O, op die manier. Iemand vergeten zijn tel uit te zettenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee op die stream was een rinkelgeluid van een telefoon continue 2 minuten hoorbaar
ben geen manquote:Op donderdag 22 april 2021 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet elke dag stipt om half 7 moet kakken
kaketijd!quote:Op donderdag 22 april 2021 10:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je maar niet elke dag stipt om half 7 moet kakken
ik was om half 7 weer gaan slapenquote:
jullie mannen moeten altijd op de gekste momenten kakkenquote:
Lekkerquote:
Thanksquote:
nee ingegroeide haar.quote:
Als je om half 7 moet kakken,en je staat elke dag om 7 uur op,dan ligt je bed vol.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jullie mannen moeten altijd op de gekste momenten kakken
O hopelijk is het niet gaan ontsteken dat je een fistel hebtquote:
das bahquote:Op donderdag 22 april 2021 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je om half 7 moet kakken,en je staat elke dag om 7 uur op,dan ligt je bed vol.
Ja dat was dan ook mijn punt, dat je wakker bent rond kantoortijdenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2021 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je om half 7 moet kakken,en je staat elke dag om 7 uur op,dan ligt je bed vol.
Ik weet niet wat een fistel is maar liever niet.quote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hopelijk is het niet gaan ontsteken dat je een fistel hebt
Ja he he, eindelijk iemand die het snaptquote:Op donderdag 22 april 2021 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
moet je ff googlen op afbeeldingenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fistel is maar liever niet.
Brrquote:Op donderdag 22 april 2021 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
moet je ff googlen op afbeeldingen![]()
Zal wel meevallen anders had je het wel gezien/gevoeldquote:Op donderdag 22 april 2021 10:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat een fistel is maar liever niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |