik geen ons met meerdere personen doe haha
Grappigste trio was op kamasutra mvm mensen in seks bios waren heel preuts
pi_199258177
Nog nooit gedaan met een ander koppel. Enkel op een dronken avond en dat was enkel oraal en enkel voor die kerel zijn plezier. Dan was er dus niets van gevoelens of echte intimiteit in het spel. Als je tussen een ander koppel inkomt lijkt me dit wel gevaarlijk. Hoewel ik dan ook veronderstel dat dit koppel zeer openminded is en van jaloezie geen punt maakt.

Het enige dat ik uit mijn ervaring kan meegeven is: het is even awkward als ie klaarkomt en zich maar op een van de twee richt. Dan zou ik als ik jou was vooral het koppel hiervoor in de hoofdrol laten en mezelf eerder als assistent opstellen. Tenzij ze er duidelijk over communiceren natuurlijk.
pi_199258832
quote:
0s.gif Op zondag 2 mei 2021 11:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Was dus vooral een feestje voor je vriendin, of de twee vrouwen. En jij mocht meelikken?

:9 :9 :9
Daar heb je zeker wel gelijk in.
Entertain & Enjoy
pi_199266602
In vrijgezelle jaren een aantal keer een mvv trio meegemaakt. Ik vond het belangrijk om met beiden een klik te hebben en dat er een ontspannen sfeer was. Ik wilde dus ook beiden ontmoet hebben voordat er iets zou gebeuren. Ik had een vast stel met wie ik zo nu en dan afsprak, niet alleen voor de seks, we deden ook gewoon leuke dingen met zijn drieën. Zij waren nog niet zo lang bij elkaar maar er was van jaloezie geen sprake. Ook een keer op de bank beland bij een stel na het stappen, daar ben ik halverwege bij weg gegaan omdat het duidelijk niet goed zat tussen die twee. Volg je intuïtie zou ik zeggen.
  dinsdag 4 mei 2021 @ 10:59:42 #62
488178 Jhojho-1987
aka Joel_87
pi_199271821
Duidelijk de verwachtingen naar elkaar uitspreken, wat willen jullie wel en niet van elkaar.
Als dat duidelijk is, en de verwachtingen komen overeen, zal het vast niet direct een hele nare ervaring worden.

Pas achteraf weet je wat je wel en niet fijn vind, dat neem je mee voor een eventuele volgende keer.

In ieder geval veel plezier gewenst!
aka Joel_87
pi_199273838
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:03 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik lag er bij en mocht wel mijn V aanraken, zij hield mijn piemel gans de tijd vast.
Als het afgelopen was mocht ik ook de andere V even beffen.
:')
Cuck spotted.
pi_199273905
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 09:51 schreef anoniemV het volgende:
Nog nooit gedaan met een ander koppel. Enkel op een dronken avond en dat was enkel oraal en enkel voor die kerel zijn plezier. Dan was er dus niets van gevoelens of echte intimiteit in het spel. Als je tussen een ander koppel inkomt lijkt me dit wel gevaarlijk. Hoewel ik dan ook veronderstel dat dit koppel zeer openminded is en van jaloezie geen punt maakt.

Het enige dat ik uit mijn ervaring kan meegeven is: het is even awkward als ie klaarkomt en zich maar op een van de twee richt. Dan zou ik als ik jou was vooral het koppel hiervoor in de hoofdrol laten en mezelf eerder als assistent opstellen. Tenzij ze er duidelijk over communiceren natuurlijk.
Spread fire was geen optie?

pi_199276334
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Spread fire was geen optie?

[ afbeelding ]
nou ja, dat kan enkel die kerel beantwoorden. Had dat eigenlijk ook verwacht. Heb er pas onlangs met mij pijp-collega over gepraat en nu konden we erom lachen, maar heel lang hebben we het even stil gehouden daarover. Ze gaf ook toe dat ze er jaloers van was omdat zij het zelf had voorgesteld en dan focuste die kerel zich op zn hoogtepunt keihard op mij, bij mn haar nemen, zelfs mijn naam roepen terwijl zij wat onder zn ballen moch assisteren en wat vergeten leek.
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:22:35 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199288133
quote:
16s.gif Op vrijdag 30 april 2021 01:03 schreef Pimpeltje het volgende:

[..]

Ik lag er bij en mocht wel mijn V aanraken, zij hield mijn piemel gans de tijd vast.
Als het afgelopen was mocht ik ook de andere V even beffen.
Na afloop ..... mocht

Ongeloofloos, mocht _O- _O- _O- Dus je mocht niks maar dan wel na afloop beffen. 8)7 8)7 :N :N :N
Die hadden mij, op zijn Limburgs gezegd, me "kloete" kunnen kussen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199288168
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:33 schreef anoniemV het volgende:

[..]

nou ja, dat kan enkel die kerel beantwoorden. Had dat eigenlijk ook verwacht. Heb er pas onlangs met mij pijp-collega over gepraat en nu konden we erom lachen, maar heel lang hebben we het even stil gehouden daarover. Ze gaf ook toe dat ze er jaloers van was omdat zij het zelf had voorgesteld en dan focuste die kerel zich op zn hoogtepunt keihard op mij, bij mn haar nemen, zelfs mijn naam roepen terwijl zij wat onder zn ballen moch assisteren en wat vergeten leek.
Klinkt als een anoniem dagboek verhaal wat je later kan publiceren.
Jammer dat ik nou dat soort dingen niet eens mee mag maken. :+
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:40:09 #68
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199288352
Ik heb meegemaakt, eerste V-MMM, vervolgens V-MM, Toen héél vaak VV-M. ooit een keer het aanbod gekregen (let op, serieus waar!) VVVVV-M. En wel in de vorm van de vraag: wij allen geven je een blowjob en jij mag zeggen wie de beste was. Dus een soort scheidsrechter. Heb ik wijselijk maar gelaten.

Ook een keer in een bar, ze hadden een schoonheidswedstrijd *O* *O* *O* *O* *O* *O* , of mijn kameraad en ik de jury wilden zijn. Ja, dat wilden we wel, we zijn de ergsten niet. Als men verlegen zit om een jury willen we best wel inspringen.

O-) O-)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199296195
Verzonnen topics ^O^
pi_199297235
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')
Cuck spotted.
Ja, juist. Op dat moment wel. Ik vond het leuk om toe te kijken dat mijn V een andere vrouw likte en zelf gelikt werd en 'gromde'.
pi_199298402
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 16:33 schreef anoniemV het volgende:

[..]

nou ja, dat kan enkel die kerel beantwoorden. Had dat eigenlijk ook verwacht. Heb er pas onlangs met mij pijp-collega over gepraat en nu konden we erom lachen, maar heel lang hebben we het even stil gehouden daarover. Ze gaf ook toe dat ze er jaloers van was omdat zij het zelf had voorgesteld en dan focuste die kerel zich op zn hoogtepunt keihard op mij, bij mn haar nemen, zelfs mijn naam roepen terwijl zij wat onder zn ballen moch assisteren en wat vergeten leek.
Dus die kerel vond jou leuker.

Misschien had ze gehoopt dat door dit voorstel die kerel op haar zou vallen..

Nog met die kerel contact?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_199299598
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 09:07 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dus die kerel vond jou leuker.

Misschien had ze gehoopt dat door dit voorstel die kerel op haar zou vallen..

Nog met die kerel contact?
Ik loop hem geregeld wel tegen het lijf. Om 3 uur snachts stuurt hij met zijn dronken kop soms iets dirty naar me maar ook naar vriendinnen van me. Dus niets speciaals nee. Denk ook dat ze hem meer zag zitten maar durft ze niet echt toegeven denk ik.
pi_199302670
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 mei 2021 13:52 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

:')
Cuck spotted.
Zo voelde ik mij, ja. Maar mijn piemel bleef pijnlijk stijf staan en verslapte niet zoals normaal na een tijdje. Later was ik wel jaloers.
pi_199303018
Toch boeiend om te lezen. Kan mij hier helemaal niet in verplaatsen. En ik heb er zo mijn meningen over.
Maar ik denk dat je van een aantal mensen goed advies gekregen hebt.
pi_199319968
Als jij bent uitgenodigd door het stel zou ik me er verder niet druk over maken. Wat er verder gebeurd na het trio maakt verder niet uit toch? Of het van dat stel handig is om zo snel een trio te willen is een tweede… Maar goed, iedereen staat daar anders in.

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik met mijn partner een MVV trio heb gedaan. We zijn al heel wat jaren samen en wilden eens wat spannends uitproberen. Van tevoren samen goed bespreken wat wel en absoluut niet mag is een must. Daarna natuurlijk ook met de derde persoon.

Bij ons was het een erg geile ervaring. We denken er nog regelmatig met veel plezier aan terug. Afspraak was dat ik absoluut niet mocht zoenen maar mijn vrouw trok me er na een tijdje gewoon bij, zodat we met zijn drieën tegelijk aan het zoenen waren.

Ik ken ook andere verhalen van mensen die verliefd werden op de derde of waar achteraf toch jaloezie om de hoek kwam kijken en de relatie verbroken werd. Je weet het nooit.
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:45:49 #76
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199638920
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:57 schreef ladyy__ het volgende:

[..]

Ja. Het gaat om een trio waarvan 2 vrouwen 1 man. Dus waarom zou anaal zo belangrijk zijn?
Omdat zijn eigen partner het misschien niet toelaat en hij het wel wil?
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:52:59 #77
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199639011
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef Piet_Smeerpoets het volgende:
Bij ons was het een erg geile ervaring. We denken er nog regelmatig met veel plezier aan terug. Afspraak was dat ik absoluut niet mocht zoenen maar mijn vrouw trok me er na een tijdje gewoon bij, zodat we met zijn drieën tegelijk aan het zoenen waren.

Hoe dan? :o
  donderdag 27 mei 2021 @ 10:54:37 #78
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199639026
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.

Ervaring van een man die met meerdere stellen mmv heeft ervaren. Het is aan hen om te bedenken of ze dat aankunnen. Als van jaloezie geen sprake is, dan maakt het niet uit of ze kort of lang bij elkaar zijn. Als iedereen instemt, heeft ook iedereen over de mogelijke consequenties nagedacht.
pi_199650661
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 10:52 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Hoe dan? :o
Ehm, gewoon zoals het er staat. 😬 Drie mensen bij elkaar die tegelijk zoenen. Kan best, zoek anders even een filmpje op ergens.
  zondag 30 mei 2021 @ 13:33:49 #80
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199682379
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 00:58 schreef Piet_Smeerpoets het volgende:

[..]

Ehm, gewoon zoals het er staat. 😬 Drie mensen bij elkaar die tegelijk zoenen. Kan best, zoek anders even een filmpje op ergens.
Het ligt vast aan mijn search skills, maar ik vind niets wat hier op lijkt.
  zondag 30 mei 2021 @ 14:17:13 #81
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_199682878
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 13:33 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Het ligt vast aan mijn search skills, maar ik vind niets wat hier op lijkt.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 09:45:22 #82
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199792230
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 14:17 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ah ja. Het lijkt me praktisch gezien onmogelijk om met drieën te zoenen zoals dat met tweeën kan. Niet geprobeerd, maar iets zegt me dat je elkaars tong misschien kunt raken als je ze alledrie uitsteekt, maar dan meer fysiek gewoon niet echt haalbaar is.
pi_200038672
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,

Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)

Graag iemand met ervaring.

En hoe is het bevallen en heb je iets aan de adviezen gehad? Voor herhaling vatbaar?

Zelf veel ervaring met MVV vanuit een polyamoreuze plek dus daar zit juist liefde en gevoel voor alle drie bij. Is weer heel anders. Maakt het communiceren wel eenvoudiger waardoor achteraf minder verschil in de beleving en onderling begrip is.
pi_200125579
En heeft TS het inmiddels ervaren?
Genoeg mensen die opzoek zijn naar een single vrouw voor erbij. Het lijkt mij 't fijnste als er geen onderlinge afspraken zijn en dat alles kan, behalve anaal wat jou tegenstaat ofc. Hoef je niet continu na te denken wat wel of niet kan. Zoiets lijkt me niet bevordelijk voor de seksuele spanning.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')