Omdat zijn eigen partner het misschien niet toelaat en hij het wel wil?quote:Op donderdag 22 april 2021 10:57 schreef ladyy__ het volgende:
[..]
Ja. Het gaat om een trio waarvan 2 vrouwen 1 man. Dus waarom zou anaal zo belangrijk zijn?
Hoe dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef Piet_Smeerpoets het volgende:
Bij ons was het een erg geile ervaring. We denken er nog regelmatig met veel plezier aan terug. Afspraak was dat ik absoluut niet mocht zoenen maar mijn vrouw trok me er na een tijdje gewoon bij, zodat we met zijn drieën tegelijk aan het zoenen waren.
Ervaring van een man die met meerdere stellen mmv heeft ervaren. Het is aan hen om te bedenken of ze dat aankunnen. Als van jaloezie geen sprake is, dan maakt het niet uit of ze kort of lang bij elkaar zijn. Als iedereen instemt, heeft ook iedereen over de mogelijke consequenties nagedacht.quote:Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,
Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)
Graag iemand met ervaring.
Ehm, gewoon zoals het er staat. 😬 Drie mensen bij elkaar die tegelijk zoenen. Kan best, zoek anders even een filmpje op ergens.quote:
Het ligt vast aan mijn search skills, maar ik vind niets wat hier op lijkt.quote:Op vrijdag 28 mei 2021 00:58 schreef Piet_Smeerpoets het volgende:
[..]
Ehm, gewoon zoals het er staat. 😬 Drie mensen bij elkaar die tegelijk zoenen. Kan best, zoek anders even een filmpje op ergens.
quote:Op zondag 30 mei 2021 13:33 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Het ligt vast aan mijn search skills, maar ik vind niets wat hier op lijkt.
Ah ja. Het lijkt me praktisch gezien onmogelijk om met drieën te zoenen zoals dat met tweeën kan. Niet geprobeerd, maar iets zegt me dat je elkaars tong misschien kunt raken als je ze alledrie uitsteekt, maar dan meer fysiek gewoon niet echt haalbaar is.quote:
En hoe is het bevallen en heb je iets aan de adviezen gehad? Voor herhaling vatbaar?quote:Op donderdag 22 april 2021 08:35 schreef ladyy__ het volgende:
Hoi fokkers,
Binnenkort ga ik hoogstwaarschijnlijk een mvv trio ervaren. Hier zijn over het algemeen wel topics over te vinden op fok, maar mijn vraag is het volgende. Ik ben als single vrouw betrokken bij een koppel dat nog niet zo heel lang samen is en heb vaak gelezen dat dat een heikel punt kan zijn. Waarmee moet ik echt rekening houden?
(We zijn onbekenden van elkaar, nooit eerder ontmoet)
Graag iemand met ervaring.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |